FLEURUS CONSULT

Contactgegevens FLEURUS CONSULT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FLEURUS CONSULT: address, phone, fax, email, website, opening hours

FLEURUS CONSULT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): PLACE ALBERT IER 8; 6220; FLEURUS, België

Telefoon (phone): 71811167 (+32-71811167) 71811167 (+32-71811167)

Fax (fax): +32 (12) 542-67-15 +32 (12) 542-67-15

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FLEURUS CONSULT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FLEURUS CONSULT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FLEURUS CONSULT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FLEURUS CONSULT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FLEURUS CONSULT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FLEURUS CONSULT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FLEURUS CONSULT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FLEURUS CONSULT
Products information FLEURUS CONSULT

BTW identificatienummer (tax): BE03891326904
Ondernemingsnummer: 6958435058
Hoofdstad (capital): 292,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 451,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1992

Types d'Assurances: Assurance contre les D茅g?ts, Assurance Vie, Pensions, Assurance Automobile. Types d'Assureurs: Courtiers.

Product categorie (product category): Assurances

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FLEURUS CONSULT
(Get full report from official database of BE for FLEURUS CONSULT)

Aanvulling soorten activiteiten voor FLEURUS CONSULT
Addition kinds of activities for FLEURUS CONSULT

5092. Speelgoed en hobbyartikelen en benodigdheden | Toys and hobby goods and supplies
273100. Boekuitgeverij | Book publishing
23230101. Boogbanden, mannen en jongens ': gemaakt van aangekochte materialen | Bow ties, men's and boys': made from purchased materials
27520101. Offset printing | Offset printing
34979903. Folie, gelamineerd op papier of andere materialen | Foil, laminated to paper or other materials
36249907. Verlichtingskoolstoffen | Lighting carbons
36310100. Binnen koken apparatuur | Indoor cooking equipment
50319903. Keukenkasten | Kitchen cabinets
72990702. Rustruimte operatie | Rest room operation
79991101. Handwerk instructies | Arts and crafts instruction

Werken bij FLEURUS CONSULT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FLEURUS CONSULT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FLEURUS CONSULT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FLEURUS CONSULT. Looking for open vacancies in other companies

  • Assistant Store Manager (m/v) (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn dringend op zoek naar een Flying Assistant Store Manager – Verkoper/ster voor onze winkels in de regio Zaventem-Leuven-Machelen – Evere – Sint Pieters Leeuw OMSCHRIJVING De Assistant Store Manager is verantwoordelijk voor het volbrengen van de dagdagelijkse taken met als doel de vooropgestelde objectieven te bereiken. Deze objectieven houden onder meer de bezettingsgraad, debiteurenbeheer en het onderhoud van de Store in. Hij/Zij geeft prioriteit aan een klantgerichte aanpak en verricht zijn taken in lijn met de strategie, het beleid en de procedures eigen aan Shurgard.. VERANTWOORDELIJKHEDEN 1. Verkoop Oriëntatie Behandelen van nieuwe prospects, opvolgen van bestaande prospects en pre-leases zodat maximale verkoopsresultaten van de store kan behaald worden. Het behalen van de gestelde verkoop targets door het gebruiken van de bedrijfseigen training technieken. Aanbevelen van de voordelen en extra’s van het bedrijf en deze op een klantgerichte manier verkopen. 2. Klantgerichtheid Bied continu een uitstekende service naar de klanten en verwerk de bijbehorende administratie zorgvuldig. Verantwoordelijk voor alles op gebied van klantenservice. Van aanvragen voor opslag tot het oplossen van klachten en het netjes afhandelen van lastige klanten of situaties. 3. Beheer van de vestiging Zorg voor het algemene onderhoud van de vestiging en alle faciliteiten zoals verwacht wordt tijdens de store-inspecties. Voer regelmatig schoonmaakwerkzaamheden uit zodat de uitstraling van de store van zowel binnen als buiten continu op het hoogste niveau zit.

