Marjo Consultancy

Contactgegevens Marjo Consultancy: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Marjo Consultancy: address, phone, fax, email, website, opening hours

Marjo Consultancy

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Hazendreef 16; 2900; Schoten, België

Telefoon (phone): 03 685 42 40 (+32-03 685 42 40) 03 685 42 40 (+32-03 685 42 40)

Fax (fax): +32 (59) 778-48-34 +32 (59) 778-48-34

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Marjo Consultancy: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Marjo Consultancy"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Marjo Consultancy"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Marjo Consultancy, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Marjo Consultancy. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Marjo Consultancy, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Marjo Consultancy. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Marjo Consultancy
Products information Marjo Consultancy

BTW identificatienummer (tax): BE03371948242
Ondernemingsnummer: 1680877685
Hoofdstad (capital): 105,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 285,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2014

Producten die in Marjo Consultancy zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Management consultants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Marjo Consultancy
(Get full report from official database of BE for Marjo Consultancy)

Aanvulling soorten activiteiten voor Marjo Consultancy
Addition kinds of activities for Marjo Consultancy

519302. Bloemen en kwekerijvoorraad | Flowers and nursery stock
26749902. Bloemzakken: gemaakt van aangekochte materialen | Flour bags: made from purchased materials
28249904. Caseïnevezels | Casein fibers
32310403. Gelamineerd glas: gemaakt van gekochte glas | Laminated glass: made from purchased glass
38120103. Airspeed instrumentatie (luchtvaartinstrumenten) | Airspeed instrumentation (aeronautical instruments)
49590201. Malaria controle | Malaria control

Werken bij Marjo Consultancy: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Marjo Consultancy: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Marjo Consultancy. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Marjo Consultancy. Looking for open vacancies in other companies

  • Montage-arbeider voor werven (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ter versterking van het team zoekt Randstad een montage-arbeider. Je staat in voor het monteren van betonnen constructies op werven. Je vertrekt vanuit Lier naar de verschillende werven. Heb je interesse? Maak dan een afspraak: de procedure bestaat uit een test op kantoor (technisch plan lezen) en een gesprek. Neem telefonisch contact op of stuur een mail met recent cv en motivatie.

  • Customer service medewerker (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: ADECCO BOOM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant ,gevestigd in Bornem, zijn wij op zoek naar een Sales & Service Advisor voor een tijdelijke opdracht tot en met juni 2019. Je komt terecht in een lease- en financieringsmaatschappij, dat deel uitmaakt van een internationale groep binnen de automotive sector en verdeler is van een premium automerk. Heb jij een passie voor wagens en ben je tweetalig (NL/FR). Dan is dit jouw kans op een top job! Als Sales & Service Associate behandel je, telefonisch en per e-mail, diverse vragen omtrent onze producten en diensten rond elektrische mobiliteit. Je ondersteunt voornamelijk verdelers, maar ook (potentiële) eindklanten. Je bent tevens het aanspreekpunt voor vragen van klanten van de oplaadstations voor hun elektrische wagen. Je staat in voor het verwerken van testritaanvragen, offerteaanvragen en aanvragen tot aankoop die binnenkomen via verschillende kanalen. Je ondersteunt ook in de verwerking en opvolging van facturatie van alle wagens. De klantendienst is geopend van maandag tot vrijdag, van 08.30 tot 18.00.

  • Operator (BREE)

    Regio: BREE

    Bedrijf: Start People Genk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, Greenyard in Bree, zijn wij op zoek naar kandidaten voor de bediening van de depalletiseermachine. Je bent operator en stelt de machine correct in en zorgt voor de bediening ervan zodat de producten van de pallet afgestapeld worden en op de productielijn terechtkomen.

  • Aanleg en algemeen tuinonderhoud (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: Konvert Interim Geel

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een klant gelegen te Westerlo zijn wij op zoek naar tuinbouwmedewerkers. Je taak bestaat uit het aanleggen en onderhouden van tuinen. Je staat in voor het onderhoud van de beplantingen. Je bent in staat om mee te werken aan het plaatsen van plantmateriaal. Je kan producten volgens kenmerken, bestellingen en wijze van transport verpakken. Heb jij een passie voor tuinen? Aarzel dan niet en contacteer ons op het nummer 014 56 00 44 of mail ons op [email protected]

  • Junior/Senior Dossierbeheerder - Heist op den berg (HEIST-OP-DEN-BERG)

