OFFICE HANDLING

Particuliere bedrijvenBosbouw • OFFICE HANDLING
Private companiesForestry • OFFICE HANDLING

Contactgegevens OFFICE HANDLING: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data OFFICE HANDLING: address, phone, fax, email, website, opening hours

OFFICE HANDLING

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue de Vrière 16; 1020; Bruxelles, België

Telefoon (phone): 02 270 85 76 (+32-02 270 85 76) 02 270 85 76 (+32-02 270 85 76)

Fax (fax): 02 270 47 68 (+32-02 270 47 68) 02 270 47 68 (+32-02 270 47 68)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) OFFICE HANDLING: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "OFFICE HANDLING"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "OFFICE HANDLING"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van OFFICE HANDLING, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen OFFICE HANDLING. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of OFFICE HANDLING, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees OFFICE HANDLING. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti OFFICE HANDLING
Products information OFFICE HANDLING

BTW identificatienummer (tax): BE08030975341
Ondernemingsnummer: 4312927246
Hoofdstad (capital): 344,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 507,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2013

Producten die in OFFICE HANDLING zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Office fixtures

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor OFFICE HANDLING
(Get full report from official database of BE for OFFICE HANDLING)

Aanvulling soorten activiteiten voor OFFICE HANDLING
Addition kinds of activities for OFFICE HANDLING

4311. Ons. | U.s. postal service
274102. Atlas, kaart en gids uitgeven | Atlas, map, and guide publishing
325503. Tegels en stenen vuurvaste materialen, behalve plastic | Tile and brick refractories, except plastic
20370000. Bevroren groenten en fruit | Frozen fruits and vegetables
28349910. Tabletten, farmaceutisch | Tablets, pharmaceutical
36290203. Condensers, vast of variabel | Condensers, fixed or variable
37990100. Aanhangwagens en aanhangwagens | Trailers and trailer equipment
95320404. Stedelijke en gemeenschapsontwikkeling, lokale overheid | Urban and community development, local government

Werken bij OFFICE HANDLING: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in OFFICE HANDLING: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor OFFICE HANDLING. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for OFFICE HANDLING. Looking for open vacancies in other companies

  • Productieoperatoren (m/v/x) (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: Synergie Evergem Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf actief in de fotosector te Wetteren zijn we op zoek naar verschillende productiemedewerkers: verpakking, sortering & verzending, bedienen machines en fijn handwerk. Je bent beschikbaar vanaf medio oktober tem eind december. Je bent bereid om in december ook op zaterdag/zondag te werken. Specifieke ervaring is niet vereist. Je werkt in een vaste vroege of in een vaste late ploeg.

  • Assistent broedmeester (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Werkers

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Na een grondige interne opleiding zal je instaan voor: * inkomende broedeieren: het ingaan van de broedeieren in de broedmachines en het opstarten van het broedproces * Medeverantwoordelijk voor het broedproces, dit betekent dat je het broedproces mee helpt opvolgen door middel van nauwkeurige opvolging van alle parameters tijdens het broeden * kleine technische storingen probeer je eigenhandig te herstellen en je probeert te anticiperen om storingen zoveel mogelijk te vermijden * Je staat in het voor de dagelijkse opstart en opvolging van onze schouw-overleglijn en je stuurt het team van medewerkers aan die deze machine bedienen.

  • Medewerker poetsdienst thuiszorg 37u. M/V - Westerlo (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: DAOUST GEEL

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Sluit je aan bij de grote familie van werknemers bij Daoust! Welcome to the Family! Je staat in voor het onderhoud van de woning en mogelijks strijk.

  • Carrosserie (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een garage in Tongeren zijn we op zoek naar een carrossier (plaatbewerker- (de)monteerder) m/v:  Monteren en demonteren van auto-onderdelen, zowel interieur als exterieur Uitvoeren van richtwerk Uitdeuken van plaatwerk panelen Vervangen van gelaste en geschroefde panelen en onderdelen laswerkzaamheden verrichten Spuiten van verschillende carrosserie-onderdelen

  • Maritiem Inside Sales Coordinator (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Start People Antwerpen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    • Je bent een belangrijk aanspreekpunt voor Supply Chain Solutions, zowel in zeevracht, luchtvracht als multimodale door-to-door oplossingen binnen West Europa. • Je antwoordt snel en correct op prijsaanvragen van zowel nieuwe als bestaande klanten. • Je onderhoudt en ontwikkelt actief de bestaande portfolio van klanten. • Je werkt aan RFQ’s en Tenders van bestaande en nieuwe klanten, in nauwe samenwerking met je collega’s van aankoop en forwarding. • Je bent sterk in relaties opbouwen. • Je bent een doorgedreven gebruiker en gelover van Salesforce en duidelijke sales-processen. Verkopen is de kern, maar zonder een gedegen opvolging via de juiste tools – in ons geval Salesforce – werkt het niet. • Je contacteert en bezoekt geregeld bestaande klanten om de vinger aan de pols te houden.