  • Werken als huishoudhulp regio Meerhout? Kies voor Domestic Services! (MEERHOUT)

    Regio: MEERHOUT

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Waarom kies je voor ons? - een correct en eerlijk loon - werken in eigen regio - werkuren vrij te kiezen Zie aanbod voor meer voordelen! Wat verwachten wij van jou? Een betrouwbare en gemotiveerde werkkracht die correct en stipt is en respect toont voor de klant en zijn/haar woning.

  • Poetshulp Baal (BAAL)

    Regio: BAAL

    Bedrijf: PUUUR AARSCHOT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen:  Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen …  Je staat in voor de schoonmaak van de woning  Je doet graag de was en de strijk  Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Huishoudelijke hulp met dienstencheques regio Maarkedal (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: HULP IN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    U staat als huishoudelijke hulp in voor het onderhouden van de woning van de klant. Dit houdt volgende taken in: schoonmaken wassen en strijken bereiden van maaltijden boodschappen doen

  • Medewerker schoonmaak (20u) (GUIGOVEN)

    Regio: GUIGOVEN

    Bedrijf: Konvert Interim Hasselt

    Type: Studentenjob

    Je staat in voor het schoonmaken van leegstaande appartementen + huizen. De woningen / appartementen moeten bewoonbaar gemaakt worden.

  • student horeca (ZOMERGEM)

    Regio: ZOMERGEM

    Bedrijf: SYNERGIE Eeklo Interim

    Type: Studentenjob

    Voor een brasserie-restaurant in de buurt zijn we op zoek naar een student die tijdens de maand juli beschikbaar is om een handje te helpen in de keuken. Je staat in voor het koude deel van de keuken: salades voorbereiden, sausjes dresseren, groenten kuisen en snijden, ed.

  • Student verkoop sportwinkel (M/V) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ACTIEF GENT

    Type: Studentenjob

    Ben je op zoek naar een studentenjob in de verkoop en heb je een passie voor sport? Lees dan zeker verder! Voor een sportwinkel in Gent, zijn we op zoek naar een student die steeds 1 of meerder dagen tijdens kan werken. Jouw takenpakket: - Meehelpen in de winkel - Klanten advies geven - De winkel op orde houden - Labelen van het materiaal - Prijzen zetten op de producten - De producten voorzien van een alarm

  • Student voor atelierwerk (GAVERE)

    Regio: GAVERE

    Bedrijf: UPENDI

    Type: Studentenjob

    Goesting om nog even de handen uit de mouwen te steken alvorens het nieuwe academiejaar in te zetten? Zin om extra zakgeld te verdienen? WoonProject zoekt een student om tijdens de maand september ondersteuning te bieden in hun atelier waar zij dagelijks vormgeven aan keuken- en interieurinrichtingen.

  • Safety & Quality Manager (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: FREYSSINET BELGIUM

    Type: Vaste Job

    JOUW UITDAGING Je maakt deel uit van het managementteam en neemt het voortouw in nieuwe veiligheidsinitiatieven. · Je analyseert het veiligheidsbewustzijn op de werven, de omgevingsfactoren, de middelen en veiligheidsinstructies. Dit resulteert in het continue verhoging van het veiligheidsniveau binnen de organisatie. · Je bent medeverantwoordelijk voor het implementeren en het uitvoeren van het bestaande internationale veiligheidsplan. · Je verleent specifiek advies en geeft presentaties aan het kader en arbeiders. · Je voert de wettelijk bepaalde taken in het kader van jouw rol als preventieadviseur uit en bent in contact met je buitenlandse collega’s. · Je adviseert het projectmanagement in het uitvoeren van risicoanalyses en organiseert interne audits voor zowel ISO als VCA**. Op basis hiervan neem je de nodige maatregelen en stelt actieplannen op. · Je analyseert incidenten en arbeidsongevallen, geeft gepast advies en neemt de nodige acties. · Je bewaakt de naleving van de veiligheidsvoorschriften en het kwaliteitsmanagementsysteem. · Werfbezoeken en bijwonen van coördinatievergaderingen behoren tot jou dagelijkse taken · Je adviseert de aankoopafdeling aangaande de veiligheidsvereisten bij aankoop van arbeidsmiddelen, PBM, ea. · Je bent een professionele specialist, dus je blijft up-to-date in je domein en zorgt voor de communicatie en toepassing binnen de hele organisatie.

