Lamproye W

Particuliere bedrijvenOnroerend goed • Lamproye W
Private companiesReal Estate • Lamproye W

Contactgegevens Lamproye W: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Lamproye W: address, phone, fax, email, website, opening hours

Lamproye W

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rijmenamsesteenweg 136; 3150; Haacht, België

Telefoon (phone): 016 60 19 89 (+32-016 60 19 89) 016 60 19 89 (+32-016 60 19 89)

Fax (fax): 016 60 99 10 (+32-016 60 99 10) 016 60 99 10 (+32-016 60 99 10)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Lamproye W: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Lamproye W"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Lamproye W"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Lamproye W, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Lamproye W. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Lamproye W, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Lamproye W. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Lamproye W
Products information Lamproye W

BTW identificatienummer (tax): BE03830078125
Ondernemingsnummer: 6045745849
Hoofdstad (capital): 424,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 152,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in Lamproye W zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Auditors

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Lamproye W
(Get full report from official database of BE for Lamproye W)

Aanvulling soorten activiteiten voor Lamproye W
Addition kinds of activities for Lamproye W

449903. Boot en schip verhuur en verhuur, behalve plezier | Boat and ship rental and leasing, except pleasure
32720205. Meter dozen, beton | Meter boxes, concrete
35310807. Drags, weg (bouw- en wegonderhoudsmiddelen) | Drags, road (construction and road maintenance equipment)
38610315. Stands, camera en projector | Stands, camera and projector
45819900. Luchthavens, vliegvelden en diensten, niet inbegrepen | Airports, flying fields, and services, nec
51690206. Gassen, samengeperst en vloeibaar | Gases, compressed and liquefied
51980102. Kleuren en pigmenten | Colors and pigments
59619901. Kunst en ambachten apparatuur en benodigdheden, postorder | Arts and crafts equipment and supplies, mail order
67199902. Persoonlijke holdingbedrijven, behalve banken | Personal holding companies, except banks
86990204. Leeskamer, religieuze materialen | Reading room, religious materials

Werken bij Lamproye W: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Lamproye W: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Lamproye W. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Lamproye W. Looking for open vacancies in other companies

  • MAGAZIJNIER VOOR DAGWERK - OPTIE VAST (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: FORUM JOBS KORTRIJK

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een sterke firma  in de streek van Kortrijk zijn we op zoek naar een magazijnmedewerker/magazijnier. Je bent verantwoordelijk voor het klaarzetten van de bestellingen, de ontvangst van de goederen.

  • Autoverkoper M/V (357/17292) (KAPELLEN)

    Regio: KAPELLEN

    Bedrijf: ADECCO NOORD ANTWERPEN

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben jij de autoverkoper M/V waar we naar op zoek zijn? Voor een gekende autogarage in het noorden van Antwerpen, zijn wij op zoek naar een Autoverkoper M/V. Als autoverkoper ben je verantwoordelijk voor de opvolging van het bestaande klantenportefeuille, het aantrekken van nieuwe klanten en voor de verdere ontwikkeling van de activiteiten. Jouw takenpakket: adviseren, informeren en begeleiden van klanten in de showroom naar de aankoop van hun ideale wagen. opbouwen van een lange termijn vertrouwensrelatie met de klant dankzij een kwalitatieve opvolging van elk dossier en dit met het oog op een optimale klantentevredenheid. optreden als aanspreekpunt en gezicht van de garage, alsook tijdens evenementen waar je advies verleent over de producten en over het merk. opsporen van aantrekkelijke commerciële opportuniteiten door het actief bewerken van potentiële klanten. bezoeken en overtuigen van nieuwe fleet prospecten. meehelpen aan de uitstraling van de showroom door er voor te zorgen dat hij er steeds onberispelijk uitziet en in overeenstemming is met de normen van de invoerder. uitvoeren van de nodige administratieve taken die gelinkt zijn aan het verkoopproces.

