IMPRIM' COPY

Particuliere bedrijvenTabaksproducten • IMPRIM' COPY
Private companiesTobacco Products • IMPRIM' COPY

Contactgegevens IMPRIM' COPY: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data IMPRIM' COPY: address, phone, fax, email, website, opening hours

IMPRIM' COPY

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Chauss茅e de Lodelinsart 37; 6060; Charleroi (Gilly), België

Telefoon (phone): 071 41 90 35 (+32-071 41 90 35) 071 41 90 35 (+32-071 41 90 35)

Fax (fax): 071 41 90 35 (+32-071 41 90 35) 071 41 90 35 (+32-071 41 90 35)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) IMPRIM' COPY: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "IMPRIM' COPY"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "IMPRIM' COPY"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van IMPRIM' COPY, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen IMPRIM' COPY. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of IMPRIM' COPY, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees IMPRIM' COPY. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti IMPRIM' COPY
Products information IMPRIM' COPY

BTW identificatienummer (tax): BE02201629638
Ondernemingsnummer: 1111511230
Hoofdstad (capital): 335,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 348,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1998

Stamps - Dating & name; Printing - Offset

Product categorie (product category): Printing - Occasional

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor IMPRIM' COPY
(Get full report from official database of BE for IMPRIM' COPY)

Aanvulling soorten activiteiten voor IMPRIM' COPY
Addition kinds of activities for IMPRIM' COPY

4489. Water passagiersvervoer | Water passenger transportation
4522. Luchtvervoer, ongepland | Air transportation, nonscheduled
123100. Antracietwinning | Anthracite mining
391400. Zilverwerk en geplateerde waren | Silverware and plated ware
14110102. Dolomiet, dimensie-steengroeven | Dolomite, dimension-quarrying
23990101. Emblemen, badges en insignes: van aangekochte materialen | Emblems, badges, and insignia: from purchased materials
25429903. Hellingshoeken of sloten, behalve hout | Shelving angles or slotted bars, except wood
33390201. Gouden raffinage (primaire) | Gold refining (primary)
38230106. Thermometers, gevuld systeem: industrieel proces type | Thermometers, filled system: industrial process type
39999901. Atomizers, toiletartikelen | Atomizers, toiletry

Werken bij IMPRIM' COPY: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in IMPRIM' COPY: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor IMPRIM' COPY. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for IMPRIM' COPY. Looking for open vacancies in other companies

  • Call Agent (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: Talentus Herentals

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor onze klant te Olen zijn wij op zoek naar een communicatieve Customer Call Agent voor de Benelux. In deze functie heb je een gevarieerd takenpakket.  Je beantwoordt inkomende telefoons en mailverkeer van klanten. Je keurt inkomende klantenorders goed.  Je geeft klantendossiers in. Je hebt affiniteit met technische producten.

  • Waveplanner I Dagdienst of ploegen I Willebroek (WILLEBROEK)

    Regio: WILLEBROEK

    Bedrijf: Synergie Boom Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant, die gespecialiseerd is in de distributie van voedingsmiddelen aan o.a. supermarktketens en groothandels, is momenteel op zoek naar een waveplanner voor hun afdeling Operations. Deze afdeling staat in voor de afhandeling van de gehele logistieke operatie binnen de warehouses. Je bent als waveplanner verantwoordelijk voor: Het plannen van de interne logistiek, het indelen van mensen en middelen op locaties in het operationele proces, het signaleren van onder- of overbezetting (+ melden aan leidinggevende). Nagaan of de operationele planning gerealiseerd wordt: hierbij eventueel oplossingen zoeken bij operationele problemen, planningen aanpassen, rapporteren aan leidinggegvende, adequate overdracht van belangrijke informatie garanderen bij ploegwissel. Mogelijke verbeteringen in de procesvoering signaleren, verbetervoorstellen doen en nagaan of procesverbeteringen het gewenste effect hebben. Coördinatie van dagelijkse werkzaamheden en fungeren als eerste aanspreekpunt voor de medewerkers. Erop toezien dat de wettelijke- en bedrijfsverplichtingen nageleefd worden.

  • ADJUNCT-WINKELMANAGER/FILIAALLEIDER (M/V) - VOLTIJDS - MOL (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: Synergie Geel Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Mol zijn wij op zoek naar een adjunct-winkelmanager. Jouw taken zijn: Als kandidaat adjunct leer je alle taken en maak je grondig kennis met elke afdeling in de winkel. Na een uitgebreide en afwisselende stage neem je stap voor stap meer verantwoordelijkheden en werk je jezelf op tot adjunct en vervangend zaakvoerder. Je wordt de rechterhand van de zaakvoerder en je bent een sterke schakel tussen inkoop- en verkoopverantwoordelijken. Wanneer je bovengenoemde stage hebt afgewerkt, kan je jou kandidaat stellen als filiaalleider. Je komt ook in aanmerking als filiaalleider als je een gelijkaardig parcours hebt afgelegd in een ander bedrijf of elders een leidinggevende functie hebt bekleed.

