Cheval Balnc (Au)

Contactgegevens Cheval Balnc (Au): adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Cheval Balnc (Au): address, phone, fax, email, website, opening hours

Cheval Balnc (Au)

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Chaussée de Jodoigne 14; 1390; Grez-Doiceau, België

Telefoon (phone): 010 84 53 07 (+32-010 84 53 07) 010 84 53 07 (+32-010 84 53 07)

Fax (fax): 010 84 19 85 (+32-010 84 19 85) 010 84 19 85 (+32-010 84 19 85)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Cheval Balnc (Au): n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Cheval Balnc (Au)"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Cheval Balnc (Au)"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Cheval Balnc (Au), België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Cheval Balnc (Au). Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Cheval Balnc (Au), Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Cheval Balnc (Au). Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Cheval Balnc (Au)
Products information Cheval Balnc (Au)

BTW identificatienummer (tax): BE08795898437
Ondernemingsnummer: 1343597412
Hoofdstad (capital): 116,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 256,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Caterers; Restaurants

Product categorie (product category): Halls - Rental

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Cheval Balnc (Au)
(Get full report from official database of BE for Cheval Balnc (Au))

Aanvulling soorten activiteiten voor Cheval Balnc (Au)
Addition kinds of activities for Cheval Balnc (Au)

285100. Verf en geallieerde producten | Paints and allied products
395199. Pennen en mechanische potloden, nec | Pens and mechanical pencils, nec
20350209. Zuurkool, bulk | Sauerkraut, bulk
20910331. Zalm, Gehakt | Salmon, pickled
29990202. Wassen, aardolie: niet geproduceerd in petroleumraffinaderijen | Waxes, petroleum: not produced in petroleum refineries
32290000. Geperst en geblazen glas, anders | Pressed and blown glass, nec
34329904. Koperartikelen van loodgieters: afvoerkranen, kranen, spijkers, enz. | Plumbers' brass goods: drain cocks, faucets, spigots, etc.
34659902. Fenders, auto: gestempeld of geperst metaal | Fenders, automobile: stamped or pressed metal
75340000. Banden retreading en reparatie winkels | Tire retreading and repair shops
91999902. Staatsdienskommissie, regering | Civil service commission, government

Werken bij Cheval Balnc (Au): vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Cheval Balnc (Au): vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Cheval Balnc (Au). Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Cheval Balnc (Au). Looking for open vacancies in other companies

  • Poetshulp regio Vosselare - Landegem - Nevele (M/V) (NEVELE)

    Regio: NEVELE

    Bedrijf: A.C.C.DIENSTENCHEQUES DOMESTIC SERV

    Type: Dienstenchequebaan

    Domestic Services is gespecialiseerd in huishoudhulp met dienstencheques. Wij zijn op zoek naar gemotiveerde huishoudhulp voor de regio Vosselare - Landegem - Nevele. Je wordt ingeschakeld bij huishoudelijk taken zoals poetsen, wassen en/of strijken.

  • Huishoudhulp / Poetshulp (met dienstencheques) Damme (DAMME)

    Regio: DAMME

    Bedrijf: PUUUR AALTER

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Medewerker dienstencheques assistentiewoningen (m/v) (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: Time for Quality

    Type: Dienstenchequebaan

    Een assistentiewoning combineert de vrijheid en zelfstandigheid van een eigen woning. Senioren wonen er zelfstandig, maar kunnen een beroep doen op gemeenschappelijke diensten zoals poetshulp, warme maaltijden, thuisverpleging etc. Houd je van afwisseling in je takenpakket? Geeft het je voldoening als alles netjes en proper is? Heb je een hart voor senioren en ben je positief ingesteld? Aarzel dan niet om ons te contacteren!

