Marjolijn

Contactgegevens Marjolijn: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Marjolijn: address, phone, fax, email, website, opening hours

Marjolijn

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Kroonwinningstraat 55; 3500; Hasselt, België

Telefoon (phone): 011 27 06 43 (+32-011 27 06 43) 011 27 06 43 (+32-011 27 06 43)

Fax (fax): +32 (3) 690-56-35 +32 (3) 690-56-35

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Marjolijn: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Marjolijn"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Marjolijn"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Marjolijn, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Marjolijn. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Marjolijn, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Marjolijn. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Marjolijn
Products information Marjolijn

BTW identificatienummer (tax): BE08180389404
Ondernemingsnummer: 8153747558
Hoofdstad (capital): 355,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 533,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2010

Producten die in Marjolijn zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Pedicure

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Marjolijn
(Get full report from official database of BE for Marjolijn)

Aanvulling soorten activiteiten voor Marjolijn
Addition kinds of activities for Marjolijn

573101. antennes | Antennas
07210402. Corn detasseling diensten | Corn detasseling services
07230109. Diensten voor tabaksclassificatie | Tobacco grading services
20530000. Bevroren bakkerijproducten, behalve brood | Frozen bakery products, except bread
42269904. Lumber terminal (opslag voor verhuur) | Lumber terminal (storage for hire)
73130101. Radio reclame vertegenwoordiger | Radio advertising representative
82999900. Scholen en educatieve diensten, nec, nec | Schools and educational services, nec, nec

Werken bij Marjolijn: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Marjolijn: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Marjolijn. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Marjolijn. Looking for open vacancies in other companies

  • Verzekering dossierbeheerder (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: ADECCO SINT-NIKLAAS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn voor een hooggewaardeerd automotive bedrijf te Bornem op zoek naar een Insurance, Maintenance & Remarketing Associate die hun team wil versterken. Als Insurance, Maintenance & Remarketing Associate sta je de verdere ontwikkeling van bestaande en toekomstige verzekerings- en onderhoudsactiviteiten, alsook verbetering van verkoop- en operationele processen via workshops en projecten. Jouw takenpakket: Projectactiviteiten opvolgen met de providers. Assisteren bij het opzetten van incentives voor verkopers/dealers en bonusregelingen. Implementeren van doelen voor verzekerings- en onderhoudsactiviteiten met specifieke KPI's alsook het proces van vernieuwing, CRM en cross-selling. Assisteren bij het opzetten van dealer- en interne trainingen voor verzekeringen en onderhoud. Je staat mee in voor het behalen van bedrijfsdoelstellingen voor verzekeringen, onderhoud en voor de lokale verzekeringssamenwerking op te ontwikkelen producten. Implementatie en onderhoud van verkoopprocessen voor verzekeringen en onderhoud, alsook marketing- communicatie en campagnevereisten. Regelmatig updates uitvoeren over de huidige marktverzekerings- en onderhoudsomgeving.

  • Operator | 2 ploegen (KAULILLE)

    Regio: KAULILLE

    Bedrijf: Synergie Overpelt Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf te Kaulille zijn we op zoek naar een operator Je takenpakket zal bestaan uit Het bedienen van verschillende productiemachines Schoonhouden van de productieinstallaties volgens de instructies Het goed aan de gang houden van een productielijn na een storing of ombouwen en hiervoor rekening houden met de vooropgesteld veiligheids en hygiëne voorshriften Ten alle tijde zorgen dat de vooropgestelde hoeveelheid en kwaliteit gewaarborgd wordt

  • Tig lasser (m/v) (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je verbindt stukken metaal door middel van hitte en/of druk op de plaats van de verbinding. Indien nodig, gebruik je ook een toevoegmetaal van dezelfde aard als het te verbinden metaal. Je levert stukwerk of reeksen, volgens plan met of zonder lasprocedure, of volgens model. Je last volgens verschillende technieken. Je werkt in daguren in de regio van Aalst

  • Industrieel reiniger M/V (LEBBEKE)

    Regio: LEBBEKE

    Bedrijf: ADECCO AALST INDUSTRIE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Heb je reeds ervaring als industrieel reiniger? Wens je jouw ervaring als reiniger verder te zetten? Je zorgt voor het reinigen van een productielijn in een voedingsbedrijf in Wieze. De machine wordt uiteengehaald door de firma, je zorgt ervoor dat alle stukken perfect worden gereinigd.

  • Medewerker bediening (30u/week) (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: TEMPO-TEAM

    Type: Studentenjob

    Voor een brasserie in Mol is Tempo-Team op zoek naar een medewerker voor in de bediening. Dit mag zowel een student / flexijob of vaste medewerker zijn. Je gaat minimum 30 uren per week werken, dit zowel voor in het weekend, als door de week.

  • student H&B Knokke 8u (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: HOLLAND & BARRET KNOKKE

    Type: Studentenjob

    Als Student ben je het gezicht van de winkel. Klanten verder helpen en bijstaan met advies is je belangrijkste taak. Want onze klanten komen op de eerste plaats. Functieomschrijving Tot je taken behoren het verder helpen van onze klanten. Het uitvoeren van alle taken van opening to sluiting van de winkel. Hierdoor is de functie afwisselend en uitdagend.

