HUIS BARIVAN
Contactgegevens HUIS BARIVAN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data HUIS BARIVAN: address, phone, fax, email, website, opening hours
HUIS BARIVAN
Regio (region): N\A, België
Adres (address): VORDENSTEINSTRAAT 111; 2900; SCHOTEN, België
Telefoon (phone): 36584265 (+32-36584265) 36584265 (+32-36584265)
Fax (fax): +32 (65) 805-68-15 +32 (65) 805-68-15
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) HUIS BARIVAN: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "HUIS BARIVAN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "HUIS BARIVAN"? - Contact us!
We found such data of HUIS BARIVAN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees HUIS BARIVAN. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti HUIS BARIVAN
Products information HUIS BARIVAN
Producten die in HUIS BARIVAN zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Krantenwinkels; Rookartikelen
Aanvulling soorten activiteiten voor HUIS BARIVAN Addition kinds of activities for HUIS BARIVAN
841200. Musea en kunstgalerijen | Museums and art galleries
22590401. Gordelbladen, elastisch, gebreid | Girdle blanks, elastic, knit
32590200. Klei schoorsteen producten | Clay chimney products
35450329. Vises, machine (accessoires voor gereedschapsmiddelen) | Vises, machine (machine tool accessories)
35560401. Brouwerijen en Mouters 'machines | Brewers' and maltsters' machinery
83610101. Jongens 'steden | Boys' towns
Werken bij HUIS BARIVAN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in HUIS BARIVAN: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor HUIS BARIVAN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for HUIS BARIVAN. Looking for open vacancies in other companies
-
Magazijnier / Orderpicker (m/v) (MECHELEN)
Regio: MECHELEN
Bedrijf: Actief Interim Mechelen
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor onze klant in regio Sint-Katelijne-Waver zijn we op zoek naar dynamische Orderpickers (m/v). Als orderpicker, zorg je ervoor dat bestellingen correct klaargezet worden en tijdig vertrekken voor verzending. Dit gebeurt hoofdzakelijk manueel en met behulp van een handscansysteem. De te picken orders zijn zowel kleine producten als grotere stukken. Je werkt in teams van +/- 5 medewerkers en dit een wisselend 3 ploegenstelsel.
-
Service Delivery Support (ZAVENTEM)
Regio: ZAVENTEM
Bedrijf: Start People Banking & Insurance Brussel
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Wat zijn uw taken : Binnen het departement “service delivery support” ben je verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van de service delivery afdeling. Dit betekent dat je onder andere facturen controleert en verwerkt, levertermijnen en vervangwagens opvolgt, nieuwe wagens inschrijft en hun nummerplaten verstuurt, mailboxen beheert en verkeersovertredingen behandelt.
-
Bediende verkoper Colruyt Sint-Andries (SINT-ANDRIES)
Regio: SINT-ANDRIES
Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als bediende verkoper is het jouw job om klanten zo goed mogelijk te helpen. Je zorgt dat de producten goed zichtbaar en bereikbaar zijn en bent vriendelijk en hulpvaardig. En omdat je fier bent op je winkel, zorg je dat de winkel er altijd netjes bij ligt. Zo zorg je voor tevreden klanten die efficiënt en makkelijk hun boodschappen kunnen doen, tegen de laagste prijzen. Klanten bedienen aan de kassa en rekken bijvullen, vormen het grootste deel van je job. Toch ziet elke dag er anders uit, want elke klant is anders en heeft specifieke noden. Je helpt bij een Collishop-reservatie, organiseert degustaties, geeft informatie over een product Extra voordeel: je mag als eerste nieuwe producten ontdekken en krijgt in primeur te weten welke artikelen een Rode Prijs of Extra-korting krijgen. Dat helpt je bovendien om klanten altijd correct te informeren. Blijven leren en jezelf ontwikkelen, maken deel uit van je job. Tijdens je eerste maanden krijg je begeleiding van een peter of een meter. Daarnaast geven we je de mogelijkheid om zelf je verdere ontwikkeling in handen te nemen. We investeren heel veel in onze medewerkers, want we geloven dat we als firma pas kunnen groeien als zij groeien. En we vinden het belangrijk dat onze medewerkers lang bij ons blijven en zich ook na enkele jaren even betrokken voelen.
