MARDULYN HENRI

Contactgegevens MARDULYN HENRI: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data MARDULYN HENRI: address, phone, fax, email, website, opening hours

MARDULYN HENRI

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE VIEILLE 25; 1450; CHASTRE, België

Telefoon (phone): 81614466 (+32-81614466) 81614466 (+32-81614466)

Fax (fax): +32 (58) 334-28-37 +32 (58) 334-28-37

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) MARDULYN HENRI: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "MARDULYN HENRI"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "MARDULYN HENRI"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van MARDULYN HENRI, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen MARDULYN HENRI. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of MARDULYN HENRI, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees MARDULYN HENRI. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti MARDULYN HENRI
Products information MARDULYN HENRI

BTW identificatienummer (tax): BE08428680419
Ondernemingsnummer: 3418640136
Hoofdstad (capital): 520,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 858,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2017

Installation & Entretien: Plomberie.

Product categorie (product category): Plomberie, chauffage and installations sanitaires

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor MARDULYN HENRI
(Get full report from official database of BE for MARDULYN HENRI)

Aanvulling soorten activiteiten voor MARDULYN HENRI
Addition kinds of activities for MARDULYN HENRI

01819902. Sod boerderijen | Sod farms
28650104. Anthraquinon, kleurstoffen | Anthraquinone, dyes
30819900. Niet-ondersteunde kunststoffolie en -folie, niet inbegrepen | Unsupported plastics film and sheet, nec
32719909. Blokken, beton: landschap of muur | Blocks, concrete: landscape or retaining wall
38290205. Verdampingsmeters | Evaporation meters
50399901. Luchtkanalen, plaatmetaal | Air ducts, sheet metal
52110401. Greenhouse kits, geprefabriceerd | Greenhouse kits, prefabricated
54999902. Eieren en gevogelte | Eggs and poultry
75499905. Ondercoating / roestwerende auto's | Undercoating/rustproofing cars

Werken bij MARDULYN HENRI: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in MARDULYN HENRI: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor MARDULYN HENRI. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for MARDULYN HENRI. Looking for open vacancies in other companies

  • Recruiter (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: ADECCO VILVOORDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant gelegen te Vilvoorde zijn we op zoek naar een recruiter (m/v). Het gaat om een tijdelijke opdracht van 2 maanden, met kans op verlenging en/of vaste aanwerving. Je analyseert de behoeften in de rekrutering. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met je interne klanten die onze operationele verantwoordelijken zijn. Je stelt vacatureteksten op en je coördineert deze publicaties in de verschillende media. Je organiseert rekruteringsacties in moeilijke regio's en hiervoor ben je bereid om verplaatsingen te maken over heel Vlaanderen. (jobbeurzen, social media,..) Je voert een kwalitatieve en grondige selectie. Je beheert de kandidatendossiers en de administratie verbonden aan de aanwerving. Je bent hoofdzakelijk verantwoordelijk voor de korte vervangingsopdrachten regio Vlaams-Brabant, de aanwerving van receptionisten over heel België en schoonmaak-en cateringprofielen (voornamelijk in Antwerpen en Gent). Je bouwt een reservepool van kandidaten die je up to date houdt, dit in functie van de invulling van dagopdrachten. Je bent aanwezig op interne vergaderingen en communiceert je resultaten op een duidelijke manier.

  • Process Coördinator ploegen+weekend bij Estée Lauder in Oevel (OEVEL)

    Regio: OEVEL

    Bedrijf: Start People Estee Lauder Inhouse - Geel LA

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als process coordinator ben je verantwoordelijk voor: Voorbereiden van PO dossiers Verzekeren van de voortgang van alle PO’s in de afdeling door tijdige aanmaak van extra SAP batchcodes, instructies en labels. Het bijstaan van productieteams bij het ingeven van QA en/of efficiency gegevens. Monitoren van material usage: bijstaan van teams bij het return proces naar magazijn. Nauwe communicatie met supervisors, scheduler en bulkbevoorrading. Assisteren van teams bij niet standaard-processen en situaties