    Regio: HEIST-OP-DEN-BERG

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Accountemps is momenteel op zoek naar een Junior en Senior Dossierbeheerder te Heist op den berg. Onze klant is een middelgroot kantoor in Heist op den berg waar een familiale cultuur heerst. Je komt terecht in een moderne werkomgeving met fijne aangename collega's. Het kantoor is vlot bereikbaar zowel met de wagen als met het openbaar vervoer. Er worden verschillende opleidingsmogelijkheden voorzien om te groeien tot volwaardig dossierbeheerder. Je bent verantwoordelijk voor volgend takenpakket: Je voert de algemene en analytische boekhouding uit van één of meerdere van onze bedrijven Je verzorgt de periodieke afsluitingen (maand, kwartaal, jaar) Je maakt de jaarrekeningen en verslagen op Je verzorgt het contact met klanten en derde partijen Je staat in voor de volledigheid van dossiers Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Commercieel bediende (MACHELEN)

    Regio: MACHELEN

    Bedrijf: SEATS AND SOFAS

    Type: Vaste Job

    Aanmaken koopovereenkomsten voor klanten; Bestellen en opvolgen van aankopen van klanten; Klantenonthaal; Contacten met leveranciers en hoofdkantoor; Administratieve opvolging van dossiers.

  • Marketing en Communicatie Medewerker (VEURNE)

    Regio: VEURNE

    Bedrijf: Konvert Office Brugge

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant gelegen in regio Veurne kijken wij uit naar een Marketing en Communicatie Medewerker (m/v). Als medewerker communicatie assisteer je de Marketing Manager bij het opstellen en opvolgen van het mediaplan. Je verzorgt de aanlevering van redactionele artikels, algemene perscommunicatie en digitale nieuwsbrieven voor jouw regio. ‘Digitale content marketing', ‘SEO & SEA' kennen geen geheimen voor jou. Je houdt de verschillende websites up to date. Daarnaast sta je in voor de opmaak van de beschrijvende inhoud en copywriting van producten en systemen. Je werkt in nauw overleg met de grafische vormgevers en bent verantwoordelijk voor content & update van documentatie, website & social media, enz. Organiseren van productlanceringen, promotionele activiteiten, seminars, beurscommunicatie en evenementen horen eveneens bij jouw gevarieerd takenpakket. Je waakt erover dat onze huisstijl correct wordt uitgedragen. Je werkt in een team van zes personen en rapporteert regelmatig aan de Marketing Manager.

  • Laborant farma GMP (groei naar validatie) (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: LAB SUPPORT

    Type: Vaste Job

    Onze klant in Turnhout is een is een middelgroot hoogtechnologisch bedrijf dat gespecialiseerd is in het produceren en conditioneren van geneesmiddelen. De onderneming beschikt over moderne installaties en is onderworpen aan de strengste internationale normen. Voor het labo kwaliteitscontrole zoeken we een laborant voor het analytisch labo. Je doet kwaliteitscontrole; je werkt vooral met chromatografische technieken en daarbuiten nog een aantal fysicochemische analyses. Je werkt onder strikte GMP normen. Na verloop van tijd zijn er groeimogelijkheden naar een validatiefunctie binnen het labo. Je werkt dan eveneens mee aan de validatie en indienststelling van labotoestellen. Verder doe je ook kalibraties en onderhoud van labotoestellen. Vaste functie met groeimogelijkheden!.

  • Enthousiaste taaltrainers Frans - Vlaams-Brabant - Regio Leuven (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: TinC

    Type: Zelfstandige activiteit

    TinC is een taalbureau dat kwalitatieve taalcoachings aanbiedt aan bedrijven in heel Vlaanderen. Voor de uitbreiding van het team van taalcoaches zijn we op zoek naar enthousiaste taaltrainers Frans in regio Vlaams-Brabant. Naar wie zijn we op zoek? Near-native of native speakers die: - Meedenken met de klant - Zowel graag op individueel niveau als met kleine groepen werken - Flexibel ingesteld zijn - Oog voor detail hebben en graag maatwerk leveren - Goede communicatie hoog in het vaandel dragen - In bezit zijn van rijbewijs B en wagen

  • Preventieadviseur Freelance (Provincie Vlaams-Brabant)

