Teidem
Contactgegevens Teidem: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Teidem: address, phone, fax, email, website, opening hours
Teidem
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Kapelanielaan 17; 9140; Temse, België
Telefoon (phone): 03 771 25 78 (+32-03 771 25 78) 03 771 25 78 (+32-03 771 25 78)
Fax (fax): 03 771 47 28 (+32-03 771 47 28) 03 771 47 28 (+32-03 771 47 28)
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Teidem: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Teidem"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Teidem"? - Contact us!
We found such data of Teidem, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Teidem. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Teidem
Products information Teidem
Producten die in Teidem zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Non-Classified Establishments
Aanvulling soorten activiteiten voor Teidem Addition kinds of activities for Teidem
835199. Kinderopvangdiensten, nec | Child day care services, nec
07220104. Sojabonen, machine oogstdiensten | Soybean, machine harvesting services
24510000. Mobiele huizen | Mobile homes
25990300. Bedden, geen huishoudelijk gebruik | Beds, not household use
32110000. Vlakglas | Flat glass
33310206. Ingots en ingots bars (primair), koper | Ingots and ingot bars (primary), copper
50720402. Staples | Staples
61629900. Hypotheekbanken en correspondenten, anders | Mortgage bankers and correspondents, nec
67999905. Vastgoedbeleggers, behalve exploitanten van onroerend goed | Real estate investors, except property operators
73899960. Schatting service, bouw | Estimating service, construction
Werken bij Teidem: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Teidem: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Teidem. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Teidem. Looking for open vacancies in other companies
-
Dakwerker (LIERDE)
Regio: LIERDE
Bedrijf: ASAP Oost-Vlaanderen Construct
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een stabiel bedrijf in de regio van Geraardsbergen zijn we dringend op zoek naar een kundige, enthousiaste dakwerker. Het grootste deel van het werk bestaat uit het leggen, onderhouden en repareren van dak- en zinkwerk. Door toename van de klantenkring wil het bedrijf uitbreiden met een vakbekwaam dakdekker. De opdrachten/werven zijn voornamelijk in de regio van Geraardsbergen, Ninove, Brakel...
-
Polyvalent productiemedewerker (ZULTE)
Regio: ZULTE
Bedrijf: INFINITY JOBS WAREGEM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Wij zijn op zoek naar een polyvalente productiemedewerker. Iemand die leergierig is, spontaan, enthousiast , en geen fysische beperkingen heeft. ( rug , etc..) Kennis van verwerkingsprocedures en de nodige chemische achtergrondkennis. Heftruck ervaring en attest is een pluspunt. Het is bij ons een job met handenarbeid. U spreekt één taal heel goed. Dit kan gelijk welke taal zijn.
-
Passie om te rijden als chauffeur C, daguren & nationaal (m/v) (GENK)
Regio: GENK
Bedrijf: Passion Works Better!
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant, een gezond en mooi groeiend bedrijf in Genk zijn we op zoek naar een enthousiaste nieuwe collega die houdt van rijden met een vrachtwagen! Elke ochtend (om 6u) laad je je truck in Genk en vertrek je vandaar voor rittten in gans België. Het is jouw taak om sanitair en verwarmingsmateriaal te gaan leveren bij klanten en dit doe je op een goedgeluimde en positieve manier. Je bent immers op dat moment een van de ambassadeurs van het bedrijf! Het betreft een langdurige tewerkstelling met mogelijkheid tot vaste aanwerving. Je krijgt een mooie verloning en in heel het bedrijf heerst er een aangename werksfeer.
-
Poetshulp Herzele 20u (HERZELE)
Regio: HERZELE
Bedrijf: POETSHULP ZUID-OOST-VLAANDEREN
Type: Dienstenchequebaan
Voor gezinnen in Herzele zijn wij op zoek naar gemotiveerde poetshulpen die hen willen bijstaan bij het wekelijkse onderhoud van hun woning. Dit binnen het systeem van de dienstencheques. Je bepaalt zelf of je voltijds of deeltijds wil werken. Zelfs een co-ouderschapscontract is mogelijk! Interesse? Liesbet, Jana of Rosalie nodigen je graag uit voor een gesprek.
-
Student vastgoedbediende elke zaterdag (HEIST-AAN-ZEE)
Regio: HEIST-AAN-ZEE
Bedrijf: ADECCO EXPERTS BRUGGE
Type: Studentenjob
Ben jij een gedreven student die op zoek is naar een administratief commerciële functie? Voor een immobiliënkantoor in Knokke-Heist is Adecco Experts op zoek naar een student die graag wilt bijstaan in de administratie, in de verhuur (meegaan met klanten naar appartementen, meetstaten opmeten), assisteren in de verkoop en klassement.
