ADMINISTRATION COMMUNALE

Contactgegevens ADMINISTRATION COMMUNALE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ADMINISTRATION COMMUNALE: address, phone, fax, email, website, opening hours

ADMINISTRATION COMMUNALE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE SAINT-ROCH 15; 5560; HOUYET, België

Telefoon (phone): 82666751 (+32-82666751) 82666751 (+32-82666751)

Fax (fax): +32 (84) 572-73-43 +32 (84) 572-73-43

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ADMINISTRATION COMMUNALE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ADMINISTRATION COMMUNALE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ADMINISTRATION COMMUNALE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ADMINISTRATION COMMUNALE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ADMINISTRATION COMMUNALE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ADMINISTRATION COMMUNALE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ADMINISTRATION COMMUNALE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ADMINISTRATION COMMUNALE
Products information ADMINISTRATION COMMUNALE

BTW identificatienummer (tax): BE08137542724
Ondernemingsnummer: 9169982910
Hoofdstad (capital): 319,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 643,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2011

Producten die in ADMINISTRATION COMMUNALE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Overheidsdiensten

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ADMINISTRATION COMMUNALE
(Get full report from official database of BE for ADMINISTRATION COMMUNALE)

Aanvulling soorten activiteiten voor ADMINISTRATION COMMUNALE
Addition kinds of activities for ADMINISTRATION COMMUNALE

142399. Gebroken en gebroken graniet, nec | Crushed and broken granite, nec
07239903. Vacuümkoeling | Vacuum cooling
22110408. Terry geweven stoffen, katoen | Terry woven fabrics, cotton
22580301. Mosquito netting, warp breien | Mosquito netting, warp knit
23539903. Hoedlichamen: Bont vilt, stro, en wol vilt | Hat bodies: fur felt, straw, and wool felt
33999903. Recycling van ferrometalen uit klei | Reclaiming ferrous metals from clay
35710000. Elektronische computers | Electronic computers
38410408. Hypodermische naalden en spuiten | Hypodermic needles and syringes
84220101. Dier- en reptieluitstalling | Animal and reptile exhibit

Werken bij ADMINISTRATION COMMUNALE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ADMINISTRATION COMMUNALE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ADMINISTRATION COMMUNALE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ADMINISTRATION COMMUNALE. Looking for open vacancies in other companies

  • Automechanieker Audi (VORST)

    Regio: VORST

    Bedrijf: SYNERGIE ANTWERPEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als productiemedewerker volgt u van heel nabij hoe wij de Audi A1 maken. Met een technische opleiding kunt u kiezen tussen de carrosseriebouw, de lakafdeling en de montage. Welke afdeling u ook kiest, u krijgt zeker boeiende opdrachten. In de carrosseriebouw bijvoorbeeld maakt u mee hoe uit ongeveer 230 onderdelen het ruwe koetswerk van de Audi A1 ontstaat en in de montageafdeling worden in elk voertuig 800 tot 1.000 onderdelen ingebouwd. Dat is precisiewerk waar je nauwkeurig en handig voor moet zijn.

  • Productiemedewerker (OVERPELT)

    Regio: OVERPELT

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Overpelt gespecialiseerd in kunststof zijn wij op zoek naar een gemotiveerde productiemedewerker. Je zal instaan voor:   Controle uitvoeren op producten vooraleer ze verwerkt worden Kleine assemblages uitvoeren

  • Opvoeder (therapeutisch assistent) in de psychiatrie (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je kerntaak in deze job is de behandeling en opvolging van de bewoners tijdens het dagdagelijks functioneren. Je bouwt met hen een professionele relatie uit zodat je hen kan motiveren en stimuleren tot deelname aan het dagprogramma. Belangrijk is dat je hierin steeds blijft samenwerken en overleggen met je collega's om het groepsklimaat en de relationele veiligheid te behouden. Je kan ook kiezen voor een functie in het mobiele team. Dit zal bestaan uit een aantal medewerkers die volgens een vast uurrooster werken en acute noden op de verschillende afdelingen opvangen.

  • Loodgieter (KAPELLEN)

    Regio: KAPELLEN

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in Kapellen zijn we op zoek naar een ERVAREN LOODGIETER.  Het bedrijf is voornamelijk gespecialiseerd in badkamerrenovaties.  Je zal douches en sanitaire elementen installeren, verwarming aansluiten, ... 

