Walbers Sven

Contactgegevens Walbers Sven: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Walbers Sven: address, phone, fax, email, website, opening hours

Walbers Sven

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Breughelstraat 11 3910 Neerpelt, België

Telefoon (phone): +32 (55) 527-69-26 +32 (55) 527-69-26

Fax (fax): +32 (67) 155-77-56 +32 (67) 155-77-56

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Walbers Sven: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Walbers Sven"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Walbers Sven"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Walbers Sven, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Walbers Sven. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Walbers Sven, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Walbers Sven. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Walbers Sven
Products information Walbers Sven

BTW identificatienummer (tax): BE06709045410
Ondernemingsnummer: 2493316650
Hoofdstad (capital): 999,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 591,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Producten die in Walbers Sven zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Contractors - Alterations

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Walbers Sven
(Get full report from official database of BE for Walbers Sven)

Aanvulling soorten activiteiten voor Walbers Sven
Addition kinds of activities for Walbers Sven

811199. Juridische dienstverlening, nv | Legal services, nec
17710200. Curb en trottoir aannemers | Curb and sidewalk contractors
20130303. Worstbehuizingen, natuurlijk | Sausage casings, natural
30691101. Borstels, rubber | Brushes, rubber
44899903. Bezienswaardigheden boten | Sightseeing boats

Werken bij Walbers Sven: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Walbers Sven: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Walbers Sven. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Walbers Sven. Looking for open vacancies in other companies

  • Keukenmedewerker 32u (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Itzu Jobs

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je zal instaan voor: - Voorbereiden van gerechten - Versnijden van groenten, fruit, ... - frigo's aanvullen - bereidingen/ producten verpakken of etiketteren - netheid en orde in de keuken --> afwassen, opruimen

  • Winkelmedewerker 38h/week Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als winkelmederker in het filiaal te Roeselare zorgt je samen met je collega's voor een klantgerichte service. U helpt mee kleding op maat hangen en volgt de instructies op van de winkelverantwoordelijke.

  • Onco-Coach 19u (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: Maandag® Antwerpen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als onco-coach of verpleegkundige, gespecialiseerd in de oncologie, sta je ten dienste van alle patiënten met een oncologische aandoening. Samen met de behandelend arts, het verpleegkundig team en andere zorgverleners zorg jij voor de persoonlijke opvang en de ondersteuning van de patiënt en zijn naasten. Je begeleidt, coördineert en bewaakt je patiënt gedurende het hele zorgtraject op het daghospitaal en staat mee in voor de activiteiten van het dagelijks leven. Je bespreekt de evolutie van de klinische toestand met het interdisciplinaire team en vermeld de verpleegkundige verstrekkingen in de administratieve dossiers. Daarnaast zorg je ervoor dat het medisch afval en het herbruikbaar medisch materiaal behandeld wordt.

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) te Meerbeek, 8 uur per week (MEERBEEK)

    Regio: MEERBEEK

    Bedrijf: Home Maid

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, naaien, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) voor 8 uren per week, voor een gastgezin wonende te Meerbeek. Het gastgezin zoekt hulp vooral voor de maandelijkse - of extra taken, zoals ramen, kasten proper maken, koken, boodschappen doen,.... Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een activakaart worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Huishoudhulp in Berchem (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s.

  • Bachelor/ Master studenten (BOORTMEERBEEK)

    Regio: BOORTMEERBEEK

    Bedrijf: Recrewtment

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf gelegen aan de Leuvensesteenweg in Boortmeerbeek binnen de automobielsector zijn wij op zoek naar studenten, 18+, met minstens een Bacheloropleiding die zich minimaal één dag per week kunnen vrijmaken voor administratieve taken. Wat ga je precies doen? Je bent verantwoordelijke voor de administratieve ondersteuning van verschillende diensten. Je volt dossiers aan van A tot Z en controleert deze. Je beheert het klassement. Je neemt binnenkomende telefoons op en schakelt door. Je zorgt voor data input en opvolging

  • HR Business Partner (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: BN60

    Type: Vaste Job

    Voor de verschillende filialen binnen deze regio ben je een volwaardige HR Business Partner. Je verplaatst je dan binnen deze regio en gaat naar het filiaal waar je nodig bent. Je staat in voor: - De interne en externe rekrutering en selectie in het kader van een snelle en kwalitatieve invulling van de vacatures. Hiervoor word je bijgestaan door een recruiter. Je bespreekt eveneens het contract in functie van het budget. - De introductie van nieuwe medewerkers. - Het bekijken van de opleidingsbehoeften van de medewerkers en de uitvoering van het opleidingsplan. - De organisatie en de opvolging van de jaarlijkse prestatiebeoordeling. - Je begrijpt beleidsparameters en kan bedrijfsparameters bepalen en denkt cross-functioneel. - De ondersteuning van managers en medewerkers, conform de doelstellingen en de waarden van het bedrijf. Je bouwt teams, moedigt samenwerking aan en kan conflicten managen. - Via concrete projecten meewerken aan de verdere uitbouw van een professionele HR-organisatie binnen het bedrijf. - In deze functie rapporteert je rechtstreeks aan de HR Director. Je neemt deel aan maandelijkse meetings met het volledige HR team.