-
Jobstudent verzorgende regio Brasschaat-Kapellen-Ekeren-Merksem (BRASSCHAAT)
Regio: BRASSCHAAT
Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN - BERCHEM
Type: Studentenjob
Help je anderen graag uit de nood? Is verzorgen jouw tweede natuur? En wil je ook een stevig centje bijverdienen? Dan ben je bij Solidariteit voor het Gezin aan het juiste adres! Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde jobstudenten die staan te popelen om bejaarden en hulpbehoevenden aan huis te verzorgen. Klinkt eentonig? Dat is het zeker niet, want ook huishoudelijke taken staan op jouw to-do-list. Je hoeft je niet overweldigd te voelen, want een uitbundige sectorverantwoordelijke ondersteunt je met veel plezier in je taakuitvoering.
-
Stagiaire Ressources Humaines (VORST)
Regio: VORST
Bedrijf: IMPACT NV
Type: Studentenjob
Pour notre agence de recrutement située à Forest , nous recherchons un(e) Stagiaire Ressources Humaines. cette personne assumera les tâches suivantes: - prise de connaissance des demandes - matching - préselection des profils recherchés - suivi administratif des dossiers - mise en ligne des offres d'emploi - Classement -
-
JOBSTUDENTEN +18 TIJDENS HET SCHOOLJAAR/ SCHOOLVAKANTIES - UITSTEKENDE VERDIENSTE! (ZOTTEGEM)
Regio: ZOTTEGEM
Bedrijf: FORUM JOBS ZOTTEGEM
Type: Studentenjob
Voor onze klant, een gekende productiefirma, zijn we op zoek naar gemotiveerde jobstudenten die tijdens het jaar regelmatig willen werken. Ook mogelijk om tijdens de schoolvakanties te werken. Op basis van je eigen beschikbaarheid kan je zo veel mogelijk ingepland worden! Jouw takenpakket: - Inpakken van voedingswaren - Kwaliteitscontrole - reinigen van je werkplek Er wordt steeds gewerkt in 2-ploegen of vaste nacht: 2-ploegen: maandag tot en met vrijdag van 06u- 14u of 14u - 22u Vaste nacht: zondagnacht tot en met donderdagnacht van 22u tot 06u Je kan zelf doorgeven welke dagen/uren voor jou het beste uitkomen.
-
Recruitment Consultant - Internship (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: Cross International
Type: Studentenjob
CrossInternational is a consultancy firm specialized in Talent Search & HR-expert service. We were founded in 2001 and have offices in Ghent, Brussels & Warsaw. Besides being experts in Executive Search & Sourcing, we offer HR-experts services to our clients. We conduct assessment & Development centers, we offer training & coaching and perform strategic HR consultancy assignments. Are you interested in learning the essentials of recruitment while having a taste of other aspects of HR? CrossInternational is now looking for a motivated trainee to join its operational team. Location: Ghent Function As an HR trainee you will be involved in the full recruitment process we conduct for our clients. Depending on the state of the business and the projects that are assigned to you, you will have the following tasks: Attend intake-meetings with clients Set-up a first draft of the job description and vacancy Research/sourcing: thorough analysis of the vacancy and conducting effective search strategies to find qualified candidates Develop an understanding of the ongoing trends in the job-area and the sector Manage advertisement in offline/online media (company webpage, job boards…) Telephone (screening) interviews Scheduling appointments between candidates and our consultants Report to our Consultants about the status of your assignments Assist in the reporting to our clients Supporting in various HR projects: HR workshops, co-assessor role in assessment or development centers,… Profile Bachelor or Master, preferably in HR Management, Advanced Business Management, Communication or equivalent A natural interest in business (cross-industry) and the value of human capital. Language skills: Dutch/French/English fluency mandatory. Good knowledge of MS Office. Confident, articulate and persuasive communicator (indifferent of the media being used) and a professional attitude enabling to deal with business professionals at all levels. Self-responsible, eager to learn and flexible. Offer We offer the opportunity to learn the essentials of recruitment in an established consultancy firm. You will be offered increased responsibility in a gradual manner and at the pace of your own learning-progress. Our trainees will benefit of our HR expertise and in-house training offers, this will allow you to develop your recruitment and communication skills.