  • Onderhoudstechnieker (reserve teamleader) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: t-interim Evergem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als subcontractor onderhoudt onze klant zowel preventief als curatief: Binnen- en buitenkant gebouwen, elektrische storingen, brandveiligheid, verwarming, ventilatie en klimatisatie voor hun klant te Oostakker. Om deze reden zijn wij dringend op zoek naar een ONDERHOUDSTECHNIEKER (reserve teamleader) voor de onderhoudsafdeling. - Je rapporteert aan de desbetreffende teamleader; - Je vervangt de teamleader bij afwezigheid; - Je bent verantwoordelijk voor het preventief en curatief onderhoud van technische installaties; - Je analyseert technische storingen, stelt oplossingen voor en voert herstellingswerken uit; - Je bent creatief in het zoeken van oplossingen; - Je kent alle veiligheidsvoorschriften van de klant; - Vergaderingen bijwonen op vraag van Volvo; - Bijdragen aan verbeteringen en probleemoplossing; - Administratieve ondersteuning.

  • Cnc-operator / frezer (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: ADECCO OUDENAARDE INDUSTRIE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Adecco Oudenaarde zoekt een CNC-operator /frezer (m/v) voor een bedrijf in de regio. In het bedrijf worden matrijzen voor tal van klanten op maat gemaakt. Je leest de plannen die zijn opgemaakt voor de aanmaak van nieuwe matrijzen. Je voert de instructies op het plan minitieus en correct uit. Daarbij ga je bijzonder nauwkeurig te werk, dit tot op 0,01 cm. Je programmeert de freesmachines en controleert de gefreesde stukken. Je zorgt ervoor dat de machine juist is ingesteld en start de productie op. Je bedient de machine. Je werkt deze stukken waar nodig bij met de techniek van draadvonken. Je zorgt voor een perfect afgewerkt eindproduct. Dit is een job met veel variatie. Routinematig werken is hier niet aan de orde.

  • Jobstudent magazijnier in tuincenter - elke ZATERDAG (NEVELE)

    Regio: NEVELE

    Bedrijf: Konvert Interim Deinze

    Type: Studentenjob

    Voor een tuincenter regio Nevele zijn wij op zoek naar een jobstudent die op regelmatige basis op zaterdag kan werken. Jouw taken: - Leveringen uitpakken/rekken aanvullen - Magazijn op orde zetten - Monteren van bbq's en andere materialen

  • Samensteller-lasser regio Lummen (LUMMEN)

    Regio: LUMMEN

    Bedrijf: NEA JOBS

    Type: Vaste Job

    Voor een bedrijf te Lummen zijn we op zoek naar een samensteller-lasser. Je kunt planlezen en hebt ervaring in het halfautomaatlassen van hoofdzakelijk staalonderdelen. Het is een pluspunt als je kunt Tig-lassen. Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband.

  • Chauffeur C - tractorbestuurder Meerhout (m/v) (MEERHOUT)

    Regio: MEERHOUT

    Bedrijf: ABOG

    Type: Vaste Job

    ABOG nv is specialist op het vlak van onderhoud van en langs de autosnelwegen, gewestwegen, waterlopen en spoorwegen in heel Vlaanderen. Voor onze tak groenonderhoud gaan we op zoek naar een gemotiveerde chauffeur voor het besturen van een tractor. Je zal instaan voor het maaien van de midden- en zijberm van autosnelwegen, gewestwegen, talluds, parkings ... Je krijgt hiervoor een vaste tractor met kleine vrachtwagen toegewezen. De regio waarin je zal tewerkgesteld worden is Antwerpen - Limburg. Je zal vertrekken van onze tweede gloednieuwe depot te Meerhout.

  • Een coördinator (v/m) voor het operatiekwartier (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: KLINIEK SINT-JAN

