Dejonckere Ph

Contactgegevens Dejonckere Ph: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Dejonckere Ph: address, phone, fax, email, website, opening hours

Dejonckere Ph

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue Margot 3; 1435; Mont-Saint-Guibert (Corbais), België

Telefoon (phone): 010 65 82 31 (+32-010 65 82 31) 010 65 82 31 (+32-010 65 82 31)

Fax (fax): +32 (86) 183-96-73 +32 (86) 183-96-73

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Dejonckere Ph: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Dejonckere Ph"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Dejonckere Ph"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Dejonckere Ph, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Dejonckere Ph. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Dejonckere Ph, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Dejonckere Ph. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Dejonckere Ph
Products information Dejonckere Ph

BTW identificatienummer (tax): BE06331665039
Ondernemingsnummer: 4174774169
Hoofdstad (capital): 609,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 608,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2000

Producten die in Dejonckere Ph zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Health and Medicine:Physicians and Surgeons

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Dejonckere Ph
(Get full report from official database of BE for Dejonckere Ph)

Aanvulling soorten activiteiten voor Dejonckere Ph
Addition kinds of activities for Dejonckere Ph

251201. Houten gestoffeerde stoelen en banken | Wood upholstered chairs and couches
329107. Kunstmatige schuurmiddelen | Artificial abrasives
769910. Reparatie van muziekinstrumenten | Musical instrument repair services
20439914. Tarwefles: bereid als ontbijtgranen ontbijt | Wheat flakes: prepared as cereal breakfast food
28699912. Chloroform | Chloroform
40110000. Spoorwegen, line-haul operationeel | Railroads, line-haul operating
72619902. Begrafenis ondernemer | Funeral director
76991800. Algemene huishoudelijke reparatiediensten | General household repair services

Werken bij Dejonckere Ph: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Dejonckere Ph: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Dejonckere Ph. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Dejonckere Ph. Looking for open vacancies in other companies

  • Beproever elektriciteit - NMBS Mechelen (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: NMBS

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    We zoeken een gemotiveerde medewerker. Je voornaamste taak is het uitvoeren van elektrische proeven op motorstellen, zowel laag- als hoogspanning. Je gaat op zoek naar fouten en zorgt voor oplossingen. Op basis van de resultaten van de uitgevoerde proeven beslis je wat de volgende te nemen stappen zijn. Je rapporteert op regelmatige basis de resultaten van de uitgevoerde proeven aan je teamleider en aan de productieleider ‘In- en uitgangscontrole’. Je doet voorstellen om belangrijke en gecompliceerde storingen te verhelpen. Je zorgt voor het ritvaardig maken van een motorstel: verloden van schakelaars, klaarzetten van het motorstel, … Is dit iets voor jou? Dan word je tewerkgesteld in het team ‘’In- en uitgangscontrole’ dat bestaat uit een 30-tal werknemers. Het team bestaat uit mensen met jonge frisse ideeën en mensen met technische ervaring. Zij werken in een technologische omgeving waar er voldoende vrijheid is om de dagelijkse puzzel van problemen aan te pakken.

  • Reachtruckbestuurder gezocht! (SINT-LIEVENS-HOUTEM)

    Regio: SINT-LIEVENS-HOUTEM

    Bedrijf: Synergie Wetteren Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een gekend voedingsbedrijf in Sint-Lievens-Houtem zijn wij dringend op zoek naar een gemotiveerde en eraven reachtruckbestuurder. Je zal onder andere instaan voor de afgewerkte goederen in het magazijn plaatsten en orderpicking.

  • Elektrotechnieker in dagdienst in Opglabbeek (OPGLABBEEK)

    Regio: OPGLABBEEK

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in Opglabbeek zijn we op zoek naar een tijdelijke 'elektrotechnieker' in dagdienst. Na een inwerkperiode sta je zelfstandig in voor elektrische en mechanische aansluitingen Je werkt mee aan de montage en assemblage van machines, wat vooral elektrisch en mechanisch zal zijn Handige harry's die kennis hebben van solderen zijn een plus!

