De Somer

Contactgegevens De Somer: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data De Somer: address, phone, fax, email, website, opening hours

De Somer

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Bredabaan 769; 2170; Antwerpen (Merksem), België

Telefoon (phone): 03 647 26 08 (+32-03 647 26 08) 03 647 26 08 (+32-03 647 26 08)

Fax (fax): 03 647 14 71 (+32-03 647 14 71) 03 647 14 71 (+32-03 647 14 71)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) De Somer: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "De Somer"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "De Somer"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van De Somer, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen De Somer. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of De Somer, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees De Somer. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti De Somer
Products information De Somer

BTW identificatienummer (tax): BE02342254638
Ondernemingsnummer: 6314636230
Hoofdstad (capital): 292,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 561,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2009

Telecopiers & supplies; Data processing - Printers; Chairs & tables - Mfg. & Whol.; Copy machines & supplies

Product categorie (product category): Furniture - Office

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor De Somer
(Get full report from official database of BE for De Somer)

Aanvulling soorten activiteiten voor De Somer
Addition kinds of activities for De Somer

34239917. Bladskimmers of zwembaden | Leaf skimmers or swimming pool rakes
35249904. Heggenscharen, elektrisch | Hedge trimmers, electric
36710206. Electron buizen, zendend | Electron tubes, transmitting
37280301. Aircraft arrestatie apparaat systeem | Aircraft arresting device system
39990306. Veren, renovatie | Feathers, renovating
55999901. Dunebuggies | Dunebuggies
59439901. Notaris en bedrijfszegels | Notary and corporate seals

Werken bij De Somer: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in De Somer: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor De Somer. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for De Somer. Looking for open vacancies in other companies

  • Chauffeur C + ADR tank: mazout (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Is een job met afwisseling, sociale contacten en zelfstandig werken je op het lijf geschreven? Zoek je een job in een dynamisch bedrijf met grote werkzekerheid? Dan is deze vacature misschien iets voor jou. Als vrachtwagenchauffeur sta je in voor de verdeling van mazout bij particulieren en bedrijven. Je hebt een leuke afwisseling tussen rijden met de vrachtwagen en klantencontact. Zo kom je dagelijks met meer dan 20 van onze klanten in contact. Dankzij je regio-gebonden ritten en de verschillende leveringen die je dagelijks uitvoert, heb je geen last van files en zit je niet voortdurend in je vrachtwagen. Je bent bereid om te werken van maandag tot en met vrijdag. De nodige flexibiliteit naar een beurtrol op zaterdag of langere werkdagen vormen voor jou geen struikelblok. Je verzorgt de nodige administratie op een correcte manier zoals het vervolledigen van de rittenbladen, werken met de boordcomputer en het afhandelen van de betalingen.

  • Business Process Support Medewerker / Interne Support Medewerker (MACHELEN)

    Regio: MACHELEN

    Bedrijf: Start People Mechelen-Vilvoorde

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze goede en internationale klant gelegen te Machelen (Brucargo) zijn wij op zoek naar een Business Process Support Specialist (m/v). Help jij graag je collega"s verder en pluis jij graag dingen uit? Werk jij oplossingsgericht en ben jij service-minded? Ben jij zeer vlot Engels- en Nederlandstalig? Lees dan zeker verder! Wij zijn op zoek naar een Interne Support Medewerker die ondersteuning zal bieden aan collega's (Customer Service en Supply Chain teams), over de Europese vestigingen heen, in verband met de gebruikte interne systemen en processen. Je zoekt oplossingen bij problemen, je geeft specifieke instructies, je verzorgt opvolging, je voert analyses uit, ... Hierbij is Master Data management een belangrijk onderdeel van je job. Je zorgt met andere woorden voor een totaaloplossing. Je takenpakket: - Master Data: je zorgt voor een correcte en volledige registratie in alle gebruikte systemen (data-input). Dit is een stukje repetitief werk waar accuraatheid zeer belangrijk is. Dit is een belangrijk controle mechanisme van het dagelijkse werk. - Je neemt deel aan team meetings waarin de dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse activiteiten worden besproken - Je bent 'first line support' waarbij je per mail en telefonisch ondersteuning zal bieden aan je collega's over de verschillende vestigingen heen. Je zal de binnenkomende vragen onderzoeken, een oplossing zoeken, deze oplossing zelf testen en feedback geven. Hierbij beheer je een mailbox (gemiddeld 100 binnenkomende mails per dag) met vragen/problemen in verband met business processen en systemen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor je collega's over verschillende vestigingen heen. Je zorgt voor een analyse van het probleem en je gaat de meest geschikte oplossing bieden, dit zo snel als mogelijk.