  • Jobstudent Dispatcher (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: SYNERGIE

    Type: Studentenjob

    We zijn opzoek naar een student die in Juli en Augustus tewerkgesteld kan worden bij de afdeling Dispatch in Zwijndrecht. Je zal ondersteuning bieden in de volgende domeinen: Boeken van prestaties van de medewerkers Administratieve opvolging van de planningen ( vb. afwezigheid) Verwerken en nakijken van de certificeringen in onze systemen Cruciale dagen dat je aanwezig moet zijn: - 13/07/2018 & 16/07/2018 - 31/07/2018 & 01/08/2018 - 14/08/2018 & 16/08/2018 - 31/08/2018

  • administratief medewerker - sales (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Vaste Job

    Als administratief medewerker - sales ben je werkzaam op de binnendienst verkoop van onze klant. Je werkt nauw samen met de buitendienst en de planningsafdeling Je staat in voor klantencontact via mail en telefoon Je informeert klanten over levertijden, voorraden, advies en technische ondersteuning Je maakt technische offertes op Je geeft orders in Je handelt eventuele klachten af Bedrijfsprofiel: VIO HR biedt een totaalconcept inzake selectie en rekrutering van bedienden. Wij hebben contacten met diverse bedrijven en organisaties in jouw regio waardoor we heel wat vacatures op jouw niveau kunnen aanbieden. Het is onze missie om je een job aan te bieden die 100% past bij jouw wensen en ambities. Een job waar je écht gelukkig van wordt! Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige, gedreven HR Consultants.

  • PC Engineer (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ESAS Engineering

    Type: Vaste Job

    Esas is een bedrijf gespecialiseerd in industriële automatisering. Sinds 2003 zijn we op 2 vlakken actief in de wereld van industriële automatisatie: enerzijds doen bedrijven beroep op onze consultants (voor korte en lange opdrachten), en anderzijds werken wij zelf automatisatie-projecten autonoom uit. Functie Als PC engineer sta je in voor het maken van functionele en technische analyses, het schrijven, testen en debuggen van software, de ingebruikname en de documentatie van software alsook het opleiden van gebruikers.

  • Winkelbediende doe-het-zelf (GULLEGEM)

    Regio: GULLEGEM

    Bedrijf: Konvert Interim Kortrijk Centrum

    Type: Vaste Job

    Onze klant is een grote winkel gelegen te Gullegem. We zoeken een medewerker voor de afdeling doe-het-zelf. Taken: - De klanten op een vriendelijke, behulpzame manier te woord staan - Klanten begeleiden in hun keuze - Kassabon opmaken - Instaan voor de orde en netheid van de afdeling - Aanvullen van producten

  • Technische verkoper met een aantrekkelijk loon (SINT-AGATHA-BERCHEM)

    Regio: SINT-AGATHA-BERCHEM

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Als medewerker van onze klant weet je de klanten, installateurs en medewerkers van technische diensten, te adviseren met je gespecialiseerde kennis en ervaring. Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten en geeft hen persoonlijke service door technisch advies te verschaffen. Je bent klantvriendelijk en hebt het nodige lef om te verkopen met volle overtuiging. Je analyseert de klantenbehoeften en zet die om in een offerte. Je bent sterk in klantenopvolging en minimaliseert het aantal klachten en retouren. Je bent een enthousiaste teamspeler die ook je collega’s inspireert door proactief en resultaatgericht te werken.

  • Klantenbegeleid(st)er bouwheer (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: TEC

