BONAMI

Contactgegevens BONAMI: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BONAMI: address, phone, fax, email, website, opening hours

BONAMI

Regio (region): N\A, België

Adres (address): MIDDELWEG 92; 9910; KNESSELARE, België

Telefoon (phone): 93741076 (+32-93741076) 93741076 (+32-93741076)

Fax (fax): +32 (63) 488-30-81 +32 (63) 488-30-81

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BONAMI: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BONAMI"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BONAMI"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BONAMI, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BONAMI. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BONAMI, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BONAMI. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BONAMI
Products information BONAMI

BTW identificatienummer (tax): BE08762390136
Ondernemingsnummer: 7099884033
Hoofdstad (capital): 249,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 168,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in BONAMI zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Groenten and fruit Gh

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BONAMI
(Get full report from official database of BE for BONAMI)

Aanvulling soorten activiteiten voor BONAMI
Addition kinds of activities for BONAMI

35350101. Beltransportsystemen, algemeen industrieel gebruik | Belt conveyor systems, general industrial use
35640101. Luchtreinigingssystemen | Air cleaning systems
36619907. Telefoonkoorden, aansluitingen, adapters, enz. | Telephone cords, jacks, adapters, etc.
38220600. Apparaatcontroles, behalve airconditioning en koeling | Appliance controls,except air-conditioning and refrigeration
72990800. Steekdiensten | Stitching services

Werken bij BONAMI: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BONAMI: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BONAMI. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BONAMI. Looking for open vacancies in other companies

  • Hulpkok (HEIST-AAN-ZEE)

    Regio: HEIST-AAN-ZEE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Hulpkok: Voer je voorbereidende werkzaamheden in functie van warme en koude keukenbereidingen uit. Verwerk je ingrediënten door het toepassen van basis kooktechnieken tot warme en koude keukenbereidingen. Bestel en ontvang je voedingsmiddelen binnen de keuken. Organiseer en volg je keukenprocessen op en geef je instructies aan keukenmedewerker. Je bereidt gerechten en maaltijden volgens de gepaste culinaire technieken en/of volgens een technische fiche. Je werkt de gerechten af en controleert hun kwaliteit. Je werkt onder de verantwoordelijkheid van een kok. Je werkt in een instelling die over een keuken beschikt: restaurant traiteur industriële- en grootkeuken en dit alleen of in een team. Je werkt rechtstaand en je staat voortdurend bloot aan uiteenlopende temperaturen van koud tot warm. Je past de hygiëne en veiligheidsregels voor de behandeling van levensmiddelen strikt toe en je draagt de gepaste uitrusting. Je hebt een goede geur- en smaakgeheugen en dit om smaken en aroma's waar te nemen en te kunnen onderscheiden.

  • Grondwerker (EINE)

    Regio: EINE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Zie je een job als grondwerker/klinkerlegger wel zitten? Lees dan zeker verder. Dit zijn de taken die je zal uitvoeren bij onze klant in regio Oudenaarde: > het aanleggen van opritten en parking in klinkers > het uitvoeren van grondwerken en asfaltwerken Aarzel niet te solliciteren!

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Verrebroek – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (VERREBROEK)

    Regio: VERREBROEK

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw /kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Poetshulp Tielt-Winge (TIELT-WINGE)

    Regio: TIELT-WINGE

    Bedrijf: PUUUR AARSCHOT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Etudiant bilingue (h/f) (SPIERE)

    Regio: SPIERE

    Bedrijf: Konvert Interim Mouscron

    Type: Studentenjob

    Pour l'un de nos clients de la région de Mouscron, nous sommes à la recherche d'étudiants bilingues (Fr-Nl). Vous travaillez en magasin. Vous gérez la caisse et l'accueil des clients. Vous renseignez les clients sur les produits. Vous êtes dynamique, courageux et motivé.

  • Projectleider Elektriciteit (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, een ervaren elektrospecialist regio Mechelen, zijn we op zoek naar een Projectleider. *Je bent contactpersoon en raadgever van de klant. *Je bespreekt de uit te voeren werken met de klant en bereid de offertes voor. *Je volgt de uitvoering mee op en bent verantwoordelijk voor de kwaliteit en stiptheid van uitvoering op de werven. *Daarnaast beheers je de administratie en de bijhorende technische documenten.