  • Commercieel Medewerker (Binnendienst) (Hoogerheide)

    Regio: Hoogerheide

    Bedrijf: BRIDGE TECHNIEK PROFESSIONALS

    Type: Vaste Job

    Gezocht: Commercieel Medewerker Binnendienst. Voor onze openstaande vacature in Hoogerheide NL (NB) zijn wij op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst met beheersing van de Franse Taal. Ben jij klant- en servicegerichtheid en heb jij veel commerciële inzicht? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Wat ga je doen? Als commercieel medewerker binnendienst ga je werken in een klein maar gezellig team van 3 collega´s. Na een inwerkperiode ondersteun je het buitendienst team en zorg je voor het hele traject van telefonische verkoop en orderstroom, vanaf de aanvraag en orderverwerking tot en met de nazorg. Als adviseur help je jouw klanten bij vragen en verdiep jij je in het oplossen van technische vraagstukken, waarbij optimale klant en service gerichtheid zeer belangrijk is. De vragen hebben betrekking op onder andere tandwielkasten, transmissies, elektromotoren, reductoren en overbrengingen. Geen dag is hetzelfde en je komt te werken met een ervaren team van aandrijfspecialisten. Door het uitstekende contact en de opgebouwde know-how ben jij in staat alert in te spelen op hun specifieke vragen.

  • PREVENTIE- EN SECURITY ADVISOR (ANDERLECHT)

    Regio: ANDERLECHT

    Bedrijf: Hays Zaventem

    Type: Vaste Job

    * Retail sector * Preventieadviseur niveau 1 * Anderlecht Hays Construction & Property is op zoek naar een preventieadviseur en security-adviseur voor een bekende internationale klant in de retailsector. Als preventieadviseur ben je de persoon die instaat voor het verzekeren van het welzijn van je collega's en de klanten. Je zal bestaande en nieuwe risico's identificeren en tot het minimum beperken. Daarnaast sta je ook in voor het vermijden van diefstal en fraude binnen deze retailomgeving. Je zal hierbij de safety en security strategie implementeren en procedures standaardiseren. Je draagt de verantwoordelijkheid over de EHBO-ploeg en op strategisch vlak zal je samen met de verantwoordelijke de budgetten beheren en opvolgen.

  • Centric - Monitoring Engineer (EVERE)

    Regio: EVERE

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    JOB OBJECTIVE The monitoring engineer has responsibility for creation and refinement of; monitoring policies, processes, procedures for application, system software and infrastructure monitoring. He's responsible for monitoring systems and infrastructure. Work in cooperation with Technical teams ensuring that monitoring capabilities are in line with needs. POSITION WITHIN THE ORGANISATION Department: Technology Section: Technology Service: Technology Reports hierarchically to: Head of Technology Operations Reports functionally to: Team Lead Manages: Directly: 0 Indirectly: 0 Back-up: Release engineer, Technical Expert, Technical Architect JOB DIMENSIONS Budget: 0 Team: 0 Outputs: Monitor systems, software, applications Troubleshoot problems Track all issues Report, manage, escalate incidents Monitors Systems/applications performance and troubleshoots problem areas as needed Maintain tickets and documentation Write scripts, SQL queries, new checks in scope of monitoring or problem solving Solve issue where applicable AUTONOMOUS DECISION MAKING AUTHORITY Day-to-Day monitoring using tooling, in case of problem, either solve or route those into the technical team (escalation) Create new checks, scripts to improve visibility Decide about severity of incidents RESULT AREAS RESULT AREA 1: Proactive monitoring assuring fast and reliable incident handling with proper visibility and follow up. RESULT AREA 2: Improve monitoring by interfacing various source of alerts. RESULT AREA 3: Route, track problems and make sure that correct actions have been taken in order to resolve problems RESULT AREA 4: Work closely with development and support groups to define new monitoring needs. CONTACTS INTERNAL CONTACTS: Exchange of information: Heads of Departments, IPC Managers, IPC Staff Negotiations with: IPC Managers, IPC Staff EXTERNAL CONTACTS Exchange of information: Data centre provider (Cegeka) , other providers (Storage, network etc...) Negotiations with: n/a FUNCTIONALITY CRITERIA Service Management techniques/methodologies: (desirable): ITIL2. Experience: Experience with Monitoring, Incinga, Nagios and Zenoss are a plus Knowledge of Jira & Confluence, used to write documentation (tickets, Wiki) Familiarity with Oracle SQL. Able to run queries against a database and incorporate such queries into a script. Degree in computer science or equivalent. Excellent documentation skills Essential: Good communicator; "can do" approach; determined; understand other issue, can listen and learn from others Desirable: self-learning and keen to learn new technical domains Attitudes: Excellent communication Excellent analysis and troubleshooting skills of complex technical systems. Excellent command of spoken/written English ...

