FANNY KERSTEN

Contactgegevens FANNY KERSTEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FANNY KERSTEN: address, phone, fax, email, website, opening hours

FANNY KERSTEN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): ROUTE DE MONS 255; 7131; BINCHE, België

Telefoon (phone): 64340557 (+32-64340557) 64340557 (+32-64340557)

Fax (fax): +32 (3) 270-44-58 +32 (3) 270-44-58

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FANNY KERSTEN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FANNY KERSTEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FANNY KERSTEN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FANNY KERSTEN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FANNY KERSTEN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FANNY KERSTEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FANNY KERSTEN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FANNY KERSTEN
Products information FANNY KERSTEN

BTW identificatienummer (tax): BE03338439941
Ondernemingsnummer: 7437164306
Hoofdstad (capital): 238,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 197,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2000

Producten die in FANNY KERSTEN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Verhuur textielartikelen and schoenen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FANNY KERSTEN
(Get full report from official database of BE for FANNY KERSTEN)

Aanvulling soorten activiteiten voor FANNY KERSTEN
Addition kinds of activities for FANNY KERSTEN

147500. Fosfaat steen | Phosphate rock
16299903. Opruimingscontractant | Land clearing contractor
17519903. Scheepsschrijnwerk | Ship joinery
22990503. Crash, linnen | Crash, linen
26310413. Transformer board | Transformer board
28330205. Koffie en derivaten | Caffeine and derivatives
65310102. Kopen agent, onroerend goed | Buying agent, real estate

Werken bij FANNY KERSTEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FANNY KERSTEN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FANNY KERSTEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FANNY KERSTEN. Looking for open vacancies in other companies

  • MRP PLANNER VLEESWARENFABRIKANT (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: FORUM JOBS OOSTAKKER

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor één van onze klanten, een vleeswarenfabrikant in het Gentse, zijn we op zoek naar een MRP planner. Ben je in het bezit van een bachelorsdiploma logistiek? Heb je reeds een eerste relevante werkervaring achter de rug? Ben je hands-on en super gemotiveerd? Dan is deze job zeker iets voor jou? Als MRP planner zal je zorgen voor een correcte en tijdige productbeschikbaarheid van de grondstoffen. je zet voorstellen om in orders je zorgt voor optimale voorraadniveaus je houdt rekening met het voorziene budget je staat in voor de follow-up met de leveranciers en magazijniers je zorgt er voor dat de leveringen tijdig kunnen gebeuren je staat in voor de follow-up van de contracten met de klanten je staat in contact met de inkoopafdeling enzovoort Je werkt van maandag tot en met vrijdag binnen daguren. Je zal opstarten op interimbasis. Voorlopig is dit om de drukte op te vangen, een vast contract kan dus niet gegarandeerd worden.

  • Tuinarbeider (HOOGLEDE)

    Regio: HOOGLEDE

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    voor een tuinbouwbedrijf regio Roeselare, in Gits zoeken wij EEN TUINARBEIDER  Functieomschrijving  - planten van bomen, hagen, tuinplanten, struiken en zaaien van gras - de tuinarbeider maakt tuinelementen zoals : paden , terrassen, vijvers en afsluitingen - het snoeien en trimmen van bomen, struiken en hagen - het plaatsen van plantsteunen en plantbescherming - het rollen, maaien en verticuleren van gazons en afsteken van graskanten - het onderhouden van tuinen : vb opruimen van bladeren, sneeuw en afval verwijderen, water geven, onkruid wieden - het onderhouden en repareren van tuingereedschap en uitrusting

  • Schrijnwerker / plaatser spanplafonds (ZWEVEGEM)

