KBC

Contactgegevens KBC: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data KBC: address, phone, fax, email, website, opening hours

KBC

Regio (region): Leuven, België

Adres (address): LEUVENSESTEENWEG 296; 3370; BOUTERSEM, België

Telefoon (phone): 16733737 (+32-16733737) 16733737 (+32-16733737)

Fax (fax): +32 (4) 575-60-54 +32 (4) 575-60-54

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) KBC: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "KBC"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "KBC"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van KBC, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen KBC. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of KBC, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees KBC. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti KBC
Products information KBC

BTW identificatienummer (tax): BE03877868652
Ondernemingsnummer: 5950714111
Hoofdstad (capital): 603,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 738,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2014

Producten die in KBC zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Banken and kredietinstellingen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor KBC
(Get full report from official database of BE for KBC)

Aanvulling soorten activiteiten voor KBC
Addition kinds of activities for KBC

362999. Elektrische industriële apparaten, nec, nec | Electrical industrial apparatus, nec, nec
28190900. Metaalzouten en verbindingen, behalve natrium, kalium, aluminium | Metal salts and compounds except sodium, potassium, aluminum
39999936. Stage hardware en apparatuur, behalve verlichting | Stage hardware and equipment, except lighting
50919902. Biljart apparatuur en benodigdheden | Billiard equipment and supplies
51130000. Industrieel en persoonlijk dienstpapier | Industrial and personal service paper
59490100. Stof slaat stukgoed op | Fabric stores piece goods
73749904. Keypunch service | Keypunch service
73759901. Gegevensbasis informatie retrieval | Data base information retrieval

Werken bij KBC: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in KBC: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor KBC. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for KBC. Looking for open vacancies in other companies

  • Calculator M/V (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    · Analyseren van lastenboeken. · Uitwerken van technische oplossingen op basis van onder andere de bouwplannen, normen en wetgeving en dit in samenspraak met de dossierverantwoordelijke. · Bepalen van de kostprijs en het voorbereiden van de prijsofferte. · In samenspraak met dossierverantwoordelijke opstellen prijsofferte · Opstellen van meetstaten voor mogelijke onderaannemers. · Opvragen van prijzen naargelang de situatie (intern en/of extern) · Samenstellen van technische dossiers (technische fiches – blokschema’s) · Nauw samenwerken en overleg met collega’s zoals (niet limitatief) calculator, sales engineers, met product management en met tekenbureau. - Het bouwdossier analyseren (architectendossier, plannen, bestek, aanbesteding, ...) - De hoeveelheid materialen en het aantal werkuren voor het project inschatten - De gedetailleerde lijst, per post, van de uitvoering van het project opstellen - De kostprijs van een werf berekenen, de uitgaven controleren en de prijzen actualiseren - Persoonsgebonden competenties - Plannen (= ordenen) - Samenwerken als hecht team - Klantgerichtheid

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Brasschaat – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BRASSCHAAT)

    Regio: BRASSCHAAT

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Student schoonmaak (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: ADECCO BEVEREN-WAAS

    Type: Studentenjob

    Student schoonmaak gezocht voor een bedrijf in Antwerpen. Opdracht loopt van 07/09-21/9

  • JOBSTUDENTEN TRAITEURZAAK (ROLLEGEM)

    Regio: ROLLEGEM

    Bedrijf: DUBRUL

    Type: Studentenjob

    Voor onze traiteurszaak gevestigd in Rollegem gaan we op zoek naar studenten die elke zaterdag kunnen komen werken. U bedient de klanten, houdt de toonbank proper en springt bij waar nodig. De werkuren zijn: van 8u-12u45 en 13u45-17u elke zaterdag. Indien je ook kan werken in de vakanties is dat een pluspunt.

  • Inpakker 2 ploegen (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Vaste Job

    Als inpakker zorg je ervoor dat de geproduceerde artikelen op een hygiënische en correcte manier verpakt worden. Je zorgt er tevens voor dat de transportbanden van de machines tijdig worden leeggemaakt. U doet hierbij ook aan kwaliteitscontrole. Je zorgt ervoor dat de ingepakte goederen voldoen aan de gestelde kwaliteitsnormen. Belangrijkste taken : Leegmaken van de transportbanden, en stapelplateaus Dozen kleven, etiketten kleven, dozen stapelen op pallet, volle pallet wegtrekken, en nieuwe pallet nemen Controle van de geproduceerde goederen voordat ze worden verpakt Registreren van output en uitgevoerde kwaliteitscontrole Storingen/fouten communiceren aan de verantwoordelijken Opruimen werkplek op einde van de ploeg

  • Deskundige facturatie (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: AZ JAN PALFIJN GENT AV

    Type: Vaste Job

    De Deskundige facturatie werkt mee aan het uitwerken van procedures en best practices. Hij/zij ondersteunt de collega's van de facturatiedienst, artsen, zorgverleners en patiënten en volgt, analyseert en stuurt de verschillende stappen in het facturatieproces bij. De deskundige facturatie draagt de waarden STERK! actief uit: Samenwerken: we halen kracht uit teamwork Toegankelijkheid: we verlenen dienstverlening vanuit een pluralistische houding Efficiëntie: we kiezen voor een doelgerichte aanpak Respect: we stellen ons respectvol en professioneel op in al onze contacten Kwaliteit: we leren uit onze werking en verbeteren deze continu Innovatie: we zijn een lerende organisatie die investeert in mensen