    Type: Vaste Job

    Voor een grote speler met een gerenommeerde vastgoedportefeuille zijn wij op zoek naar een Klantenbegeleid(st)er. Bij interesse kan je contact opnemen via 0472 62 97 30 en [email protected]. Als Klantenbegeleid(st)er ben je het unieke aanspreekpunt van klanten voor wat betreft hun keuze van materialen voor de afwerking van hun appartement: je zorgt voor optimale klantentevredenheid, binnen de contractueel afgesproken grenzen. In de voorbereidende fase geef je aan het team van Development een gefundeerd advies m.b.t. de keuze van de afwerkingsmaterialen in de appartementen, je stelt eventuele nieuwe leveranciers voor en zorgt voor prijsaanvragen mbt de keukens, de tegelvloeren, het parket en de badkamers. Daarna zorg je voor de correcte integratie van deze elementen in het aanbestedingsdossier en het commercieel lastenboek dat de basis is voor jouw gesprekken met onze klanten. In dat kader zal je eveneens worden betrokken bij het nazicht van de coherentie tussen de technische plannen en het commercieel lastenboek. Eens de commercialisatie is gestart adviseer en informeer je de klanten over de keuze voor geschikte materialen en/of technieken (keuken, tegelvloeren, parket, badkamer enz.). Je fungeert als tussenschakel met de architecten, aannemers, leveranciers, en studiebureaus. Dit alles in overleg met het team van Development en Design&Build. In alle fases van het dossier werk je nauw samen met de projectverantwoordelijke van het residentiële project. Je zorgt er ook voor dat je het akkoord krijgt van je klanten op het eventuele aangepaste plan én over de eventuele meerprijs van wat wordt gevraagd en je zorgt voor de eventuele bijkomende bestelling bij de aannemer. Daarnaast ben je mee verantwoordelijk voor de opvolging van de uitvoering van deze afwerkingswerken in het appartement van de klanten, dit om te garanderen dat er een kwaliteitsvol product afgeleverd wordt op het moment van de voorlopige oplevering. Je start en onderhoudt commerciële contacten met klanten-kopers om een vertrouwensrelatie uit te bouwen. Je staat in voor een kwaliteitsvolle dienst na verkoop aan je klanten. Hiertoe breng je bezoeken aan klanten, analyseer je eventuele klachten en neem je contact op met de betrokken aannemers of studiebureaus om de problemen zo goed mogelijk op te lossen. Op basis van je ervaring op het terrein en je regelmatige contacten met klanten maak je geregeld een verslag op voor het management over de trends en evoluties op de markt.

  • Diëtiste/voedingsconsulente (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: IN HARMONIE

    Type: Zelfstandige activiteit

    In Harmonie is een gloednieuwe praktijk in een prachtig herenhuis. We zijn een huis voor levensvreugde. Gelegen in het centrum van het pittoreske Diest. In februari gaan we van start met een multidisciplinair topteam. Wil jij er graag bij zijn? We zijn op zoek naar mensen met een buitengewoon aanbod op het vlak van wellness, welzijn, gezondheid of vorming. Heb je een eigenzinninge aanpak en ben je graag je eigen baas? Maar wil je toch alle voordelen van het werken in een team? Grijp dan zeker deze unieke kans en sta mee aan de wieg van een uitzonderlijk praktijkhuis. In Harmonie is synoniem voor samen sterk. Je werkt er als zelfstandige en geniet bovendien van een schitterende uitstraling, gedeelde promo, een gedeeld klantenbestand, mogelijkheid tot intervisie, sterke klantenformules, unieke kansen voor samenwerking en zoveel meer. Klik op de volgende link voor foto’s van onze toekomstige stek: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.476971989465210&type=1&l=7d8bba9f11

  • Centric - BI Reporting & Visualization Expert (Cognos / Qlik) (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    The team The Business Intelligence team ensures that the different business units have the right insights deducted from raw data. The team provides these insights via standard Cognos reports & dashboards, Qlik Sense self-service cubes, ad-hoc deep-dive data analysis and advanced analytics (e.g. predictive models). The team assist management in making the right tactical & strategic decisions based on data to improve the customer product & service experience. To strengthen the team, we are looking for a BI reporting & visualization expert.   Job description In one sentence: you make data accessible, understandable and usable in an appealing way to your business stakeholders.  Concretely this means that you: understand the KPI's & other metrics business is steering on setup reports & dashboards, knowing what visualization works best for a specific purpose are able to capture, describe & validate the reporting requirements with your business stakeholders (e.g. by generating mock-ups) AND are able to deduct what data needs you have in case data is structurally missing in the BI environment keep up with new trends & capabilities of the BI & analytics platforms maintain & improve standard, guidelines & templates with regards to reporting & visualization provide training towards report consumers and business analysts to increase their BI self-service capabilities Besides your main stakeholders within business, you work very closely together with your colleagues BI business analysts, both in an Agile Scrum project as in a business as usual context. Their focus is on providing you the right & accurate data sets to work on, while your core skill is to turn this data into actionable insights.   Required skills & experience You have a Master degree Commercial/Civil Engineer, Applied Economics, Computer Sciences, Information Management or equal in experience. You have at least 2 years of experience working with Cognos and/or Qlik as BI tool. You can challenge the business needs & see the 'bigger picture' You can define (& preferably design) a star data model of facts & dimensions that meets the business requirements and which is optimized for reporting development (with focus on KPI's and derived metrics). Having Telecom industry experience is a plus. You have a very good knowledge of (Oracle) SQL and MS Excel. You are familiar with the Agile Scrum project methodology. A project management certificate is a plus. You have a very good knowledge of Dutch & English. French is a plus.   Your profile You combine a strong business affinity with a great interest in data crunching. You have great communication & presentation skills and know how to convince people You are eager to learn and you do not avoid any challenge You can manage your own planning & priorities and can align with stakeholders of every level to come to the desired result You have a good portion of assertiveness and you dare to challenge your stakeholders where needed You are flexible and love to work in a very dynamic & changing environment You understand what it takes to work with confidential corporate data   What we offer Showing creativity and taking initiative is highly appreciated Young and dynamic team Flexible hours,... ...