    Regio: Provincie Vlaams-Brabant

    Bedrijf: LOGI-TECHNIC INFRA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als preventieadviseur bij Logi-Technic maak je deel uit van de gemeenschappelijke interne dienst van The House of HR. Door het inplannen van regelmatige overlegmomenten, zorgen we voor nieuwe inzichten en een verruiming van de functie. Je coördineert de veiligheid tussen verschillende belanghebbenden: de medewerker, de klant, Logi-Technic en onze interne preventiedienst. Als preventieadviseur verleen je advies over de veiligheid op de werf van de klant. Je plant werfbezoeken en vergaderingen zelf in, maakt verslagen op en zorgt voor een goede opvolging van de dossiers. Je onderhoudt contacten met de verschillende betrokken partijen en optimaliseert het interne veiligheidsbeleid. Je werkt mee aan een gedragen veiligheidssfeer en gaat creatief om met de veiligheidsaspecten zodat het credo: “safety first” telkens op een originele manier tot bij de medewerkers, hiërarchische lijn en klanten komt. Je hebt een goede kennis van veiligheids-en gezondheidsplannen, risicoanalyses, checklijsten, keuringen, toolboxen, werkplekinspecties,… Je begeleidt onze klanten en medewerkers in de meest ruime zin qua veiligheid tijdens hun dagelijkse activiteit.

  • Kinesitherapeut(e) (DESSEL)

    Regio: DESSEL

    Bedrijf: Patri Corpus

    Type: Zelfstandige activiteit

    Gemotiveerde, zelfstandige kinesitherapeut(e) gezocht voor een fulltime job in onze groepspraktijk te Dessel in een multidisciplinair kader.

  • ICT professionals (MAASTRICHT-AIRPORT)

    Regio: MAASTRICHT-AIRPORT

    Bedrijf: OPEN LINE CONSULTANCY

    Type: Werfreserve

    Werken bij Open Line betekent werken met gedreven ICT professionals in het ontwerpen en beheren van ICT-infrastructuren. Je werkt met de nieuwste technieken van onze fabrikanten en deelt kennis en kunde met jouw collega’s. Niet voor niets zeggen wij: Open Line: Uw betrouwbare en innovatieve partner voor uw technisch ICT domein. Als ICT professional bij Open Line kom je in aanraking met producten van onze leveranciers, te weten: Microsoft, Cisco, Citrix, EMC, VMware en AppSense. Als ICT Professional bij Open Line zijn jouw voornaamste taken en verantwoordelijkheden: De infrastructuur: van design tot implementatie en beheer Troubleshooting Continue streven naar verbeteringen en het toepassen van nieuwe technieken en/of toepassingen Je bent actief in een van onze vakgebieden of een combinatie hiervan, namelijk: Infrastucture, Storage, Server Virtualization, Desktop Virtualization, Cloudcomputing of Hosting.

Zoek naar antwoorden van Marjo Consultancy in sociale netwerken
Look for responds of Marjo Consultancy in social networks

Lees alle opmerkingen voor Marjo Consultancy. Laat een reactie achter voor Marjo Consultancy. Marjo Consultancy bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Marjo Consultancy. Leave a respond for Marjo Consultancy. Marjo Consultancy on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Marjo Consultancy op de google maps. Adres en contacten Marjo Consultancy
Location of Marjo Consultancy on the google maps. Address and contacts of Marjo Consultancy

Andere gerelateerde bedrijven als come Marjo Consultancy Marjo Consultancy: Freddy's Design Interieur | CHRISTIAN CASSIMAN | Point Virgule (Libr.) | Vervaeke Hilde BVBA | LIENARD, NANCY

Other related companies as Marjo Consultancy: Freddy's Design Interieur | CHRISTIAN CASSIMAN | Point Virgule (Libr.) | Vervaeke Hilde BVBA | LIENARD, NANCY

Marjo Consultancy is een bedrijf dat 2014 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Marjo Consultancy, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03371948242. Het bedrijf Marjo Consultancy bevindt zich op het adres: Hazendreef 16; 2900; Schoten. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 105,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 285,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Management consultants. Producten gemaakt in Marjo Consultancy zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Marjo Consultancy is Lidmaatschapsorganisaties, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Marjo Consultancy is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Marjo Consultancy, openstaande posities, locatie van Marjo Consultancy op de kaart.

Marjo Consultancy is a company, that was registered 2014 in N\A region, Belgium. Full name of company is Marjo Consultancy, company assigned to the tax number BE03371948242. The company Marjo Consultancy is located at the address: Hazendreef 16; 2900; Schoten. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 105,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 285,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Management consultants. Products created in Marjo Consultancy were not found.
The main activity of Marjo Consultancy is Membership Organizations, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Marjo Consultancy is not available. You also can look at reviews of Marjo Consultancy, open positions, location of Marjo Consultancy on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Marjo Consultancy, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Marjo Consultancy, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Marjo Consultancy, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Marjo Consultancy, employees, financial statistics.