A.O.C.

Contactgegevens A.O.C.: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data A.O.C.: address, phone, fax, email, website, opening hours

A.O.C.

Regio (region): N\A, België

Adres (address): KOUTER 1; 9000; GENT, België

Telefoon (phone): 92659140 (+32-92659140) 92659140 (+32-92659140)

Fax (fax): +32 (68) 530-34-72 +32 (68) 530-34-72

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) A.O.C.: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "A.O.C."? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "A.O.C."? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van A.O.C., België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen A.O.C.. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of A.O.C., Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees A.O.C.. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti A.O.C.
Products information A.O.C.

BTW identificatienummer (tax): BE05550811767
Ondernemingsnummer: 1175781250
Hoofdstad (capital): 177,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 396,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2001

Services: Bureaux de Sélection.

Product categorie (product category): Sélection de personnel and placement. Agences d?interim and personnel temporaire

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor A.O.C.
(Get full report from official database of BE for A.O.C.)

Aanvulling soorten activiteiten voor A.O.C.
Addition kinds of activities for A.O.C.

327207. Betonsteensteun en bouwmateriaal | Concrete stuctural support and building material
631100. Levensverzekering | Life insurance
20350106. Geurstoffen, zeevruchten-sauzen (behalve tomaat en droog) | Seasonings, seafood sauces (except tomato and dry)
22990508. Webbing, jute | Webbing, jute
34950100. Precisieveren | Precision springs
51930201. Bloemen, vers | Flowers, fresh

Werken bij A.O.C.: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in A.O.C.: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor A.O.C.. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for A.O.C.. Looking for open vacancies in other companies

  • Credit Controller (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Start People Hasselt

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als credit collector maak je de uitblijvende betalingen van klanten inzichtelijk. Je onderzoekt de reden van het uitblijven van de betaling en treedt daarvoor in contact met de klanten en met de eigen vestigingen en bekijkt de oorzaken en pakt deze aan. Je rapporteert aan de Financiële manager. Taken en verantwoordelijkheden: • Je maakt overzichten van de openstaande betalingen vanuit het financiële pakket. • Je onderzoekt de herstellingsdossiers in het operationele pakket met betrekking tot oorzaken van niet-betaling. • Je neemt contact op met de dossierbeheerders en de vestigingsmanagers van de eigen organisatie om de oorzaak van niet-betaling helder te krijgen. • Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor de klanten bij problemen met betalingen. • Je onderhoudt contacten op regelmatige basis met de verantwoordelijke personen bij de top 10 klanten, en voorziet hen van de overeengekomen periodieke informatie. • Je zorgt ervoor, met goede voorstellen en oplossingen, zowel telefonisch als schriftelijk, dat de klanten vlot overgaan tot betaling. • Je bezorgt je klanten alle benodigde informatie die moet leiden tot betaling. • Je staat continu in overleg met de financiële manager en het financiële team. • Je doet navraag m.b.t. dossiers voor lease en verzekeringsmaatschappijen per mail en telefoon.

  • HALF-AUTOMAAT LASSER M/V (ZEDELGEM)

    Regio: ZEDELGEM

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent een ervaren halfautomaat lasser en hebt een stabiel werkverleden. Je bent op zoek naar een bedrijf waar je niet zomaar een nr bent en je de kans krijgt om vast te blijven na interimperiode.

  • Teammember Okay compact Grootserment (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: RANDSTAD INHOUSE SERVICES

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Klanten helpen doe je met veel goesting en met de glimlach. Je zet hen telkens op de eerste plaats wanneer ze komen winkelen. Hebben ze een specifiek verzoek? De team members staan paraat. Precies door die positieve houding is de OKay waar jij werkt een gezellige buurtsupermarkt. Elke dag ziet er anders uit bij OKay. Het ene moment beman je de kassa en even later steek je een handje toe in de bakkerij, hou je de winkel netjes of vul je rekken verder aan. Misschien heb je een leuk idee voor een creatieve actie? Gooi het in de groep, eigen initiatief kunnen we altijd appreciëren! Om onze klanten nog beter te informeren, volg je regelmatig interessante opleidingen. Zo stel je hen meteen op hun gemak. Klanten kunnen altijd op jou rekenen om hun winkelervaring zo vlot mogelijk te laten verlopen. Dat is soms intensief, maar altijd voldoeninggevend. Je biedt samen met je collega's een luisterend oor, maakt een grapje op de werkvloer, het kan allemaal. Kortom, zoveel kwaliteiten onder één petje!

  • Orderpickers afwisselend vroege en late ploeg (SINT-KATELIJNE-WAVER)

    Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER

    Bedrijf: ASAP XL Greenyard Belgium

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Schrikt hard werken jou niet af? Heb je reeds ervaring met groenten en/of fruit of lijkt het je leuk om hier ervaring in op te doen? Wil jij graag deel uitmaken van de weg die onze producten afleggen naar de winkels? Snel aan de slag en liefst vandaag nog? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als magazijnier ben jij verantwoordelijk voor de kwaliteit van de groenten en fruit. Jij gaat ervoor zorgen dat ze tiptop tot in de winkels geraken. Wat houdt dit juist in? Samen met jouw collega’s ga je de producten klaarzetten voor verzending in het magazijn. Je maakt gebruik van een BT, transpallet en scansystemen. Werken doe je in tweeploegen, superfijn want dan ben je ofwel in de voor- of namiddag thuis!