  • ICT HARDWARE SOFTWARE // ONDERHOUD ONTWIKKELING (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: FORUM JOBS TIELT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf regio Tielt actief in de voedingssector zijn wij op zoek naar een ICT VERANTWOORDELIJKE die (1) geen schrik heeft van first line support binnen een firma (2) en zal instaan voor het beheer en onderhoud van de informatica- en telefooninfrastructuur en het oplossen van incidenten, dit voor zowel hard- als software.

  • DRINGEND!! Poetsvrouw of poetsman - REGIO WETTEREN (Regio Dendermonde-Wetteren)

    Regio: Regio Dendermonde-Wetteren

    Bedrijf: AMBY AALST

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou je van een kraaknette omgeving ? Zijn orde en netheid heel belangrijk voor jou? Ben je betrouwbaar en behulpzaam? Kom je graag bij andere mensen over de vloer en ben je sociaal vaardig ? Beschik je over het nodige organisatietalent om verschillende huishoudelijke taken aan te pakken en tot een goed einde te brengen? Dan ben jij de geknipte persoon! Naast een persoonlijke begeleiding kan je bij Amby ook rekenen op: Competitief loon volgens anciënniteit Vakantiegeld Maaltijdcheques Eindejaarspremie Contract van onbepaalde duur Onkostenvergoeding Uren zelf kiezen Werken dicht bij je thuis We contacteren jou zo snel mogelijk om een afspraak te maken op ons kantoor zodat we kunnen kennis maken. Als familiale organisatie staan we dicht bij onze mensen. Een persoonlijke aanpak tegenover klanten, huishoudhulpen en interne medewerkers is voor ons cruciaal. Met meer dan 10 jaar ervaring in de dienstencheque-sector spelen wij in op uw wensen en noden. Wie bij Amby komt werken, komt terecht in een hecht en gemotiveerd team.

  • studenten inkomende telefonie (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: SYNERGIE Eeklo Interim

    Type: Studentenjob

    Voor een contactcenter zoeken we werkwillige studenten die ondersteuning kunnen bieden op de facturatiedienst van een firma. Je helpt bestaande klanten verder en aan het einde van het gesprek maak je indien mogelijk een commerciële bocht. Je werkt op de dienst inbound, wat wil zeggen dat je inkomende oproepen zal behandelen. Je hoeft dus zelf niet uit te bellen naar mensen. Concreet zoeken we voor de divisie Gent een aantal jobstudenten die direct aan de slag kunnen gaan.

  • winkelmedewerker - student (ZOTTEGEM)

    Regio: ZOTTEGEM

    Bedrijf: t-interim Oudenaarde

    Type: Studentenjob

    Als jobstudent word je ingeschakeld tijdens de week. Wanneer je werkt en hoeveel uren je zal werken, is afhankelijk van de planning van de winkel en natuurlijk van je eigen beschikbaarheid. Als jobstudent help je 's ochtends mee met het wegvullen van de binnengekomen vrachten (fysiek werk, hoog tempo) en tijdens de middagshiften sta je mee in voor het op orde houden van de winkel (rekken aanvullen, spiegelen, FIFO-vullen) en sta je het verkoopteam bij aan de kassa's op drukke momenten.