    Regio: ZWEVEGEM

    Bedrijf: Synergie Kortrijk Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent verantwoordelijk voor de plaatsing van een spanwand en of plafond en alle daarbij horende schrijnwerk en of verlichting. Laden van de bestelwagen Je vult het logboek aan & neemt het mee naar de werf Controleren van de staat van de werf Positioneren van lichtpunten in samenspraak met architect, klant en / of projectleider Plaatsen en afregelen custom fittings voor verlichting, ventilatie,airco... Je plaatst een canvas, softsound, skylight of wonderwall Je plaats en sluit de verlichting aan Je past milieu-, welzijn- en veiligheidsvoorschriften toe Je zorgt voor reiniging werf en zorgvuldig vrijmaken van alle geplaatste bescherming

  • Dakwerker platte en hellende daken (HOUTHULST)

    Regio: HOUTHULST

    Bedrijf: INFINITY JOBS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zijn op zoek naar een ervaren dakwerker voor het plaatsen van platte en hellende daken. Zinkwerk is een must.

  • Gemotiveerde huishoudhulp dienstencheques m/v regio Kuurne halftijds (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: VZW COMFORTE

    Type: Dienstenchequebaan

    Vzw Comforte is op zoek naar een gemotiveerde poetsmedewerker voor de regio Kuurne. Vzw Comforte is een samenwerking tussen vzw bik, pwa Zwevegem en OCMW Zwevegem. We bieden diensten aan met dienstencheques aan de inwoners van Zuid West Vlaanderen. Zowel strijk, vervoer en huishoudhulp. Gezien de organisatie in volle bloei is zijn we op zoek naar gemotiveerde medewerkers om ons team van huishoudhulpen te versterken. Hou je van netheid en sociaal contact ? Dan ben jij de collega die wij zoeken. We bieden je een deeltijds contract aan met optie vast in de regio Kuurne of Zwevegem. Rijbewijs is niet vereist. Je krijgt de mogelijkheid om je kennis te verruimen/te delen met je collega's tijdens maandelijkse intervisiemomenten. We onthalen je in een warme sfeer en bieden een tewerkstelling aan op maat.

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) Roeselare 13 u 1 gezin , combineren mogelijk! (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) die graag van afwisseling houd.Netheid en orde is voor jouw een must en voelt natuurlijk aan.Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken , en bent een huiselijk type die graag het volledig huishouden onder haar hoede neemt, dan ben je bij ons aan het juiste adres! Je komt terecht bij een gezin die in het stad woont ,de uren zijn telkens van 16:30-19:00 & de vrijdag van 15:00-19:00 woensdag ben je vrij. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Huishoudhulp Sint-Andries m/v (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: DAOUST BRUGGE

    Type: Dienstenchequebaan

    Daoust werd opgericht in 1954 en is het meest ervaren Belgische HR-bedrijf. We begeleiden alle werknemers doorheen elke fase van hun professionele leven, en alle bedrijven doorheen elke fase van hun ontwikkeling. Daoust is actief binnen de voornaamste domeinen van de HR, en dit via onze volgende departementen: Interim, Selectie, Outplacement & Career Management, Dienstencheques en Public Sector. Verkozen tot Entrepreneur of the Year/Entreprise de l'Année 2016 in Franstalig België, is Daoust een familiale onderneming die enorm veel belang hecht aan de menselijke waarden, de kwaliteit en de diversiteit. Sluit je aan bij de grote familie van werknemers bij Daoust! Welcome to the Family! Beschrijving van de functie - U bent verantwoordelijk voor het opruimen van de woning - U bent verantwoordelijk voor het schoonmaken van de woning - U strijkt het wasgoed - U wast de ramen - U doet de afwas en bergt de vaat op - U doet de huishoudelijke inkopen - U bergt het materiaal en de producten op - U voert de informatieoverdracht uit voor de particulieren

  • Dynamic & proactive hosts and hostesses (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: QED