  • Operator (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Start People Lommel

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als bestuurder industriële machines zal je divers inzetbaar zijn op verschillende machines voor het transport en verwerking in een recuperatie-/productieproces in de metaalverwerkende industrie. Dit houdt in uitsorteren, zeven van materialen, transport van potten met vloeibaar staal, kraanwerkzaamheden, laden van vrachtwagens. Daarnaast wordt er verwacht flexibel te zijn naar andere werkzaamheden, zoals snijbranden, manueel uitsorteren, … Je wordt tewerkgesteld in een sterk internationale omgeving met de nodige aandacht voor veiligheid. Het betreft hier een functie met optie vast, een degelijke training-on-the-job wordt voorzien.

  • Metaalarbeider (DILSEN-STOKKEM)

    Regio: DILSEN-STOKKEM

    Bedrijf: Q Jobs - erkenningsnr: VG.1555/BUOC-W.INT.546-B-00197-405-20121106

    Type: Interim met optie "vast werk"

    voorbereiding doen goed meten, plooien , ponsen, persen zagen beetje ervaring zelfstandig kunnen werken

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Aalst (Limburg) – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp Schoten-Wijnegem-Deurne (KAPELLEN)

    Regio: KAPELLEN

    Bedrijf: PUUUR KAPELLEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Inderdaad met drie u’s, want bij ons draait het om u ! Puuur biedt huishoudhulp aan via het systeem van dienstencheques. Wij maken deel uit van Ons. We hebben meer dan 2.500 gemotiveerde personeelsleden en 13.000 tevreden klanten. We bieden jobs aan over heel Vlaanderen, dicht bij de woonplaats van ons personeel. Door de voortdurende groei van ons bedrijf zijn we ook in jouw regio steeds op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen. Werkuren worden in overleg bepaald. Deeltijds of voltijds uurrooster is mogelijk. Je houdt van poetsen en neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: - Dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, schuren... Je staat in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning - Wassen en strijken - Boodschappen doen en koken: af en toe ga je naar de winkel of bereid je een maaltijd voor je klanten

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Mol (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.  U beschikt bij voorkeur over auto of fiets.

  • Student slagerij te Avelgem (AVELGEM)

    Regio: AVELGEM

    Bedrijf: ADECCO AVELGEM

    Type: Studentenjob

    Student gezocht voor slagerij regio Avelgem. Jouw taken : Je vult de toonbank aan Je bestelt de klanten Je doet kassawerk Je zorgt mee voor een propere winkel en atelier Je maakt eenvoudige bereidingen (hamburgers maken, brochettes steken enz.) Jouw uurrooster : Je bent elk weekend 1 dag beschikbaar - exacte invulling te bespreken Tijdens de vakanties kan je meer ingeschakeld worden

  • HEAD OF HR OPERATIONS (BE769604) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: TUI