  • Huishoudhulp Wuustwezel (KAPELLEN)

    Regio: KAPELLEN

    Bedrijf: PUUUR KAPELLEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Inderdaad met drie u’s, want bij ons draait het om u ! Puuur biedt huishoudhulp aan via het systeem van dienstencheques. Wij maken deel uit van Ons. We hebben meer dan 2.500 gemotiveerde personeelsleden en 13.000 tevreden klanten. We bieden jobs aan over heel Vlaanderen, dicht bij de woonplaats van ons personeel. Door de voortdurende groei van ons bedrijf zijn we ook in jouw regio steeds op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen. Werkuren worden in overleg bepaald. Deeltijds of voltijds uurrooster is mogelijk. Je houdt van poetsen en neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: - Dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, schuren... Je staat in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning - Wassen en strijken - Boodschappen doen en koken: af en toe ga je naar de winkel of bereid je een maaltijd voor je klanten

  • Zaterdaghulp Zara Brugge (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: ZARA

    Type: Studentenjob

    Als zaterdaghulp vervul je de taken van een sales assistant waarbij je op een dynamische manier onze modebewuste klanten verder helpt, graag advies geeft en inspringt op de behoeften van de klanten. Je verwerkt leveringen in de stock, je vult de winkel aan en je zorgt mee voor een ordelijke winkel. Ook help je de visual merchandisers en steek je een handje toe aan de kassa.

  • Software Engineer (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Konvert Interim Ieper

    Type: Vaste Job

    Voor een bedrijf in Ieper zijn wij op zoek naar een software engineer. U wordt betrokken bij verschillende aspecten van software ontwikkeling zoals het ontwikkelen van nieuwe tools, het onderhouden van de bestaande software, ed. U werkt mee aan projecten in house en bij de klant. U test en documenteert de ontwikkelde software. U wordt betrokken bij het ontwikkelen van software voor zowel desktop als HMI toepassingen, tools binnen een 3D omgeving, automatisatie en optimalisatieprocesssen.

  • ADMINISTRATIEVE EN COMMERCIËLE DUIZENDPOOT IN KALMTHOUT (KAPELLEN)

    Regio: KAPELLEN

    Bedrijf: Hays Response Antwerpen

    Type: Vaste Job

    * Verantwoordelijk voor o.a. key accounts * Gebruik van Franse kennis * Regio: Kalmthout Onze klant is een kunststofverwerkend bedrijf in Kalmthout. Men produceert en verkoopt kunststof leidingsystemen en is op zoek naar een gemotiveerde medewerker. Je bent verantwoordelijk voor het dagelijkse ordermanagement van de key accounts. Je verzorgt de goede werking van de backoffice en de interne verkoopprocessen, dit alles door goed samen te werken met de medewerkers van andere afdelingen. Je taken bestaan uit het opstellen en verwerken van kortingsmodellen en prijsaanpassingen voor de klanten en prospects. Daarnaast beheer je de klachtenprocedure en meet je de klanttevredenheid. Ten slotte ondersteun je de interne marketingafdeling. Om je functie goed uit te oefenen maak je actief gebruik van CRM-software ter ondersteuning van de verkoopstrategie van onze klant.

  • Inside sales (NEERPELT)

    Regio: NEERPELT

    Bedrijf: BECHTLE direct NV

    Type: Vaste Job

    Je bouwt actief een relatie op met verschillende klanten (B2B), je bent verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van je klantenbestand. Je brengt de IT-behoefte en omgeving van de klant in kaart zodat je een meerwaarde kan creëren bij de klant door het bieden van een passend IT-advies. Hierin krijg je uiteraard de nodige opleiding en ondersteuning van onze IT-afdeling. Jij draagt zorg voor een correcte afhandeling van offerte, bestelling & levertijden. Op regelmatige basis onderhoudt je contact met vendoren, distribiteurs en collega's uit andere landen

  • Psycholoog met ervaring (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: BalanSS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor onze afdeling psychologie zijn wij op zoek naar een extra collega met ervaring Heb je zin in een job in een centrum waar je echt je eigen ding kan uitbouwen? Heb je zin in het werken in een multidisciplinaire context? Ben je een doener? Wil je graag je eigen nest uitbouwen? Heb je enkele dingen die je graag wil realiseren? Wij helpen je daarbij. Opgelet dit is een job op zelfstandige basis. Je dient kwalitatieve behandeling te kunnen geven, zelfstandig (in teamverbang uiteraard) te kunnen werken. Op onze website www.balanSS.be kan je ons als iets beter leren kennen. Voel je het al kriebelen? Kom dan even kennismaken