  • Product Engineering Manager (HOUTHALEN)

    Regio: HOUTHALEN

    Bedrijf: ENGINITY

    Type: Vaste Job

    De Product Engineering Manager is verantwoordelijk voor de industrialisatie en het continue verbeteringsproces van de sensoren productfamilie voor HEN wereldwijd. De Product Engineering Manager rapporteert aan de General Manager HEN en maakt deel uit van het managementteam van de Plant. Taken en verantwoordelijkheden De Product Engineering Manager leidt de 3 Product Engineering teams van de product familie sensoren in de realisatie van de industrialisatie van nieuwe producten die in de markt geïntroduceerd worden, product/proces verbeteringen en behandeling van klantenklachten. Verantwoordelijk voor het volledig beheer van de industrialisatie van nieuwe producten en dit van concept/studie fase tot uitvoering en product lancering en dit in nauwe samenwerking met de R&D afdeling. Zorgen voor het continue verbeteringsproces door afvalvermindering, productie-efficiëntie en optimalisatie, verbetering van materialen en materiaalstromen. Verhoging van de productiviteit door middel van ‘zero defect’ denken, processen en technologie verbeteringen. Zorgt voor een pro-actieve borging van de kwaliteit van de producten door toepassen en optimaliseren van het FMEA-proces. Gedreven door feiten & cijfers en solide beslissingen kunnen nemen. Geeft sturing aan de lopende product & procesverbeteringen om alzo kwaliteit vereisten, productie doelen en kosten efficiëntie te bereiken. Geeft sturing en ondersteuning waar vereist om product & proces problemen op te lossen en klantenklachten op een efficiënte en doeltreffende manier op te lossen. Hij heeft een overzicht over de verschillende productgroepen, evalueert resultaten en gaat voor resultaatsgerichte oplossingen om de producten continu te verbeteren. Verantwoordelijk voor het gelijktijdig beheren van meerdere verbeteringsprojecten. Coördinatie van bovenstaande verantwoordelijkheden voor HEN wereldwijd.

  • Internal Communication Advisor te Mechelen (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Armonea

    Type: Vaste Job

    Hou je van taal in al zijn vormen? Ben je vertrouwd met communicatietools en ben je op de hoogte van de laatste trends op dit vlak? Dan ben jij misschien de geknipte kandidaat om ons team te versterken in de functie van Internal Communication Advisor. Als Internal Communication Advisor maak je deel uit van het Marketing & Communication team. Samen met de verantwoordelijke ontwikkel je de interne communicatiestrategie en zorg je voor de uitvoering ervan. Dit gebeurt tevens in samenwerking met de HR-verantwoordelijke. Je focus ligt op volgende taken: * Als expert in communicatie bepaal je mee de aanpak van al onze interne communicatie projecten * Je brengt de interne communicatiestromen in kaart. Je evalueert ze en adviseert een aanpak voor alle formele en informele communicatie naar onze medewerkers * Je doet voorstellen om nieuwe communicatiekanalen en -tools op te zetten, en je bent als projectmedewerker betrokken bij de uitwerking ervan * Je maakt een gestructureerd communicatieplan op, rekening houdend met de objectieven, doelgroep, kanalen, deadlines, budget en context * Je staat in voor de redactie van teksten. Je bewaakt hierbij de coherentie van de inhoud en de huisstijl, en je publiceert content op onze interne communicatiekanalen * Je beheert (monitoring/rapportages) de interne communicatiekanalen en zorgt voor gepaste en tijdige antwoorden * Je staat in nauw contact met interne diensten die informatie met medewerkers op regelmatige basis (willen) delen. Je adviseert hen in hun aanpak, en je ondersteunt in de redactie van teksten * Je animeert en beheert een netwerk van interne medewerkers, om informatie uit het werkveld samen te krijgen, en aldus relevante interne communicatie-inhouden te verzamelen * Je bent nauw betrokken bij de uitvoering van het Employer Branding plan op vlak van betrokkenheid creëren bij onze medewerkers

  • Meetings and Events Consultant (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

  • HEALTH & BEAUTY CONSULENTEN bijberoep/hoofdberoep EIGEN REGIO (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: BEAUTY SECRETS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Mensen begeleiden in hun juiste keuze aan verzorgingsproducten , cosmetica en Parfum Je hebt reeds een job maar, je bent op zoek naar een extra inkomen? Mogelijkheid om van thuis uit te werken. Je kiest zelf de regio waarin je wenst te werken! Je bent bereid jouw eigen team uit te bouwen en de mensen in jouw team dan vervolgens te begeleiden en te ondersteunen. Opleiding of ervaring spelen geen rol.

