KJK Consult bvba

Contactgegevens KJK Consult bvba: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data KJK Consult bvba: address, phone, fax, email, website, opening hours

KJK Consult bvba

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Locquenghienstraat 41 Brussel, 1180, België

Telefoon (phone): 3222195577 3222195577

Fax (fax): 3222236747 3222236747

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) KJK Consult bvba: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "KJK Consult bvba"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "KJK Consult bvba"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van KJK Consult bvba, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen KJK Consult bvba. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of KJK Consult bvba, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees KJK Consult bvba. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti KJK Consult bvba
Products information KJK Consult bvba

BTW identificatienummer (tax): BE07801635742
Ondernemingsnummer: 8079315185
Hoofdstad (capital): 126,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 579,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2008

Producten die in KJK Consult bvba zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor KJK Consult bvba
(Get full report from official database of BE for KJK Consult bvba)

Aanvulling soorten activiteiten voor KJK Consult bvba
Addition kinds of activities for KJK Consult bvba

206603. Chocola | Chocolate
34439911. Perforeren op zwaar metaal | Perforating on heavy metal
36390000. Huishoudelijke apparaten, n.v. | Household appliances, nec
38420305. Sokken, stomp | Socks, stump
76410202. Meubelen herfinancieren | Furniture refinishing

Werken bij KJK Consult bvba: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in KJK Consult bvba: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor KJK Consult bvba. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for KJK Consult bvba. Looking for open vacancies in other companies

  • Vrachtwagenmecanicien (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een transportbedrijf in Ertvelde zijn we op zoek naar een vrachtwagenmechanieker! Dit bedrijf is een familiale onderneming met 180 werknemers en gespecialiseerd in transport van vloeistoffen in tankwagens, stockage en cleaning. Samen met zusterbedrijven sturen ze dagelijks een 120-tal vrachtwagens de baan op. Voor het onderhoud van al deze vrachtwagen hebben ze een interne werkplaats waar een vijftal mechaniekers werken. Hier zijn ze nog op zoek naar versterking. Je staat in voor het onderhoud en voor de herstellingen aan de vrachtwagens (o.a. remmen, banden, motoren, verlichting, maar ook grote reparaties zoals koppeling vervangen,..) Je doet de opbouw van nieuwe trekkers Je doet aanpassingen aan bestaand materiaal om conform te zijn met de nieuwe eisen Je maakt vrachtwagens klaar voor keuring Je voert diagnoses uit Je lost technische, elektrische en elektronische problemen op Je werkt met de merken: DAF en MAN

  • Zandstraler (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je werkt als zandstraler in een firma.

  • Account Manager Brussel (ELSENE)

    Regio: ELSENE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Zoek jij een job die bestaat uit Sales People- en Office Management? Als Account Manager te Brussel (Elsene) bestaat je job uit 3 luiken: SALES MANAGEMENT Je start je dag met een briefing waarin je in samenspraak met je team de prioriteiten en de te behalen doelen vastlegt. Je hebt een neus voor het spotten van opportuniteiten via netwerking jobboards kranten social media... Door middel van telefonische prospectie plan je je agenda in. Smeer alvast je kuiten in: we verwachten een 7tal bezoeken per dag bij klanten of prospecten.(80% hunting en 20% farming) Jouw professionele uitstraling sales-technische skills en negotiatievermogen zorgen ervoor dat jij de vacatures binnenhaalt. Je begeleidt de kandidaten wanneer zij op gesprek gaan bij de klant met als doel een nieuwe job voor onze kandidaat en een starter voor je kantoor. Het verlenen van HR advies als toegevoegde waarde aan je klant. PEOPLE MANAGEMENT Het managen van een uitzend-selectie kantoor alsof het je eigen zaak is. Prioriteiten leggen en je team in de juiste richting sturen. Op het juiste tijdstip coach manager of leider van je team zijn Je hands-on mentaliteit zorgt ervoor dat je functioneert als een echte 'manager by example'. Je beseft dat het woord TEAM staat voor Together Everyone Achieves More. OFFICE MANAGEMENT Het maandelijks realiseren van de vooropgestelde kantooromzet door middel van analyses budgettering en forecasting. Strategisch meedenken welke de noden voor je kantoor op korte en middellange termijn zijn en vervolgens je actieplan indien nodig bijstellen. Wekelijks rapporteren aan jouw Area Sales Director

