STEEMAN ANNEMIE

Contactgegevens STEEMAN ANNEMIE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data STEEMAN ANNEMIE: address, phone, fax, email, website, opening hours

STEEMAN ANNEMIE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): MOONSSTRAAT 27; 2018; ANTWERPEN, België

Telefoon (phone): 32885939 32885939

Fax (fax): +32 (83) 858-15-93 +32 (83) 858-15-93

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) STEEMAN ANNEMIE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "STEEMAN ANNEMIE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "STEEMAN ANNEMIE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van STEEMAN ANNEMIE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen STEEMAN ANNEMIE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of STEEMAN ANNEMIE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees STEEMAN ANNEMIE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti STEEMAN ANNEMIE
Products information STEEMAN ANNEMIE

BTW identificatienummer (tax): BE06501953125
Ondernemingsnummer: 5905120849
Hoofdstad (capital): 523,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 190,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1997

Producten die in STEEMAN ANNEMIE zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Paramedische behandelingen

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor STEEMAN ANNEMIE
(Get full report from official database of BE for STEEMAN ANNEMIE)

Aanvulling soorten activiteiten voor STEEMAN ANNEMIE
Addition kinds of activities for STEEMAN ANNEMIE

16230202. Kabeltelevisie lijnconstructie | Cable television line construction
22820103. Borduurgaren: draaien, wikkelen of spoelen | Embroidery yarn: twisting, winding, or spooling
24350000. Hardhout fineer en multiplex | Hardwood veneer and plywood
28330201. Agar-agar (grond) | Agar-agar (ground)
34299902. Casket hardware | Casket hardware
51820201. Cocktails, alcoholisch: voorverwarmd | Cocktails, alcoholic: premixed
54210102. Vismarkt | Seafood markets

Werken bij STEEMAN ANNEMIE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in STEEMAN ANNEMIE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor STEEMAN ANNEMIE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for STEEMAN ANNEMIE. Looking for open vacancies in other companies

  • Hulpkok (M/V) (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: Absolute@Work bvba

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een zeer mooi Spaans restaurant te Knokke zijn wij op zoek naar een gemotiveerde hulpkok. Al de vis- en vleesgerechten worden bereid in een houtskooloven en zijn dagvers. Dankzij de open keuken kunnen klanten ook perfect volgen hoe de chefs hun kunsten bovenhalen om hun unieke gerechten op tafel te brengen.

  • Onderhoudstechnieker elektromechaniek (m/v) (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben jij gebeten door techniek, gemotiveerd en heb je al enkele jaren ervaring in technisch onderhoud? Wil je elke dag met plezier gaan werken, je uitleven in een technische omgeving en jezelf verder ontplooien? Waarom ben je dat nog niet met ons komen praten?

  • Project Administrator (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ADECCO MECHELEN

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant in Muizen is gespecialiseerd in elektrificatiewerken voor hoogspanningsnetten en spoorwegnetwerken in spoorwegseininrichting, in de bouw van metalen structuren en in de aanleg van industrieterreinen. In het kader van haar verdere ontwikkeling versterken zij het team met een Project Administrator: Een administratieve medewerker, die nauwkeurig en gestructureerd werkt en gedreven is door het behalen van deadlines. UW FUNCTIE: Als Project Administrator ben je het aanspreekpunt voor elke Projectleider / Werfleider Je doet de volledige dossieradministratie in samenwerking met de Projectleider / Werfleider Je staat in voor de kwaliteit en correcte inhoud van de laatste administratieve documenten Je zorgt voor een correcte invoer van de puntering Je bent de unieke administratieve contactpersoon naar externe instanties zoals de RSZ voor aangifte van de werf, de RSZ aangifte voor onderaannemers, Klip en Klim voor de aanvraag van liggingsplannen nutsleidingen, enz Je bent verantwoordelijk voor het correct samenvoegen en archiveren van de dossiers volgens bestaande ISO procedure Je doet bestellingen van materiaal op afroep

  • houtbewerker op de werf in Meulebeke (MEULEBEKE)

    Regio: MEULEBEKE

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Meulebeke actief in de houtsector zijn wij op zoek naar : Een houtbewerker voor werf en koer Je taken zien er als volgt uit : latten en ontlatten van houten platen sorteren en verzagen van houten panelen op termijn kan je ingeschakeld worden als CNC operator (na interne opleiding)

  • Dynamische huishoudhulp met ervaring (Heusden-Zolder) (Regio Beringen-Tessenderlo)