  • Poetshulp Sint-Pieters-Leeuw (SINT-PIETERS-LEEUW)

    Regio: SINT-PIETERS-LEEUW

    Bedrijf: PUUUR HALLE

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen... Je doet de wekelijkse schoonmaak van een woning Je doet graag de was en strijk Voor sommige gezinnen ga je naar de winkel of kook je Trefwoorden: Huishoudhulp, Kuisvrouw, Poetshulp, Schoonmaak, Poetsen,Thuishulp ,Huishouden ,Poetsvrouw ,Schoonmaakster, Kuisen ,Job mooie werkuren, Poetsen aan huis ,Poetsen particulieren ,Dienstencheques, Puur,Vast contract ,Vaste uren, Geen diploma, Strijken, Schoonmaken, Poetsman, Poetsdienst, Werken dichtbij huis,Vlaams-Brabant, Sodexo, Koken,Vacature, Kilometervergoeding, Schoonmaakwerk, Werksters, Nettoyer, Cleaning, Femme de ménage, Housekeeping, Werkvrouw, Aide ménagère, Aide à domicile

  • Jobstudent zomer GOM (DIEGEM)

    Regio: DIEGEM

    Bedrijf: SYNERGIE

    Type: Studentenjob

    Welkom bij Synergie! Deze zomer start jij als student bij GOM, hiervoor sta je onder contract bij Synergie. Om de samenwerking zo goed mogelijk te laten verlopen, zijn er een aantal administratieve documenten die zo snel mogelijk in orde gebracht moeten worden.

  • Studentenjob op vrijdagavond - schoonmaak grootwarenhuis regio Gent (SINT-DENIJS-WESTREM)

    Regio: SINT-DENIJS-WESTREM

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Studentenjob

    Voor onze afdeling "Cleaning" zijn we op zoek naar een gemotiveerde jobstudent voor elke vrijdagavond van 16u - 20u. Je staat in voor de permanentie, onderhoud en schoonmaak in een restaurant van een grootwarenhuis regio Sint-Denijs-Westrem (Gent).

  • Coffee Specialist Boetiek NESPRESSO - Woluwe (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: EUROPROMOTION

    Type: Studentenjob

    Geniet jij ook elke ochtend van jouw koffiemoment? Ben je service-minded en leergierig? Dan hebben wij de perfecte job voor jou! Europromotion NV is sinds 1989 hét toonaangevend multi-channel sales en fieldmarketing bedrijf. Met een gedreven en enthousiast team organiseren en coördineren we de sales- en fieldmarketing-activiteiten voor onze klanten, gekende spelers in de FMCG-wereld. Wij zijn op zoek naar gepassioneerde koffieliefhebbers die in de Boutiques van Nespresso het merk vertegenwoordigen. Als Coffee Specialist verwelkom je de klanten en informeer je hen over het merk en alle soorten koffie. Met jouw product- en mensenkennis bezorg je elke klant een advies op maat en zorg je voor een unieke beleving. Studenten zijn uiteraard ook welkom!

  • Jobstudenten (weekend) JBC Mode Ninove (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: JBC

    Type: Studentenjob

    Je helpt de verkopers op de afdeling bij het op orde houden van de afdeling. Je helpt daarbij de klanten op een aangename en professionele manier. Je zal indien mogelijk ook ingezet worden bij de kinderanimatie.

  • Bachelor verpleegkundige Operatiekwartier en Recovery (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Vaste Job

    Vacaturenummer: 5820 Locatie: ZNA Stuivenberg in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: Operatiekwartier en Recovery Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: onbepaalde duur Wil je samen met je collega’s garant staan voor kwaliteitsvolle zorg? Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je werkt als omloopverpleegkundige in de operatiezaal (dit omvat een aantal niet-steriele handelingen) en je werkt mee als instrumenterende verpleegkundige tijdens verschillende soorten heelkundige ingrepen. Na je inlooptijd wordt je ingeschakeld in de verpleegkundige wachtconsignatie. Als Recovery verpleegkundige plan je zelfstandig en in teamverband de zorg, stelt prioriteiten betreffende verpleegkundige interventies, beargumenteert de keuze van interventie en prioriteitstelling en geeft proactieve ondersteuning ten behoeve van het medische beleid aan de hand van acute en/of levensbedreigende gezondheidsproblemen. Je voert op verantwoorde en doeltreffende wijze continue bewaking uit van de vitale functies en verleent voor de patiënt minimaal belastende zorg aan de patiënt tijdens het pre- en postoperatieve proces. Je observeert en signaleert continue bij de patiënt in de pre- en postoperatieve fase. Je neemt op basis van deze signalen constant maatregelen om gezondheidsbedreigingen te voorkomen of te beperken. Je verleent individuele, totale en planmatige zorg met oog voor de lichamelijke en psychosociale behoeften van elke patiënt. Daarbij verlies je de kwaliteit en verbetering van de verpleegkundige dienstverlening nooit uit het oog. Je communiceert zorgvuldig, systematisch, klantgericht en geeft relevante informatie over de ingreep en het anesthesiologisch proces. Aansluitend draag je de zorg en de behandeling van de patiënt op een systematische wijze over aan anderen binnen deze keten van zorgverlening. Vertrouwt de behandelende arts jou een verpleegkundige opdracht toe, dan voer je die correct, zorgzaam en conform de wettelijke bepalingen uit. Je staat onder leiding van het afdelingshoofd en behartigt diens taken indien nodig om de goede werking van de afdeling te waarborgen. Op administratief, technisch en huishoudelijk vlak draag je eveneens jouw steentje bij. De opvang, begeleiding en evaluatie van nieuwe collega’s en studenten is bij jou ook in goede handen. Je kan werken met wisselende uren alsook weekends en nachten. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Martine Mols, HR specialist, op 03 217 72 65. Meer weten over de functie? Contacteer Annemie Rombaut, Verpleegkundig afdelingshoofd Operatiekwartier ZNA Stuivenberg op tel. 03 217 70 23. Heb je er zin in?