  • Verpleegkundige projectstaffing ouderenzorg Tienen (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: Care Talents Brussel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Tijdens dit project zal je als verpleegkundige tewerkgesteld worden in een residentie in de mooie omgeving van Tienen. Je zal onder andere instaan voor de dagdagelijkse verzorging van de bewoners, het beheren en toedienen van medicatie via verschillende toegangswegen, het up-to-date houden van bewonersdossiers, enzovoort. Contact met bewoners en hun families, met artsen en je naaste collega's zijn dagdagelijkse kost. Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projectstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woonzorgcentra en thuisverplegingsorganisaties.  De projecten worden jou toegewezen op basis van jouw profiel en voorkeuren.  Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?

  • Accountmanager/ Keukenverkoper - regio West-Vlaanderen (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    U beschikt over de gave om de dromen van potentiële klanten om te zetten in een keukenontwerp op maat van hun wensen. U geeft advies en weet als geen ander de kwaliteiten van een keuken naar de klant over te brengen. Na het afronden van de verkoop staat u in voor het opmeten ter plaatse en de opvolging van uw dossiers.

  • Huishoudhulp (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: AMBY MAASMECHELEN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je staat in voor het uitvoeren van huishoudelijke taken bij gezinnen in regio Maasmechelen. Mogelijke taken kunnen zijn: poetsen; stijken; koken; uitzonderlijk ook boodschappen doen.

  • Schilder - behanger (KEERBERGEN)

    Regio: KEERBERGEN

    Bedrijf: KP DECO

    Type: Vaste Job

    Binnen onze kleine onderneming zijn we opzoek naar een extra collega schilder-behanger. Na een inloopperiode krijg je de camionette ter beschikking en kan je rechtstreeks naar de werf verplaatsen. Tijdens de inloopperiode kom je eerst iedere ochtend naar Keerbergen. Je werkt iedere dag van 7u30 tot 16u00, afhankelijk van de opdracht kan van deze richturen afgeweken worden. Als schilder / behanger sta je in voor volgende taken: De ruimte klaar maken om de verf- en behangwerken uit te voeren. De te bekleden ondergrond klaarmaken en plamuur, grondverf, ... aanbrengen. De verf klaarmaken. De muurbekleding voorbereiden en lijmen. ...

  • Spontaan Projectingenieur (BISSEGEM)

    Regio: BISSEGEM

    Bedrijf: Talentus Kortrijk Leiestraat

    Type: Vaste Job

    Wordt jij blij als je in een Windows omgeving aan de slag kan en  je je hier ook steeds verder in kan verdiepen zodat je de optimale ondersteuning kan geven? Is het behandelen van de automatisch geregistreerde issues een fluitje van een cent voor jou? De issues worden gecapteerd door een geautomatiseerd systeem, waardoor er slechts een beperkte eerstelijns helpdesk is voor problemen en opdrachten in het binnen- en buitenland. Maakt het geven van tweedelijns helpdesk support je dag? Waarbij je lokale en internationale collega’s ondersteunt en opleidt in het gebruik van de IT-infrastructuur. Daarnaast analyseer je hardware- en softwarematige incidenten en los je deze op. Heeft de installatie en het onderhoud van diverse hard- en softwarecomponenten in een netwerkomgeving met zowel PC als remote (Citrix, VDI, RDS) geen geheimen voor jou? Haal jij energie uit het beheer van de volledige infrastructuur? Samen met de IT manager en collega support engineers neem je taken op in het dagelijks beheer van de IT infrastructuur, installatie en onderhoud van Microsoft netwerken, controle en beheer van de toegang tot het netwerk (AD, security), backups, problemsolving. Afhankelijk van je interesse en eigen progressie kan je op termijn meewerken aan vernieuwingsprojecten en migraties. In deze voortdurende veranderende omgeving kan je evolueren tot IT-generalist, IT-specialist of derdelijn support. Je krijgt de kans om je te verdiepen in een of meerdere specifieke domeinen zoals Virtualisatie, Networking, Security, End-user Devices, Storage, High-Availability & Disaster recovery, Managed Services, Datacenter, Mobility, Communication, Azure, IoT,… Is dit alles je op het lijf geschreven? Dan ben jij de system engineer waar wij naar op zoek zijn!

  • Chauffeur CE bouw (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Wij zijn dringend op zoek naar een chauffeur met geldig rijbewijs CE om van en naar werven te rijden. Je komt terecht in een familiaal bedrijf waar iedereen elkaar kent. Je zal ook instaan voor chappewerken uit te voeren (dit wordt aangeleerd). Je werkt 40u per week en wordt vergoed volgens paritair comtié 124 (bouw). Startuur is 7u30 (op depot zelf in Brugge) en je werkt tot 17u00 à 18u00.

