SOPHIE BERTRAND

Contactgegevens SOPHIE BERTRAND: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data SOPHIE BERTRAND: address, phone, fax, email, website, opening hours

SOPHIE BERTRAND

Regio (region): N\A, België

Adres (address): QUAI MARCELLIS 17B11; 4020; LI?GE, België

Telefoon (phone): 43436043 (+32-43436043) 43436043 (+32-43436043)

Fax (fax): +32 (51) 355-20-32 +32 (51) 355-20-32

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) SOPHIE BERTRAND: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "SOPHIE BERTRAND"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "SOPHIE BERTRAND"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van SOPHIE BERTRAND, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen SOPHIE BERTRAND. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of SOPHIE BERTRAND, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees SOPHIE BERTRAND. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti SOPHIE BERTRAND
Products information SOPHIE BERTRAND

BTW identificatienummer (tax): BE03747406005
Ondernemingsnummer: 1141174316
Hoofdstad (capital): 539,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 309,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1986

Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats.

Product categorie (product category): Avocats and conseillers juridiques

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor SOPHIE BERTRAND
(Get full report from official database of BE for SOPHIE BERTRAND)

Aanvulling soorten activiteiten voor SOPHIE BERTRAND
Addition kinds of activities for SOPHIE BERTRAND

208499. Wijnen, brandewijn en brandewijngeesten, nec | Wines, brandy, and brandy spirits, nec
10310204. Zink-blende (sphalerite) mijnbouw | Zinc-blende (sphalerite) mining
14790301. Brimstone mijnbouw | Brimstone mining
28330217. Plantaardige oliën, farmaceutische kwaliteit: geraffineerd of geconcentreerd | Vegetable oils, medicinal grade: refined or concentrated
38410206. Oogonderzoekende instrumenten en apparaten | Eye examining instruments and apparatus
39520214. Pantographs, voor het opstellen | Pantographs, for drafting
93110102. Belastingbeoordelaars 'kantoor | Property tax assessors' office
94510402. Administratie van veteranen, staatsregering | Administration of veterans' affairs, state government

Werken bij SOPHIE BERTRAND: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in SOPHIE BERTRAND: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor SOPHIE BERTRAND. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for SOPHIE BERTRAND. Looking for open vacancies in other companies

  • Nachtverpleegkundige december WZC Ursel (URSEL)

    Regio: URSEL

    Bedrijf: Care Talents Kortrijk

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als verpleegkundige in een WZC sta je in voor: - Allerlei verpleegtechnische taken zoals wondzorg, insuline, bloedafnames...  - Sanitaire- en hygiënische verzorging - Een warme thuis bieden aan de bewoners, luisteren naar hun noden - Een goede overdracht garanderen - ...  Je zal in december de volgende nachten werken: 3-4-5-6 december 17-18-19-20 december 26-27-28 december Bedrijfsprofiel: Voor een woon- en zorgcentrum regio Ursel is Care Talents op zoek naar een nachtverpleegkundige voor de maand december. In deze moderne WZC hecht men veel belang aan waarden als vertrouwen en respect. De ouderen een veilige en gezellige thuis bieden is dan ook hun prioriteit. 

  • Administratief bediende met kennis coreldraw m/v (SCHOTEN)