  • HUISHOUDHULP (M/V) - REGIO Sint-Amandsberg! Kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Medewerker dienstencheques assistentiewoningen (m/v) (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Time for Quality

    Type: Dienstenchequebaan

    Een assistentiewoning combineert de vrijheid en zelfstandigheid van een eigen woning. Senioren wonen er zelfstandig, maar kunnen een beroep doen op gemeenschappelijke diensten zoals poetshulp, warme maaltijden, thuisverpleging etc. Houd je van afwisseling in je takenpakket? Geeft het je voldoening als alles netjes en proper is? Heb je een hart voor senioren en ben je positief ingesteld? Aarzel dan niet om ons te contacteren!

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS DE PINTE (DE PINTE)

    Regio: DE PINTE

    Bedrijf: GREENHOUSE ZWIJNAARDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit De Pinte zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen!

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Bilzen - Zutendaal - Lanaken (BILZEN)

    Regio: BILZEN

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Project Manager E&I (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: Brunel

    Type: Vaste Job

    Voor een internationaal bedrijf is Brunel op zoek naar een Project Manager E&I. Ze zijn actief op het gebied van transmissie en distributie van elektriciteit, proces- en productieautomatisering, gebouwen, installaties, elektrische, elektronische en installatietechnische producten en systemen. Spreekt dit jouw helemaal aan? Lees dan zeker verder! Je coördineert alle operationele activiteiten met betrekking tot de realisatie van het project. Je volgt de budgetten (kostprijsbewaking, rentabiliteitsopvolging en garanties) nauw op. Je bewaakt de planning, om teneinde de gewenste deadline te verzekeren. Je bewaakt de veiligheid tijdens de uitvoering van de projecten. Jij selecteert de externe leveranciers en onderaannemers, en regelt de bijhorende contractonderhandelingen. Ook de projectdocumentatie behoort tot jouw takenpakket: het ter beschikking stellen van alle documentatie en technische specificaties aan de betrokken partijen en de correcte naleving hiervan opvolgen. Je onderhoudt de technisch-commerciële relaties met de klanten met het oog op klantentevredenheid en het onderhouden en uitbouwen van langetermijnrelaties. Je motiveert en stuur het projectteam aan. Dit team bestaat uit projectingenieurs en onderaannemer.

  • Meestergast / metselaar (regio Ninove) (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: Synergie Aalst Construct

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant zoeken wij op heden een meetsergast, metselaar regio Ninove. Je staat in voor: het meewerken op de werf opvolgen van de werkzaamheden op de werf opleiden van nieuw personeel op de werf

  • Logopedist(e) (EDEGEM)

    Regio: EDEGEM

    Bedrijf: LOGOPEDIE VAN REETH-OPDEBEEK

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde zelfstandige logopedist(e) om ons team te vervolledigen. Onze praktijk bevindt zich in Edegem. Je wordt tewerkgesteld in de praktijk alsook op scholen in de omgeving. In het bezit zijn van een rijbewijs is bijgevolg een pluspunt. Je wordt begeleid op administratief vlak en werkt nauw samen met collega's. Je krijgt de mogelijkheid om binnen dit team professioneel te groeien.

  • Freelance HR Manager (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Jouw functie omvat afwisselende taken en hierin stel je de nodige prioriteiten: - Je zorgt voor de continuïteit van de HR agenda en werkt samen met de HR Assistant aan het HR beleid. - Je staat in voor de rekrutering, selectie, aanwerving en onboarding van nieuwe medewerkers in overleg met de afdelingsverantwoordelijken en je begeleidt hen in doorstroom tot eventuele exit. Je staat in contact met de betreffende selectiepartners. - Je coördineert de noden betreffende opleidingen, trainingen en vorming. - Je superviseert de personeels- en loonadministratie, het uitvoerende gebeurt door de HR Assistant op dit vlak. - Je bent het aanspreekpunt binnen de organisatie voor alle medewerkers en directie op het vlak van HR en je zorgt voor de interne communicatie. - Je voorziet maandelijkse statistieken en rapporten vanuit eblox van SD Worx en vanuit Excel. - Je neemt deel aan de ondernemingsraad en het CPBW en het directiecomité. - Bij audits voorzie je de nodige informatie. - Je volgt functionerings- en evaluatiegesprekken op. - Je volgt de opgemaakte personeelsbudgetten op. - Je bent de mentor van de HR stagiaire die in dienst is tot maart.