  • Customer Service Advisor | voltijds | Hasselt (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Synergie Sint-Truiden Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Customer Service Advisor behandel je op professionele wijze een brede waaier aan vragen en problemen met betrekking tot de diensten en producten van de klant. Je fungeert in een adviserende rol en biedt effectieve en efficiënte oplossingen aan. Je staat in contact met de klanten en geeft hen advies op maat. Je biedt de juiste antwoorden en/of een correcte diagnose bij het oplossen van problemen en vragen met betrekking tot de diverse producten en diensten. Je streeft voortdurend naar een kwalitatief dossierbeheer met het oog op snelheid, nauwkeurigheid en efficiëntie. Je neemt initiatief bij het voorstellen van mogelijke verbeteringen van onze klantprocessen met als doel een maximale klantentevredenheid na te streven. Je verzekert het administratieve beheer, de verwerking én de opvolging van de binnenkomende oproepen.

  • CHAUFFEUR CE (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als chauffeur krijg je heel wat taken toegewezen: Je vertrekt vanuit Bornem. Je transporteert stukgoed op paletten. Laden en lossen doe je met een transpalet. Je werkt tussen 10 en 12u per dag. Je rijdt in de BE NE LUX. Je rijdt met volle vrachten en maakt MAX 7 stops per dag

  • Medewerker weegbrug - 2 ploegen - Wielsbeke (WIELSBEKE)

    Regio: WIELSBEKE

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in Wielsbeke zijn we op zoek naar een medewerker weegbrug. Takenpakket in 2 ploegen: - het wegen van de inkomende houtvrachten volgens de aangegeven procedures - het verwerken van de gegevens - ingeven van vochtgehaltes in het grondstoffenadministratieprogramma - registratie van personen die het bedrijf binnenkomen en verlaten

  • chauffeur CE (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Chauffeur CE zal je: Voornamelijk met de huifwagen rijden Soms ook met container rijden Soms ook moeten inspringen in de productie dagritten doen (met 1 à 2 stops per dag) in België Nederland en Duitsland

  • Poetshulp Sint-Pieters-Leeuw (SINT-PIETERS-LEEUW)

    Regio: SINT-PIETERS-LEEUW

    Bedrijf: PUUUR HALLE

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen... Je doet de wekelijkse schoonmaak van een woning Je doet graag de was en strijk Voor sommige gezinnen ga je naar de winkel of kook je Trefwoorden: Huishoudhulp, Kuisvrouw, Poetshulp, Schoonmaak, Poetsen,Thuishulp ,Huishouden ,Poetsvrouw ,Schoonmaakster, Kuisen ,Job mooie werkuren, Poetsen aan huis ,Poetsen particulieren ,Dienstencheques, Puur,Vast contract ,Vaste uren, Geen diploma, Strijken, Schoonmaken, Poetsman, Poetsdienst, Werken dichtbij huis,Vlaams-Brabant, Sodexo, Koken,Vacature, Kilometervergoeding, Schoonmaakwerk, Werksters, Nettoyer, Cleaning, Femme de ménage, Housekeeping, Werkvrouw, Aide ménagère, Aide à domicile

  • JOBSTUDENT SCHOONMAAK IN BRUGGE (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: SYNERGIE

    Type: Studentenjob

    Wij zijn opzoek naar studenten die beschikbaar zijn tijdens de zomer ( juli, augustus en september). Jouw taken: Verantwoordelijk voor het algemeen onderhoud Schoonmaak van verschillende ruimtes Afwisselend takenpakket Je werkt zelfstandig Je maakt gebruik van verschillende materialen

  • Jobstudenten (SINT-GILLIS)

    Regio: SINT-GILLIS

    Bedrijf: SBARRO

    Type: Studentenjob

    Studeer je nog en wil je tijdens je studies een centje bijverdienen? Flexibel uurrooster die je kan combineren met je studies, te bespreken met de restaurantmanager. Jobstudenten bij voorkeur 18+ Taken bedienen van klanten aan de toonbank (verkoop en kassa). mise en place (snijden van groenten, voorbereiding van gerechten…) het proper houden van je werkpost, helpen bij de afwas en respecteren van hygiëneregels