-
LOGISTIEKE ADMINISTRATIEVE KRACHT (AVONDWERK + NACHTWERK) (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: BELGIAN FRESH FOOD
Type: Vaste Job
Vanuit de twee vestigingen in Antwerpen en Brugge garanderen wij versheid, service en kwaliteit van het allerhoogste niveau.Ons huidig cliënteel bestaat uit een 850-tal tevreden zaken, gaande van de beste restaurants, hotelketens, restaurantketens, grootkeukens, bakkers, slagers, enz. in Vlaanderen en Brussel. Kwaliteit, een uitgebreid assortiment en service blijven de grootste troeven in deze steeds veranderende economie. Onze persoonlijke aanpak en het familiale karakter laat de relatie met onze klanten steeds op een ‘gezonde’ manier verlopen. Je zal tewerk worden gesteld in onze locatie te Antwerpen. Groothandel Claessens te Antwerpen is op zoek naar een hands-on 'administratieve kracht' voor avond - en nachtdiensten. (opstart om 18u of 20u) Jij zal, tijdens de avonddiensten, verantwoordelijk zijn voor het correct opvolgen van bestellingen - Groenten, Fruit & Specialiteiten - van klanten en jij bent dé schakel tussen klanten, het magazijn en de orderverzamelaars. De meeste klanten plaatsen immers een bestelling wanneer zij de deuren 's avonds sluiten. Taken en Verantwoordelijkheden: Efficiënt verwerken van orders van klanten die op verschillende wijzen binnenkomen (telefonisch, per fax, webshop en per email) en dit op een correcte manier Het telefonisch promoten van onze producten Diepgaande kennis vergaar je door je flexibel op te stellen als 'collega-orderverzamelaar'. Je dient tijdens je opleiding intensief mee te werken in het magazijn zodat je de producten leert kennen. Dit vormt een grote meerwaarde voor het uitoefenen van je functie.
-
Kinderpsycholoog (KESSEL-LO)
Regio: KESSEL-LO
Bedrijf: SOFIE VAN DEN EYNDE
Type: Zelfstandige activiteit
Ter uitbreiding van het aanbod in onze logopediepraktijk zijn we op zoek naar een kinderpsychologe op zelfstandige basis. Aantal uren: deeltijds/voltijds, te bespreken Starten: in overleg Je beschikt over een lokaal waar alle materiaal voor handen is. In de praktijk is een softwarepakket aanwezig voor de administratie, hierin krijg je ondersteuning. Volgende problematieken komen aan bod: - Leerstoornissen - Spraak -en taalstoornissen - neurogene stoornissen - ASS, ADHD Geen ervaring vereist Profiel - zelfstandig kunnen werken - graag in teamverband werken - volgen/ gevolgd hebben van een therapie opleiding is een pluspunt Solliciteren: Stuur je cv op via post/mail of neem telefonisch contact op.
-
Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...
Zoek naar antwoorden van Teidem in sociale netwerken
Look for responds of Teidem in social networks
Lees alle opmerkingen voor Teidem. Laat een reactie achter voor Teidem. Teidem bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Teidem. Leave a respond for Teidem. Teidem on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Teidem op de google maps. Adres en contacten Teidem Location of Teidem on the google maps. Address and contacts of Teidem
Andere gerelateerde bedrijven als come Teidem Teidem: KBC Bank NV | SLAGERIJ HOFKENS-VAN HEES | PETRUS PENNEWAERT | Pondant S & K SPRL | brumail.net
Other related companies as Teidem: KBC Bank NV | SLAGERIJ HOFKENS-VAN HEES | PETRUS PENNEWAERT | Pondant S & K SPRL | brumail.net
Teidem is een bedrijf dat 2012 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Teidem, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03963562011. Het bedrijf Teidem bevindt zich op het adres: Kapelanielaan 17; 9140; Temse. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 676,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 517,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Non-Classified Establishments. Producten gemaakt in Teidem zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Teidem is Bosbouw, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Teidem is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Teidem, openstaande posities, locatie van Teidem op de kaart.
Teidem is a company, that was registered 2012 in N\A region, Belgium. Full name of company is Teidem, company assigned to the tax number BE03963562011. The company Teidem is located at the address: Kapelanielaan 17; 9140; Temse. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 676,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 517,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Non-Classified Establishments. Products created in Teidem were not found.
The main activity of Teidem is Forestry, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Teidem is not available. You also can look at reviews of Teidem, open positions, location of Teidem on the map.