K. BROECKX

Contactgegevens K. BROECKX: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data K. BROECKX: address, phone, fax, email, website, opening hours

K. BROECKX

Regio (region): N\A, België

Adres (address): AMERIKALEI 73; 2000; ANTWERPEN, België

Telefoon (phone): 32441560 32441560

Fax (fax): +32 (53) 956-49-31 +32 (53) 956-49-31

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) K. BROECKX: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "K. BROECKX"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "K. BROECKX"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van K. BROECKX, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen K. BROECKX. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of K. BROECKX, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees K. BROECKX. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti K. BROECKX
Products information K. BROECKX

BTW identificatienummer (tax): BE01168090820
Ondernemingsnummer: 8028778076
Hoofdstad (capital): 611,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 705,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1999

Producten die in K. BROECKX zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Advocaten and juridische adviseurs

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor K. BROECKX
(Get full report from official database of BE for K. BROECKX)

Aanvulling soorten activiteiten voor K. BROECKX
Addition kinds of activities for K. BROECKX

641102. Verzekeringsinstellingen | Insurance adjusters
12229902. Ondergrondse mijnbouw, semibitumineuze | Underground mining, semibituminous
22580103. Omslagen, kant: stoel, dressoir, piano en tafel | Covers, lace: chair, dresser, piano, and table
22820203. Nylongaren: gooien, draaien, wikkelen of spoelen | Nylon yarn: throwing, twisting, winding or spooling
30690101. Zuurflessen, rubber | Acid bottles, rubber
31110700. Industriele lederen producten | Industrial leather products
50639903. generatoren | Generators
51540000. Vee | Livestock

Werken bij K. BROECKX: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in K. BROECKX: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor K. BROECKX. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for K. BROECKX. Looking for open vacancies in other companies

  • Dakwerker - Onmiddelijke opstart (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: INFINITY JOBS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    U bent gemotiveerd om te werken en hebt een echte "hands-on" mentaliteit U bent een persoon met ambitie die zich nog wil bewijzen indien nodig. U heeft een vechtersmentaliteit. De opstarturen liggen tussen 6u en 7u 's morgens en vormen geen probleem voor u.

  • Kraanman voor telescoopkraan (LEDEGEM)

    Regio: LEDEGEM

    Bedrijf: Absolute@Work bvba

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf gelegen regio Ledegem zoeken we een kraanman voor het besturen van een telescoopkraan. Je staat in voor het bedienen van een telescoopkraan en montage van industriële en agrarische gebouwen.

  • RUITENWASSER- MOOIE DAGUREN EN VEEL VARIATIE (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: FORUM JOBS ZOTTEGEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een schoonmaakbedrijf, regio Zottegem,  dat actief is in Oost- en West-Vlaanderen zijn we op zoek naar een gemotiveerde ruitenwasser met een eerste ervaring. Je vertrekt steeds vanuit de firma en met de firmawagen volg je een vaste ronde binnen een bepaalde regio. 's Morgens start je tussen 6u en 8u afhankelijk van de post. Je werkt tussen de 30 en 37 uur/week.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Houthalen – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HOUTHALEN)

    Regio: HOUTHALEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Opgrimbie – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (OPGRIMBIE)

    Regio: OPGRIMBIE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • JOBSTUDENTEN BEDIENDEN (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Studentenjob

    Je bent tewerkgesteld als jobstudent voor administratief werk van 27/8-31/8. Je bent cijfermatig aangelegd en kan goed overweg met excel.

  • bakkersgast (ALKEN)

    Regio: ALKEN

    Bedrijf: HET BAKKERSHUIS

    Type: Vaste Job

    bakker of hulp in bakkerij

  • Teamleider schoonmaak (m/v) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: AZ Delta