    Regio: SCHOTEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM SCHOTEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant is actief in het leveren en fabriceren van voedingsproducten (al dan niet portieverpakt), die voornamelijk bestemd zijn voor horecagroothandelaars en cateringbedrijven. De klant heeft zijn gamma verder uitgebreid met artikels die bestemd zijn voor de retail. Hun klanten zitten verdeeld over gans Europa. In samenspraak met de klanten zorg je dat hun gewenste afdruk druktechnisch en met oog voor detail op de verpakking wordt geprint. Je zorgt voor het maken van een proefdruk, zet dit in een werktekening, checkt de kleuren,... Ook beschik je over sterke administratieve skills en weet je georganiseerd je werk op te volgen. Als de voorraad van een bepaalde klant bijna op is ga je proactief te werk en check je of er nog extra gedrukt moet weorden. Verder sta je ook in voor maken van folders om aan de klanten te geven. Als je productfoto's kan trekken om te gebruiken in de folders is dit een groot pluspunt. Maandelijks staan er ook een aantal producten in de aanbieding. Hiervoor ontwerp je eveneens de folder. Je bent de enige persoon in het bedrijf die instaat voor de grafische afdeling. Creatieve en innovatieve zielen kunnen mogelijk hun ei voldoende kwijt in deze functie. Je hebt minstens enkele jaren als administatief bediende! Kunnen werken met Coreldraw is een must! Belangrijk om te weten is dat het bedrijf in de zomervakantie in totaal 3 weken collectief gesloten is. Eveneens is het bedrijf gesloten tussen kerst en nieuw

  • Aankoper - Stad Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Start People Poolstok

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Start People rekruteert momenteel een aankoper voor Stad Gent. Dit houdt in dat hij/zij zal meehelpen om de zeer diverse behoeften die er zijn binnen de organisatie in te vullen. Voorbeelden van dergelijke behoeften zijn aankoop van voedingswaren, tuinmachines, elektrische toestellen, adviesverlening, meubilair… De aankoper komt terecht in een team van 9 aankopers dat wordt geleid door een leidinggevende. De dienst aankoop bestaat naast het team van aankopers ook uit het team bestellen en nazorg. De aankopers zijn elk verantwoordelijk voor de aankoop van bepaalde leveringen en/of diensten en volgen hiervoor een procedure die de volgende stappen inhoudt: behoeftebepaling, markconsultatie, contracteren, bestellen, nazorg en evaluatie. Het zwaartepunt van de taken van een aankoper liggen bij de eerste drie fases. Voor de aankoop van die leveringen en diensten wordt gebruik gemaakt van de techniek van de overheidsopdrachten. Hij/Zij zal de verantwoordelijkheid voor bepaalde leveringen en/of diensten toegewezen krijgen en zal ondersteuning bieden bij de grotere opdrachten die worden geleid door collega’s. De procedures worden bijgehouden in 3P en worden aan het bestuur voorgelegd in Q besluit.

  • (Junior) Calculator Aluminium (m/v) (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Je zorgt voor een correcte kostprijsberekening van dossiers in aanbesteding en in uitvoer - Op een kritische manier analyseer je lastenboeken en plannen en controleer je meetstaten - Je bent creatief in het zoeken naar technische en klantgerichte oplossingen - Je vraagt prijsoffertes op bij leveranciers en onderaannemers - Je zorgt voor een tijdige offerteopmaak en volgt de offertes ook op In je takenpakket werk je samen met en word je begeleid door onze accountmanager.

  • Technieker Elektromechanica (m/v) (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je komt terecht in een team dat verantwoordelijk is voor het onderhouden en her- stellen van de machines. We bieden je veel ruimte voor bijscholing en carrièregroei. Na een opleidingsfase waarin je het machinepark grondig leert kennen, ben je mede verantwoordelijk voor de automatisatie (hard- en software). Je werkt daarbij nauw samen met je collega-techniekers, productiemanagement, kwaliteitsverantwoorde- lijke en ervaren operatoren die elk hun eigen specialisatie hebben. Bestaand machinepark • Preventief onderhoud van de machines • Bij storingen op mechanisch, elektrisch, hydraulisch en pneumatisch vlak : diagnose, herstellen van defecten, herstellen van kleine beschadigingen aan matrijzen, testen van besturingsprogramma’s, fijne afstellingen • Door jouw oplosgerichte aanpak en interesse voor permanent verbeteren, doe je zelf voorstellen voor verdere optimalisaties. Technische innovatie • Nauwe betrokkenheid bij machines- en automatisatie investeringen • Verantwoordelijke rol in technische projecten • Programma optimalisatie bij robotisaties JOUW

  • Schrijnwerker M/V (357/17564) (KALMTHOUT)