-
Back Office Medewerker (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)
Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Als Back Office Medewerker in Brussel ben je het eerste aanspreekpunt voor de dealers en eindgebruikers in de BeLux. Het is een echte allround functie op het gebied van klantenservice met een commercieel randje: Jij bent naast de administratieve orderverwerking verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen omtrent onze producten de orderstatus het maken van offertes het signaleren van klantbehoeften en het informeren en adviseren van klanten. Service staat hoog in het vaandel. De Customer Service plant de routes voor de monteurs en informeert de klanten over de gemaakte afspraken. Daarnaast is het in deze functie ook erg belangrijk verkoopkansen te bemerken en te benutten. Hiermee assisteert de Customer Service de Sales Afdeling in de BeLux.
-
HUISHOUDHELDEN REGIO ASSE/TERNAT/AFFLIGEM-Solliciteer via SMS!!!ZEER DRINGEND, DIRECT STARTEN. (ASSE)
Regio: ASSE
Bedrijf: EASY LIFE AALST
Type: Dienstenchequebaan
Onze kantoorverantwoordelijke Ellen is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen
-
Medewerker schoonmaak (ROESELARE)
Regio: ROESELARE
Bedrijf: DEVOGEL SCHOONMAAK DIENSTENCHEQUES
Type: Dienstenchequebaan
Je wordt ingeschakeld om schoon te maken bij particuliere klanten thuis. Je werkt voor één vaste klant te Roeselare (met mogelijkheid tot uitbreiding klantenbestand).
-
Kapper student (SINT-TRUIDEN)
Regio: SINT-TRUIDEN
Bedrijf: Randstad
Type: Studentenjob
Voor een Kapsalon in Sint-truiden, zijn we opzoek naar een student. Volg je de opleiding kapper? Wil je graag op zaterdag bijleren? Solliciteer dan meteen!
-
student bakkershulp (OOSTKAMP)
Regio: OOSTKAMP
Bedrijf: ADECCO BRUGGE SALES
Type: Studentenjob
Voor een grote bakkerij in Oostkamp zoeken wij een student bakkershulp. Taken : brood snijden boterkoeken afwerken (suiker, chocolade, confituur aanbrengen) onderhoud van de werkplaats (tafels, afwasmachine)
-
Hulpelectricien (MERELBEKE)
Regio: MERELBEKE
Bedrijf: IMPACT NV
Type: Vaste Job
Hulpelektriciens gezocht die snel willen doorgroeien naar volwaardige werfelektricien! Je staat in voor de elektrische montage op werven; Je helpt de meer gespecialiseerde arbeider bij de uitvoering van zijn taken; Je leest en begrijpt werkinstructies en montage-instructies; Je plaatst de bekabeling in diverse types installaties.
-
Psychotherapeut met extra expertise in psychotraumatologie (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: 2 DEVELOP U
Type: Zelfstandige activiteit
2developU is een organisatie aan het Sint Pietersstation te Gent. Met onze centrale ligging zijn we bereikbaar en toegankelijk voor een brede doelgroep. Onze expertise ligt specifiek bij: stress, burn & bore out, depressie, hoogsensitiviteit, traumaverwerking, rouw, existentiële vragen rond leven & dood, ... We werken vanuit een interdisciplinaire en holistische visie waarbij het algemeen welzijn van de cliënt centraal staat. Door groei zijn we op zoek naar een psychotherapeut met extra expertise in trauma die ons team mee kan versterken.
-
Kantoorverantwoordelijke regio West-Vlaanderen (BRUGGE)
Regio: BRUGGE
Bedrijf: Vacature.com
Type: Zelfstandige activiteit
Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Functie: Als kantoorverantwoordelijke neemt u op korte en middellange termijn de taken van een kantoorhouder over. U volgt het cli?ntenportfolio op en spreekt proactief cli?nten en prospecten aan. U zorgt voor een optimalisatie van de organisatie in het kantoor en zet een commerci?le strategie op. U neemt initiatieven om het kantoor verder uit te bouwen. U werkt in nauw overleg met de regiodirecteur. Profiel: U hebt minstens 5 jaar ervaring in de bank- en/of verzekeringswereld. U bent flexibel en houdt van afwisseling. U kan zich snel inwerken in nieuwe omstandigheden. U bent klantgericht, integer en hebt veel zin voor verantwoordelijkheid. U hebt commercieel inzicht en een sterke zin voor ondernemen.? Aanbod: U maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. U werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op uw doelgroep. U komt terecht in een uitdagende omgeving met veel afwisseling waarin u uw kennis en vaardigheden verder kan ontwikkelen. Voor u als kantoorverantwoordelijke aan de slag gaat, krijgt u een praktijkgerichte opleiding op maat van uw kennis en ervaring. U geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta.? Interesse? U kan zich online kandidaat stellen door te?klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan u bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.
