Verbraeken M

Contactgegevens Verbraeken M: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Verbraeken M: address, phone, fax, email, website, opening hours

Verbraeken M

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Roggestraat 13; 2490; Balen, België

Telefoon (phone): 014 31 14 84 (+32-014 31 14 84) 014 31 14 84 (+32-014 31 14 84)

Fax (fax): +32 (53) 750-28-17 +32 (53) 750-28-17

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Verbraeken M: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Verbraeken M"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Verbraeken M"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Verbraeken M, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Verbraeken M. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Verbraeken M, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Verbraeken M. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Verbraeken M
Products information Verbraeken M

BTW identificatienummer (tax): BE03866058349
Ondernemingsnummer: 5250061035
Hoofdstad (capital): 363,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 188,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1999

Producten die in Verbraeken M zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Newspapers,magazines,periodicals - Distribution

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Verbraeken M
(Get full report from official database of BE for Verbraeken M)

Aanvulling soorten activiteiten voor Verbraeken M
Addition kinds of activities for Verbraeken M

349899. Geproduceerde pijp en toebehoren, nec | Fabricated pipe and fittings, nec
20130105. Pastrami, van gekocht vlees | Pastrami, from purchased meat
20240300. Nondairy gebaseerde bevroren desserts | Nondairy based frozen desserts
26210105. Patroonweefsel | Pattern tissue
35599901. Ammunitie en explosieven, laden machines | Ammunition and explosives, loading machinery
47290105. Ticket kantoren, transport, nec | Ticket offices, transportation, nec

Werken bij Verbraeken M: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Verbraeken M: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Verbraeken M. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Verbraeken M. Looking for open vacancies in other companies

  • Stockbeheerder (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: ADECCO GENT EXPERTS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Passie voor transport? Interesse in staal? Sterk in planning? Dan ben jij onze nieuwe Stockbeheerder! Voor een internationaal bedrijf in Gent zijn we op zoek naar een Stockbeheerder. Jouw taken: Je controleert de transportfacturen. Je verwerkt dagelijks de productiebladen. Je gaat na welke coils geknipt zijn, welke specificaties er terug in stock moeten aangevuld worden. Jaarlijks voer je tweemaal een complete stockcontrole. Hier voer je een telling en controleer je met het systeem. Je staat dagelijks in contact met de productieplanning, productiemanager, plantmanager, supervisors en bootmannen. Jij bent het aanspreekpunt wat betreft alle inkomende en uitgaande goederen. Je weet hoe de stock in elkaar zit, hoe verschillen te verklaren vallen en wat op welk moment aanwezig is.

  • Huishoudhulp met uitstekend loon regio Zwalm (MUNKZWALM)

    Regio: MUNKZWALM

    Bedrijf: CLEAN INSIDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Clean Inside ga je poetsen bij de mensen thuis, met dienstencheques. Je levert perfect werk zodat onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een vast uurrooster met vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis kraaknet achter en bezorgt hen een aangename thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw je uurrooster. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Clean Inside kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp, waar je gaat poetsen bij de mensen thuis. Je wil graag aan de slag in een onderneming die gezin en werk op elkaar afstemd.Je wordt persoonlijk begeleid en gecoacht door een team enthousiaste consulenten bij wie je steeds terecht kunt. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen schoonmaakster,dienstencheque,dienstencheques,schoonmaken,poetswerk,poetshulp,poetsvrouw,poetsman,poetsdame )

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) te Zaventem, 8 uur per week (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Home Maid

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, naaien, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) voor 8 uren per week (liefst te presteren op maandagnamiddag en vrijdagnamiddag), voor een gastgezin wonende te Zaventem. Het gastgezin zoekt hulp voor de dagdagelijkse schoonmaak, strijken, koken en eventueel boodschappen te doen. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een activakaart worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Student - 1 dag/week (Master) (BORGERHOUT)

