WILLY DE LA RUELLE

Contactgegevens WILLY DE LA RUELLE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data WILLY DE LA RUELLE: address, phone, fax, email, website, opening hours

WILLY DE LA RUELLE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): REIGERSLAAN 9; 9800; DEINZE, België

Telefoon (phone): 93865710 (+32-93865710) 93865710 (+32-93865710)

Fax (fax): +32 (14) 722-50-39 +32 (14) 722-50-39

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) WILLY DE LA RUELLE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "WILLY DE LA RUELLE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "WILLY DE LA RUELLE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van WILLY DE LA RUELLE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen WILLY DE LA RUELLE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of WILLY DE LA RUELLE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees WILLY DE LA RUELLE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti WILLY DE LA RUELLE
Products information WILLY DE LA RUELLE

BTW identificatienummer (tax): BE07914520263
Ondernemingsnummer: 6613464355
Hoofdstad (capital): 983,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 581,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Produits & Services: Réparateurs de Chaussures.

Product categorie (product category): Réparations de chaussures and articles en cuir

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor WILLY DE LA RUELLE
(Get full report from official database of BE for WILLY DE LA RUELLE)

Aanvulling soorten activiteiten voor WILLY DE LA RUELLE
Addition kinds of activities for WILLY DE LA RUELLE

25179904. Stereo kasten, hout | Stereo cabinets, wood
28190401. Pekel | Brine
32610101. Bolt caps, vitreous china of aardewerk | Bolt caps, vitreous china or earthenware
34639905. Flens-, klep- of pijpbevestigings smeden, nonferrous | Flange, valve or pipe fitting forgings, nonferrous
44990301. Bootverhuring, behalve plezier | Boat hiring, except pleasure
78299903. Film inkoopbureaus, film | Film purchasing agencies, motion picture

Werken bij WILLY DE LA RUELLE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in WILLY DE LA RUELLE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor WILLY DE LA RUELLE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for WILLY DE LA RUELLE. Looking for open vacancies in other companies

  • Plaatser (DIEPENBEEK)

    Regio: DIEPENBEEK

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant te Diepenbeek is op zoek naar een plaatser. Het bedrijf heeft meer dan 15 jaar ervaring in het plaatsen van ramen en deuren, rolluiken, zonweringen, veranda's,... 

  • Huishoudhulp regio Keerbergen - Boortmeerbeek M/V (KEERBERGEN)

    Regio: KEERBERGEN

    Bedrijf: DAOUST JOBCENTER

    Type: Dienstenchequebaan

    Daoust, recentelijk nog bekroond tot l'entreprise de l' Année 2016, is een Belgisch Human Resources bedrijf dat al meer dan 60 jaar lang actief is in de volgende domeinen: Interim, Selectie & Rekrutering, Outplacement, Career Management, Dienstencheques & Public Sector. Sinds haar ontstaan hecht Daoust veel belang aan onthaal en diversiteit Daoust Dienstencheques werd opgericht in 2003 en sindsdien stelden onze meer dan 3.200 huishoudhulpen ruim 13.000 klanten tevreden. Onze gespecialiseerde Dienstenchequesconsulentes zorgen voor een professionele omkadering en staan bovendien steeds tot je beschikking! Schoonmaken van particuliere woningen, met inbegrip van de ramen Wassen en strijken Kleine naaiwerkjes (optioneel) Bereiden van maaltijden (optioneel) Afwassen en de vaat opbergen, de keuken en het sanitair opruimen en schoonmaken Boodschappen doen volgens instructies Kleding en ander textiel onderhouden en opbergen (wassen, naaien, strijken, ...) Lakens verversen en bedden opdekken Schoonmaakmaterieel onderhouden, opbergen en toezien op de productvoorraad Schoonmaken: Parket en meubels boenen Schoonmaken: Ramen lappen Vloeren en meubilair schoonmaken en onderhouden Vloeren, tapijten, meubels, voorwerpen ontstoffen en kamers verluchten Voedingswaren voorbereiden (schoonmaken, wassen, ...) of maaltijden bereiden

  • JOBSTUDENT ZAALMEDEWERKER/KELNER (MAASEIK)

    Regio: MAASEIK

    Bedrijf: RATATOUILLE MAASEIK

    Type: Studentenjob

    Voor ons restaurant zijn wij op zoek naar een nieuwe medewerker. Tijdens de weekends gedurende het jaar zal je in de zaal instaan voor het bedienen van de klanten, het uitschenken van wijnen en dranken, afruimen van de tafels en verzorgen van toogwerk.