  • Brainbridge - ICT-Architect (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description Het hoofddoel van deze opdracht is het ontwerpen en documenteren van de detail applicatie architectuur voor onze digitale consumer channels Web en app. Je begeleidt keuzes in architectuur en technische platformen in overleg met de enterprise Architect. De klant wenst zijn digitale capabilities uitbreiden in volgende areas: uitbouwen van een selfcare portaal en verbeteringen in online care channels uitbouwen van mobile friendly eCare portalen en seamless payments solutions opbouwen en exploiteren van de customer intelligence in customer experiences (consuming intel, ingestion van data) Verbeteringen in uptime en robustheid van de channels Ontkoppelingen van front end en CMS en backend en meer evolueren naar MicroServices,headless CMS, API mgmt Reuse van code en ervaringen tussen Web en app development React; React-native Exposen van services zoals tickets en service via open data ecosysteem , NetEx, GTFS Industrialiseren van mass personalization Responsibilities Je opdracht bestaat erin om mee te bepalen welke technische capabilities we hiervoor moeten opbouwen en de uitrol hiervan te begeleiden/uit te voeren. Als solution Architect heb je een technische focus, maar ook toch een functionele voeling met de materie. Samen met specifieke platform experten eg (de data platform Architect en data engineer) werk je de technische Web en app roadmap uit om de gewenste experience te kunnen leveren tot bij de eindklant via diverse kanalen Web en app. Identificeert de technische risico's Bijv. mogelijke performance issues, externe afhankelijkheden, beschikbaarheid... Je bewaakt de technische integriteit en de consistentie van de uiteindelijke oplossing van concept, design,implementatie tot overdracht naar beheer Profile Technical skills: Aantoonbare ervaring als solution-Architect in een specifiek domein (applicatie-architectuur, Web en app technologieën HTML5/JavaScript, performante, schaalbare en betrouwbare Web oplossingen, API gedreven ecosystemen, Identificatie oplossingen, Marketing Automation oplossingen, Customer Data Platform oplossingen, Content Management oplossingen, Verkoop en betaling oplossingen, Case management en CRM oplossingen, Hybrid Cloud/On Premise infrastructure ...). Je kunt je ervaring uit vorige relevante make, rent, buy beslissingen meenemen om ons te versnellen. Hogere opleiding (Master of Bachelor) met technische/engineering of bedrijfseconomische achtergrond. Communicatievaardigheden en ervaring met teamwork en projectgericht werken. Kennis van bedrijfsprocessen in het algemeen en van deze van de Vlaamse overheid in het bijzonder (na inwerkperiode) Minimaal 5 jaar ervaring in algemene bedrijfsvoering met toepassing op ICT gebied. Sterk communicatie- en analysegericht. Sterk abstractievermogen Architecturaal conceptueel vaardig en ervaren. Enterprise-Architect ofwel specialist-Architect in een specifiek domein (netwerking, veiligeheid, serverinfratsructuur, applicatie-architectuur, ERP, ECM platformen, Datawarehouse en BI, ...). MET CERTIFICATIE. taalvereiste: Nederlandstalig op Europees CEFR-niveau C2. Grondige Kennis van alle domeinen plus bewezen specialist-Architect in minstens 1 specialistisch domeinen (zie vereisten). Kennis MS Office Pakketten Kennis van de verschillende Project Management facetten (kosten, timing, coördinatie, planning, schattingen) Grondige Kennis van Business Engineering; Kunnen voorstellen van business oplossingen die een goed samenspel zijn tussen Business en... ...

Zoek naar antwoorden van OFFICE HANDLING in sociale netwerken
Look for responds of OFFICE HANDLING in social networks

Lees alle opmerkingen voor OFFICE HANDLING. Laat een reactie achter voor OFFICE HANDLING. OFFICE HANDLING bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for OFFICE HANDLING. Leave a respond for OFFICE HANDLING. OFFICE HANDLING on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie OFFICE HANDLING op de google maps. Adres en contacten OFFICE HANDLING
Location of OFFICE HANDLING on the google maps. Address and contacts of OFFICE HANDLING

Andere gerelateerde bedrijven als come OFFICE HANDLING OFFICE HANDLING: FRANCIS LAUWERS | D'HOE BOUWONDERNEMING | GRETA LEYS | De Lange G | PITA COUVINOISE

Other related companies as OFFICE HANDLING: FRANCIS LAUWERS | D'HOE BOUWONDERNEMING | GRETA LEYS | De Lange G | PITA COUVINOISE

OFFICE HANDLING is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is OFFICE HANDLING, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08030975341. Het bedrijf OFFICE HANDLING bevindt zich op het adres: Rue de Vrière 16; 1020; Bruxelles. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 344,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 507,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Office fixtures. Producten gemaakt in OFFICE HANDLING zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van OFFICE HANDLING is Bosbouw, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van OFFICE HANDLING is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van OFFICE HANDLING, openstaande posities, locatie van OFFICE HANDLING op de kaart.

OFFICE HANDLING is a company, that was registered 2013 in N\A region, Belgium. Full name of company is OFFICE HANDLING, company assigned to the tax number BE08030975341. The company OFFICE HANDLING is located at the address: Rue de Vrière 16; 1020; Bruxelles. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 344,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 507,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Office fixtures. Products created in OFFICE HANDLING were not found.
The main activity of OFFICE HANDLING is Forestry, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of OFFICE HANDLING is not available. You also can look at reviews of OFFICE HANDLING, open positions, location of OFFICE HANDLING on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over OFFICE HANDLING, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf OFFICE HANDLING, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about OFFICE HANDLING, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company OFFICE HANDLING, employees, financial statistics.