-
Centric - IT Delivery Manager (MECHELEN)
Regio: MECHELEN
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Context IT eDevelopment is a subdepartment of IT Delivery. Its core activity is to develop and maintain different customer-facing communication channels, such as, Customer portal, e-shop, ... At IT eDevelopment, we focus on the customer and search for a perfect balance between flexibility and professionalism, resulting in qualitative deliveries while respecting the deadline. Mission The Delivery Manager is responsible for the operational impact of the IT eDevelopment department . eDevelopment is a combination of several Scrum teams, who are working in sprints of two weeks. The Delivery Manager is responsible for the overall operational coordination and delivery of these teamsn by interacting and engaging with the various Scrum masters and Senior profiles within those teams. Key Roles & Responsibilities Managing delivery, steer cross functional teams towards deliverables. Manage dependencies within different projects and other initiatives. Risk Management Stakeholder management (including change & conflict management, expectation mgmt. & aligment up to LT level) Profile Business Expertise: The Delivery Manager must understand the business, industry and corresponding technology. Besides Telecom knowledge, ICT knowledge is required too as lot of projects need IT adaptations or are dealing with deploying of applications. Knowledge must make it possible: to identify impact and stakeholders in the Telenet organisation, to guide the teams to define and build optimal solutions taking into account different expectations, to challenge each of the impacted teams, solutions & plans, to identify dependencies and conflicts between different teams and projects. Experience of the entire project/application LifeCycle, especially with regard to delivery, testing, default resolution and recognised development methodologies A good understanding of the company's organization and corresponding roles is needed as projects have links and stakeholder involvement with finance, purchasing, business, legal, IT,... Problem Solving Must guide the teams to build possible options and scenario's with respect to business case, technical solutions etc. in situations with: Known technology & business processes Solutions must be build on assumptions, which can change. Many conflicts of interests High time pressure, high expectations to deliver very quickly.Sparring partner for the key experts/professionals in the team ànd stakeholders. Interactions/Interpersonal Skills The following interpersonal skills are key at expert/ professional level: Stakeholder management and perception management Excellent influencing skills & negotiation skills. Ability to align cross functional stakeholders Abillity to build trust, and an open and transparent working climate High “get it done“ & mobilization capabilities
Zoek naar antwoorden van HUIS BARIVAN in sociale netwerken
Look for responds of HUIS BARIVAN in social networks
Lees alle opmerkingen voor HUIS BARIVAN. Laat een reactie achter voor HUIS BARIVAN. HUIS BARIVAN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for HUIS BARIVAN. Leave a respond for HUIS BARIVAN. HUIS BARIVAN on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie HUIS BARIVAN op de google maps. Adres en contacten HUIS BARIVAN Location of HUIS BARIVAN on the google maps. Address and contacts of HUIS BARIVAN
Andere gerelateerde bedrijven als come HUIS BARIVAN HUIS BARIVAN: BOUCHERIE ROMAIN SPRL | SOCIALIST. MUTUALITEIT | PHILIPPE TENRET | Barbe F | MARTINE DE BUSSCHER
Other related companies as HUIS BARIVAN: BOUCHERIE ROMAIN SPRL | SOCIALIST. MUTUALITEIT | PHILIPPE TENRET | Barbe F | MARTINE DE BUSSCHER
HUIS BARIVAN is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is HUIS BARIVAN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02625427246. Het bedrijf HUIS BARIVAN bevindt zich op het adres: VORDENSTEINSTRAAT 111; 2900; SCHOTEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 164,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 144,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Krantenwinkels; Rookartikelen. Producten gemaakt in HUIS BARIVAN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van HUIS BARIVAN is Pijpleidingen, behalve aardgas, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van HUIS BARIVAN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van HUIS BARIVAN, openstaande posities, locatie van HUIS BARIVAN op de kaart.
HUIS BARIVAN is a company, that was registered 1994 in N\A region, Belgium. Full name of company is HUIS BARIVAN, company assigned to the tax number BE02625427246. The company HUIS BARIVAN is located at the address: VORDENSTEINSTRAAT 111; 2900; SCHOTEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 164,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 144,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Krantenwinkels; Rookartikelen. Products created in HUIS BARIVAN were not found.
The main activity of HUIS BARIVAN is Pipelines, Except Natural Gas, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of HUIS BARIVAN is not available. You also can look at reviews of HUIS BARIVAN, open positions, location of HUIS BARIVAN on the map.