    Regio: BORGERHOUT

    Bedrijf: ETI VANDENVEN

    Type: Studentenjob

    ETI V. Vandenven is een dynamische KMO met zetel te Borgerhout dewelke werkzaam is op het terrein van industriële elektriciteit. Een solide bedrijf met een goede reputatie in de sector. Wij zoeken een 3e of 4e jaarsstudent in een masteropleiding om tijdens het academiejaar 2018 - 2019 op vaste tijdstippen beschikbaar te zijn om onze afdeling te ondersteunen : Algemeen administratief werk Projectadministratie : nazicht / controle / aanvullen databases

  • STUDENT - ANIMATIES SCHWEPPES (Regio Bornem-Puurs-Willebroek)

    Regio: Regio Bornem-Puurs-Willebroek

    Bedrijf: FIELD AND CONCEPT

    Type: Studentenjob

    Field & Concept werd 29 jaar geleden geboren en is sindsdien uitgegroeid tot een vaste waarde in de Fieldmarketingsector. Onze expertise ligt in het verhogen van merkbekendheid, visibiliteit en verkoop. Heb je altijd al deel uit willen uitmaken van een jong, dynamisch team ? Dan is Schweppes Orangina zeker iets voor jou! WIJ ZOEKEN: Wij zijn op zoek naar een nieuw vast team van animatrices/animateurs om aan de hand van leuke degustaties de nieuwe producten van Schweppes te introduceren op de winkelvloer. Het is belangrijk om tijdens de hele periode vrij te zijn, telkens op vrijdag en zaterdag.

  • Young Talent voor HSEQ-project Haven van Antwerpen - 2 à 3 dagen/week (KIELDRECHT)

    Regio: KIELDRECHT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een grote logistieke speler zoeken we een Young Talents voor een HSEQ-project rond veiligheid. Onze klant is momenteel bezig met een project waarbij ze alle bestaande procedures, checklists, etc. binnen één van de busines units aan het updaten, vereenvoudigen zijn (lean) en standaardiseren zijn over de verschillende magazijnen. Ter ondersteuning zoeken we een Young Talents die ervaring/inzicht wilt krijgen in de verschillende logistieke en operationele processen. Je zal de bestaande procedures moeten verifiëren met de huidige werkwijzen, lean maken en zoeken naar een standaard over de verschillende locaties heen. Het zal dus een combinatie zijn van op de vloer gaan verifiëren, met de mensen verifiëren en de procedure effectief uitwerken

  • Student voor supermarkt te Houthalen zowel op zaterdagen als zondagen (HOUTHALEN-HELCHTEREN)

    Regio: HOUTHALEN-HELCHTEREN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    We zoeken studenten die graag in een supermarkt willen werken, zowel kassa als aanvulwerk willen doen. Je kan zowel werken op zaterdag als op zondag. Niet beiden dagen, maar 1 week op zaterdag en 1 week op zondag werken, eventueel ook op woensdag namiddag.

  • Tekenaar Trappen en Balustrades (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: Konvert Office Brugge

    Type: Vaste Job

    Als Technisch Tekenaar (m/v) in dit bedrijf actief in trappen, balustrades & tal van andere metaalconstructies, sta jij in voor het uittekenen van alle projecten. - Je gaat opmeten op de werf. - Je tekent het volledige project uit a.d.h.v. de gegevens van de opmeting enerzijds en de wensen van de klanten anderzijds. - Aan de hand van de tekeningen zorg je voor een correcte berekening van de nodige materialen (staal, inox en andere benodigdheden). - Je onderhoudt contacten met interne collega's omtrent planning, technische uitvoering en kwaliteitsbewaking. - Je hebt ook nauwe contacten met werfleiders: denk aan werfvergaderingen voor en tijdens de uitvoering van een project. - In de toekomst hou je je ook bezig met de waterstraalmachine; van offerte over tekening tot effectieve realisatie.

