Ambiance Parquet SPRL

Particuliere bedrijvenDiversen Detailhandel • Ambiance Parquet SPRL
Private companiesMiscellaneous Retail • Ambiance Parquet SPRL

Contactgegevens Ambiance Parquet SPRL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Ambiance Parquet SPRL: address, phone, fax, email, website, opening hours

Ambiance Parquet SPRL

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Chauss茅e de Namur 28; 5060; Sambreville (Moignel茅e), België

Telefoon (phone): 071 74 45 61 (+32-071 74 45 61) 071 74 45 61 (+32-071 74 45 61)

Fax (fax): 071 76 11 58 (+32-071 76 11 58) 071 76 11 58 (+32-071 76 11 58)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Ambiance Parquet SPRL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Ambiance Parquet SPRL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Ambiance Parquet SPRL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Ambiance Parquet SPRL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Ambiance Parquet SPRL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Ambiance Parquet SPRL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Ambiance Parquet SPRL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Ambiance Parquet SPRL
Products information Ambiance Parquet SPRL

BTW identificatienummer (tax): BE04360168457
Ondernemingsnummer: 8819244384
Hoofdstad (capital): 620,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 892,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Parquets - Repair & Mainten.

Product categorie (product category): Parquets

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Ambiance Parquet SPRL
(Get full report from official database of BE for Ambiance Parquet SPRL)

Aanvulling soorten activiteiten voor Ambiance Parquet SPRL
Addition kinds of activities for Ambiance Parquet SPRL

344802. Geprefabriceerde metalen componenten | Prefabricated metal components
07230305. Groenteclassificatiediensten | Vegetable grading services
20240101. Ijs, bulk | Ice cream, bulk
22959904. Sleeving, textiel: verzadigd | Sleeving, textile: saturated
32950214. Gepulverde aarde | Pulverized earth
35679915. Verbrandingsovens, thermisch, rook en katalytisch | Incinerators, thermal, fume & catalytic
87349907. Metallurgisch test laboratorium | Metallurgical testing laboratory

Werken bij Ambiance Parquet SPRL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Ambiance Parquet SPRL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Ambiance Parquet SPRL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Ambiance Parquet SPRL. Looking for open vacancies in other companies

  • OPERATOR CHEMISCHE SECTOR - VASTE LATE PLOEG (M/V) (DESTELDONK)

    Regio: DESTELDONK

    Bedrijf: FORUM JOBS OOSTAKKER

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, actief in de chemiesector, zijn we op zoek naar een operator staalname. Samen met een team van 3 à 4 collega's sta je in voor de staalname en analyse. Je staat in voor: Afnemen van stalen  Uitvoeren van basisanalyses op deze stalen Registratie en communicatie van het resultaat aan de shiftleader Je werkt in de vaste late ploeg (14 -22u) Indien nodig werk je soms in de vroege of dag ploeg. Opstart september tot begin december. Duur: 4 maand met kans op verlenging

  • Customer service medewerker (SINT-KATELIJNE-WAVER)

    Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een groente- en fruitverwerkend bedrijf in Sint Katelijne Waver zijn wij op zoek naar een Customer Service Medewerker. Samen met je collega’s van het customer service team ben je een onmisbare schakel tussen de klant en de operations. Je draagt de verantwoordelijkheid voor jouw klanten: Je zorgt voor de tijdige en correcte verwerking van de bestellingen. Je voert bestellingen in, en voert controles uit op de elektronisch ontvangen bestellingen. Bij twijfel stem je af met de klant. Je onderneemt de nodige acties voor een correcte facturatie en volgt de betalingen op. Je zorgt voor een correct beheer van de prijzen, volgt de automatische facturatie op, voert controles uit, zorgt voor de tijdige verwerking van manuele ingrepen, en reageert proactief bij anomalieën. Je volgt de tijdige betalingen van de klant op, en onderneemt de nodige actie. Je zorgt voor een correcte registratie van de goederenontvangst. Je voert diverse controles uit op de correcte registratie van de ontvangen goederen in de systemen. Je volgt de correcte verwerking van retours op, controleert de ontvangen facturen en onderneemt de nodige actie. Je zorgt voor een goede communicatie en afstemming, enerzijds met de klant en anderzijds met de andere interne afdelingen. Je bent back-up voor je collega’s van de customer service en zorgt mee voor een up to date archivering.

  • Assistant Controller (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Walters People Belgium

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Een internationaal bedrijf actief in de automobielsector, gelegen in Gent, is op zoek naar een tijdelijke Assistant Controller. Heb je reeds ervaring met afsluittaken en controlling en ben je snel beschikbaar van december tot en met augustus? Dan is deze job iets voor jou! Jouw takenpakket als Assistant Controller: Je bent verantwoordelijk voor het afsluitproces inclusief rapporteringen aan de groep (maand-, kwartaal- en jaarrapporteringen). Je staat in voor de SOX controles Je staat in voor het opmaken van de forecast en de budgetten Je staat in voor de consolidaties en reconciliaties Je behandelt de variantie analyses Je rapporteert aan de group controller

  • Mechanicien auto's m/v (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Start People Dendermonde

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een garage regio Lokeren, zijn we op zoek naar een mechanieker. Je staat in voor : - onderhoud van voertuigen. - herstellingen uitvoeren aan voertuigen. - auto's klaar maken voor keuring. - wintercheck en zomercheck. - monteren van banden. - uitlezen van diagnoses.

