HERMANS,GLENN
Contactgegevens HERMANS,GLENN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data HERMANS,GLENN: address, phone, fax, email, website, opening hours
HERMANS,GLENN
Regio (region): NIJLEN ANTWERPEN 2560 - BE, België
Adres (address): Gebroeders Van Raemdonckstraat 24, België
Telefoon (phone): 003234816538 003234816538
Fax (fax): +32 (53) 555-47-94 +32 (53) 555-47-94
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) HERMANS,GLENN: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "HERMANS,GLENN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "HERMANS,GLENN"? - Contact us!
We found such data of HERMANS,GLENN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees HERMANS,GLENN. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti HERMANS,GLENN
Products information HERMANS,GLENN
Producten die in HERMANS,GLENN zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor HERMANS,GLENN Addition kinds of activities for HERMANS,GLENN
27820202. Diaries | Diaries
35499900. Metaalbewerking machines, nec, nec | Metalworking machinery, nec, nec
35780100. Boekhoudmachines en kassa's | Accounting machines and cash registers
35969904. Industriële weegschalen | Industrial scales
39910300. Borstels, behalve verf en lak | Brushes, except paint and varnish
Werken bij HERMANS,GLENN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in HERMANS,GLENN: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor HERMANS,GLENN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for HERMANS,GLENN. Looking for open vacancies in other companies
-
Operator farmaceutische drukkerij gezocht! (Bornem, 2 ploegen) (BORNEM)
Regio: BORNEM
Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als operator stel je de drukmachines af en zorg je dat alles vlot verloopt. Dit doe je in 2 ploegen met het nodige enthousiasme. Je bent verantwoordelijk voor de vlotte werking van het drukproces en bouwt de nodige technische kennis op.
-
Uitvoerend Administratief Bediende (MECHELEN)
Regio: MECHELEN
Bedrijf: Start People Mechelen-Vilvoorde
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een advocatenkantoor gelegen te Mechelen zijn wij op zoek naar een uitvoerend administratief medewerker (m/v) voor een tijdelijke opdracht. Je takenpakket: - Kopieerwerk - Klasseerwerk - Postbehandeling - Telefoon op piekmomenten - Klanten ontvangen op een professionele manier
-
metser-diender (HASSELT)
Regio: HASSELT
Bedrijf: Vivaldis Construct
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant te Hasselt zijn we op zoek naar een metser.
-
HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO DE PINTE (Regio Gent)
Regio: Regio Gent
Bedrijf: DOME ASSISTANCE
Type: Dienstenchequebaan
Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.
-
HUISHOUDHULP in Zepperen (ZEPPEREN)
Regio: ZEPPEREN
Bedrijf: AKSI THUIS
Type: Dienstenchequebaan
Je voert taken uit bij particulieren zoals, poetsen en ramen wassen, wassen, strijken en kleine naaiwerkjes. Koken en boodschappen doen. Anderzijds heeft AKSI ook opdrachten bij mensen die hun huishouden niet alleen aankunnen en sterk afhankelijk zijn van jouw hulp . Wij zoeken werk in jouw buurt.
-
Student with knowledge of Portuguese (Portugal) (LEDEBERG)
Regio: LEDEBERG
Bedrijf: Randstad
Type: Studentenjob
For an international company in Ghent we are looking for someone who has excellent knowledge of the pronunciation of the Portuguese language. The job requires to do data quality checks in Portuguese. You have to be well aware of the specific pronunciation of that region because you will have to correct and control phonetic writings. vertalen Verwerking documenten
-
Retail Sales Officer voor ziekteverzekeringen in 1000 Brussel (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: Unique Customer Care
Type: Vaste Job
Als retail sales officer adviseer je klanten en prospecten over allerlei types van ziekteverzekeringen. Jouw doel is dan ook deze producten en diensten te verkopen. Je adviseert de klant goed over het product waar zij geïnteresseerd in zijn. Je beantwoordt de telefonische oproepen van potentiële nieuwe klanten en voert verkoopsgesprekken aan de telefoon. Je bent verantwoordelijk voor de offertes (opmaak, verzending, opvolging en archivering) van de aanvragen die binnenkomen via DKV contactformulier. Je beheert de offertemailbox en zorgt ervoor dat de klanten snel een correct en klantvriendelijk antwoord ontvangen. Je volgt klanten/prospecten actief op nadat ze een offerte hebben aangevraagd of via de online portals hun interesse in onze producten hebben getoond.
