CABVAL

Contactgegevens CABVAL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data CABVAL: address, phone, fax, email, website, opening hours

CABVAL

Regio (region): Brussel, België

Adres (address): Voldersstraat 76,1000, België

Telefoon (phone): 02 546 11 90 02 546 11 90

Fax (fax): 02 511 72 34 02 511 72 34

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) CABVAL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "CABVAL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "CABVAL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van CABVAL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen CABVAL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of CABVAL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees CABVAL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti CABVAL
Products information CABVAL

BTW identificatienummer (tax): BE01422698974
Ondernemingsnummer: 5970764160
Hoofdstad (capital): 758,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 897,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Jaar van oprichting (foundation year): 1996
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership

Producten die in CABVAL zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor CABVAL
(Get full report from official database of BE for CABVAL)

Aanvulling soorten activiteiten voor CABVAL
Addition kinds of activities for CABVAL

20410109. Haver bloem | Oat flour
22530301. Badjassen, breien | Bathrobes, knit
25220102. Stoelen, kantoor: opgevuld of vlak: behalve hout | Chairs, office: padded or plain: except wood
36949904. Breaker punt sets, verbrandingsmotor | Breaker point sets, internal combustion engine
38510203. Beschermers, oog | Protectors, eye
39140103. Ecclesiastische ware, zilver | Ecclesiastical ware, silver
39490210. Scoops, krab en vis | Scoops, crab and fish
50870500. Brandbestrijdingsapparatuur | Firefighting equipment
51370402. Caps en jurken | Caps and gowns
59991401. Bedrijfsmachines en apparatuur | Business machines and equipment

Werken bij CABVAL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in CABVAL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor CABVAL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for CABVAL. Looking for open vacancies in other companies

  • PROJECT MANAGER WAREHOUSING (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: Select HR Gent

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    De bestaande magazijnprocessen analyseren en evalueren Nieuwe procedures opstellen met aandacht voor kwaliteit, veiligheid en efficiëntie De lay-out van het magazijn evalueren om de nauwkeurigheid, snelheid en efficiëntie te vergroten De verdeling en het bereik van de magazijnactiviteiten en -taken evalueren Coachen en trainen van een team van orderverzamelaars   Bedrijfsprofiel: Voor een bedrijf in Sint-Niklaas ben ik op zoek naar een tijdelijke project manager om het warehouse te optimaliseren. Deze opdracht zal minstens 6 maand tot 1 jaar duren.  

  • Schoonmaker(ster) (HARELBEKE)

    Regio: HARELBEKE

    Bedrijf: ASAP KORTRIJK

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant zijn wij op zoek naar een schoonmaker (M/V) met talent. Je werkt elke dag van 6u tot 10u. Je bent in het bezit van een rijbewijs B + eigen wagen

  • Machine operator in de bouwsector, in Balen, optie vast!! (BALEN)

    Regio: BALEN

    Bedrijf: RANDSTAD CONSTRUCT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant zorgt voor de verwerking van de afvalstromen (vervuild slib afkomstig van de zinkproductie). Jij staat in voor het onderhouden van de installaties, het bedienen van de persen en het uitvoeren van herstellingen waar nodig. Je werkt hoofdzakelijk in een 3-ploegenstelsel: vroege, dag, late. Plaats van tewerkstelling is Balen. Op termijn kan u mogelijks worden ingezet op andere werven in Vlaanderen.. Jouw takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor het bedienen van filterpersen: conditionering, sturen van debieten, regelen van de instellingen, ... Je volgt de dagelijkse en wekelijkse checklist op en voert de bijhorende taken uit. Bovendien zorg je voor het klein onderhoud van de persen en de persvloer: reiningen, vervangen van filterdoeken, vrijhouden van opvangkanalen en goten, ... Je voert kleine herstellingswerkzaamheden uit waar nodig.

  • Elektricien met ervaring / automatisatie technieker - dag of ploegen - Regio Waregem - m/v (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: FORUM JOBS WAREGEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf regio Waregem zijn we dringend op zoek naar een elektricien / automatisatie technieker. Takenpakket: U staat samen met je collega's in voor het dagelijks & preventief onderhoud. Daarnaast staan jullie in voor de herstellingen aan het machinepark van de tuftafdeling & de afdeling geweven. U werkt mee aan de automatisatie & het vernieuwen van het machinepark. U voert elektrische interventies uit Tekenen van elektrische schema's

  • Huishoudhulp (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: Agilitas Turnhout

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp doe jij huishoudelijke taken bij onze klanten thuis. Deze taken zijn voornamelijk poetsen van de woning en kunnen ook aangevuld worden met wassen, strijken, bereiden van maaltijden en boodschappen doen.

  • Verkoper - Ontwerper Keukens (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Konvert Office Brugge

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, zoeken we een Verkoper - Ontwerper Keukens (m/v). In deze functie ben je het gezicht voor jouw klanten, zowel op teken-technisch vlak alsook op commercieel & administratief vlak. Je staat in voor het hele traject: vanaf het onthaal van de klanten over het ontwerp en de verkoop tot de plaatsing en de dienst na verkoop. Je biedt jouw klanten een totaalproject op maat aan met de juiste producten en diensten (ook financieringen, bijkomende garanties, levering en plaatsing), in functie van de gedetecteerde klantenbehoeften. Een goede administratieve opvolging en het naleven van de gedane beloftes zijn cruciaal en leiden tot een hoge klantentevredenheid.