  • Technisch medewerker Stadsbeleid Departement Infrastructuur en Stedelijke Ontwikkeling (SINT-JANS-MOLENBEEK)

    Regio: SINT-JANS-MOLENBEEK

    Bedrijf: GEMEENTEBESTUUR MOLENBEEK

    Type: Vaste Job

    Het Departement Infrastructuur en Stedelijke Ontwikkeling van de Gemeente Sint-Jans-Molenbeek coördineert een groot aantal subsidieprogramma’s, zoals duurzame wijkcontracten, het Grootstedenbeleid, Europese Fondsen, enz … Deze programma’s betreffen zowel bouwprojecten als participatieve, socio-professionele en netheidsprojecten De technisch medewerker is belast met de opvolging van de technische projecten die gefinancierd worden door het Stadsbeleid. Het Stadsbeleid beoogt in het bijzonder: het versterken van de sociale cohesie in moeilijke wijken, d.m.v. een sociale en culturele mix; het bijdragen aan het verkleinen van de ecologische voetafdruk van de steden; het ondersteunen van de uitstraling van de steden. Je werkt nauw samen met de verschillende actoren van deze projecten (projectverantwoordelijke communicatie en participatie, administratieve dossierbeheerder, architecten, verenigingen, operatoren, …) alsook met de coördinatie. Je wordt aangeworven in de administratieve afdeling van het Departement Infrastructuur en Stedelijke Ontwikkeling van de Gemeente Sint-Jans-Molenbeek en in het bijzonder in de administratieve, financiële en sociaal-economische afdeling. Taken: Je coördineert de werven: je neemt deel aan de vergaderingen, je volgt de afrekeningen, planning en nutsvoorzieningen op, je keurt de vorderingsstaten goed…; Je volgt en controleert de financiële aspecten van de projecten; Je communiceert de vorderingen van de projecten (budget, planning, wijzigingen…) aan de verantwoordelijken van de Afdeling en aan de partners zowel binnen de gemeente als buiten de gemeente; Je realiseert offerteaanvragen voor ondernemers: je stelt de administratieve clausules op, je analyseert de plannen, de technische clausules en meetstaten gerealiseerd door de architecten, projectdragers,…; Je analyseert de offertes voor werken en stelt analyserapporten op: regelmatigheid op administratief gebied, analyse van de prijzen, technische analyse.

  • MONTEUR / RIGGER (WOLVERTEM)

    Regio: WOLVERTEM

    Bedrijf: Select HR Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Je zal instaan voor het uitvoeren van diverse montage- en demontage werkzaamheden (montages en uitlijnen van motoren, pompen en leidingen) Je zal werkbonnen invullen en deze bezorgen aan de administratiedienst Je zorgt ervoor dat het benodigde materiaal tijdig aanwezig is Je zal eventuele defecten en gebreken rapporteren     Bedrijfsprofiel: Onze klant is een Vlaamse multinational en wereldwijd gekend, gespecialiseerd in het verplaatsen van lasten met uitzonderlijke afmetingen en gewicht. Ter versterking van het team is het bedrijf op zoek naar een Monteur / Rigger.

  • Voltijdse Receptionist(e) te Zaventem (ZAVENTEM (CORPORATE VILLAGE))

    Regio: ZAVENTEM (CORPORATE VILLAGE)

    Bedrijf: ELIGIO

    Type: Vaste Job

    Voor één van onze klanten in Zaventem (Leonardo Da Vincilaan) zijn we op zoek naar een receptionist(e) die op een professionele manier de volgende klassieke receptietaken beheert: ontvangst van bezoekers telefonische communicaties (in en out) beheer en reservatie van vergaderzalen beheer van post (frankeren, verzenden, inkomende pakjes registreren) beheer van DHL-zendingen aanmaken van badges bestellen van catering (broodjes, dranken) facility coördinatie allerlei administratieve taken Er wordt gemiddeld 38 u per week gewerkt, in vast uurrooster: van 08u30 tot 17:00 u met een middagpauze en op vrijdag tot 16 u.