-
Payroll Specialist (OVERIJSE)
Regio: OVERIJSE
Bedrijf: Unique Office
Type: Vaste Job
Je geeft graag advies en neemt graag initiatief? Als Specialist in Payroll en Compensation & Benefits, ben jij verantwoordelijk voor de uitvoering en de coördinatie van de payroll van de bedienden en voor compensation &benefits projecten. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met jouw interne klanten, onze medewerkers, en adviseert hen op een professionele en proactieve manier over hun personeelsdossiers. Tegelijkertijd bied je aan onze medewerkers je expertise aan en voer je projecten uit met als doel bv. onze“compensation & benefits”-processen te bestuderen, de beloningspakketten aantrekkelijker te maken ... Als Payroll en Compensation & Benefits Specialist bouw je mee aan een innovatief en dynamisch HR-beleid ter ondersteuning van ons BM-groeiplan. Continu verbeteren en evolueren staat hierbij centraal. Jouw gevarieerd takenpakket omvat deze topics: Je staat in voor een correcte en tijdige payroll van de bedienden in het bedrijf, dit voor zowel België als Luxemburg. Een dagelijkse opvolging van de tijdregistratie via Protime speelt hierin een belangrijke rol. Je staat eveneens in voor de dagelijkse administratieve verwerking van de personeelsinformatie en houdt de personeelsdossiers en HR-softwaretools up-to-date, zodat de nodige rapportages/output hieruit gehaald kunnen worden. De werknemers kunnen bij jou terecht voor allerhande informatie en vragen omtrent loonadministratie, zoals vragen rond de aansluiting tot de verzekeringen. Indien nodig zoek je zaken voor hen op en koppel je later terug met feedback. Je behandelt de inkomende vragen betreffende loopbaanonderbreking en pensioen en doet de opvolging hiervan. Je hebt een vlot contact met de dossierbeheerder van het sociaal secretariaat SD Worx en hebt een basiskennis van eblox. Je beschikt over een degelijke basiskennis van de Belgische sociale wetgeving. Je bent back-up van jouw payroll-collega die instaat voor de loonadministratie van de arbeiders. Je staat in voor de maandelijkse rapportering (voor de ondernemingsraad, BM-directie, BM Frankrijk ...). Je voert interne en externe benchmarks uit. Je werkt mee aan diverse C&B-projecten, zoals: de implementatie van nieuwe HR-tools, de opmaak en implementatie van CAO’s, de sociale verkiezingen, het beheer en analyse van HR ken- en stuurgetallen … Je behandelt ad hoc C&B gerelateerde topics zoals opvolging absenteïsme, opmaak enquêtes en statistieken Je rapporteert aan de Compensation & Benefits Coordinator.