  • online platform expert (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: HAVENBEDRIJF ANTWERPEN

    Type: Vaste Job

    Samen met de online & CRM manager vertaal je de online strategie en de online roadmap van het Havenbedrijf Antwerpen naar een plan van aanpak voor IT. Je spreekt de taal van de business en vertaalt deze naar development. Bij dit alles zet je de gebruiker centraal en vertrek je vanuit zijn/haar noden en wensen. Je ontwikkelt en optimaliseert verschillende platformen (van websites, applicaties, analysetools…). Je behoudt het overzicht over deze platformen en daarnaast waak je erover dat ze voldoen aan de nieuwste, relevante updates en technologieën. Je vertrekt hierbij vanuit de vaststellingen via verschillende analysetools en zet deze om in pro-actieve adviezen voor de collega’s binnen het communicatie en marketing team en daarbuiten. Je houdt hierbij steeds rekening met de jou toegekende middelen en je rapporteert aan de online manager. In je rol van online platform expert: - Je maakt business analyses voor verschillende online projecten gaande van websites tot applicaties, tot direct mailing platformen of monitoring tools enz... Je benoemt in deze analyses de functionaliteiten die je vervolgens uitschrijft in high level use cases - Je vormt de schakel met de IT-afdeling met wie je nauw samenwerkt om development op te volgen en testings te begeleiden - Je zorgt ervoor dat de user experience binnen de platformen gerespecteerd en gevolgd wordt, vertrekkende vanuit de online strategie en de daaruit afgeleide customer journeys - Je weet wat een goed webdesign inhoudt zowel naar user interfaces toe als naar heldere en moderne webpagina’s - Je beheerst Google Analytics en je zet dashboards op voor je collega’s binnen het online & CRM team en daarbuiten. Je kan de dashboards omzetten naar relevante adviezen zoals quick wins maar ook lange termijn ingrepen - Je begrijpt CMS-systemen en -platformen, kennis over marketing automation tools is een plus - Je coördineert ...

  • Administratief-commercieel bediende (MARKE)

    Regio: MARKE

    Bedrijf: DERMAUT RECRUITMENT & SELECTION

    Type: Vaste Job

    Na een intense inwerkperiode waarin u vertrouwd wordt gemaakt met de organistaie, de activiteit en de klanten van ons bedrijf, wordt u ingeschakeld in de commerciële binnendienst. U draagt heel wat administratieve verantwoordelijkheden U zorgt voor het correct bijhouden van de database. Het vlot afhandelen van vragen en suggesties van klanten U behandelt de prijsaanvragen, bereidt de offertes voor en volgt ze op. Het verzorgen van de permanentie aan het onthaal. Je werkt samen met de afdelingen transport en logistiek om zo een correcte levering van onze producten te garanderen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten voor mogelijke vragen over leveringstermijnen, hoeveelheden of kwaliteit

  • Verantwoordelijke plaatsers keukens / sanitair (HEUSDEN-ZOLDER)

    Regio: HEUSDEN-ZOLDER

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Ben je een teamleider, administratief aangelegd en bezit je technische kennis omtrent schrijnwerkerij? Dan kom jij in aanmerking als verantwoordelijke van de plaatsersploegen van keukens en sanitair voor onze klant. Onze klant is een toonaangevend bedrijf in het op maat ontwerpen en produceren van kwalitatieve keukens, badkamers en maatkasten. Een greep uit jouw taken en verantwoordelijkheden: Je staat in voor de opvolging en aansturing van plaatsersploegen. Je biedt technische ondersteuning bij vragen. Je volgt de bezetting van de werven op. Je doet de kostenberekening van de plaatsersploegen.

  • Accountant / Dossierbeheerder voor groeiend familiaal kantoor (NEERPELT)

    Regio: NEERPELT

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Dit accountantskantoor, gelegen in Neerpelt, is een middelgroot kantoor met een 30-tal medewerkers. Ze zijn opgericht in 1970 en hebben hun klantenbestand sindsdien sterk weten uit te bouwen. Hun portfolio is gediversifieerd opgesteld uit KMO's, eenmanszaken en vrije beroepers uit verschillende sectoren. Omdat ze nog steeds jaar na jaar een duurzame groei blijven realiseren zijn ze op zoek naar een gemotiveerde Accountant / Dossierbeheerder met reeds enkele jaren ervaring in een boekhoudkantoor of accountantskantoor. Accountant / Dossierbeheerder - Verantwoordelijkheden Boekhoudkundig en fiscaal dossierbeheer voor je eigen portfolio. Dit zal, afhankelijk van je ervaring, bestaan uit een 30 tot 40 dossiers. Hierin denk je ook mee over hoe je klanten hun onderneming fiscaal kunnen optimaliseren.