    Regio: Regio Beringen-Tessenderlo

    Bedrijf: ADECCO HOME SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Droomt u ervan om in alle zelfstandigheid te werken? Om zelf te kiezen waar, wanneer en hoeveel uren? Om voldoende tijd te vinden voor uw gezin én een leuke job? Dan ben jij de huishoudhulp die wij zoeken! Als huishoudhulp beschik je over een heel gevarieerd takenpakket. Je staat in voor het opruimen en de schoonmaak van particuliere woningen, maar deinst ook niet terug voor strijken. Je voert deze taken uit bij de klanten thuis, al dan niet in hun aanwezigheid. Jullie hebben de keuze om te werken op basis van een deeltijds of voltijds uurrooster. Adecco Home Services biedt jou een uurrooster op maat. Een diploma is niet vereist, wel zin voor orde, netheid en hygiëne. Wij dragen al onze medewerkers een warm hart toe. We willen dat jullie deze job met plezier en trots uitvoeren. Ben jij door de poetsmicrobe gebeten en lijkt deze vaste job met motiverend salaris iets voor jou? Aarzel dan niet en contacteer ons: 011/29 50 33

  • Group controller (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: TELEVIC

    Type: Vaste Job

    Gepassioneerd door budgetten en forecasts? Een expert in rapportering? En interesse om voor een internationale firma te werken die exponentieel groeit? The Big Picture Televic NV is een privately owned firma in volle groei. Ter versterking van onze 4 Business Units en om onze internationale groei te faciliteren kijken wij uit naar een Group Controller. Als Controller maak je maandelijks de vertaalslag van boekhoudkundige gegevens naar een gedetailleerde rapportering. Je biedt hiermee het Televic management team de nodige informatie om onze groeistrategieën continu te optimaliseren. Samen met 7 accounting collega’s vorm je het Televic Finance team Belgium. Rapportering gebeurt rechtstreeks aan de CFO. Jouw Taken Je neemt de lead in de voorbereiding, coördinatie en opmaak van de jaarlijkse budgetbesprekingen. Je staat in voor de maandelijkse, kwartaal en jaarlijkse financiële rapportering en presenteert deze op maandbasis aan het management. Je voert variantieanalyses uit op klantenprojecten, productieorders en R&D onderzoeksprojecten. Je bent SAP key-user voor de CO-module (in samenwerking met de SAP analist). Je helpt mee aan de continue verbetering van de financiële processen en systemen. Je werkt nauw samen met de accounting collega’s, zowel nationaal als internationaal.

  • Assistent Winkelverantwoordelijke (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: SPAR SUPERMARKT

    Type: Vaste Job

    Je staat de winkelverantwoordelijke bij in het dagelijks beheer van een supermarkt: - de activiteiten van het team coördineren - instructies en aanwijzingen geven aan het team - de geleverde producten ontvangen en controleren - klanten adviseren en informeren over producten - kassahandelingen uitvoeren (bedienen kassa, betaalmiddelen controleren) - verkoopeenheid in orde brengen - bestellingen plaatsen - producten uitstallen

  • Management Assistant (m/v) (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: SECRETARY PLUS MANAGEMENT SUPPORT

    Type: Vaste Job

    Als Management Assistant zal je een belangrijke rol spelen in de dagelijkse organisatie en ondersteuning van je Partners. Je kan terechtkomen op de Consulting, Risk Advisory of Tax afdeling volgens je competenties en voorkeur. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor de klanten, collega’s en leveranciers. Je takenpakket ziet er als volgt uit: - Je staat in voor het agendabeheer van de partner; - Je plant vergaderingen in; - Je organiseert team events en meetings (locatie, catering, parking,...); - Je staat in voor het boeken van vluchten, hotels, wagens en regelt de essentiële reisdocumenten; - Je bent verantwoordelijk voor een feilloze administratieve opvolging; - Je behandelt inkomende en uitgaande e-mails en correspondentie; - Je maakt documenten en presentaties op; - Je staat in voor het klasseren van documenten; - Je kijkt de lay-out en de spelling na van dossiers, bereidt het administratieve deel van proposals voor en zorgt dat deze op tijd worden ingediend.

  • Junior dossierbeheerder (Waregem) (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Le Grand & Associates