  • Klantenadviseur (OUDERGEM)

    Regio: OUDERGEM

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Een van onze klant, een verzekeraar niet-leven voor particulieren. Hij stelt verzekeringsoplossingen voor bij Brand, Burgerlijke Aansprakelijkheid, Auto, Ongevallen Privéleven, BA familiale en juridische bescherming is op zoek maar een Klantenadviseur ( NL / FR) De Klantenadviseur draagt bij tot de ontwikkeling van de portefeuille van het kantoor door advies te verlenen en standaardproducten te verkopen. Hij of zij antwoordt op vragen van het publiek Hij of zij verzorgt de administratie van de bestaande portefeuille en werkt mee aan prospectieacties. De Klantenadviseur rapporteert aan de Kantoorverantwoordelijke. Activiteiten I. Commercieel - De klanten en prospects ontvangen en bedienen o De klanten hoffelijk ontvangen (in het kantoor en telefonisch) o De courante verrichtingen efficiënt afhandelen o De behoeften van de klant analyseren en passende offertes opstellen o In de dagelijkse praktijk producten en diensten verkopen conform het beleid voor risicoaanvaarding o Het verzoek indien nodig aan een bevoegde collega toevertrouwen De gesprekken voorbereiden en voeren o Het initiatief nemen voor afspraken als reactie op opportuniteiten o De gesprekken voorbereiden met behulp van de beschikbare commerciële tools o De klant een persoonlijk onthaal geven en zijn behoeften leren kennen o Producten en diensten voorstellen die overeenkomen met de behoeften en er de voordelen van uitleggen o Informatie verstrekken met een detailniveau dat aan de verwachtingen van de klant voldoet o Aan het einde van het gesprek de tevredenheid van de klant valideren Standaardproducten verkopen o De vooraf bepaalde doelstellingen respecteren, ook op het vlak van de productspreiding o De uitrusting van de klanten uitbreiden door middel van campagnes voor kruisverkoop en de upgrade van de portefeuille o De verkoop afronden zodra de klant het voorstel aanvaardt; indien niet, de nodige follow-up verzorgen (opnieuw contact zoeken, een afspraak maken...) - De follow-up van de relatie verzekeren o De follow-up en het verdere contact verzekeren na de verzending van offertes o Een goede dienst na verkoop verzekeren o De klant indien nodig naar Constatel doorverwijzen - Prospecteren -Deelnemen aan door de commerciële directie ontwikkelde acties (prospectiebestanden verwerken...) De eigen commerciële activiteit voorbereiden, organiseren en volgen o De eigen resultaten opvolgen en een wekelijks overzicht van de activiteiten opstellen o In het geval van een bestaande klant/prospectrelatie afspraken verkrijgen, plannen en kwalificeren II. Beheer -De administratie van de bestaande portefeuille verzorgen o Na de verkoop de administratieve follow-up van de dossiers verzorgen o De behandeling van de evenementen en andere beheersdaden verzekeren (mails...) De ter beschikking gestelde commerciële tools en met name de contactgegevens gebruiken en updaten

  • Onderhoudstechnieker Dagdienst - Regio Kempen (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: Progressive Recruitment

    Type: Vaste Job

    Ben jij op zoek naar een functie als Onderhoudstechnieker in dagdienst? Vind jij daarnaast persoonlijke en technische ontwikkeling zeer belangrijk? Dan ben je hier aan het goede adres! Het gebied waarbinnen jij zal uitblinken: Als onderhoudstechnieker ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en aanpassen van het machinepark. Je bent verantwoordelijk voor het preventief onderhoud: geplande inspecties en herstellingen uitvoeren Je zal instaan voor de begeleiding van toegewezen contractoren Je neemt initiatief en je doet verbeteringsvoorstellen Met deze vaardigheden pas jij perfect in deze functie Bij voorkeur heb je een A2 Elektromechanica / Elektriciteit of je bent gelijkwaardig door ervaring Je hebt al 1 of 2 jaar ervaring als technieker achter de rug Of je bent een schoolverlater met een relevante stage Brede kennis op het gebied van mechanica en elektriciteit 3 redenen waarom je hier zou willen werken! Zeer aantrekkelijk salarispakket (bediendecontract) Leercultuur: interne en externe opleidingen Internationaal familiebedrijf Waar het allemaal gebeurt Je zal hier tewerkgesteld worden in een familiebedrijf dat een enorme groei heeft gekend en ondertussen vestigingen heeft over de hele wereld. In deze onderneming hecht men bovendien enorm veel belang aan persoonlijke ontwikkeling. Met andere woorden heerst er hier een leercultuur, waardoor je de mogelijkheid krijgt om jouw ambities waar te maken. Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze functie van Technieker Dagdienst? Solliciteer nu CV naar Valérie Diesbecq via Als je meer informatie wilt over deze functie of vergelijkbare functies, bel dan Valérie Diesbecq via +32 3 613 31 13.