    Type: Studentenjob

    We are looking for dynamic hosts and hostesses to assist us onsite with the organization of both our own and our clients’ events. Our team is young, international, driven, forward looking and always committed to excel. QED is a Brussels based event organiser specialised in EU public affairs conferences. Our team combines profound knowledge of EU affairs with many years of experience in event management. At QED we believe in making a difference. We believe that through open discussion and debate we are able to contribute to better decisions and consequently, to a better Europe for all. Read more at qed.eu. What you will be doing: · Welcoming and guiding delegates · Handling Registrations · Hand out the microphone during the Q&A sessions · Staff the cloakroom · Liaising with the catering personnel and the other staff onsite. · Providing assistance at all times to the client. If you want to be a part of organizing excellent events, then join our team! If you wish to apply, kindly send your CV and motivation letter to [email protected] The personal data (CV, motivation letter, etc.) you communicate to QED will be registered and stored in our database. For more information concerning the processing of your personal data, please consult our applicants privacy policy via the link below. Your data can be kept for a period of 2 years in order to be reviewed as soon as a new opportunity arises within our company. In the meantime, do not hesitate to inform us of any evolution of your career which will allow us to keep your data up to date. For further information on the applicants privacy policy, please consult it at the following link https://qed.eu/media/APPLICANTS_PRIVACY_POLICY.pdf

  • Service Technieker Automotive (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Service Technieker Automotive Voor onze klant te Turnhout zijn we op zoek naar een service technieker automotive; Onderhoud en herstellingen van personenwagens volgens de procedure van onze klant; Diagnose en opvolging interventies en campagnes ; Klaarmaken nieuwe voertuigen; Onderhoud werkzones en gereedschappen en beheren opslagzones; Na uw opleiding als volwaardig service technieker sta je in voor het inboeken van de planning en servicebeurten, inclusief stukken bestellen, werken in teamverband, klanten ontvangen en afhandelen en communiceren;

  • Junior dossierbeheerder (Waregem) (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Le Grand & Associates

    Type: Vaste Job

    Junior dossierbeheerder (Waregem) Voor een supermodern en vooruitstrevend accountantskantoor regio Waregem gaat Le Grand & Associates, gespecialiseerd in accountancy, taks en legal profielen, op zoek naar een ambitieuze junior dossierbeheerder. Wil jij veel bijleren en jezelf volledig ontplooien als dossierbeheerder en daarbij ook nog een de kans krijgen om door te groeien tot A-Z boekhouder/accountant? Dan is er een grote kans dat jij deze zoektocht kan beëindigen. Onze klant staat bekend om zijn professionele dienstverlening dankzij zijn goed opgeleide team. Een uitgebreid cliënteel kan hierdoor rekenen op een adviesverlening van topkwaliteit. Dit kantoor kan terugkijken op een ervaring van meer dan 25 jaar en is van plan om te blijven groeien gedurende de komende jaren. Kan jij je vinden in deze visie? Lees dan zeker verder. Dit zal jij doen: Jij zal verschillende boekhoudkundige taken onder jouw hoede nemen. Gedurende een inwerkperiode krijg je een intensieve opleiding. Eerst begin je met alle voorbereidende taken: je boekt de aan- en verkoopfacturen in en je ondersteunt de meer ervaren dossierbeheerders. Zo ga je de tussentijdse balansen en de jaarrekening voorbereiden en hou je je bezig met het invoeren van de belastingaangiftes. Na een inwerkperiode krijg je steeds meer taken toevertrouwd. Je wordt naargelang jouw tempo ingezet als A tot Z dossierbeheerder en krijgt zo ook de verantwoordelijkheid over een eigen cliënteel.

  • Enthousiaste taaltrainers Frans - Antwerpen - Regio Geel-Mol (Regio Geel-Mol)

    Regio: Regio Geel-Mol

    Bedrijf: TinC

    Type: Zelfstandige activiteit

    TinC is een taalbureau dat kwalitatieve taalcoachings aanbiedt aan bedrijven in heel Vlaanderen. Voor de uitbreiding van het team van taalcoaches zijn we op zoek naar enthousiaste taaltrainers Frans in regio Antwerpen. Naar wie zijn we op zoek? Near-native of native speakers die: - Meedenken met de klant - Zowel graag op individueel niveau als met kleine groepen werken - Flexibel ingesteld zijn - Oog voor detail hebben en graag maatwerk leveren - Goede communicatie hoog in het vaandel dragen - In bezit zijn van rijbewijs B en wagen