  • Coördinator stadsontwikkeling en mobiliteit (WERVIK)

    Regio: WERVIK

    Bedrijf: GEMEENTEBESTUUR WERVIK

    Type: Vaste Job

    Coördineert de opmaak van het gemeentelijk ruimtelijk structuurplan en van de gemeentelijke ruimtelijke uitvoeringsplannen. Verantwoordelijk voor de inhoudelijke kwaliteitszorg en de ambtelijke coordinatie van de voorbereiding en uitvoering van het gemeentelijk verkeers- en mobiliteitsbeleid.

  • tijdelijk administratief medewerker (POPERINGE)

    Regio: POPERINGE

    Bedrijf: t-office West-Vlaanderen

    Type: Vaste Job

    behandelen van binnegekomen productiestalen en salessamples ongeveer 50% meetwerk : ruwe meting van een aantal productiestalen en opmeten van prototypes voor fitting pakjes maken en comments ingeven Bedrijfsprofiel: Deze organisatie is al jarenlang actief in het ontwerpen van modieuze kledij maar tevens ook in het herbergen van bestaande merken. Ze hebben verschillende vestigingen zowel nationaal als internationaal en ondertussen werken een 60-tal medewerkers dag in dag uit om de kledij tot bij de mensen te brengen. 

  • Offsetdrukker (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: COLOMA

    Type: Vaste Job

    Drukkerij Coloma is op zoek naar een offsetdrukker (M/V) die de druk niet kan weerstaan. Doet het geluid van een 8-kleurenpers met keertrommel jouw papieren hart sneller slaan? Heb je een neus voor kleur en oog voor detail? Ben je gebeten door druktechniek en kijk je nu al uit naar wat er morgen allemaal mogelijk zal zijn? Dan ben jij de indrukwekkende drukker die we zoeken! Je hebt best al heel wat ervaring, maar je vakkennis, je inventiviteit en je praktisch doorzicht zijn voor ons doorslaggevend. Meerkleurenpers Heidelberg Je past de milieu en veiligheidsregels strikt toe. Onmiddellijke indiensttreding!

  • Autotechnieker (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: Recrewtment Technics Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Onze klant is de grootste mobiliteitsorganisatie van het land, die voor meer dan 400.000 leden (particulieren en bedrijven) zekerheid, bescherming en levenscomfort biedt. Welke taken mag je verwachten als autotechnieker ? Klein & groot onderhoud Vervangen van slijtage onderdelen ( remmen , schokdempers , draagarmen , distributieriemen , …..) Vervangen van airco onderdelen Werken aan recente wagens Werken met een diagnose apparaat (resetten van indicators en uitlezen van storingen)

  • Poetshulp (ARDOOIE)

    Regio: ARDOOIE

    Bedrijf: OCMW-SOCIAAL HUIS ARDOOIE

    Type: Vaste Job

    Poetsvrouw voor een voltijds contract. Dagelijks ga je de woning kuisen bij voornamelijk senioren of personen met een zorgvraag in Ardooie en Koolskamp. Je werkt zelfstandig en individueel maar je kan steeds bij de verantwoordelijke terecht bij problemen of vragen. Ook via teamvergaderingen en overleg wordt je ondersteund in je job.

  • Category Buyer - Indirect & Facility Services - Benelux - 38u (ELSENE)