  • Transportation Analyst Outbound (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1672786-inline.html?cid=Partner_VDAB Dixon & Company is a partner and specialist in recruitment. For our Candidates we look for the best available professional opportunity; for our Clients we look for the best suited professionals. For more info about our focus and recent positions, visit our website www.dixon.be   Our Client is a leading multinational and A-brand in manufacturing of tools and machinery, with activities in 95 countries. We are currently searching for a Transportation Analyst for the outbound flows to the dealers, located at the EMEA HQ in Brussels, Belgium. Dixon & Company is a partner and specialist in recruitment. For our Candidates we look for the best available professional opportunity; for our Clients we look for the best suited professionals. For more info about our focus and recent positions, visit our website www.dixon.be   Our Client is a leading multinational and A-brand in manufacturing of tools and machinery, with activities in 95 countries. We are currently searching for a Transportation Analyst for the outbound flows to the dealers, located at the EMEA HQ in Brussels, Belgium. As a member of the Outbound Transportation Team, you will play a key role in managing the freight cost reporting and invoice control processes. You will be responsible for analyzing discrepancies between actual invoices and contracts and follow up for correction. You will be a key pivot in effective communication between internal and external stakeholders. You will report and present your findings to the management and to other departments.   Key responsibilities:   Manage and lead the invoice audit and freight cost analysis process Identify discrepancies, validate with operations teams and transportation buyers and escalate when needed to carriers and finance department Support and own maintenance of freight cost analytics tools and processes Communicate findings and initiate/manage change within the process and teams Conclude, report and present to different internal stakeholders Bachelor or Master degree and/or previous experience in international transportation areas Strong analytical capabilities and detail oriented Problem solving mindset, customer focus, team-player Strong communication and project management skills Experience with analytics tools (experience with large datasets / BI tools is a plus) Fluent in English, any other languages are a plus

  • Zaalmedewerker (flexijob) (WICHELEN)

    Regio: WICHELEN

    Bedrijf: RUBBENS

    Type: Flexijob

    Je zorgt dat de gasten een aangename tijd bij ons kunnen doorbrengen. Je dient het eten op, ruimt af , maakt drankjes klaar en brengt deze weg en dit steeds met een glimlach op je gezicht. Je zet zalen klaar voor feesten.

Zoek naar antwoorden van BONAMI in sociale netwerken
Look for responds of BONAMI in social networks

Lees alle opmerkingen voor BONAMI. Laat een reactie achter voor BONAMI. BONAMI bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BONAMI. Leave a respond for BONAMI. BONAMI on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BONAMI op de google maps. Adres en contacten BONAMI
Location of BONAMI on the google maps. Address and contacts of BONAMI

Andere gerelateerde bedrijven als come BONAMI BONAMI: R.L.K. | PISTE "ZOSTERBACH" | Dimitri | WILFRIED CALLEBERT | HEILIGE-MAAGDCOLLEGE

Other related companies as BONAMI: R.L.K. | PISTE "ZOSTERBACH" | Dimitri | WILFRIED CALLEBERT | HEILIGE-MAAGDCOLLEGE

BONAMI is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BONAMI, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08762390136. Het bedrijf BONAMI bevindt zich op het adres: MIDDELWEG 92; 9910; KNESSELARE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 249,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 168,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Groenten and fruit Gh. Producten gemaakt in BONAMI zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BONAMI is Landbouwdiensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BONAMI is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BONAMI, openstaande posities, locatie van BONAMI op de kaart.

BONAMI is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is BONAMI, company assigned to the tax number BE08762390136. The company BONAMI is located at the address: MIDDELWEG 92; 9910; KNESSELARE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 249,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 168,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Groenten and fruit Gh. Products created in BONAMI were not found.
The main activity of BONAMI is Agricultural Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of BONAMI is not available. You also can look at reviews of BONAMI, open positions, location of BONAMI on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BONAMI, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BONAMI, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BONAMI, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BONAMI, employees, financial statistics.