    Regio: KALMTHOUT

    Bedrijf: ADECCO NOORD ANTWERPEN

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben jij de ervaren schrijnwerker die wij zoeken? Onze klant is een familiebedrijf, actief als houthandel. Ze verkopen plaatmateriaal, dak- en constructiewerken en hebben ook een ruime interieurafdeling waar hun klanten terecht kunnen voor op maat gemaakte kasten, dressings, parket, binnendeuren, .... Als schrijnwerker voor het atelier staat u in voor het bedienen van CNC-machines voor het verwerken van plaatmateriaal en de voorbereidende werkzaamheden zoals afplakken. Je werkt steeds maandag tot en met vrijdag van 8u tot 17u.

  • DRINGENDE POETSHULP TE HERZELE (HERZELE)

    Regio: HERZELE

    Bedrijf: AVANTI

    Type: Dienstenchequebaan

    Verrichten van huishoudelijke taken bij gezinnen te Herzele. Schoonmaken, strijken, koken bij de klanten thuis. Werken op dagen en uren die je zelf wil.

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) 8 u Sint-elioos-Winkel,combineren met andere gezinnen mogelijk. (OEKENE)

    Regio: OEKENE

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) die graag van afwisseling houdt.Netheid en orde is voor jou een must en voelt natuurlijk aan.Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken,en bent een huiselijk type die graag het volledig huishouden onder haar hoede neemt, dan ben je bij ons aan het juiste adres! Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Huishoudhulp gezinszorg ( Sthep Care dienstencheques )- Regio Bocholt/Bree (BOCHOLT)

    Regio: BOCHOLT

    Bedrijf: Sthep

    Type: Dienstenchequebaan

    Wegens groot succes zoeken wij huishoudhulpen voor onmiddellijke tewerkstelling in de regio Bocholt/Bree om enkele gezinnen met een grote hoeveelheid uren op te nemen. Als huishoudhulp m/v sta je in voor de algemene huishoudelijke taken met dienstencheques bij gezinnen aan huis. Je staat hoofdzakelijk in voor het onderhouden van de woning. Bij Sthep Care, hulp bij ouderen en zieken, kan jouw takenpakket nog veel meer omvatten: zoals wassen, strijken en ook het bereiden van maaltijden en boodschappen doen. Heb je een passie voor het huishouden en ben je fier als je jouw werk goed gedaan hebt? Kan je daarboven zelfstandig werken en ben je gemotiveerd en positief ingesteld? Dan ben jij de persoon die in ons Sthep team past! Sthep staat voor duurzaamheid, zowel op vlak van huishoudhulpen als van klanten. Sthep heeft als enige kantoor in Vlaanderen een doorlopende tewerkstelling waardoor jouw klanten niet mogen afzeggen doorheen het jaar. Onze permanente tewerkstelling in combinatie met een vaste uurrooster en vaste gezinnen zorgt dat je bij Sthep maandelijks een inkomenszekerheid hebt! Wie wil dat nu niet??? Wij dragen respect en het ‘goed voelen’ hoog in het vaandel! Wij organiseren regelmatig activiteiten en feestjes zodat je je als nieuwkomer snel thuis voelt in ons Sthep team! Geen ervaring in het poetsen? Geen probleem! Sthep voorziet een begeleiding en ondersteuning op de werkvloer door een jobcoach. Je staat er bij ons niet alleen voor! We begeleiden jou, indien nodig, bij de gezinnen zodat je meteen een goede indruk nalaat na jouw eerste werkdag! Een goede start is de sleutel tot een blijvend succesverhaal! Daarnaast krijg je bij ons meerdere opleidingen zodat je na 3 maanden een volwaardige onmisbare huishoudhulp bent! Spreekt deze vacature jou aan, maar ben je al aan het werk in een ander dienstenchequekantoor? Bel vrijblijvend voor informatie. Geniet van de voordelen bij de overschakeling van kantoor. Wie weet voel je jou bij ons wel (meer) thuis? Sthep is meer dan een job alleen! (trefwoorden: poetsen, schoonmaken, huishoudelijke taken, huishouden, dienstencheques, huishoudhulp, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, poetsdame, kuisvrouw)