  • MANAGEMENT ASSISTANT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG REAL ESTATE

    Type: Vaste Job

    Je functie In jouw hoedanigheid als Administratieve Assistente voor het Funds & Healthcare team, zal je instaan voor de volgende taken: de coördinatie van de administratie, inclusief bepaalde specifieke stappen ondernemen en het nemen van initiatieven ten einde de verantwoordelijke en het team te ontlasten, om hen zodoende de mogelijkheid te geven om in een performante omgeving te werken. Zoals bvb: efficiënt agendabeheer volgens de interne en externe prioriteiten en verplichtingen, het organiseren van vergaderingen (opstellen en vertalen van verslagen, plannen en organiseren van de opvolgingsvergaderingen), coördineren en organiseren van zakenreizen,… het beheer van de informatiestroom, elektronisch klassement, opvolgen van het administratieve proces in een omgeving waar aan veelvuldige projecten wordt gewerkt; het produceren van rapporten over de lopende projecten (brochures en presentaties) die gericht zijn aan externe professionele partners. Dit proces omvat o.a. het vergaren van informatie en de creatie van ‘templates.’; het vertrouwelijk behandelen van binnenkomende en uitgaande post om binnen de vereiste termijnen en met respect voor kwaliteit de uitwisseling van professionele informatie te bevorderen; het typen, vertalen, nazien en opmaken van presentaties; het voorbereiden van documenten voor vergaderingen. U zal mogelijks ook gevraagd worden om deel te nemen aan bepaalde interne en externe vergaderingen en hiervoor presentaties voor te bereiden. De Administratieve Assistente werkt op een zeer ordelijke en systematische wijze en zal bijgevolg haar eigen werk kunnen organiseren met een vrij ruime autonomie. Je profiel Nauwkeurig, harde werker, zeer ordelijk, proactief en betrokken; Beschikbaar, vaardigheid om gemakkelijk van de ene taak naar de andere te wisselen; Goed organisatietalent; Aanleg om in team te werken; Problem-solver; Zin voor vertrouwelijkheid, discretie; Gemakkelijk in de omgang.

  • Projectleider m/v (NIEUWERKERKEN)

    Regio: NIEUWERKERKEN

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Vaste Job

    Je bent dagdagelijks verantwoordelijk voor de organisatie van de werf, de coördinatie en controle van de onderaannemers. Je staat in voor de begeleiding van en het toezicht op de arbeiders. Het maken van een gedetailleerde werfvoorbereiding en een planning voor levering van materialen en/of onderaannemers. Daarbij leid je de werfvergaderingen en volgt de werfadministratie op alsook controle op de naleving van de kwaliteits, milieu- en veilig. Het opstellen van een financiële planning a.d.h.v. rendementen en budgetten is voor jou niet vreemd. Je bewaakt de vooropgestelde planning en zal proactief bijsturen. Je rapporteert aan het management.

Zoek naar antwoorden van A.O.C. in sociale netwerken
Look for responds of A.O.C. in social networks

Lees alle opmerkingen voor A.O.C.. Laat een reactie achter voor A.O.C.. A.O.C. bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for A.O.C.. Leave a respond for A.O.C.. A.O.C. on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie A.O.C. op de google maps. Adres en contacten A.O.C.
Location of A.O.C. on the google maps. Address and contacts of A.O.C.

Andere gerelateerde bedrijven als come A.O.C. A.O.C.: Texaco | LES PROVERBES | COIFFURE LAETITIA | D'ici et d'ailleurs | Werres Olivier

Other related companies as A.O.C.: Texaco | LES PROVERBES | COIFFURE LAETITIA | D'ici et d'ailleurs | Werres Olivier

A.O.C. is een bedrijf dat 2001 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is A.O.C., bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05550811767. Het bedrijf A.O.C. bevindt zich op het adres: KOUTER 1; 9000; GENT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 177,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 396,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Sélection de personnel and placement. Agences d?interim and personnel temporaire. Lijst met producten zijn Services: Bureaux de Sélection..
De hoofdactiviteit van A.O.C. is Tabaksproducten, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van A.O.C. is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van A.O.C., openstaande posities, locatie van A.O.C. op de kaart.

A.O.C. is a company, that was registered 2001 in N\A region, Belgium. Full name of company is A.O.C., company assigned to the tax number BE05550811767. The company A.O.C. is located at the address: KOUTER 1; 9000; GENT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 177,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 396,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Sélection de personnel and placement. Agences d?interim and personnel temporaire. List of products are Services: Bureaux de Sélection..
The main activity of A.O.C. is Tobacco Products, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of A.O.C. is not available. You also can look at reviews of A.O.C., open positions, location of A.O.C. on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over A.O.C., N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf A.O.C., medewerkers, financiële statistieken. We found such information about A.O.C., N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company A.O.C., employees, financial statistics.