  • TECHNIEKER (WEELDE)

    Regio: WEELDE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Heb je een passie voor electriciteit en mechanica Houd je ervan om storingen op te lossen Heb je kennis van tuin- en bouwmachines Ben je flexibel Kan je zelfstandig werken

  • Huishoudhulp/poetshulp Voeren (dienstencheques) (VOEREN)

    Regio: VOEREN

    Bedrijf: PUUUR TONGEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe huishoudhulp van Puuur? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,... Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema's. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra's Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap,... Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen... Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in regio ZULTE – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (ZULTE)

    Regio: ZULTE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Enthousiaste huishoudhulpen te Deinze (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: Plus Home services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Huishoudhulp (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: Agilitas Oudenaarde

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp doe jij huishoudelijke taken bij onze klanten thuis. Deze taken zijn voornamelijk poetsen van de woning en kunnen ook aangevuld worden met wassen, strijken, bereiden van maaltijden en boodschappen doen.

  • PROJECT MANAGER FARMA (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: NEWPOINT PROFESSIONALS

    Type: Vaste Job

    Wat houdt deze functie in? Voor een groot, internationaal farmabedrijf in Vlaams-Brabant zijn we momenteel op zoek naar een ervaren Project Manager. In deze functie zal je nieuwe machines en productielijnen introduceren in een werkende productieplant. De projecten hebben als doel om de productiecapaciteit te verhogen. Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het project, van opstellen van specificaties tot validatie en certificatie. Je wordt hierbij ondersteund door een multidisciplinair team dat zeer sterke technische competenties heeft. Jouw taken: vastleggen van projectdoelstellingen, specificaties, acceptatiecriteria planning en budget opmaken, opvolgen en rapporteren coördinatie en aansturen van design, layouts, lastenboeken aansturen van een multidisciplinair projectteam: mechanisch, elektrisch, automatisering, utilities team meetings en workshops plannen en leiden prijsvragen uitschrijven, offertevergelijking, leverancierskeuze, commerciële onderhandeling, contractering verzekeren dat project/product requirements gedefinieerd, behaald en geverifieerd worden coördinatie van FAT, levering, plaatsing, installatie, SAT en oplevering van machines, utilities documentatie, opleiding, overdracht aan productie validatie en certificatie volgens CE en FDA-normering communiceren met leveranciers, management en stakeholders over voortgang, afwijkingen en opleveringen

  • COMMERCIËLE BINNENDIENST - (SCHOOLVERLATER MOGELIJK) (AALBEKE)

    Regio: AALBEKE

    Bedrijf: DERMAUT RECRUITMENT & SELECTION

    Type: Vaste Job

    Naast een allround administratief takenpakket sta je in voor het dagelijks opvolgen van klantendossiers, orderinput en opvolgen van bestellingen. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers, dit zowel telefonisch als via mail. Hierbij kan je klanten zeer goed te woord staan in het Nederlands, Frans en Engels.

  • Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te Blankenberge (BLANKENBERGE)

    Regio: BLANKENBERGE

    Bedrijf: SEARCH & SELECTION ANTWERPEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Heb je zin om te ondernemen en mee de schouders te zetten onder een succesformule van eigen bodem? Wacht niet langer en laat van je horen als m/v: Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te Blankenberge Functie • Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien. • Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken. • Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor. • Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.

Zoek naar antwoorden van Ambiance Parquet SPRL in sociale netwerken
Look for responds of Ambiance Parquet SPRL in social networks

Lees alle opmerkingen voor Ambiance Parquet SPRL. Laat een reactie achter voor Ambiance Parquet SPRL. Ambiance Parquet SPRL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Ambiance Parquet SPRL. Leave a respond for Ambiance Parquet SPRL. Ambiance Parquet SPRL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Ambiance Parquet SPRL op de google maps. Adres en contacten Ambiance Parquet SPRL
Location of Ambiance Parquet SPRL on the google maps. Address and contacts of Ambiance Parquet SPRL

Andere gerelateerde bedrijven als come Ambiance Parquet SPRL Ambiance Parquet SPRL: Landrieux Buro NV | ARTHUR CORTHAUTS | Stadscaf茅 ('t) | MIREILLE HARDY | Hewlett Packard-Tase Research

Other related companies as Ambiance Parquet SPRL: Landrieux Buro NV | ARTHUR CORTHAUTS | Stadscaf茅 ('t) | MIREILLE HARDY | Hewlett Packard-Tase Research

Ambiance Parquet SPRL is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Ambiance Parquet SPRL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04360168457. Het bedrijf Ambiance Parquet SPRL bevindt zich op het adres: Chauss茅e de Namur 28; 5060; Sambreville (Moignel茅e). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 620,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 892,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Parquets. Lijst met producten zijn Parquets - Repair & Mainten..
De hoofdactiviteit van Ambiance Parquet SPRL is Diversen Detailhandel, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Ambiance Parquet SPRL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Ambiance Parquet SPRL, openstaande posities, locatie van Ambiance Parquet SPRL op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Ambiance Parquet SPRL is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is Ambiance Parquet SPRL, company assigned to the tax number BE04360168457. The company Ambiance Parquet SPRL is located at the address: Chauss茅e de Namur 28; 5060; Sambreville (Moignel茅e). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 620,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 892,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Parquets. List of products are Parquets - Repair & Mainten..
The main activity of Ambiance Parquet SPRL is Miscellaneous Retail, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Ambiance Parquet SPRL is not available. You also can look at reviews of Ambiance Parquet SPRL, open positions, location of Ambiance Parquet SPRL on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Ambiance Parquet SPRL, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Ambiance Parquet SPRL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Ambiance Parquet SPRL, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Ambiance Parquet SPRL, employees, financial statistics.