  • BETONNEUR/CENTRALIST/BETONARBEIDER (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: STIJLBETON

    Type: Vaste Job

    Bedrijf Stijlbeton is een dynamische firma die al jaren een belangrijke speler is op de markt van architectonisch beton. Om een beeld te krijgen van ons bedrijf en van architectonisch beton kan u steeds een kijkje nemen op onze site www.stijlbeton.be Functie: Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde arbeider die volgende taken zelfstandig kan uitvoeren : betoncentrale bedienen om beton af te maken beton proper in kisten storten met behulp van rolbrug net gestort beton mooi en gelijkmatig afwerken Indien u bovenstaande taken heel graag zou uitvoeren maar er nog geen ervaring in heeft leren wij u dit graag aan. Wij zoeken hiervoor iemand die : - graag komt werken - zelf werk kan zien - de handen uit de mouwen kan steken - goed Nederlands spreekt, leest en begrijpt - het werktempo kan volgen - zelfstandig kan werken - problemen kan (helpen) oplossen Ben jij deze persoon, of twijfel je nog en heb je hierbij nog een aantal vragen, aarzel dan niet om ons te contacteren. Wij beantwoorden graag uw vragen.

  • Bedelers gezocht voor de huis-aan-huisbedeling in de regio ASSEBROEK/BRUGGE (ASSEBROEK)

    Regio: ASSEBROEK

    Bedrijf: BD MYSHOPI

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zoeken gemotiveerde mensen die zich enkele uren per week kunnen vrijmaken om in bijberoep de huis-aan-huisbedeling te verzorgen in jullie streek.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van MARDULYN HENRI in sociale netwerken
Look for responds of MARDULYN HENRI in social networks

Lees alle opmerkingen voor MARDULYN HENRI. Laat een reactie achter voor MARDULYN HENRI. MARDULYN HENRI bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for MARDULYN HENRI. Leave a respond for MARDULYN HENRI. MARDULYN HENRI on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie MARDULYN HENRI op de google maps. Adres en contacten MARDULYN HENRI
Location of MARDULYN HENRI on the google maps. Address and contacts of MARDULYN HENRI

Andere gerelateerde bedrijven als come MARDULYN HENRI MARDULYN HENRI: TICKET BBL TRAVEL | JEAN VAN LIERDE | COIFFURE LUTGARDE | Technisch Bureau N De Meyer | Deco Home-De Cock

Other related companies as MARDULYN HENRI: TICKET BBL TRAVEL | JEAN VAN LIERDE | COIFFURE LUTGARDE | Technisch Bureau N De Meyer | Deco Home-De Cock

MARDULYN HENRI is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is MARDULYN HENRI, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08428680419. Het bedrijf MARDULYN HENRI bevindt zich op het adres: RUE VIEILLE 25; 1450; CHASTRE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 520,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 858,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Plomberie, chauffage and installations sanitaires. Lijst met producten zijn Installation & Entretien: Plomberie..
De hoofdactiviteit van MARDULYN HENRI is Diensten, niet elders geclassificeerd, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van MARDULYN HENRI is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van MARDULYN HENRI, openstaande posities, locatie van MARDULYN HENRI op de kaart.

MARDULYN HENRI is a company, that was registered 2017 in N\A region, Belgium. Full name of company is MARDULYN HENRI, company assigned to the tax number BE08428680419. The company MARDULYN HENRI is located at the address: RUE VIEILLE 25; 1450; CHASTRE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 520,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 858,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Plomberie, chauffage and installations sanitaires. List of products are Installation & Entretien: Plomberie..
The main activity of MARDULYN HENRI is Services, Not Elsewhere Classified, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of MARDULYN HENRI is not available. You also can look at reviews of MARDULYN HENRI, open positions, location of MARDULYN HENRI on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over MARDULYN HENRI, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf MARDULYN HENRI, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about MARDULYN HENRI, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company MARDULYN HENRI, employees, financial statistics.