  • Operator Meer m/v (MEER)

    Regio: MEER

    Bedrijf: ADECCO HOOGSTRATEN OOSTMALLE

    Type: Vaste Job

    Operator en op zoek naar een nieuwe job in regio Hoogstraten? We zoeken een gemotiveerde machine operator voor onze klant te Meer. De firma is gespecialiseerd in het bedrukken van flessen en glazen, is hypermodern en je werkt in een sterk geautomatiseerde omgeving! Je zult constante controles uitvoeren op de producten en de drukmachine en de inpakmachine bedienen en ombouwen. Je werkt in 3 ploegen en hebt ervaring met inpakwerk en onderhouds / ombouwwerken. Je bent technisch aangelegd.

  • Commercieel Medewerker Binnendienst (BEERSE)

    Regio: BEERSE

    Bedrijf: SELECT HR

    Type: Vaste Job

    In de functie van Commercieel Medewerker Binnendienst behoren volgende taken tot jouw takenpakket: - Realiseren van vastgelegde verkoopdoelstellingen - Het verstrekken van informatie aan (potentiële) klanten, leveranciers, distributeurs en agenten bij de verkoop van eindproducten; opmaak van offertes en orderbevestigingen in samenwerking met externe sales collega’s. - Waken over minimumvoorraden en tijdige bestellingen bij leveranciers en/of levering bij de klant door overleg met en opvolging van de productie. - Verwerking, controle, opvolging van orders, facturatie,… in SAP. - Tijdig en correct regelen van transport en bijhorende documenten. - Rapportering en administratie Bedrijfsprofiel: Voor onze klant, een gezond en groeiend bedrijf in Beerse, zijn we op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst . Heb jij ervaring binnen een productie omgeving? Ben je op zoek naar een functie dat verschillende uitdagingen biedt? Ben je communicatief vaardig, en werk je graag in een breed takenpakket? Pas je in een omgeving waar men teamwork en samenwerking hoog in het vaandel draagt? Aarzel niet, en solliciteer op deze boeiende, uitdagende functie! Stuur snel je CV naar [email protected]!

  • IT Business Analyst - Office 365 (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1675863-inline.html?cid=Partner_VDAB Wij willen ons team vervolledigen met Office 365- passionates! Eiger North is een onafhankelijk IT-analyse bedrijf. We helpen bedrijven hun noden en uitdagingen voor de toekomst in kaart te brengen en de juiste vertaalslag  te maken naar IT Wij zijn voortdurend op zoek naar gepassioneerde business, functionele en data analisten om ons team te versterken, maar voor deze opdracht zijn freelance expeditie-partners zeker welkom! Voor een concrete opdracht zoeken we mensen die gebeten zijn door Office 365, die helemaal wild worden van de oneindige mogelijkheden ervan en hun kennis willen inzetten bij een talloze bedrijven om Office 365 op een gestructureerde, werkbare en vatbare manier te integreren in de bedrijfsstructuur van de klant.  De implementatie gebeurt door een gespecialiseerde Microsoft Office 365 implementatie-partner.   Dit doen wij zelf niet! Ons team komt in actie bij de pre-implementatiefase: het analysevoortraject.  Wij willen ons team vervolledigen met Office 365- passionates! Eiger North is een onafhankelijk IT-analyse bedrijf. We helpen bedrijven hun noden en uitdagingen voor de toekomst in kaart te brengen en de juiste vertaalslag  te maken naar IT Wij zijn voortdurend op zoek naar gepassioneerde business, functionele en data analisten om ons team te versterken, maar voor deze opdracht zijn freelance expeditie-partners zeker welkom! Voor een concrete opdracht zoeken we mensen die gebeten zijn door Office 365, die helemaal wild worden van de oneindige mogelijkheden ervan en hun kennis willen inzetten bij een talloze bedrijven om Office 365 op een gestructureerde, werkbare en vatbare manier te integreren in de bedrijfsstructuur van de klant.  De implementatie gebeurt door een gespecialiseerde Microsoft Office 365 implementatie-partner.   Dit doen wij zelf niet! Ons team komt in actie bij de pre-implementatiefase: het analysevoortraject.  De business case en de informatieanalyse voor te bereiden en de klant te challengen bij zijn toekomstplan m.b.t. integratie van Office365.... Wat wil men bereiken na implementatie? Welke meerwaarde zal er zijn voor de medewerkers? Is er hierrond reeds communicatie geweest naar het personeel toe? Een inventaris opmaken van een aantal essentiële zaken rond bestaande applicaties in de organisatie, intranetsites, mailboxen, filestorage, officeonderdelen die nu reeds in gebruik zijn, macro’s die geconfigureerd zijn geweest in Excel, Word of Access, migraties.... Vragen stellen rond “het mobiliteitsgegeven” vandaag en in de toekomst... : wat mag een medewerker allemaal kunnen vanop zijn GSM met betrekking tot werk. Een analyse en aanbeveling rond het gebruik van Office 365 voor te leggen aan de klant en hem bij het opzetten en het gebruik ervan voor te bereiden. de lead neemt in de analyse en de aanpak na analyse, dat je oog hebt voor een gebruiksvriendelijke integratie. dat je een sterke gesprekspartner bent en helder kan communiceren. door jouw ervaring de juiste oplossing kan aanreiken