  • PROJECT COORDINATOR (binnendeuren voor de professionele markt,) (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: WaW

    Type: Vaste Job

    Na een intense opleiding ben je verantwoordelijk voor de organisatie, coördinatie en opvolging van de levering en plaatsing van onze producten op grote werven. Na ontvangst van een werfdossier, volg je dit verder op en heb je oog voor het na te streven rendement. Je staat daarbij in voor de kwalitatieve uitvoering van de werken, conform de geldende voorschriften, binnen de vooropgestelde tijd. Verder geef je de juiste instructies aan de plaatsers van de producten. Je zorgt voor een correcte en precieze informatie naar alle partijen toe. Je rapporteert aan de Project Manager België. Op termijn kan je doorgroeien tot Junior Project Manager. Daartoe heb je of ontwikkel je volgende kennis en vaardigheden: het lezen van lastenboeken en bouwplannen. Fungeren als centraal aanspreekpunt voor zowel interne als externe partijen. Onderhouden van de contacten met de klant en je coördineert de technische en administratieve aspecten van de projecten. Meetstaten opstellen, uitwerken en opstellen van de planning van de verschillende projecten. Opvolging van projecten en die planmatig, logistiek en financieel afhandelen. Nauwe samenwerking met de project studiedienst en de commerciële binnendienst.

  • Payroll Officer FR/ENG freelance (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Start People Woluwe

    Type: Zelfstandige activiteit

    • Day-to-day payroll administration and social legislation administration, including payroll queries • Meeting all day-to-day statutory and business compliance requirements, including GAN and URSSAF • Supporting the Payroll Managers with all aspects of Project and Change Management preparing all required documentation in liaison with the Third Party Vendors. • Statutory compliance projects preparing for upcoming legislation changes • Consolidation of the different entity payrolls to one location and platform • Managing the relationship with the Payroll Provider • Managing current time data setup and supporting HRIS with configuring the Kronos time system • Coordinating testing of the new systems and software updates as required • Creating schedules for the management of monthly/Year-End statutory payments and reporting. • Work with internal and external audit teams to ensure system and processes meet best practice.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Bijverdienste / FLEXI Kelner(in) (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: kwizien divien

    Type: Flexijob

    FLEXI ZAAL. Voor ons restaurant en brasserie-restaurant zoeken wij een kelner met ervaring (man of vrouw), uren per weekend te bespreken. Mogelijkheden: vrijdagavond, zaterdagmiddag, zaterdagavond, zondagmiddag, zondagavond. Eventueel ook tijdens de week. EXTRA // FLEXIJOB

Zoek naar antwoorden van Verbraeken M in sociale netwerken
Look for responds of Verbraeken M in social networks

Lees alle opmerkingen voor Verbraeken M. Laat een reactie achter voor Verbraeken M. Verbraeken M bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Verbraeken M. Leave a respond for Verbraeken M. Verbraeken M on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Verbraeken M op de google maps. Adres en contacten Verbraeken M
Location of Verbraeken M on the google maps. Address and contacts of Verbraeken M

Andere gerelateerde bedrijven als come Verbraeken M Verbraeken M: Thuet J-P | Tif'Any | COIFFURE JEANNINE | Lenaerts Mit | De Boel-Van Hoof BVBA

Other related companies as Verbraeken M: Thuet J-P | Tif'Any | COIFFURE JEANNINE | Lenaerts Mit | De Boel-Van Hoof BVBA

Verbraeken M is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Verbraeken M, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03866058349. Het bedrijf Verbraeken M bevindt zich op het adres: Roggestraat 13; 2490; Balen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 363,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 188,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Newspapers,magazines,periodicals - Distribution. Producten gemaakt in Verbraeken M zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Verbraeken M is Petroleumraffinage en aanverwante industrieën, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Verbraeken M is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Verbraeken M, openstaande posities, locatie van Verbraeken M op de kaart.

Verbraeken M is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is Verbraeken M, company assigned to the tax number BE03866058349. The company Verbraeken M is located at the address: Roggestraat 13; 2490; Balen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 363,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 188,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Newspapers,magazines,periodicals - Distribution. Products created in Verbraeken M were not found.
The main activity of Verbraeken M is Petroleum Refining and Related Industries, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Verbraeken M is not available. You also can look at reviews of Verbraeken M, open positions, location of Verbraeken M on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Verbraeken M, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Verbraeken M, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Verbraeken M, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Verbraeken M, employees, financial statistics.