  • Receptioniste / administratief bediende (BRUCARGO)

    Regio: BRUCARGO

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Vaste Job

    Functieomschrijving - Je verwerkt de dagelijkse post. - Als receptionist ben je het eerste aanspreekpunt voor alle praktische bekommernissen, gaande van het boeken van vergaderzalen, broodjes, …., tot verwelkomen van bezoekers. - Je bent de spilfiguur voor wat betreft de administratieve verwerking van documenten vanuit het warehouse. - Gegevens rechtzetten in het tijdsregistratiesysteem - Doorgeven van activiteiten op inactiviteitsdagen - Verzamelen en geconsolideerd doorgeven van documenten - Samen met het team streef je naar een constante verbetering, groei en resultaatsverbetering. Hiervoor verzorg je de dagelijkse service en de contacten met klanten die via het algemene nummer de kantoren contacteren.

  • Assistent - ploegchef drukkerij (2 Ploegen) - Mondi Poperinge (POPERINGE)

    Regio: POPERINGE

    Bedrijf: MONDI POPERINGE

    Type: Vaste Job

    Mondi Group is een wereldwijde marktleider in de papier en verpakkingssector. De groep telt meer dan 25.000 medewerkers en is actief in meer dan 30 landen. Mondi Poperinge is gespecialiseerd in de productie van openmond zakken met een PE-film, bestemd voor de voedingsmiddelenindustrie, de sector van de dierenvoeding en de chemische industrie. Meer dan een halve eeuw geleden werden de eerste papieren zakken in Mondi Poperinge geproduceerd. In de loop der jaren werden vele uitdagingen aangegaan en werd er systematisch geïnvesteerd. Om de hoogste product- en servicekwaliteit te verzekeren, investeren we in permanente kennis, technologie en in onze mensen! https://www.mondigroup.com/en/home/ Om ons team te versterken zijn we op zoek naar een assistent ploegchef voor onze drukkerij. Je zal tewerkgesteld worden in 2 ploegen. Na een succesvolle interne opleiding, zal je samen met jouw collega's instaan voor het bedienen van de drukmachines. Daarnaast zal je instaan als assistent-ploegchef en de dagelijkse gang van zaken in goede banen leiden en bespreken met de afdelingsverantwoordelijke van de drukkerij. Taken: Je bent het eerste aanspreekpunt van de verantwoordelijke van de drukkerij, je zal instaan als assistent ploegchef. Je bent verantwoordelijk voor de orde, netheid en veiligheid van de drukmachine. Vervaardigen van de voordruk volgens de fiches met de zakgegevens, de bestelling en de werkvoorschriften. Bediening, regeling en afstelling van de drukmachine. Verantwoordelijk voor de correcte en tijdige voorbereiding (toevoer) van materiaal voor de voordruk (rollen papier, inkt, ...). Informeren van de overste in geval van afwijking van de planning, stilstand, tekort aan materiaal, ... Identificeren en informeren m.b.t. mogelijke verbetering voor zwakke punten. Doorgeven van informatie bij ploegwissel.

  • Psycholoog / Psychologe (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: VITRUVIUS

    Type: Zelfstandige activiteit

    In onze lichtrijke praktijk zal je consultaties verzorgen van cliënten waarbij zowel fysieke klachten als psychische klachten zich voordoen. Je geeft ook therapie voor: burnout-opvolging angststoornissen hoogsensitiviteit depressie ...

Zoek naar antwoorden van Walbers Sven in sociale netwerken
Look for responds of Walbers Sven in social networks

Lees alle opmerkingen voor Walbers Sven. Laat een reactie achter voor Walbers Sven. Walbers Sven bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Walbers Sven. Leave a respond for Walbers Sven. Walbers Sven on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Walbers Sven op de google maps. Adres en contacten Walbers Sven
Location of Walbers Sven on the google maps. Address and contacts of Walbers Sven

Andere gerelateerde bedrijven als come Walbers Sven Walbers Sven: Avet Building & Engineering NV | INTERNATIONALE JONGERENUITWISSELINGEN | FE. SURIN | GEERT SWAENEPOEL | MCLS nv

Other related companies as Walbers Sven: Avet Building & Engineering NV | INTERNATIONALE JONGERENUITWISSELINGEN | FE. SURIN | GEERT SWAENEPOEL | MCLS nv

Walbers Sven is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Walbers Sven, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06709045410. Het bedrijf Walbers Sven bevindt zich op het adres: Breughelstraat 11 3910 Neerpelt. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 999,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 591,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Contractors - Alterations. Producten gemaakt in Walbers Sven zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Walbers Sven is Nondepository Credit Institutions, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Walbers Sven is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Walbers Sven, openstaande posities, locatie van Walbers Sven op de kaart.

Walbers Sven is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is Walbers Sven, company assigned to the tax number BE06709045410. The company Walbers Sven is located at the address: Breughelstraat 11 3910 Neerpelt. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 999,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 591,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Contractors - Alterations. Products created in Walbers Sven were not found.
The main activity of Walbers Sven is Nondepository Credit Institutions, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Walbers Sven is not available. You also can look at reviews of Walbers Sven, open positions, location of Walbers Sven on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Walbers Sven, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Walbers Sven, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Walbers Sven, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Walbers Sven, employees, financial statistics.