  • ADJUNCT-WINKELMANAGER/FILIAALLEIDER (M/V) - VOLTIJDS - MOL (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: Synergie Geel Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Mol zijn wij op zoek naar een adjunct-winkelmanager. Jouw taken zijn: Als kandidaat adjunct leer je alle taken en maak je grondig kennis met elke afdeling in de winkel. Na een uitgebreide en afwisselende stage neem je stap voor stap meer verantwoordelijkheden en werk je jezelf op tot adjunct en vervangend zaakvoerder. Je wordt de rechterhand van de zaakvoerder en je bent een sterke schakel tussen inkoop- en verkoopverantwoordelijken. Wanneer je bovengenoemde stage hebt afgewerkt, kan je jou kandidaat stellen als filiaalleider. Je komt ook in aanmerking als filiaalleider als je een gelijkaardig parcours hebt afgelegd in een ander bedrijf of elders een leidinggevende functie hebt bekleed.

  • HUISHOUDHELDEN ruime REGIO Aalst,met wagen**starten op 23/10-Solliciteer via SMS!!!Zeer dringend , (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: EASY LIFE AALST

    Type: Dienstenchequebaan

    Onze kantoorverantwoordelijke Ellen is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Langdorp – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (LANGDORP)

    Regio: LANGDORP

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw /kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Creatieve UX Designer/front-end developer voor nichemarkt (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: vind! Engineering Gent

    Type: Vaste Job

    Als UX Designer / Front-end developer beslis je mee over de ontwikkeling van de applicatie. Je werkt nauw samen met projectmanagers, analisten, ontwikkelaars en andere designers. Je bouwt een innovatie applicatie die er geweldig uitziet en gebruiksvriendelijk is. Je staat in voor het ontwerpen van het design voor de applicaties. Daarnaast sta je in voor de implementatie van de designs.

  • E&I Designer (Regio Waasland)

    Regio: Regio Waasland

    Bedrijf: Mercor

    Type: Vaste Job

    Je hebt ervaring als ontwerper van proces- en productie-installaties op gebied van elektriciteit en/of instrumentatie. Je voert elektrisch detailontwerp (middenspanning en laagspanning) uit en beschikt over kennis van alle recente regelgeving. Je hebt een goede kennis van alle moderne instrumentatietechnieken (field instrumentatie en analysesystemen) en bent in staat om zelfstandig dossiers samen te stellen.

  • Account Manager (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: FAIRWISE

    Type: Vaste Job

    Je informeert potentiële exposanten over de verschillende vakbeurzen en de deelnamemogelijkheden. Je begeleidt de exposanten bij hun voorbereidingen voor de beurs, je bezoekt hen tijdens de beurs en je beantwoordt hun vragen na de beurs. Je zorgt ervoor dat de beurs binnen België en Luxemburg bekend is, je verzorgt de communicatie naar de bezoekers toe. Je brengt de vakpers op de hoogte van de verschillende beurzen Dit houdt o.a. in: actief potentiële accounts in kaart brengen en benaderen (via telefoon / brief / e-mail) onderhouden van bestaande relaties beurs van A tot Z opvolgen zorgen voor een verzorgde administratie en adressenbestand omzetten van info naar vlotte, aantrekkelijke teksten en brieven (NL, FR, EN) perslijsten opstellen, persmappen samenstellen, persbijeenkomsten organiseren update van de website nauwe samenwerking met onze collega’s in Nederland en in Düsseldorf (Duits & Engels) een aantal keer per jaar verplaatsingen naar Düsseldorf in het kader van de vakbeurzen

  • Freelance docent Kleermaker-Naaitechnieken Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: CENTRUM VOOR AVONDONDERWIJS

