A.V.C.

Contactgegevens A.V.C.: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data A.V.C.: address, phone, fax, email, website, opening hours

A.V.C.

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KROONLAAN 232; 1050; ELSENE/IXELLES, België

Telefoon (phone): 26443910 (+32-26443910) 26443910 (+32-26443910)

Fax (fax): +32 (9) 901-59-13 +32 (9) 901-59-13

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) A.V.C.: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "A.V.C."? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "A.V.C."? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van A.V.C., België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen A.V.C.. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of A.V.C., Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees A.V.C.. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti A.V.C.
Products information A.V.C.

BTW identificatienummer (tax): BE07349548339
Ondernemingsnummer: 7840362548
Hoofdstad (capital): 181,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 584,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Producten die in A.V.C. zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Elektrische installaties voor woningen; Industri?le elektrische installaties; Informaticaconsulenten; Telecommunicatiesystemen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor A.V.C.
(Get full report from official database of BE for A.V.C.)

Aanvulling soorten activiteiten voor A.V.C.
Addition kinds of activities for A.V.C.

344606. Sierwerk | Ornamental metalwork
30690000. Gemaakte rubberen producten, niet inbegrepen | Fabricated rubber products, nec
38299920. Thermomagnetische zuurstofanalysator | Thermomagnetic oxygen analyzer
59991302. Parfums en colognes | Perfumes and colognes
72990801. Quilting voor individuen | Quilting for individuals

Werken bij A.V.C.: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in A.V.C.: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor A.V.C.. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for A.V.C.. Looking for open vacancies in other companies

  • CnC snijder (m/v) (BOOM)

    Regio: BOOM

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    CnC snijder van polyetherschuimen tot eindproducten Werken in 2 ploegen (6-2, 2-10) Kandidaten die zich voor langere termijn willen engageren

  • Credit Collector - Ternat (TERNAT)

    Regio: TERNAT

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Accountemps is momenteel op zoek naar een Credit Collector (m/v) voor een bedrijf actief in de technologische sector in Ternat. Het bedrijf is gevestigd in Ternat. De verantwoordelijkheden voor deze functie als Credit Collector zijn: * Je staat in voor het screenen van nieuwe en bestaande klanten op vlak van kredietwaardigheid; * Je staat mee in voor het bepalen van kredietlimieten en blokkeren/vrijgeven van orders; * Je bent verantwoordelijk voor debiteurenbeheer van een eigen klantenportefeuille volgens een uitgewerkte procedure; * Je helpt de afdeling verder uitbouwen; * Je implementeert kredietoplossingen op maakt van de klant. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Commercieel bediende binnendienst (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Itzu Jobs

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Je neemt zowel contact op met particulieren als met bedrijven. - Je stelt telefonisch producten en/of diensten voor aan potentiële klanten. - Je bespreekt nieuwe campagnes met bestaande klanten. - Je voert enquê;tes uit. - Je plant afspreken in voor de vertegenwoordigers op de baan. - Je bent verantwoordelijk voor het administratieve beheer van je gesprekken en het inloggen van je verkopen in het systeem. - Je stelt de klant centraal door te luisteren, te informeren en te adviseren.

  • Teammember Okay Schilde (SCHILDE)

    Regio: SCHILDE

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Klanten helpen doe je met veel goesting en met de glimlach. Je zet hen telkens op de eerste plaats wanneer ze komen winkelen. Hebben ze een specifiek verzoek? De team members staan paraat. Precies door die positieve houding is de OKay waar jij werkt een gezellige buurtsupermarkt. Elke dag ziet er anders uit bij OKay. Het ene moment beman je de kassa en even later steek je een handje toe in de bakkerij, hou je de winkel netjes of vul je rekken verder aan. Misschien heb je een leuk idee voor een creatieve actie? Gooi het in de groep, eigen initiatief kunnen we altijd appreciëren! Om onze klanten nog beter te informeren, volg je regelmatig interessante opleidingen. Zo stel je hen meteen op hun gemak. Klanten kunnen altijd op jou rekenen om hun winkelervaring zo vlot mogelijk te laten verlopen. Dat is soms intensief, maar altijd voldoeninggevend. Je biedt samen met je collega's een luisterend oor, maakt een grapje op de werkvloer, het kan allemaal. Kortom, zoveel kwaliteiten onder één petje!