    Type: Vaste Job

    Werkomgeving: Multidisciplinair operatiekwartier (klassieke en ambulante heelkunde): * 11 specialismen (hartheelkunde, neurochirurgie, orthopedie, abdominale - thoracale en endocriene heelkunde, vaatheelkunde, urologie, gynaecologie, plastische en reconstructieve heelkunde, oogheelkunde, NKO, stomatologie) * 8 operatiezalen * 2 technische zalen * 1 ontwaakzaal voor volwassenen – 1 pediatrische ontwaakzaal Algemene opdracht: De coördinator houdt toezicht op de behandeling van de patiënten die geopereerd worden op basis van een veilige kwaliteitszorg in samenwerking met de verschillende heelkundige specialismen. Hij zorgt voor de toepassing van de regels bepaald in het huishoudelijke reglement van het operatiekwartier en de naleving van de werkingsmodaliteiten gevalideerd door het Beperkt comité van het operatiekwartier. Permanente opdrachten: * Organiseert de afstemming van de menselijke middelen op het electieve operatieprogramma en de opvang van spoedgevallen; * Neemt deel aan de planning van het operatieprogramma in overleg met de verschillende actoren (chirurgen, anesthesisten, verpleegkundigen, …); * Superviseert de globale activiteit van het operatiekwartier; * Coördineert de verschillende teams (chirurgen, anesthesisten, verpleegkundigen, instrumentisten, …) en beschikt over autoriteit ten aanzien van alle actoren van het operatiekwartier op het vlak van de naleving van de operatieprogramma’s, de overschrijding van de tijdsduur voorzien in het programma en het beheer van de uitzonderingen; * Werkt actief samen met de directie, de zorgcoördinator en alle verantwoordelijken die betrokken zijn bij het beheer van het operatiekwartier; * Is in staat om risicovolle situaties te herkennen en stelt traceerbaarheidsprocedures in, evalueert en controleert hun toepassing; * Voert de vereiste maatregelen in voor de veiligheid van patiënten en personeel; * Is betrokken in de strijd tegen de nosocomiale infecties; * Anticipeert het beheer van de vervangingen (in overleg met de directie patiëntenzorg); * Verzekert het beheer van de processen en technieken, het administratieve beheer van de patiënten, het beheer van de human resources en van de materiële middelen (in nauwe samenwerking met de centrale sterilisatie); * Beheert de verbruiksgoederen en het materiaal, rekening houdende met de budgettaire beperkingen; * Geeft via de meeste geschikte kanalen informatie door aan het personeel en aan de verschillende zorgverleners van het operatiekwartier; * Past de beroeps- en deontologische regels toe en waakt over hun naleving; * Beheert de opvang en behandeling van de spoedgevallen (met inbegrip van de MUG-spoedgevallen). Zie de rest van de beschrijving bij "Profiel"

  • ARBEIDER WEGENBOUW. (OUDENBURG)

    Regio: OUDENBURG

    Bedrijf: MAHIEU NV

    Type: Vaste Job

    U plaatst uiterst nauwkeurig boordstenen, klinkers, e.a. Assistentie bij uitzetten van een werf Graafwerken: manueel en met de kraan Het opruimen van een werf Het mee helpen plannen van een werf (aangeven benodigde materialen voor dag +1) Het systematisch werken op een werf.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van ADMINISTRATION COMMUNALE in sociale netwerken
Look for responds of ADMINISTRATION COMMUNALE in social networks

Lees alle opmerkingen voor ADMINISTRATION COMMUNALE. Laat een reactie achter voor ADMINISTRATION COMMUNALE. ADMINISTRATION COMMUNALE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ADMINISTRATION COMMUNALE. Leave a respond for ADMINISTRATION COMMUNALE. ADMINISTRATION COMMUNALE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ADMINISTRATION COMMUNALE op de google maps. Adres en contacten ADMINISTRATION COMMUNALE
Location of ADMINISTRATION COMMUNALE on the google maps. Address and contacts of ADMINISTRATION COMMUNALE

Andere gerelateerde bedrijven als come ADMINISTRATION COMMUNALE ADMINISTRATION COMMUNALE: Viza VZW | MAISON PARIS BAS | Schelpje ('t) | KAROSHI | ADRIAAN VAN LOON

Other related companies as ADMINISTRATION COMMUNALE: Viza VZW | MAISON PARIS BAS | Schelpje ('t) | KAROSHI | ADRIAAN VAN LOON

ADMINISTRATION COMMUNALE is een bedrijf dat 2011 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ADMINISTRATION COMMUNALE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08137542724. Het bedrijf ADMINISTRATION COMMUNALE bevindt zich op het adres: RUE SAINT-ROCH 15; 5560; HOUYET. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 319,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 643,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Overheidsdiensten. Producten gemaakt in ADMINISTRATION COMMUNALE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ADMINISTRATION COMMUNALE is Metaalproducten, Met uitzondering van machines en transportmiddelen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ADMINISTRATION COMMUNALE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ADMINISTRATION COMMUNALE, openstaande posities, locatie van ADMINISTRATION COMMUNALE op de kaart.

ADMINISTRATION COMMUNALE is a company, that was registered 2011 in N\A region, Belgium. Full name of company is ADMINISTRATION COMMUNALE, company assigned to the tax number BE08137542724. The company ADMINISTRATION COMMUNALE is located at the address: RUE SAINT-ROCH 15; 5560; HOUYET. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 319,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 643,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Overheidsdiensten. Products created in ADMINISTRATION COMMUNALE were not found.
The main activity of ADMINISTRATION COMMUNALE is Fabricated Metal Products, Except Machinery & Transport Equipment, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of ADMINISTRATION COMMUNALE is not available. You also can look at reviews of ADMINISTRATION COMMUNALE, open positions, location of ADMINISTRATION COMMUNALE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ADMINISTRATION COMMUNALE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ADMINISTRATION COMMUNALE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ADMINISTRATION COMMUNALE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ADMINISTRATION COMMUNALE, employees, financial statistics.