    Regio: ELSENE

    Bedrijf: NV Sodexo Belgium SA

    Type: Vaste Job

    Als Category Buyer Indirect & Facility Services ben je verantwoordelijk voor het prospecteren, selecteren, contracteren en opvolgen van dienstenoplossingen die beantwoorden aan de verwachtingen van onze (interne) klanten. Vanuit een sterke supply management kennis en binnen het kader van onze bedrijfsstrategie bied je ondersteuning aan de interne departementen HR, IT en operationele teams die op de sites van onze klanten werken. De functie van Category Buyer omvat volgende taken: Je beheert binnen het domein van Indirect Services de categorieën : HR (temp. Labour, consulting, arbodienstverlening) en IS&T (IT & Telecom) voor de Regio binnen de kaders van de strategie van de groep en de regio. Je optimaliseert de waarde en risico's van de categorie(ën) in de supply chain (keten). In je portefeuille vallen ook enkele nader te bepalen (binnen het team af te stemmen) categorieën binnen het domein soft services. Je verzorgt inkooptrajecten en bijhorende administratie waaronder o.a. het ontwikkelen van de inkoopstrategie, adviseren van de inschrijverslijst, accreditatie van leveranciers, het aanvragen, analyseren en onderhandelen over de voorwaarden van de offerten en het opstellen/verdedigen van een gunningsadvies aan de stakeholders / interne klant en het opstellen van de inkoopcontracten. Je zorgt ervoor dat de categorie (strategie) tevens optimaal beantwoordt aan de behoeften van het Platform en de Segmenten met het oog op groei van omzet en marge, en een optimale dienstverlening ondersteunt aan de interne en externe klant en de consument (verbeteren van de Quality Of Life). Hiertoe wordt transparant en constructief samengewerkt met leveranciers, alle andere afdelingen in de regio en met de (internationale) Supply Management community. Je garandeert de continuïteit van diensten/producten aan Sodexo en haar klanten (de segmenten/accounts) tegen optimale condities: maximale kosten efficiëntie (minimale TCO) en minimaal risico. Je legt de inkoopafspraken (back-2-back) contractueel vast. Je registreert/kapitaliseert innovaties uit de markt en fungeert als inkoopadviseur Je voert tijdige en correcte (financiële) rapporteringen uit over de voortgang van je werkzaamheden en de behaalde resultaten ten opzichte van je doelstellingen Je draagt actief bij tot het verfijnen van databases en benchmarking, per categorie van diensten Je analyseert periodiek de performance van je (belangrijkste) leveranciers in overleg met de sites. Je zorgt dat de afgesproken acties/verbeterplannen worden verzekerd. Je ondersteunt de siteteams bij het oplossen van escalaties met de geregistreerde leveranciers (klachten, geschillen, facturen, enz.) Je geeft ondersteuning met betrekking tot rapportages, inkoopdata analyses en (adhoc) afdelingsprojecten

  • Enthousiaste & Sportieve Herbalife PROMOTORS - NL (Regio Limburg (B)-Limburg (NL))

    Regio: Regio Limburg (B)-Limburg (NL)

    Bedrijf: ART OF WELLNESS bvba

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij breiden uit en zijn op zoek naar enthousiaste & sportieve Herbalife Promotors. Als hobby-inkomen, parttime, fulltime of carrière-switch, in je eigen regio. Of uw eigen bedrijf(je) starten met Herbalife, in vrije uren, naast huidige Job. Onbegrensde mogelijkheden: U heeft de mogelijkheid om zelf te beslissen hoeveel tijd u besteedt. U kunt kiezen waar, wanneer en hoe u werkt, zelfs wereldwijd. U heeft geen voor-opleiding of ervaring nodig, met Herbalife is het heel eenvoudig om uw eigen zaak op te zetten. U kan zelfstandig werken. U bent ondernemend ingesteld. U bent sociaal aangelegd. U staat open om nieuwe dingen te leren. U leert bij tijdens de jobuitvoering en U volgt de voorziene (basis)-opleiding. U leert alles wat u moet weten door een persoonlijke coach, een Herbalife Member/ervaringsdeskundige. U heeft ook de zekerheid dat u de ondersteuning krijgt van het succesvol en betrouwbaar internationaal bedrijf Herbalife International nv.

  • Applicatiebeheerder (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: IT-Planet

    Type: Zelfstandige activiteit

    Het zorgdragen voor het optimale en juiste gebruik van functionaliteiten van applicaties binnen de IDPS-suite, maar ook andere vlucht operationele systemen in aansluiting op de bijhorende bedrijfsprocessen; Het onderhouden van applicatie specifieke gebruikers administratie; Het op aangeven van de organisatie onderhouden van applicatie specifieke configuratie informatie, zoals SITA adresgegevens, printers etc.; Het ondersteunen van gebruikers door middel van onder andere gebruikerstrainingen, aanleveren van gebruikersinstructies en het ad hoc oplossen van foutmeldingen en incidenten; Het zorgdragen voor gestructureerde vastlegging, juiste interpretatie en het bewaken van een tijdige en gestructureerde opvolging van incidenten en problemen; Het inventariseren van de gebruikerswensen, zorgdragen voor de vertaling ervan naar wijzigingsverzoeken; Het proactief leveren van input met betrekking tot verbeteringen van functionaliteiten; Het assisteren bij implementaties van gerelateerde airline applicaties; Het opzetten en voorzitten van de Business-User-Groups, gericht op het evalueren van een applicatie en het aandragen van verbeteringen; Het vertegenwoordigen van het bedrijf in diverse internationale werkgroepen; Het coördineren en deels zelf uitvoeren van de acceptatietesten; Het opstellen van testplannen en testscenario’s en het controleren van testresultaten; Het deelnemen aan projecten met betrekking tot de ontwikkeling van bestaande en de implementatie van nieuwe airline applicaties; Het zorgdragen voor een juiste invoering van alle relevante operationele performancegegevens met betrekking tot het realiseren van operational excellence; Het zorgdragen voor realisatie van managementinformatie; Het in incidentele gevallen, buiten kantooruren, uitvoeren van acute werkzaamheden; Het tot 50% van de tijd reizen tussen Hannover, Brussel, Rijswijk en Schiphol-Rijk, maakt deel uit van deze uitdagende functie.