  • Technical Assistant in Grimbergen (GRIMBERGEN)

    Regio: GRIMBERGEN

    Bedrijf: OFFICE TEAM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Technical Assistant in Grimbergen. Onze klant is een grote KMO, die actief is in de technische sector, gelegen in Grimbergen. Ze zijn dringend op zoek naar een Technical Assistant (M/V) met min. 5 jaar relevante ervaring, in het bezit van een Bachelor/Master of gelijkwaardig door ervaring. De verantwoordelijkheden voor deze functie als Technical Assistant (M/V) zijn: Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de Projectmanager, Sustainable Manager en de Facility Manager; Je biedt administratieve ondersteuning gedurende het volledige verloop van projecten; Je beheert het overzicht van milieuvergunningen in overleg met de projectmanagers en derden; Je verleent administratieve ondersteuning bij bouw- en renovatieprojecten (verzekeringen, milieuvergunningen, verklaringen inzake sociale zekerheid, contracten), alsook voor de raamovereenkomsten; Je beheert de administratie van acceptatiecertificaten, bankgaranties, as-built en PID-bestanden; Je staat in voor een uniform archiveringssysteem, overzicht van alle bestanden, sites, projecten; Je bouwt het digitale en technische archief op; Je verleent administratieve ondersteuning bij het opstellen van structurele WDP-rapportage/sjablonen; Je organiseert formele en informele vergaderingen (driemaandelijks DEV teamoverleg, CTO consultatie); Je beheert de maandelijkse planning van de externe Projectmanagers; Je plant een tweewekelijkse overlegvergadering met de CTO met het oog op het rapporteren over de stand van zaken. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Jobstudent callcentermedewerker (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: PASSION4BIZZ

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar enthousiaste jobstudenten, die aan de slag willen als interne consultant. Functieomschrijving: Afspraken inplannen voor de vertegenwoordigers. Rapporteren aan je Sales Coordinator. Administratieve taken uitvoeren Offertes opmaken en opvolgen. Telefonische prospectie Competenties Jobgerelateerd: Afspraken inplannen voor de vertegenwoordigers De klantenwerving administratief opvolgen en het team informeren Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's) Klanten: Kleinhandelaars Persoonsgebonden: Contactvaardig zijn Commercieel zijn Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit) Regels en afspraken nakomen Klantgerichtheid Samenwerken als hecht team Zelfstandig werken Dienstverband: Deeltijds, Tijdelijk, Bepaalde Duur

  • Atelierverantwoordelijke/magazijnier (SCHAARBEEK)

    Regio: SCHAARBEEK

    Bedrijf: LAMBRECHT NR 1 IN BANDEN

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor vriendelijke bediening van onze klanten. Je monteert, balanceert en herstelt banden van auto's en vrachtwagens. Je doet magazijnwerk. Je zorgt voor de werkverdeling in het atelier en springt af en toe bij op het bureau.

  • Assistent projectleider | werfvoorbereider residentiële bouwprojecten (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: HR Concept

    Type: Vaste Job

    Bijstaan projectleider van werfvoorbereiding tot oplevering Opvolgen van veiligheid van de werf en planning Je werkt mee aan de technische, praktische en administratieve voorbereiding van diverse projecten Je blijft tijdens de uitvoering van een project de technische, praktische en administratieve ondersteuning van het project op je nemen als assistent van de projectleider Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf Je werkt nauw samen met iedereen binnen het bouwteam

  • Tweetalig Collection Agent Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: FLANDERIJN

    Type: Vaste Job

    In deze functie doe je het pure incassowerk en behandel je concrete dossiers. Hierbij treed je zowel telefonisch als schriftelijk in contact met opdrachtgevers en debiteuren, vooral in het Nederlands en het Frans. Op doelgerichte wijze zoek je als bemiddelaar naar oplossingen rekening houdend met de wensen van de opdrachtgever en de mogelijkheden van de debiteur. De noden van de opdrachtgever vertaal je in concrete acties.