-
Sales & Media Advisor (UKKEL)
Regio: UKKEL
Bedrijf: StepStone
Type: Zelfstandige activiteit
www.stepstone.be/vacatures----1664294-inline.html?cid=Partner_VDAB Realisatie van een hoogwaardig zesmaandelijks magazine, dat deel uitmaakt van een eigen interactief concept, een gezonde marketingmix en een digitaal platform, volop in ontwikkeling; Onder leiding van onze hoofdredacteur Stefaan Van Laere en grafisch designer Ellen Piot gaat ons magazine voortaan door het leven als het Ontdekkingsmagazine voor Levensgenieters; Een instapklaar commerciëel uitgewerkt concept met bewezen verkoopresultaten; Ruime commerciële ondersteuning, gekoppeld aan een voortdurende “on the field” begeleiding;
-
Service Delivery PM (Brussel)
Regio: Brussel
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
The job Developping and delivering a strategic technological vision and direction Implementing mechanisms to monitor, manage and provide progress on all software development activities Creating, implement and maintain a continuous improvement plan for software development and IT infrastructure The mission You will be responsible for the further development and evolution of our Service Manager layer. You will assist in the further setup of the Credendo ITSM toolset. You will provide expert guidance and coaching towards the ITIL-adoption within the group. Together with our external suppliers and partners you will be responsible for the implementation, monitoring and quality of our SLA's. You will provide and consolidate insightful reporting and actions on the delivered services and their associated KPI's. You will be responsible for the proper service LifeCycle management and continuous service improvement. The profile You need 5 for to 8 years of experience in similar function You MUST be well-organized and you need People management skills Being a team player, a quick self-starter with a pro-active attitude is a serious advantage You have strong in project administration, monitoring and control an excellent knowledge of Dutch, EN and FR is a plus knowledge in .NET is real plus The offer Nice daily rate Flexibility (homeworking) 6 months + extension For any question don't hesitate to contact me
-
RESERVE Industrieel reinigers Brussel 2018 (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: ISS Facility Services
Type: Werfreserve
Dit is een RESERVE vacature. Wanneer wij op zoek zijn naar industrieel reinigers uit de regio Brussel zullen wij u contacteren voor deze functie. Takenpakket: U staat in voor het onderhoud en de reiniging van verschillende apparatuur en machines. U gebruikt verschillende schoonmaakproducten, materialen en technieken. (Bv: verwijderen van stof en vuil, voorspoelen, inschuimen, afspuiten en desinfecteren van machines en opblinken van lijnen) Werkuren: Dit kunnen dag, avond - en nachtopdrachten zijn. Dit afhankelijk van de vraag van de klant.
-
Junior Dossierbeheerder (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: CONESSENCE
Type: Werfreserve
Voor een boekhoudkantoor regio oostende zoeken we een JUNIOR DOSSIERBEHEERDER Taken: Beheer van diverse vennootschappen - inboeken aan - en verkoopfacturen - inboeken bankuittreksels - voorbereiden btw-aangites - voorbereiden afsluitingen - voorbereiden fiscale aangiftes en jaarrekeningen
Zoek naar antwoorden van HERMANS,GLENN in sociale netwerken
Look for responds of HERMANS,GLENN in social networks
Lees alle opmerkingen voor HERMANS,GLENN. Laat een reactie achter voor HERMANS,GLENN. HERMANS,GLENN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for HERMANS,GLENN. Leave a respond for HERMANS,GLENN. HERMANS,GLENN on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie HERMANS,GLENN op de google maps. Adres en contacten HERMANS,GLENN Location of HERMANS,GLENN on the google maps. Address and contacts of HERMANS,GLENN
Andere gerelateerde bedrijven als come HERMANS,GLENN HERMANS,GLENN: Domus Concept SA | KON MUSEUM VR SCHONE KUNSTEN | Brilliant Building BVBA | Beeusaert B.V.B.A. | Abarent nv
Other related companies as HERMANS,GLENN: Domus Concept SA | KON MUSEUM VR SCHONE KUNSTEN | Brilliant Building BVBA | Beeusaert B.V.B.A. | Abarent nv
HERMANS,GLENN is een bedrijf dat 2006 is geregistreerd in de regio NIJLEN ANTWERPEN 2560 - BE, België. De volledige naam van het bedrijf is HERMANS,GLENN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02660583496. Het bedrijf HERMANS,GLENN bevindt zich op het adres: Gebroeders Van Raemdonckstraat 24. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 378,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 198,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in HERMANS,GLENN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van HERMANS,GLENN is Huismeubelen, Inrichting en Apparatuurwinkels, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van HERMANS,GLENN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van HERMANS,GLENN, openstaande posities, locatie van HERMANS,GLENN op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
HERMANS,GLENN is a company, that was registered 2006 in NIJLEN ANTWERPEN 2560 - BE region, Belgium. Full name of company is HERMANS,GLENN, company assigned to the tax number BE02660583496. The company HERMANS,GLENN is located at the address: Gebroeders Van Raemdonckstraat 24. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 378,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 198,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in HERMANS,GLENN were not found.
The main activity of HERMANS,GLENN is Home Furniture, Furnishings and Equipment Stores, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of HERMANS,GLENN is not available. You also can look at reviews of HERMANS,GLENN, open positions, location of HERMANS,GLENN on the map. For more information, write us to email [email protected]