Zoek naar antwoorden van SOPHIE BERTRAND in sociale netwerken
Look for responds of SOPHIE BERTRAND in social networks

Lees alle opmerkingen voor SOPHIE BERTRAND. Laat een reactie achter voor SOPHIE BERTRAND. SOPHIE BERTRAND bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for SOPHIE BERTRAND. Leave a respond for SOPHIE BERTRAND. SOPHIE BERTRAND on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie SOPHIE BERTRAND op de google maps. Adres en contacten SOPHIE BERTRAND
Location of SOPHIE BERTRAND on the google maps. Address and contacts of SOPHIE BERTRAND

Andere gerelateerde bedrijven als come SOPHIE BERTRAND SOPHIE BERTRAND: E.M.V. NV | Souverijns Filip | DEPRET | PORTABLE CENTER | Vliegen G

Other related companies as SOPHIE BERTRAND: E.M.V. NV | Souverijns Filip | DEPRET | PORTABLE CENTER | Vliegen G

SOPHIE BERTRAND is een bedrijf dat 1986 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is SOPHIE BERTRAND, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03747406005. Het bedrijf SOPHIE BERTRAND bevindt zich op het adres: QUAI MARCELLIS 17B11; 4020; LI?GE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 539,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 309,000,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Avocats and conseillers juridiques. Lijst met producten zijn Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats..
De hoofdactiviteit van SOPHIE BERTRAND is Stenen, Klei, Glas en Betonproducten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van SOPHIE BERTRAND is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van SOPHIE BERTRAND, openstaande posities, locatie van SOPHIE BERTRAND op de kaart.

SOPHIE BERTRAND is a company, that was registered 1986 in N\A region, Belgium. Full name of company is SOPHIE BERTRAND, company assigned to the tax number BE03747406005. The company SOPHIE BERTRAND is located at the address: QUAI MARCELLIS 17B11; 4020; LI?GE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 539,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 309,000,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Avocats and conseillers juridiques. List of products are Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats..
The main activity of SOPHIE BERTRAND is Stone, Clay, Glass, and Concrete Products, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of SOPHIE BERTRAND is not available. You also can look at reviews of SOPHIE BERTRAND, open positions, location of SOPHIE BERTRAND on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over SOPHIE BERTRAND, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf SOPHIE BERTRAND, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about SOPHIE BERTRAND, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company SOPHIE BERTRAND, employees, financial statistics.