    Type: Vaste Job

    Junior dossierbeheerder (Waregem) Voor een supermodern en vooruitstrevend accountantskantoor regio Waregem gaat Le Grand & Associates, gespecialiseerd in accountancy, taks en legal profielen, op zoek naar een ambitieuze junior dossierbeheerder. Wil jij veel bijleren en jezelf volledig ontplooien als dossierbeheerder en daarbij ook nog een de kans krijgen om door te groeien tot A-Z boekhouder/accountant? Dan is er een grote kans dat jij deze zoektocht kan beëindigen. Onze klant staat bekend om zijn professionele dienstverlening dankzij zijn goed opgeleide team. Een uitgebreid cliënteel kan hierdoor rekenen op een adviesverlening van topkwaliteit. Dit kantoor kan terugkijken op een ervaring van meer dan 25 jaar en is van plan om te blijven groeien gedurende de komende jaren. Kan jij je vinden in deze visie? Lees dan zeker verder. Dit zal jij doen: Jij zal verschillende boekhoudkundige taken onder jouw hoede nemen. Gedurende een inwerkperiode krijg je een intensieve opleiding. Eerst begin je met alle voorbereidende taken: je boekt de aan- en verkoopfacturen in en je ondersteunt de meer ervaren dossierbeheerders. Zo ga je de tussentijdse balansen en de jaarrekening voorbereiden en hou je je bezig met het invoeren van de belastingaangiftes. Na een inwerkperiode krijg je steeds meer taken toevertrouwd. Je wordt naargelang jouw tempo ingezet als A tot Z dossierbeheerder en krijgt zo ook de verantwoordelijkheid over een eigen cliënteel.

  • Zelfstandig kantoorhouder arrondissement Veurne (VEURNE)

    Regio: VEURNE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Heb je zin om te ondernemen en mee de schouders te zetten onder een succesformule van eigen bodem? Wacht niet langer en laat van je horen als:?Zelfstandig kantoorhouder voor?een kantoor in arrondissement Veurne Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.? Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

  • Afspraakplanners te Torhout (TORHOUT)

    Regio: TORHOUT

    Bedrijf: TelSmart

    Type: Werfreserve

    Als afspraakplanner kan je uw talenten ontplooien in agendabeheer : je maakt afspraken voor de vertegenwoordigers en plant hun agenda in ( coldcalling + referenties + bestaande klanten ) databasebeheer : je update de gegevens in de CRM

  • FLEXIJOB Verko(o)p(st)er vleeswaren bij de Gourmand (Regio Herentals-Westerlo)

    Regio: Regio Herentals-Westerlo

    Bedrijf: DE VISFUIK

    Type: Flexijob

    Je werkt op zaterdagvoormiddag en/of zondagvoormiddag op de markt. Zaterdag wordt er vervoer voorzien vanuit Olen/Herentals naar Kalmthout. Zondag kom je zelf naar de markt in Herentals

Zoek naar antwoorden van STEEMAN ANNEMIE in sociale netwerken
Look for responds of STEEMAN ANNEMIE in social networks

Lees alle opmerkingen voor STEEMAN ANNEMIE. Laat een reactie achter voor STEEMAN ANNEMIE. STEEMAN ANNEMIE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for STEEMAN ANNEMIE. Leave a respond for STEEMAN ANNEMIE. STEEMAN ANNEMIE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie STEEMAN ANNEMIE op de google maps. Adres en contacten STEEMAN ANNEMIE
Location of STEEMAN ANNEMIE on the google maps. Address and contacts of STEEMAN ANNEMIE

Andere gerelateerde bedrijven als come STEEMAN ANNEMIE STEEMAN ANNEMIE: Hendrickx M | JO RENIER | LEONARD HAWKES | MEUSAGRA | COVEE

Other related companies as STEEMAN ANNEMIE: Hendrickx M | JO RENIER | LEONARD HAWKES | MEUSAGRA | COVEE

STEEMAN ANNEMIE is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is STEEMAN ANNEMIE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06501953125. Het bedrijf STEEMAN ANNEMIE bevindt zich op het adres: MOONSSTRAAT 27; 2018; ANTWERPEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 523,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 190,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Paramedische behandelingen. Producten gemaakt in STEEMAN ANNEMIE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van STEEMAN ANNEMIE is Huismeubelen, Inrichting en Apparatuurwinkels, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van STEEMAN ANNEMIE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van STEEMAN ANNEMIE, openstaande posities, locatie van STEEMAN ANNEMIE op de kaart.

STEEMAN ANNEMIE is a company, that was registered 1997 in N\A region, Belgium. Full name of company is STEEMAN ANNEMIE, company assigned to the tax number BE06501953125. The company STEEMAN ANNEMIE is located at the address: MOONSSTRAAT 27; 2018; ANTWERPEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 523,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 190,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Paramedische behandelingen. Products created in STEEMAN ANNEMIE were not found.
The main activity of STEEMAN ANNEMIE is Home Furniture, Furnishings and Equipment Stores, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of STEEMAN ANNEMIE is not available. You also can look at reviews of STEEMAN ANNEMIE, open positions, location of STEEMAN ANNEMIE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over STEEMAN ANNEMIE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf STEEMAN ANNEMIE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about STEEMAN ANNEMIE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company STEEMAN ANNEMIE, employees, financial statistics.