  • Senior Front-End Developer / Angular Expert (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Blake and Partner is looking for a Freelance Senior Front End Developer who has strong skills in Angular for a partner in Brussels.     Context   Our partner is operating in the finance sector specialised in Finance Services for private clients, they are developing a software that will centrilizer and harmonize all internal operations within the company. This is a crucial project for their core business and will be the priority for the IT Development team.     Job Description You will be part of a team of 15 developers: Front End developers Back end developers Functional Analysts Project Manager You will be part of a project from scratch within an Agile/Scrum development Flexibility and Enthusiasm is required for this challenge   Your Profile You are proficitient in: Angular 2/6, JavaScript, TypeScript, HTML5, CSS3, MySQL, Nodejs, Docker, Bootsrap, SOAP, Rest. You speak French or Dutch and English fluently You are ready for the challenge and willing to prove your worth You have a Bachelor IT related   The offer 6 months contract renewable Project for 2 years Challenging environment Creative and Innovative atmosphere Possibility to learn new IT skills Start Date: ASAP

Zoek naar antwoorden van Cheval Balnc (Au) in sociale netwerken
Look for responds of Cheval Balnc (Au) in social networks

Lees alle opmerkingen voor Cheval Balnc (Au). Laat een reactie achter voor Cheval Balnc (Au). Cheval Balnc (Au) bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Cheval Balnc (Au). Leave a respond for Cheval Balnc (Au). Cheval Balnc (Au) on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Cheval Balnc (Au) op de google maps. Adres en contacten Cheval Balnc (Au)
Location of Cheval Balnc (Au) on the google maps. Address and contacts of Cheval Balnc (Au)

Andere gerelateerde bedrijven als come Cheval Balnc (Au) Cheval Balnc (Au): FLVANDOORNE NV | PETER VAN DER LINDEN | DAMES ESTHETIEK SYLVIE | FOSCARO | Ponthi猫re Jean

Other related companies as Cheval Balnc (Au): FLVANDOORNE NV | PETER VAN DER LINDEN | DAMES ESTHETIEK SYLVIE | FOSCARO | Ponthi猫re Jean

Cheval Balnc (Au) is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Cheval Balnc (Au), bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08795898437. Het bedrijf Cheval Balnc (Au) bevindt zich op het adres: Chaussée de Jodoigne 14; 1390; Grez-Doiceau. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 116,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 256,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Halls - Rental. Lijst met producten zijn Caterers; Restaurants.
De hoofdactiviteit van Cheval Balnc (Au) is Industriële en commerciële machines en computerapparatuur, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Cheval Balnc (Au) is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Cheval Balnc (Au), openstaande posities, locatie van Cheval Balnc (Au) op de kaart.

Cheval Balnc (Au) is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is Cheval Balnc (Au), company assigned to the tax number BE08795898437. The company Cheval Balnc (Au) is located at the address: Chaussée de Jodoigne 14; 1390; Grez-Doiceau. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 116,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 256,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Halls - Rental. List of products are Caterers; Restaurants.
The main activity of Cheval Balnc (Au) is Industrial and Commercial Machinery and Computer Equipment, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Cheval Balnc (Au) is not available. You also can look at reviews of Cheval Balnc (Au), open positions, location of Cheval Balnc (Au) on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Cheval Balnc (Au), N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Cheval Balnc (Au), medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Cheval Balnc (Au), N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Cheval Balnc (Au), employees, financial statistics.