  • Centric - Fibre Project Leader (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    The “Fibre Project Leader” will take the operational lead for the roll-out of one or more fibre projects. The main responsibility of this project leader will be the set-up of an effective project organisation and project planning. This organisation must assure that customers can be connected to the new fibre network within the pre-defined schedule and budget and aligned with local business partners. He/she will do so in close cooperation with his/her colleagues of other departments and with national roll-out, design and engineering teams. Responsibilities Set up an effective project organisation with clear roles & responsibilities Establish a planning baseline (for both the architecture and the construction), and a cost baseline allowing timely and on budget delivery of the objectives Analyse and mitigate both internal and external risks to maintain the project baseline Plan & lead local meetings with all involved stakeholders to assure a close follow-up of the planning, trigger all necessary actions This also includes communication to external partners and internal area teams, the National Program Manager and the local area manager Check and approve high level designs for both feeding (internal) and distribution (external partner) Assure the data quality in the tools for project follow-up and network documentation Consolidate and asses confidence level for the “Go for construction” Assure timely execution of required core network activities Follow-up of correct financial actualisation with both internal departments & external partners. Represent the network deployment department (provide feed-back regarding planning, design and status) in local cross-departmental teams with sales, Marketing, Customer operations Actively participate in initiatives for definition/updates of design rules, processes, work instructions, reporting, lessons learned... Profile Good knowledge of telecommunication networks and eager to expand this knowledge Project management experience is a must (workload estimations/operational planning/budget management) Team player with a lot of energy and team coordination skills Good analytical insight Able to deal with ambiguity Good knowledge of the Office applications (Word, Excel, Access, PowerPoint) Good communication/presentation skills Bilingual Dutch/French with good knowledge of English In possession of a master degree (engineer) or equal in experience

Zoek naar antwoorden van FANNY KERSTEN in sociale netwerken
Look for responds of FANNY KERSTEN in social networks

Lees alle opmerkingen voor FANNY KERSTEN. Laat een reactie achter voor FANNY KERSTEN. FANNY KERSTEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FANNY KERSTEN. Leave a respond for FANNY KERSTEN. FANNY KERSTEN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FANNY KERSTEN op de google maps. Adres en contacten FANNY KERSTEN
Location of FANNY KERSTEN on the google maps. Address and contacts of FANNY KERSTEN

Andere gerelateerde bedrijven als come FANNY KERSTEN FANNY KERSTEN: Bodystyling | MAISON COPER PLUS | HENRICUS WILLEMS | Legia | Van Assche G

Other related companies as FANNY KERSTEN: Bodystyling | MAISON COPER PLUS | HENRICUS WILLEMS | Legia | Van Assche G

FANNY KERSTEN is een bedrijf dat 2000 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FANNY KERSTEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03338439941. Het bedrijf FANNY KERSTEN bevindt zich op het adres: ROUTE DE MONS 255; 7131; BINCHE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 238,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 197,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Verhuur textielartikelen and schoenen. Producten gemaakt in FANNY KERSTEN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van FANNY KERSTEN is Transportuitrusting, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FANNY KERSTEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FANNY KERSTEN, openstaande posities, locatie van FANNY KERSTEN op de kaart.

FANNY KERSTEN is a company, that was registered 2000 in N\A region, Belgium. Full name of company is FANNY KERSTEN, company assigned to the tax number BE03338439941. The company FANNY KERSTEN is located at the address: ROUTE DE MONS 255; 7131; BINCHE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 238,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 197,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Verhuur textielartikelen and schoenen. Products created in FANNY KERSTEN were not found.
The main activity of FANNY KERSTEN is Transportation Equipment, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of FANNY KERSTEN is not available. You also can look at reviews of FANNY KERSTEN, open positions, location of FANNY KERSTEN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FANNY KERSTEN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FANNY KERSTEN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FANNY KERSTEN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FANNY KERSTEN, employees, financial statistics.