  • Psycholoog (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: UGO, VOOR UW GEZONDHEID EN ONTSPANNING

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je werkt als zelfstandige in een huis waar verschillende disciplines samenwerken binnen een ruim kader van Gezondheid en Ontspanning. Je bent zelf verantwoordelijk voor de gepaste opvolging en begeleiding van je cliënten.

  • Conseillère en beauté médias sociaux - revenue supplémentaire de la maison (Regio Luik)

    Regio: Regio Luik

    Bedrijf: OYEN MARCO

    Type: Zelfstandige activiteit

    Vous aimez le maquillage? Vous êtes heureux de donner des conseils? Vous aimez travailler avec les médias sociaux? Vous aimez faire des selfies Vous aimez faire des tutoriels en direct via vidéo ou facebook Actuellement, nous voulons élargir notre public cible via les médias sociaux. Pour cela, nous recherchons des utilisateurs fluides, spontanés, dynamiques et entreprenants de Facebook et / ou Instagram.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Vivid Resourcing - Lead .NET Developer (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    My client based in Brussels is looking for a Senior .NET developer for a 12-month freelance contract with extensions.     Role You will take a leading role in a development team. Development and support of application team Deal and risk management - Web API and deal booking   Required Skills A strong background in .NET core Strong knowledge of C# Good understanding of complex systems & business processes Test driven development Should be able to deploy oneself within a multi-functioning team Through knowledge of SQL Knowledge of Cloud technologies - AWS is desirable Knowledge of MongoDB is advantageous Experience working with REST API's would be advantageous Development experience with Angular and Python is a bonus Good knowledge of financial products - Forwards, Swaps, Options is beneficial Must speak at least a professional level of French English is also highly desirable   Details  Location: Brussels    Duration: 12 Months (plus extensions) Start Date: ASAP    If you wish to be considered for the position available, please e-mail an up to date CV with a contact number via the button below.

Zoek naar antwoorden van Lamproye W in sociale netwerken
Look for responds of Lamproye W in social networks

Lees alle opmerkingen voor Lamproye W. Laat een reactie achter voor Lamproye W. Lamproye W bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Lamproye W. Leave a respond for Lamproye W. Lamproye W on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Lamproye W op de google maps. Adres en contacten Lamproye W
Location of Lamproye W on the google maps. Address and contacts of Lamproye W

Andere gerelateerde bedrijven als come Lamproye W Lamproye W: HAIRSTYLING NANCY | DOMAINE DU FRECHAU | Jamoye J | CHRISTIAN DELSAUX | Belgische Vereniging Milieurecht VZW

Other related companies as Lamproye W: HAIRSTYLING NANCY | DOMAINE DU FRECHAU | Jamoye J | CHRISTIAN DELSAUX | Belgische Vereniging Milieurecht VZW

Lamproye W is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Lamproye W, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03830078125. Het bedrijf Lamproye W bevindt zich op het adres: Rijmenamsesteenweg 136; 3150; Haacht. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 424,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 152,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Auditors. Producten gemaakt in Lamproye W zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Lamproye W is Onroerend goed, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Lamproye W is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Lamproye W, openstaande posities, locatie van Lamproye W op de kaart.

Lamproye W is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is Lamproye W, company assigned to the tax number BE03830078125. The company Lamproye W is located at the address: Rijmenamsesteenweg 136; 3150; Haacht. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 424,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 152,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Auditors. Products created in Lamproye W were not found.
The main activity of Lamproye W is Real Estate, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Lamproye W is not available. You also can look at reviews of Lamproye W, open positions, location of Lamproye W on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Lamproye W, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Lamproye W, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Lamproye W, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Lamproye W, employees, financial statistics.