  • Ervaren Consulent Wilrijk (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: Dienstenbedrijf Easy Life

    Type: Vaste Job

    Easylife is een jong en dynamisch bedrijf opgestart in 2009 in Antwerpen. Door onze sterke service naar klanten en werknemers, zijn we er in geslaagd sterk te groeien van 1 kantoor naar 17 kantoren, 1400 vaste huishoudhulpen & strijksters en 40 bedienden. Ons verhaal begint nog maar net! We hebben nog 1001 ideeën en plannen. Om onze groei te kunnen realiseren zijn we op zoek naar gedreven, resultaatsgerichte en enthousiaste superhelden. We werken hard, heel hard maar daartegenover staat veel plezier, een fantastisch team en een openheid tot creativiteit. Voor de uitbreiding van ons kantoor in Wilrijk zijn Stephanie (kantoorverantwoordelijke), Stefano, Demi en Edyta (consulenten) op zoek naar een gemotiveerde Ervaren Consulent. Als Ervaren Consulent ben je de rechterhand van de kantoorverantwoordelijke. Bij afwezigheid van Stephanie neem jij de verantwoordelijkheid op over het kantoor. Je staat op dat moment in voor de volledige organisatie van het kantoor (Selectie en uitzenden van huishoudhulpen). Dit houdt oa in: Veelvuldig contact met klanten en huishoudhulpen Leiding en ondersteuning aan de huishoudhulpen Matchen van huishoudhulp met klant om een blijvende relatie te bewerkstelligen Eventuele klachten en opmerkingen van de klanten op een constructieve manier verwerken en oplossen Administratief gedeelte: Planning maken en aanpassen in een sterk veranderende omgeving, rekening houdend met de noden, behoeften en beperkingen van de klanten en huishoudhulpen. Contracten opstellen Verwerken van betalingen Je denkt en werkt actief mee aan de verbetering van de werkwijze, tools, … (deelname werkgroepen, …)

  • Meetings and Events Consultant (Regio Mons)

    Regio: Regio Mons

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

  • Project manager (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1673607-inline.html?cid=Partner_VDAB Heb je een oog voor detail en wil je elke badkamer op het hoogste niveau afleveren? Klantenbegeleiding en opvolging zitten in jouw bloed? Dan is de functie van Project manager misschien wel iets voor jou! Ontdek het hier! Voor de vacature van Project manager binnen Steylaerts NV (Lier) zijn wij op zoek naar iemand die volgende taken op zich neemt : Je coördineert en leidt badkamerrenovaties van opmeting tot afrekening; Je bewaakt doorlopend de hoge standaarden van Steylaerts; Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en plaatsers; Je vormt een team met je Project Assistant; Je zorgt voor coaching en planning van eigen mensen en onderaannemers.

Zoek naar antwoorden van A.V.C. in sociale netwerken
Look for responds of A.V.C. in social networks

Lees alle opmerkingen voor A.V.C.. Laat een reactie achter voor A.V.C.. A.V.C. bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for A.V.C.. Leave a respond for A.V.C.. A.V.C. on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie A.V.C. op de google maps. Adres en contacten A.V.C.
Location of A.V.C. on the google maps. Address and contacts of A.V.C.

Andere gerelateerde bedrijven als come A.V.C. A.V.C.: D.I.P.A.S. SC | MERCATRON NEW MEDIA | BAKKERIJ DITS | Fotoburo Vancappel | J WAUTERS

Other related companies as A.V.C.: D.I.P.A.S. SC | MERCATRON NEW MEDIA | BAKKERIJ DITS | Fotoburo Vancappel | J WAUTERS

A.V.C. is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is A.V.C., bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07349548339. Het bedrijf A.V.C. bevindt zich op het adres: KROONLAAN 232; 1050; ELSENE/IXELLES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 181,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 584,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Elektrische installaties voor woningen; Industri?le elektrische installaties; Informaticaconsulenten; Telecommunicatiesystemen. Producten gemaakt in A.V.C. zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van A.V.C. is Bouwmaterialen, Hardware, Tuinbenodigdheden, en Mobiele Home Dealers, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van A.V.C. is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van A.V.C., openstaande posities, locatie van A.V.C. op de kaart.

A.V.C. is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is A.V.C., company assigned to the tax number BE07349548339. The company A.V.C. is located at the address: KROONLAAN 232; 1050; ELSENE/IXELLES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 181,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 584,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Elektrische installaties voor woningen; Industri?le elektrische installaties; Informaticaconsulenten; Telecommunicatiesystemen. Products created in A.V.C. were not found.
The main activity of A.V.C. is Building Materials, Hardware, Garden Supply, and Mobile Home Dealers, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of A.V.C. is not available. You also can look at reviews of A.V.C., open positions, location of A.V.C. on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over A.V.C., N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf A.V.C., medewerkers, financiële statistieken. We found such information about A.V.C., N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company A.V.C., employees, financial statistics.