    Type: Vaste Job

    Onze klant TUI België (www.tui.be), met kantoren te Oostende en Zaventem, maakt deel uit van de internationale TUI Group. TUI België is de grootste Belgische toerismegroep en typeert zich als een jonge én hyperstabiele onderneming actief in touroperating, distributie én luchtvaart. Samen met een team van 2.000 gedreven collega’s maken zij hun belofte 'Discover your smile' elke dag opnieuw waar. Momenteel zijn wij voor de corporate HR-afdeling (Oostende en Zaventem) op zoek naar een (m/v): HEAD OF HR OPERATIONS Gedreven implementator van HR-systemen & -processen met oog voor continue optimalisering en sterke interpersoonlijke vaardigheden Functie Je bent de eindverantwoordelijke voor een gestructureerde, efficiënte en kwalitatieve uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie. Je staat in en zorgt voor een effectieve HR-administratie & -optimalisering van payroll en HR-processen teneinde een correcte uitvoering van de dagelijkse payroll. Je zorgt voor het implementeren en continu optimaliseren van de HR-systemen en -processen die bijdragen aan een efficiënte organisatie voor zowel HR, leidinggevenden als medewerkers. Je maakt voorstellen en werkt ideeën uit rond de optimalisering en harmonisatie van de dienstverlening aangaande personeelsadministratie en dit ook op termijn voor de TUI Employee Self Service en Manager Self Service. Je zorgt voor het managen van de externe partners zoals het sociaal secretariaat en verzekeringsmaatschappijen teneinde tot een hecht partnership en een win-winsituatie te komen voor alle entiteiten binnen TUI België. Je bent verantwoordelijk voor de jaarlijkse communicatie en operationele verwerking van het cafetariaplan, oneShare-aandelenplan en bent ook verantwoordelijk voor het managen van externe relaties zoals bv. de Sociale Inspectie. Je ondersteunt je HR Business Partner- en Social Legal-collega’s met betrekking tot het sociaal overleg met de ondernemingsraad en vakorganisaties. Je zorgt voor het aanleveren van juiste en tijdige relevante informatie aan de organisatie en het HR-team en adviseert het management en de directie bij de analyse van de HR-KPI's en bij het nemen van de juiste acties. Als leidinggevende ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van je team (12-tal medewerkers op 2 locaties). Je houdt je kennis up-to-date met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen en weet deze optimaal binnen de organisatie toe te passen. Je rapporteert aan de HR Director BeNe.

  • zorgkundige maand 75% (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als zorgkundige interim zal je samen met de zorgkundigen en de verpleegkundigen instaan voor de dagdagelijkse taken van het woonzorgcentrum. Zoals de hygiënische verzorging, helpen bij innemen medicatie,... 

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van Dejonckere Ph in sociale netwerken
Look for responds of Dejonckere Ph in social networks

Lees alle opmerkingen voor Dejonckere Ph. Laat een reactie achter voor Dejonckere Ph. Dejonckere Ph bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Dejonckere Ph. Leave a respond for Dejonckere Ph. Dejonckere Ph on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Dejonckere Ph op de google maps. Adres en contacten Dejonckere Ph
Location of Dejonckere Ph on the google maps. Address and contacts of Dejonckere Ph

Andere gerelateerde bedrijven als come Dejonckere Ph Dejonckere Ph: ANHYP | Van Renterghem A | COIFFURE MARACASA | Agesys SA | UYTTERHAEGEN EDDY

Other related companies as Dejonckere Ph: ANHYP | Van Renterghem A | COIFFURE MARACASA | Agesys SA | UYTTERHAEGEN EDDY

Dejonckere Ph is een bedrijf dat 2000 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Dejonckere Ph, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06331665039. Het bedrijf Dejonckere Ph bevindt zich op het adres: Rue Margot 3; 1435; Mont-Saint-Guibert (Corbais). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 609,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 608,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Health and Medicine:Physicians and Surgeons. Producten gemaakt in Dejonckere Ph zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Dejonckere Ph is Mijnbouw en Steengroeven van Nonmetallic Minerals, met uitzondering van brandstoffen, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Dejonckere Ph is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Dejonckere Ph, openstaande posities, locatie van Dejonckere Ph op de kaart.

Dejonckere Ph is a company, that was registered 2000 in N\A region, Belgium. Full name of company is Dejonckere Ph, company assigned to the tax number BE06331665039. The company Dejonckere Ph is located at the address: Rue Margot 3; 1435; Mont-Saint-Guibert (Corbais). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 609,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 608,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Health and Medicine:Physicians and Surgeons. Products created in Dejonckere Ph were not found.
The main activity of Dejonckere Ph is Mining and Quarrying of Nonmetallic Minerals, Except Fuels, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Dejonckere Ph is not available. You also can look at reviews of Dejonckere Ph, open positions, location of Dejonckere Ph on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Dejonckere Ph, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Dejonckere Ph, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Dejonckere Ph, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Dejonckere Ph, employees, financial statistics.