  • PMO Officer (PMO) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1676217-inline.html?cid=Partner_VDAB Een Project Management Officer als sparring partner van de Program Manager in een strategische project portfolio met kritische impact op de continue versteviging van de marktpositie van de onderneming. Als PMO Officer voer je een belangrijke functie uit binnen het Project/Programma kernteam dat ingezet wordt bij een strategische project portfolio verspreid over meerdere jaren. Je neemt met name een adviserende en ondersteunende rol aan naar de Programma Manager waarbij je actief bijdraagt aan optimalisatie van de projectflow met invulling als volgt: clashes identificeren rond scope, budgettering, planning project methodologie bewaken en advies geven naar eventuele bijsturing kosten analyses en rapportages ​​​​​​ challengen van project prioriteiten bij de Programma Manager   Onderschikt vallen een aantal praktisch - administratieve verantwoordelijkheden onder jouw beheer. Je bent evenwel vrij om hierin hands on ondersteuning in te roepen binnen de organisatie. onboarding van nieuwe medewerkers maken van meeting verslagen afsluiten en overdragen van projecten documenteren van oa. project "to do's" aanmaken van functionele groepen

  • ARBEIDERS productie (m/v) ZEEBRUGGE DAGWERK (aanwervingsreserve) (ZEEBRUGGE)

    Regio: ZEEBRUGGE

    Bedrijf: Start People

    Type: Werfreserve

    Voor onze klant te Zeebrugge zijn we op zoek naar productiemedewerkers om in dagdienstverband te werken van 08u-16u30 of van 09u30-18u U staat in voor het stapelen van de blokjes vis, voor het inpakken van het product en de etikettering hiervan en dit samen met uw collega's

  • PRODUCTIEPLANNER BOUW (GROBBENDONK)

    Regio: GROBBENDONK

    Bedrijf: Select HR Herentals

    Type: Leercontract

    Als PRODUCTIEPLANNER BOUW ben je verantwoordelijk over volgende zaken: Je zorgt voor een vlot verloop van de fabricage van dubbele wanden en vloerplaten; Hiervoor maak jij een planning op die zorgt voor een maximale belegging van de productietafels; Je werkt samen met de planningsafdeling en de verantwoordelijken van de productie; Je rapporteert aan de verantwoordelijke van de tekenafdeling. Bedrijfsprofiel: SELECT HR is een HR adviesbureau met verschillende vestigingen in België. Wij helpen je de juiste keuze te maken en zorgen voor de beste match tussen werknemer en werkgever. Neem zeker eens een kijkje op onze website, www.select-jobs.be, voor al onze openstaande vacatures in jouw regio. Onze klant is een toonaangevend familiebedrijf in de regio Herentals, door het innovatief ondernemerschap van deze firma en hun kwaliteitsvolle producten zijn ze uitgegroeid tot de standaard binnen de sector. Flexibiliteit, klantgerichtheid en samenwerking zijn de kernwaarden. Voor deze klant zijn wij momenteel op zoek naar een PRODUCTIEPLANNER BOUW   Heb jij minstens een A2 in bouwkunde of heb je enige affiniteit met de bouw? Ben jij sterk in puzzelen en organiseren? Haal jij voldoening in het maken van een efficiënte planning? Solliciteer dan meteen via de link of neem contact op met [email protected]  // 014 28 22 00. Schoolverlaters zijn ook welkom!

Zoek naar antwoorden van Marjolijn in sociale netwerken
Look for responds of Marjolijn in social networks

Lees alle opmerkingen voor Marjolijn. Laat een reactie achter voor Marjolijn. Marjolijn bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Marjolijn. Leave a respond for Marjolijn. Marjolijn on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Marjolijn op de google maps. Adres en contacten Marjolijn
Location of Marjolijn on the google maps. Address and contacts of Marjolijn

Andere gerelateerde bedrijven als come Marjolijn Marjolijn: Integratieprojekt voor Personen met een handicap regio Waasland | Behzadnia Brothers Co-(BBC) SPRL | Capoen Lieven | S. VAN RYCKEGHEM | LA POSTE

Other related companies as Marjolijn: Integratieprojekt voor Personen met een handicap regio Waasland | Behzadnia Brothers Co-(BBC) SPRL | Capoen Lieven | S. VAN RYCKEGHEM | LA POSTE

Marjolijn is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Marjolijn, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08180389404. Het bedrijf Marjolijn bevindt zich op het adres: Kroonwinningstraat 55; 3500; Hasselt. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 355,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 533,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Pedicure. Producten gemaakt in Marjolijn zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Marjolijn is communicatie, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Marjolijn is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Marjolijn, openstaande posities, locatie van Marjolijn op de kaart.

Marjolijn is a company, that was registered 2010 in N\A region, Belgium. Full name of company is Marjolijn, company assigned to the tax number BE08180389404. The company Marjolijn is located at the address: Kroonwinningstraat 55; 3500; Hasselt. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 355,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 533,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Pedicure. Products created in Marjolijn were not found.
The main activity of Marjolijn is Communications, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Marjolijn is not available. You also can look at reviews of Marjolijn, open positions, location of Marjolijn on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Marjolijn, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Marjolijn, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Marjolijn, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Marjolijn, employees, financial statistics.