    Type: Vaste Job

    De functie U bent verantwoordelijk voor het aansturen en begeleiden van een team medewerkers. Samen met uw team zorgt u ervoor dat de patiënten, familie, bezoekers en medewerkers in een hygiënisch en goed onderhouden ziekenhuis terecht kunnen. U organiseert en coördineert hiervoor de dagelijkse werkzaamheden van uw team en zorgt voor de kwalitatieve uitvoering van de operationele taken van de dienst. Hiervoor zorgt u voor de nodige informatie doorstroming naar medewerkers, collega’s en het diensthoofd. Daarnaast staat u in voor kwaliteitsmetingen op de verschillende campussen. Uw profiel U beschikt over een bachelor diploma, eventueel in een facilitaire richting (of gelijkgesteld door ervaring). U hebt ervaring in het opstellen en coördineren van werkplanningen. U kan zich flexibel opstellen. Werken op verscheidene locaties, een flexibel uurrooster en occasioneel weekendwerk schrikken u niet af. Door uw proactieve opstelling probeert u problemen te voorkomen en stelt u verbeteringen voor. Bij de uitvoering van uw taken houdt u rekening met de belangen van uw klanten, de patiënten, bezoekers en medewerkers. U hecht uitgesproken belang aan kwaliteit en kan die focus ook houden op drukke momenten. Hierbij zorgt u tevens voor de kwaliteitscontrole van uw medewerkers. U bent een ondersteunende leidinggevende die duidelijkheid verschaft aan zijn medewerkers en aandacht heeft voor hun ontwikkeling. U ziet de meerwaarde van een goede samenwerking met al uw collega’s in het ziekenhuis. Verder bent u stressbestendig, klantgericht en hebt u zin voor initiatief. Kennis van de ziekenhuissector, ziekenhuishygiëne, coördinatie van onderhoud en schoonmaak zijn een pluspunt. U bent computervaardig en kan terugvallen op een degelijke basiskennis van courante software toepassingen ( Word, Outlook, Excel, … ). U bezit sterke administratieve vaardigheden. U bent op korte termijn beschikbaar. Aanbod Wij bieden een voltijdse uitdagende job voor onbepaalde duur in een ziekenhuis in volle expansie. U komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van uw talenten wordt aangemoedigd. We bieden u een competitief salaris, afgestemd op de verantwoordelijkheden binnen de functie en uw ervaring. Dit wordt aangevuld met een aantal (extralegale) voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, en een tussenkomst voor woon-werkverkeer. Meer informatie? Voor meer informatie over de functie-inhoud kunt u terecht bij de manager hoteldiensten Suzy Gruyaert op het nummer 051 23 78 31. Met alle andere vragen kunt u terecht bij  Philip Boussauw op het nummer 050 23 26 20. Geïnteresseerd? Solliciteer online! Vergeet uw CV en motivatiebrief niet toe te voegen. De selectie bestaat uit een screening op basis van cv en een selectie-interview. Elke kandidatuur wordt strikt vertrouwelijk behandeld. AZ Delta stimuleert gelijke kansen en diversiteit. We werven aan op basis van competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of handicap

  • Technisch administratief bediende (PAAL)

    Regio: PAAL

    Bedrijf: Konvert Interim Tessenderlo

    Type: Vaste Job

    Voor een internationaal bedrijf gelegen in Paal, met als activiteit de verhuur en verkoop van trailers, trucks en chassis. Zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende, ter ondersteuning van de aankoopafdeling. Functie: - Je staat in voor het opvolgen van de bestellingen van trekkers, trailers en chassis bij de leveranciers. - Je zorgt voor een correcte uitwisseling van technische specificaties naar de verschillende leveranciers. - Je garandeert op regelmatige basis terugkoppeling naar de vertegenwoordigers en staat bovendien in nauw contact met onze verschillende vestigingen in Europa. - Je zorgt voor de nodige analyses (stock, financiering,...) ter opvolging van de vloot. Profiel: - Je beschikt over een Bachelor diploma of beschikt over relevante werkervaring in een gelijkaardige functie. - Je hebt een sterke technische affiniteit. Ervaring met voertuigen en/of transport is bovendien een sterk pluspunt. - Je bent administratief sterk en je werkt zeer nauwkeurig en gedetailleerd. - je hebt een sterk cijfermatig inzicht en kan bovendien zeer vlot met Excel werken. - Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Duits en het Engels. Kennis van het Frans is een troef. Heb jij interesse in deze functie? Contacteer dan Konvert Tessenderlo!

  • Arts preventieve geneeskunde (m/v) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1671958-inline.html?cid=Partner_VDAB Voor onze HR afdeling zijn we op zoek naar een arts preventieve geneeskunde (m/v) voor 1,5 dag per week. Voor onze HR afdeling zijn we op zoek naar een arts preventieve geneeskunde (m/v) voor 1,5 dag per week. Je onderzoekt medewerkers en neemt desgevallend preventieve maatregelen effen ter voorkoming van ziekten en spoort eventueel vroegtijdig ziekten en afwijkingen op. Je draagt actief bij aan de preventie van ziekten en afwijkingen door patiënten te adviseren over voeding, beweging/lichamelijke oefening, hygiëne en algemene gezondheid. Je legt de bevindingen vast in een elektronisch medisch dossier en draagt zorg voor het bijhouden en registreren van medische patiëntgegevens. Je vraagt laboratoriumtests en vooraf door de werkgever bepaalde preventieve diagnostische tests aan en analyseert de resultaten. Je verleent medische en administratieve bijstand bij arbeidsongevallen Je doet dringende medische urgenties, indien niet kan worden gewacht tot een afspraak bij de huisarts. Je draagt mee bij aan het algemene welzijn van onze medewerkers Je beschikt over een basisdiploma geneeskunde; klinische ervaring en ECG-opleiding zijn een meerwaarde. Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands en een zeer goede kennis van het Frans (gesproken en geschreven). Je hebt een goede kennis van courante PC-toepassingen Je kan zelfstandig werken, bent empathisch, en hebt een luisterend oor. Je staat open voor psychosociale problemen. Ervaring in de psychosociale sector is een troef. Je werkt nauwkeurig en efficiënt en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je kan je anderhalve dag / week vrijmaken Je werkt op zelfstandige basis, volgens de barema’s van het RIZIV.