  • Zelfstandig Vastgoedmakelaar met BIV nummer voor regio Londerzeel/Sint-Amands (BUGGENHOUT)

    Regio: BUGGENHOUT

    Bedrijf: BESSEMS VASTGOED

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor uitbreiding van ons kantoor te Buggenhout zijn we op zoek naar een nieuwe collega voor uitbreiding van onze regio's. U beschikt over een BIV nummer of komt in aanmerking voor de stage. U bent dynamisch en gedreven. U heeft interesse in de vastgoedsector. U heeft kennis van de basisprincipes van de vastgoedsector. U heeft een vlotte communicatieve stijl, zowel mondeling als schriftelijk. U Kan zowel zelfstandig als in team werken. U heeft geen schrik van Avond- en weekendwerk. U hebt reeds enige ervaring in de vastgoedwereld, u bent stipt, en u hecht zeer veel waarde aan een persoonlijk gesprek. U weet ook dat het belangrijk is om verantwoordelijk te werken met uw klanten, het gaat immers over een zeer belangrijke transactie. Wij begeleiden u waar nodig en u krijgt een eigen ruime regio toegewezen. U doet de verhuur in uw eigen regio alsook de 'inkoop' en 'verkoop' van diverse panden. U kan werken vanuit ons kantoor te Buggenhout, maar meestal bent u buitenshuis aan het werk. Bij voorkeur reeds een eerste ervaring in de sector. U woont in de regio. U bent flexibel en zowel avond- werk als weekendwerk schrikken u niet af. U bent in het bezit van een eigen wagen. Een commerciële ingesteldheid met een grote dosis empathie is een must. Verzorgd voorkomen is vanzelfsprekend. Jobgerelateerde competenties De vastgoedtransactie onderhandelen en afsluiten Informatie en documenten verzamelen (inkomsten, mandaten, ...) De noden van de klant bepalen (prijs, oppervlakte, locatie, ...) en de aanvraag formaliseren Vastgoed en terreinen zoeken Klanten prospecteren De vastgoedmarkt volgen en analyseren De klant assisteren en adviseren tot de transactie afgerond is (financieringsplan, verwerving van administratieve documenten, ...) De waarde van een onroerend goed schatten De klant adviseren over aanpassingswerken en wettelijke verplichtingen Administratieve documenten van de activiteiten opvolgen en invullen De plaatsbeschrijving en waardering van het onroerend goed uitvoeren (plan, foto's, ...) Commerciële promotieacties voeren Een onroerend goed aan een klant voorstellen De klant over de aankoopvoorwaarden informeren Persoonsgebonden competenties Resultaatgerichtheid Samenwerken in een team Commercieel zijn Zelfstandig werken Omgaan met stress Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit) Klantgerichtheid Plannen (= ordenen) Solliciteer nu Vereiste studies Prof. bach. vastgoed - makelaardij BIV vastgoedmakelaars ( M/V ) Talenkennis Engels (goed) Frans (goed) Nederlands (zeer goed) Werkervaring Minstens 2 jaar ervaring Rijbewijs B Contract Vaste Job Contract van onbepaalde duur Voltijds

  • keukenmedewerker flexi (BONHEIDEN)

    Regio: BONHEIDEN

    Bedrijf: CAFÉ BRASSERIE DE ROOS

    Type: Flexijob

    De Roos is een gezellige en stijlvolle brasserie in Bonheiden. Voor de versterking van ons team zijn we op zoek naar een keukenmedewerker. Je helpt mee bij de bereiding van de maaltijden.

Zoek naar antwoorden van CABVAL in sociale netwerken
Look for responds of CABVAL in social networks

Lees alle opmerkingen voor CABVAL. Laat een reactie achter voor CABVAL. CABVAL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for CABVAL. Leave a respond for CABVAL. CABVAL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie CABVAL op de google maps. Adres en contacten CABVAL
Location of CABVAL on the google maps. Address and contacts of CABVAL

Andere gerelateerde bedrijven als come CABVAL CABVAL: PEUGEOT MECHELEN | ASHTARI BVBA | Taxi Luke | COCQUIBUS-WAHL SPRL | MAD Business Gifts

Other related companies as CABVAL: PEUGEOT MECHELEN | ASHTARI BVBA | Taxi Luke | COCQUIBUS-WAHL SPRL | MAD Business Gifts

CABVAL is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio Brussel, België. De volledige naam van het bedrijf is CABVAL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01422698974. Het bedrijf CABVAL bevindt zich op het adres: Voldersstraat 76,1000. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 758,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 897,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in CABVAL zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van CABVAL is Textielmolenproducten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van CABVAL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van CABVAL, openstaande posities, locatie van CABVAL op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

CABVAL is a company, that was registered 1996 in Brussel region, Belgium. Full name of company is CABVAL, company assigned to the tax number BE01422698974. The company CABVAL is located at the address: Voldersstraat 76,1000. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 758,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 897,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in CABVAL were not found.
The main activity of CABVAL is Textile Mill Products, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of CABVAL is not available. You also can look at reviews of CABVAL, open positions, location of CABVAL on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over CABVAL, Brussel: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf CABVAL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about CABVAL, Brussel: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company CABVAL, employees, financial statistics.