    Type: Zelfstandige activiteit

    De Schoonheidsschool VZW heeft een team van professionele docenten die actief zijn als zelfstandig ondernemer en freelance docent. Onze docenten zijn werkzaam als ondernemer binnen hun vakgebied en kennen hun specialisatie door en door. We zoeken steeds nieuwe docenten die hun passie voor hun vak willen doorgeven. MINIMUMVEREISTEN OM DOCENT TE WORDEN Om aan de Schoonheidsschool te kunnen lesgeven heb je als docent minimaal 3 jaar ervaring als zelfstandige in hoofdberoep of 5 jaar in bijberoep. Bij voorkeur beschik je over de nodige pedagogische kwalificaties en ervaring hebben als lesgever. We hechten veel belang aan praktijkervaring als ondernemer. Een docent moet bij ons zeer klantvriendelijk, communicatief en hulpvaardig zijn. Je bent een geboren spreker en kan een groep enthousiast maken voor jouw vak. Je kan een les op een gestructureerde manier opbouwen en verschillende didactische methodes toepassen om de leerdoelen te bereiken. Voor de klas geef je blijk van voldoende zelfvertrouwen en vakkennis. We geven graag de voorkeur aan docenten die ervaring hebben met lesgeven, coachen of het begeleiden van workshops, maar dit is geen vereiste.

  • Freelance PM (digital projects) - Zaventem - lang contract (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Freelance PM (digital projects) - Zaventem - lang contract Dit bedrijf is een gekend internationaal bedrijf met meer dan 750 werknemers in de regio Zaventem. Ter ondersteuning van hun huidige team zijn ze nu op zoek naar een freelance project manager voor een opdracht op lange termijn (tot eind 2019). De deadline voor het voorstellen van kandidaten is 22/10! Taken Als freelance PM digital projects word je ingeschakeld voor de invulling van verschillende projecten. Je bent verantwoordelijk voor de projecten van opstart tot uitvoering. Je maakt daarbij de voorstellen en business cases op en vertaalt die naar concrete projecten. Je let daarbij op scope, planning, budgetten, timelines, resources en kwaliteit. Je stuurt de projecten bij waar nodig en speelt in op mogelijke risico's  

  • KELNER IJSSALON / BRASSERIE (Flexijob) (VELDWEZELT)

    Regio: VELDWEZELT

    Bedrijf: KIM'S BRASSERIE

    Type: Flexijob

    Je zorgt voor de bediening in ons ijssalon/brasserie met als voornaamste taken : verwelkomen klanten, opnemen bestellingen in de zaal en op terras, eten/drank serveren aan tafel, ijs verkopen, afrekenen met de klanten, tafels afruimen en terug op orde zetten, meehelpen met opruimen en poetsen.

Zoek naar antwoorden van KJK Consult bvba in sociale netwerken
Look for responds of KJK Consult bvba in social networks

Lees alle opmerkingen voor KJK Consult bvba. Laat een reactie achter voor KJK Consult bvba. KJK Consult bvba bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for KJK Consult bvba. Leave a respond for KJK Consult bvba. KJK Consult bvba on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie KJK Consult bvba op de google maps. Adres en contacten KJK Consult bvba
Location of KJK Consult bvba on the google maps. Address and contacts of KJK Consult bvba

Andere gerelateerde bedrijven als come KJK Consult bvba KJK Consult bvba: FA. VALENTINO | HOO-MEE | Domein van Bornem Kasteelbezoek NV | Lekime J | Meubelen Vranken Keukens

Other related companies as KJK Consult bvba: FA. VALENTINO | HOO-MEE | Domein van Bornem Kasteelbezoek NV | Lekime J | Meubelen Vranken Keukens

KJK Consult bvba is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is KJK Consult bvba, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07801635742. Het bedrijf KJK Consult bvba bevindt zich op het adres: Locquenghienstraat 41 Brussel, 1180. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 126,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 579,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in KJK Consult bvba zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van KJK Consult bvba is Holding and Other Investment Offices, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van KJK Consult bvba is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van KJK Consult bvba, openstaande posities, locatie van KJK Consult bvba op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

KJK Consult bvba is a company, that was registered 2008 in N\A region, Belgium. Full name of company is KJK Consult bvba, company assigned to the tax number BE07801635742. The company KJK Consult bvba is located at the address: Locquenghienstraat 41 Brussel, 1180. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 126,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 579,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in KJK Consult bvba were not found.
The main activity of KJK Consult bvba is Holding and Other Investment Offices, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of KJK Consult bvba is not available. You also can look at reviews of KJK Consult bvba, open positions, location of KJK Consult bvba on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over KJK Consult bvba, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf KJK Consult bvba, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about KJK Consult bvba, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company KJK Consult bvba, employees, financial statistics.