  • Teamleader Project Staffing Care Talents - Jette (JETTE)

    Regio: JETTE

    Bedrijf: House of Talents

    Type: Vaste Job

    Je hebt een sleutelrol binnen Care Talents en bent expert in het sourcen van verpleegkundigen. Je bent verantwoordelijk voor de grondige screening van kandidaten en hebt een neus om de juiste verpleegkundige te plaatsen bij het juiste project. Je staat in voor de telefonische screening, een diepgaand interview waarbij je niet alleen het cv overloopt maar ook effectief gaat polsen naar technische parate kennis en vooral naar de motivatie om een totaal nieuwe uitdaging aan te gaan. Deze kandidaten worden allen project medewerkers van Care Talents. Je zal ze begeleiden in hun beslissing om als verpleegkundige op projectbasis aan de slag te gaan. De relatie die je met hen aangaat is een lange termijn relatie waarbij transparante communicatie en stipte opvolging primordiaal zijn. Je bent permanent in contact met de ziekenhuizen en rvt’s waarmee we reeds samenwerken en weet waar bij hen de grootste knelpunten zitten. Je zal hiertoe proactief aan de slag gaan en hen constant op de hoogte houden van de nieuwkomers uit onze pool. Je zal er de verpleegkundigen op een efficiënte manier introduceren. Je zal ook heel specifiek zoeken naar kandidaten in functie van lopende projecten. Je hebt een coördinerende functie. Je bent de contactpersoon voor de medewerkers van Care Talents en je volgt hun functioneren bij de klant. Je staat in voor functionerings- en evaluatiegesprekken met klanten en projectmedewerkers. Je fungeert als hun HR aanspreekpunt. Bedrijfsprofiel: Heb je zin om in een uitdagende job te starten bij een jonge en ambitieuze kmo die bekroond werd met de Great Place to Work Award? Bij House of Talents, de groep boven Care Ta!ents, kom je terecht in een no-nonsense omgeving waar teamspirit centraal staat. Ook mooi meegenomen: een gezonde dosis Fun at Work! House of Talents groepeert 10 bedrijven: Sales Talents, Care Talents, Financial Talents, Executive Talents, HR Talents, BTS, Next-ICT, Digitalents, Arcq en Chaintec. Onze gemeenschappelijke noemer is specialisatie, expertise, innovatie en klantgerichtheid. We bieden - per vakspecialisatie - HR diensten aan: rekrutering & selectie, projectsourcing, training, interim management, uitzendarbeid, assessment & development centers en HR Consultancy. Care Talents is gespecialiseerd in project staffing, rekrutering & selectie en uitzendarbeid van verpleegkundigen. In het kader van de uitbreiding van het kantoor te Jette, zijn we op zoek naar een sterke Teamleader Project Staffing. Jouw focus zal deels op rekrutering en deels op coaching liggen.

  • Office assistant (m/v) Destelbergen (1290530) (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: Secretary Plus

    Type: Vaste Job

    - Je bent verantwoordelijk voor de eerstelijnstelefonie en de verzendingen. - Je doet het travelmanagement voor de collega’s en managers. - Je organiseert internationale meetings van a tot z. - Je coördineert vertalingen in samenspraak met het vertaalbureau. - Je biedt sales support: voorbereiden van offertes, rapportering, up to date houden van de database, beheer van partnerships,… - In kader van customer care ben je verantwoordelijk voor volgende zaken: planning van de field service engineers en de verplaatsingen regelen, interventie aanvragen opvolgen,…

  • Consultant / Trainer Boekhoudsoftware (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Vaste Job