  • 3D-ICT - Business Architect (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Beschrijving team en projecten Als Security Management team bij onze klant werk je nauw samen met het Vakcentrum Informatieveiligheid, als team zijn ze verantwoordelijk voor het implementeren en uitbaten van de nodige tooling, processen en governance die bijdragen tot het realiseren van de beleid -en werkkaders op vlak van informatieveiligheid. In kader daarvan is onze klant opzoek naar: 1 Business Architect Momenteel werken ze aan volgende projecten: Authentication Doel: Implementeren van een future proof oplossing (front-end en back-end) die de klant toelaat om veilig en efficiënt te authentiseren op onze systemen. Scope & output: Implementeren van de nodige technische oplossingen Oplossing voor oa. WebSphere, Drupal, Mainframe, SharePoint, Web services, ... Integratie met legacy logon methodes Onderzoek en positionering van On Premise tov Cloud oplossingen Implementeren van werkinstructies naar software ontwikkelaars Vastleggen van architectuur standaarden Opzetten van centrale governance Electronic Signature Platform Doel: Opzetten van een Electronic Signature Platform, de nodige processen en governance, die het elektronisch tekenen van documenten mogelijk maakt. Scope & output: Selecteren en implementeren van een marktconforme oplossing Uitwerken en implementeren van de nodige processen Opzetten van centrale governance Rapportering Als piloot uitrollen naar een aantal OU's Identity Management Doel: Identity Management is een groepsproject waarbij ze het beheer van de verschillende identiteiten (personeelsleden, leveranciers, zelfstandige ondernemers) willen centraliseren. Daarbij willen ze het concept van Role Based Access Control (RBAC) introduceren zodoende ze eenvoudig de effectieve toegangen van een gebruiker kunnen bepalen en toekennen. In de huidige fase van het project zijn ze bezig met het uitwerken van een delegated management oplossing voor leveranciers en gaan ze starten met de implementatie van rollen en verantwoordelijkheden binnen de business. Scope & output: Uitwerken van een Delegated Management oplossing binnen het Sailpoint IIQ pakket. Migratie van data uit legacy applicaties naar Sailpoint IIQ Opzetten van piloot met een aantal leveranciers en de teams die hiervoor verantwoordelijk zijn Verdere rollout naar alle andere leveranciers Opzetten van processen en werkinstructies voor de ondersteunende diensten. Taakomschrijving Opdracht: Als business Architect zal je: Aan onze business partners ondersteuning en advies geven om processen voortdurend te verbeteren. Samen met de business partners behoeften, ideee?n en problemen (pro)actief scherpstellen. De marktevoluties opvolgen en aan onze business partners strategisch advies geven over (toekomstige) opportuniteiten. Kennis en expertise binnenbrengen binnen het security domein Waken over de uitwerking en realisatie van een oplossing die in lijn ligt met de verwachtingen van de business, de IT-architectuur en de strategische doelstellingen. Samenwerken met solution analisten, IT-architecten, ontwikkelaars... Verwachte output: Uitbouwen van netwerk bij de business partners, zodoende ze noden en opportuniteiten kunnen capteren en kunnen rapporteren over de ...

Zoek naar antwoorden van IMPRIM' COPY in sociale netwerken
Look for responds of IMPRIM' COPY in social networks

Lees alle opmerkingen voor IMPRIM' COPY. Laat een reactie achter voor IMPRIM' COPY. IMPRIM' COPY bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for IMPRIM' COPY. Leave a respond for IMPRIM' COPY. IMPRIM' COPY on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie IMPRIM' COPY op de google maps. Adres en contacten IMPRIM' COPY
Location of IMPRIM' COPY on the google maps. Address and contacts of IMPRIM' COPY

Andere gerelateerde bedrijven als come IMPRIM' COPY IMPRIM' COPY: Olivier G | Heraut J | C. COOMANS | QUICK | LINEL'S MODE

Other related companies as IMPRIM' COPY: Olivier G | Heraut J | C. COOMANS | QUICK | LINEL'S MODE

IMPRIM' COPY is een bedrijf dat 1998 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is IMPRIM' COPY, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02201629638. Het bedrijf IMPRIM' COPY bevindt zich op het adres: Chauss茅e de Lodelinsart 37; 6060; Charleroi (Gilly). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 335,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 348,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Printing - Occasional. Lijst met producten zijn Stamps - Dating & name; Printing - Offset.
De hoofdactiviteit van IMPRIM' COPY is Tabaksproducten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van IMPRIM' COPY is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van IMPRIM' COPY, openstaande posities, locatie van IMPRIM' COPY op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

IMPRIM' COPY is a company, that was registered 1998 in N\A region, Belgium. Full name of company is IMPRIM' COPY, company assigned to the tax number BE02201629638. The company IMPRIM' COPY is located at the address: Chauss茅e de Lodelinsart 37; 6060; Charleroi (Gilly). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 335,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 348,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Printing - Occasional. List of products are Stamps - Dating & name; Printing - Offset.
The main activity of IMPRIM' COPY is Tobacco Products, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of IMPRIM' COPY is not available. You also can look at reviews of IMPRIM' COPY, open positions, location of IMPRIM' COPY on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over IMPRIM' COPY, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf IMPRIM' COPY, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about IMPRIM' COPY, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company IMPRIM' COPY, employees, financial statistics.