  • Architecte chef de projet (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Twyce Architects est un atelier d'architectes et d'ingénieurs comptant actuellement 8 personnes. Passionnés d'architecture, de design et d'enjeux sociétaux, chacun des collaborateurs met sa compétence spécifique au service de l'ensemble des projets. Twyce Architects a acquis une expertise particulière dans la construction de bâtiments passifs à haute valeur écologique et est à la pointe de la conception de bâtiments passifs et zéro-énergie. Twyce Architects propose également un service de création et d'accompagnement de projets d'habitat groupé à haute valeur humaine et environnementale.*******Tâches: Dans le respect des valeurs propres à Twyce Architects, le poste consiste à gérer de façon autonome des projets jusqu'à 1.000k EUR: - Faisabilité : Pouvoir faire des tableaux de simulations financières et des scénari/options et en déduire des tableaux de faisabilité financière. Représenter Twyce à des réunions clients. - Avant-projet : Faire la synthèse des enjeux et de l'ensemble des contraintes techniques et juridiques d'un projet. Participer aux réunions de conception et coordonner les dossiers de présentation au client. Produire des vues 3D réalistes avec sensibilité architecturale. Faire des propositions architecturales. Faire preuve de capacité d'analyse et anticiper la rentabilité interne du projet. - Permis : Elaborer et coordonner le dossier de façon globale et encadrer le travail d'un dessinateur. - Dossier de consultation des entreprises : Elaborer des cahiers de charges et métrés, vérifier les aspects normatifs et réglementaires. - Etude de marché travaux : Analyser les offres et questionner les entreprises. Préparer les bons de commande et contrats d'entreprise. - Exécution : Contrôler l'exécution. Rédiger les rapports de réunion et informer les associés des faits et phases critiques. Anticiper les problèmes et les conflits et inviter l'associé au chantier au bon moment. Evaluer la nécessité de produire des plans complémentaires ou correctifs et suivre la réalisation de ces tâches par les stagiaires selon les standards de qualité de Twyce Architects. - Coordonner les partenaires externes lors de l'ensemble de ces phases

  • Friturist (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Het Frit - Fontein

    Type: Flexijob

    Je bakt snacks en frietjes. Je beheert de kassa en neemt bestellingen op. Je verzorgt de mise en place van de toonbank. Je leeft de richtlijnen na inzake hygiëne, kwaliteit en veiligheid.

Zoek naar antwoorden van K. BROECKX in sociale netwerken
Look for responds of K. BROECKX in social networks

Lees alle opmerkingen voor K. BROECKX. Laat een reactie achter voor K. BROECKX. K. BROECKX bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for K. BROECKX. Leave a respond for K. BROECKX. K. BROECKX on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie K. BROECKX op de google maps. Adres en contacten K. BROECKX
Location of K. BROECKX on the google maps. Address and contacts of K. BROECKX

Andere gerelateerde bedrijven als come K. BROECKX K. BROECKX: KONINKLIJKE KC VOORWAARTS | DEFREYNE JEROOM & JAN | WESTVL. LIBERAAL ZIEKENF. | ECOLE PRIMAIRE LIBRE | VOLLEY TEAM STEKENE

Other related companies as K. BROECKX: KONINKLIJKE KC VOORWAARTS | DEFREYNE JEROOM & JAN | WESTVL. LIBERAAL ZIEKENF. | ECOLE PRIMAIRE LIBRE | VOLLEY TEAM STEKENE

K. BROECKX is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is K. BROECKX, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01168090820. Het bedrijf K. BROECKX bevindt zich op het adres: AMERIKALEI 73; 2000; ANTWERPEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 611,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 705,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Advocaten and juridische adviseurs. Producten gemaakt in K. BROECKX zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van K. BROECKX is Justitie, Openbare Orde en Veiligheid, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van K. BROECKX is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van K. BROECKX, openstaande posities, locatie van K. BROECKX op de kaart.

K. BROECKX is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is K. BROECKX, company assigned to the tax number BE01168090820. The company K. BROECKX is located at the address: AMERIKALEI 73; 2000; ANTWERPEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 611,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 705,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Advocaten and juridische adviseurs. Products created in K. BROECKX were not found.
The main activity of K. BROECKX is Justice, Public Order and Safety, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of K. BROECKX is not available. You also can look at reviews of K. BROECKX, open positions, location of K. BROECKX on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over K. BROECKX, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf K. BROECKX, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about K. BROECKX, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company K. BROECKX, employees, financial statistics.