  • Verko(o)p(st)er Merkkleding (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: Talentus Kortrijk Veemarkt

    Type: Vaste Job

    Je adviseert de klanten deskundig over het assortiment Je verzorgt de etalage Je zorgt voor een nette en propere winkel  Bedrijfsprofiel: Voor een multi - merkenwinkel  regio Kuurne zijn wij op zoek naar een commerciële, dynamische voltijdse en/of deeltijdse verko(o)p(st)er

  • Verpleegkundige vast te Dilbeek (DILBEEK)

    Regio: DILBEEK

    Bedrijf: Care Talents Brussel

    Type: Vaste Job

    - Zorg op maat voor senioren vind je vanzelfsprekend, je bent een luisterend oor en hebt aandacht voor hun behoeften en noden. - Je staat in voor de verpleegkundige taken, maar ondersteunt ook de hygiënische verzorging van de bewoners. - Voor jou staat de bewoner centraal. - Opvangen en informeren van de bewoner en familie, inzamelen van informatie en correcte rapportering, voorbereiding en uitdeling van medicatie, regelen van ziekenhuisopnames,...behoren tot jouw takenpakket. - Computerkennis is een pluspunt. Bedrijfsprofiel: Care Talents rekruteert ! In het kader van werving en selectie zij wij op zoek naar een verpleegkundige voor een gloednieuwe woonzorgcentrum in de buurt van Dilbeek. Als jij een verpleegkundige bent met een passie voor jouw sector en een hart voor ouderen, dan ligt een nieuwe uitdagende job voor jou binnen handbereik! Dit modern woonzorgcentrum is niet gericht op kwantiteit maar kwaliteit. Het is gekend tot ver buiten de dorpsgrens en heeft dan ook een zeer lange wachtlijst. In het woonzorgcentrum heerst een open sfeer en er worden steeds leuke activiteiten georganiseerd voor de bewoners. Om hunvisie op ouderenzorg nog beter uit te dragen en te verwezenlijken, zijn zij op zoek naar jou!

  • KAPPER-KAPSTER LEERCONTRACT in Genk (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: HAIRCLUB

    Type: Leercontract

    Je komt in dienst als leercontract of stage kapper/kapster bij Kreatos in Genk Je kan vlot met klanten omgaan, en je hebt een goed, verzorgd voorkomen. Je bent geboeid door het kappersberoep en je droomt ervan allround kapper/ster te worden. Je bent gemotiveerd om bij te leren.

Zoek naar antwoorden van De Somer in sociale netwerken
Look for responds of De Somer in social networks

Lees alle opmerkingen voor De Somer. Laat een reactie achter voor De Somer. De Somer bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for De Somer. Leave a respond for De Somer. De Somer on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie De Somer op de google maps. Adres en contacten De Somer
Location of De Somer on the google maps. Address and contacts of De Somer

Andere gerelateerde bedrijven als come De Somer De Somer: TAVERNE GREMLINS | Van de Heyning D | HAIR COIFFURE | HAIR STUDIO NANCY | H. BUSINESS

Other related companies as De Somer: TAVERNE GREMLINS | Van de Heyning D | HAIR COIFFURE | HAIR STUDIO NANCY | H. BUSINESS

De Somer is een bedrijf dat 2009 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is De Somer, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02342254638. Het bedrijf De Somer bevindt zich op het adres: Bredabaan 769; 2170; Antwerpen (Merksem). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 292,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 561,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Furniture - Office. Lijst met producten zijn Telecopiers & supplies; Data processing - Printers; Chairs & tables - Mfg. & Whol.; Copy machines & supplies.
De hoofdactiviteit van De Somer is Openbare Financiën, Belasting en Monetair Beleid, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van De Somer is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van De Somer, openstaande posities, locatie van De Somer op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

De Somer is a company, that was registered 2009 in N\A region, Belgium. Full name of company is De Somer, company assigned to the tax number BE02342254638. The company De Somer is located at the address: Bredabaan 769; 2170; Antwerpen (Merksem). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 292,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 561,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Furniture - Office. List of products are Telecopiers & supplies; Data processing - Printers; Chairs & tables - Mfg. & Whol.; Copy machines & supplies.
The main activity of De Somer is Public Finance, Taxation and Monetary Policy, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of De Somer is not available. You also can look at reviews of De Somer, open positions, location of De Somer on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over De Somer, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf De Somer, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about De Somer, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company De Somer, employees, financial statistics.