    AGO Select zoekt samen met SDP Belgium een pragmatische Consultant / Trainer Boekhoudsoftware met een passie voor IT. Als end-to-end ICT partner biedt SDP hun klanten diensten en producten aan zoals netwerkoplossingen, hardware installaties, web-activiteiten en ICT consultancy. De core-business van SDP betreft sinds 1985 echter de ontwikkeling van krachtige, kwalitatief hoogstaande en geïntegreerde softwareoplossingen voor verschillende sectoren zoals retail, logistiek, HR en notariaten. Binnen deze niche-markten kan SDP, en dienst 150 medewerkers in zes landen, zich trotse marktleider noemen. Met een sterke interne R&D afdeling en een opmerkelijke dienstverlening slaagt SDP er in hun platformonafhankelijke pakketten op maat van de klant te ontwikkelen. De wensen en noden van de verschillende klanten worden mede door de Consultant / Trainer Boekhoudsoftware omgevormd tot realiteit. SDP zorgt er voor dat je bij aanvang het softwarepakket aangeleerd krijgt. Doorheen deze opleiding leer je de werking van het pakket kennen en ga je samen met een mentor jouw klantgerichte persoonlijkheid gaan versterken door softwareimplementaties bij nieuwe klanten bij te wonen. Begeleiding, tijd en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling staan hierbij centraal! Na de opleidingsperiode ga je stapsgewijs, met toenemende zelfstandigheid, deze implementaties bij nieuwe klanten op jou nemen. Dit proces begint met een grondige intake waar je een implementatieplan opstelt en vervolgens met jouw aangeleerde kennis van het pakket de juiste parametrages instelt naargelang de wens van de klant. Eens geïmplementeerd sta jij als open en vlotte communicator in voor het opleiden en trainen van de key-users en gebruikers zodat deze vlekkeloos gebruik kunnen maken van het op maat ontwikkelde softwarepakket. De intake, implementatie en training gebeurd on-site! Als consultant ben je m.a.w. voor jouw klanten dé SDP ambassadeur en expert aan huis. Hierbij is het van belang dat de consultant Boekhoudsoftware een toegepaste en bewezen kennis en ervaring heeft opgedaan binnen een boekhoudtechnische functie. De parametrage en support voer je als Consultant voornamelijk uit op het SDP hoofdkantoor te Sint-Niklaas. Tot slot komt jouw communicatieve en ondernemende houding ook tot zijn recht binnen de interne werking van SDP. Suggesties, bugs, feedback en aanpassingen die je samen met je klant kan pin-pointen omtrent het pakket gaan samen met de interne developers, projectverantwoordelijken en analysten worden opgenomen. Zo bouw je ook als Consultant actief mee aan de continue verbetering van de SDP softwarepakketten.

  • Kinesitherapeut(e) (BELSELE)

    Regio: BELSELE

    Bedrijf: Vesta vzw

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je taakinhoud: Je geeft dagelijks 1 à 2 uur kinesitherapie aan cliënten die in Vesta verblijven. Kinébehandelingen vallen binnen de nomenclatuur van het RIZIV. De behandelingsduur is 20 minuten. Behandelingen bestaan in grote lijnen uit passieve en/of actieve mobilisaties en contractuurpreventie. De planning van de behandelingen wordt opmaakt in overleg met de kinesitherapeut ter plaatse en houdt in de mate van het mogelijke rekening met de dagstructuur van de cliënt. Samen met je collega draag je zoveel mogelijk zorg voor de nodige continuïteit van behandelingen. Kinesitherapie wordt gegeven in de leefgroepomgeving of extern. Je draagt vanuit het belang van de cliënt bij aan een goede samenwerking met andere belanghebbenden vanuit de visie van evenwaardig partnerschip. Je draagt bij aan het handelingsplan/zorgplan vanuit jouw werkveld.

  • Meetings and Events Consultant (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

  • BIJVERDIENSTE Verpleegkundige (Lier-Rumst) - Zelfstandige basis (Regio Lier-Heist o/d Berg)

    Regio: Regio Lier-Heist o/d Berg

    Bedrijf: X-Care

    Type: Zelfstandige activiteit

    X-Care is een uitzendkantoor met een focus op de zorgsector. Kleinschaligheid en een persoonlijke aanpak zijn onze troeven. Voor een van onze klanten, een ziekenhuis uit regio Mechelen, zijn wij momenteel op zoek naar verpleeg- en zorgkundigen, die naast hun vaste job ervaring willen opdoen in een andere werkomgeving. Geef ons door wanneer je beschikbaar bent en welke afdelingen je verkiest en wij schakelen je in op basis van jouw voorkeuren.

Zoek naar antwoorden van KBC in sociale netwerken
Look for responds of KBC in social networks

Lees alle opmerkingen voor KBC. Laat een reactie achter voor KBC. KBC bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for KBC. Leave a respond for KBC. KBC on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie KBC op de google maps. Adres en contacten KBC
Location of KBC on the google maps. Address and contacts of KBC

Andere gerelateerde bedrijven als come KBC KBC: MARCEL JONCKERS | Ceper S.A. | VINS HENNEN | COPY FUN | JOSEPHUS NOUS

Other related companies as KBC: MARCEL JONCKERS | Ceper S.A. | VINS HENNEN | COPY FUN | JOSEPHUS NOUS

KBC is een bedrijf dat 2014 is geregistreerd in de regio Leuven, België. De volledige naam van het bedrijf is KBC, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03877868652. Het bedrijf KBC bevindt zich op het adres: LEUVENSESTEENWEG 296; 3370; BOUTERSEM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 603,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 738,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Banken and kredietinstellingen. Producten gemaakt in KBC zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van KBC is Depotinstellingen, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van KBC is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van KBC, openstaande posities, locatie van KBC op de kaart.

KBC is a company, that was registered 2014 in Leuven region, Belgium. Full name of company is KBC, company assigned to the tax number BE03877868652. The company KBC is located at the address: LEUVENSESTEENWEG 296; 3370; BOUTERSEM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 603,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 738,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Banken and kredietinstellingen. Products created in KBC were not found.
The main activity of KBC is Depository Institutions, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of KBC is not available. You also can look at reviews of KBC, open positions, location of KBC on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over KBC, Leuven: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf KBC, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about KBC, Leuven: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company KBC, employees, financial statistics.