  • Akros Solutions - Systems Manager (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are looking for a Systems Manager to start working ASAP in Brussels, Leuven or Hasselt.     Mission This means concretely you will do the design, installation, follow-up and daily maintenance of the DataCenter system services within voice communication, data communication, specific contact center hard-and software platforms. The systems Manager is also responsible for the preparation, realization and maintenance of the systems/Data Center Roadmap On daily basis, he/she manages a team of 7 to 10 specialists and takes care of the planning, prioritisation and daily management of these people. The primary focus is the availability of the mission-critical systems and platforms, complemented by a strategic contribution to planning and proactive efforts to optimize and improve the technological architecture. For this purpose, the systems Manager works closely with colleagues and his/her team to ensure maximum availability of all systems. Finally, he/she acts as SPOC to Senior management for all of their system technical issues and provides technical consultancy to internal and external customers regarding decisions, changes, market trends and technological developments. He/she works closely with quality controller, improvement Manager (s) and other IT services in the pursuit of continuous quality and process improvements.   Skills At least 5 years experience with system and/or application At least 5 years experience in leading technology migrations and projects At least 2 years of experience in a leading role/people management Very good verbal and written knowledge of Dutch, French and English Technical conceptual knowledge of and experience with LAN and WAN Technologies (MPLS, IP VPN, Ethernet) Experience with ISO27001 and GDPR are a major asset Experience with cost and quality management in an ICT environment In-depth knowledge and experience in the design and implementation of voice and data technologies in a contact center environment, contact Center technologies and related Hardware and software (dialer platforms, CTI solutions, voice recording and Quality Monitoring systems). Able to take charge of voice and data troubleshooting. Project Management Certification is a plus (ITIL, Prince2, 6-Sigma...)   Please get in touch ASAP with your updated CV.

Zoek naar antwoorden van WILLY DE LA RUELLE in sociale netwerken
Look for responds of WILLY DE LA RUELLE in social networks

Lees alle opmerkingen voor WILLY DE LA RUELLE. Laat een reactie achter voor WILLY DE LA RUELLE. WILLY DE LA RUELLE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for WILLY DE LA RUELLE. Leave a respond for WILLY DE LA RUELLE. WILLY DE LA RUELLE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie WILLY DE LA RUELLE op de google maps. Adres en contacten WILLY DE LA RUELLE
Location of WILLY DE LA RUELLE on the google maps. Address and contacts of WILLY DE LA RUELLE

Andere gerelateerde bedrijven als come WILLY DE LA RUELLE WILLY DE LA RUELLE: LUC COMMERE | Warnier-Paque A | KOSMETIEK | Van Der Meersche W | Blindenzorg Licht en Liefde

Other related companies as WILLY DE LA RUELLE: LUC COMMERE | Warnier-Paque A | KOSMETIEK | Van Der Meersche W | Blindenzorg Licht en Liefde

WILLY DE LA RUELLE is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is WILLY DE LA RUELLE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07914520263. Het bedrijf WILLY DE LA RUELLE bevindt zich op het adres: REIGERSLAAN 9; 9800; DEINZE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 983,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 581,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Réparations de chaussures and articles en cuir. Lijst met producten zijn Produits & Services: Réparateurs de Chaussures..
De hoofdactiviteit van WILLY DE LA RUELLE is Pijpleidingen, behalve aardgas, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van WILLY DE LA RUELLE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van WILLY DE LA RUELLE, openstaande posities, locatie van WILLY DE LA RUELLE op de kaart.

WILLY DE LA RUELLE is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is WILLY DE LA RUELLE, company assigned to the tax number BE07914520263. The company WILLY DE LA RUELLE is located at the address: REIGERSLAAN 9; 9800; DEINZE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 983,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 581,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Réparations de chaussures and articles en cuir. List of products are Produits & Services: Réparateurs de Chaussures..
The main activity of WILLY DE LA RUELLE is Pipelines, Except Natural Gas, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of WILLY DE LA RUELLE is not available. You also can look at reviews of WILLY DE LA RUELLE, open positions, location of WILLY DE LA RUELLE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over WILLY DE LA RUELLE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf WILLY DE LA RUELLE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about WILLY DE LA RUELLE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company WILLY DE LA RUELLE, employees, financial statistics.