  • Calculator (Buitenschrijnwerk (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: EMANUEL

    Type: Vaste Job

    Als calculator maak je op basis van plannen, lastenboeken en/of opmetingen offertes voor de projecten voor het plaatsen van ramen, deuren, poorten, rolluiken en zonwering. Je kunt de aanvraag technisch inschatten en omrekenen naar een correcte offerte tegen de vooropgestelde deadline. Bij vragen over het dossier overleg je met architect en bouwheer. Tevens sta je in nauw contact met de verschillende leveranciers en onderaannemers voor alle prijsaanvragen en technische details.

  • Bedelers gezocht voor de huis-aan-huisbedeling in de regio MALDEGEM (MALDEGEM)

    Regio: MALDEGEM

    Bedrijf: BD MYSHOPI

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zoeken gemotiveerde mensen die zich enkele uren per week kunnen vrijmaken om in bijberoep de huis-aan-huisbedeling te verzorgen in jullie streek.

  • Argenta - AI Directeur (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wat verwachten wij Aantrekken, motiveren, coachen, waarderen en ontwikkelen van (voornamelijk) leidinggevenden, gebruikmakend van de O&T-middelen en binnen het bedrijfskader (missie, visie, strategie, waarden, leiderschapsmodel) met een aangepaste leiderschapsstijl en vanuit een voorbeeldfunctie teneinde a) een omgeving te creëren waarin alle medewerkers de nodige middelen en informatie ter beschikking hebben, geëngageerd zijn en resultaat- en klant gedreven samenwerken in team Kennis en vaardigheden maximaal te ontwikkelen in de organisatie Optimale prestaties en doelen te realiseren in de support organisatie Een efficiënt, effectief, professioneel en motiverend werkklimaat te realiseren Creëren van een optimale gestructureerde operationele structuur, verder professionaliseren van de werking, en stimuleren van klant gedreven ondernemerschap teneinde de gewenste veranderingen te initiëren en te realiseren, breed draagvlak te creëren en samenwerking te optimaliseren, en een duurzame implementatie te garanderen. Aanmoedigen, stimuleren, prioriteren en faciliteren van continue verbetering met aandacht voor de end-to-end processen en bepalen van de krijtlijnen en toezien op realisatie van projecten (scope, budget en timing) teneinde Bestaande (werk)methodes, systemen en procedures continu en creatief te verbeteren vanuit een out-of-the-box denken, Zen efficiënte, effectieve en klant gedreven werking van de organisatie te garanderen, Nieuwe methodes en procedures te initiëren En de toegevoegde waarde van de directie als deel van de organisatie te optimaliseren. Uitwerken en implementeren van een performante en wendbare organisatie voor de eigen directie en in samenwerking met andere directies, definiëren van doelstellingen voor de eraan gekoppelde afdelingen, meten, evalueren en nemen van acties ter bijsturing teneinde Activiteiten binnen de eigen directie op een (wettelijk) conforme, tijdige, kostefficiënte, consistente en klant gedreven manier uit te voeren. MUST Bancaire ervaring Integratie platforms en competence centers Kennis van Corporate data warehouses en analytics Kennis van Analytics Kennis met integratie van competence centers Kennis van inplementatie van Ivl Wat verwachten wij Minstens 10 jaar ervaring binnen de IT (het liefst een service organisatie). Minstens 5 jaar en hoger in specifieke domein (infra, operations etc.). Kennis en ervaring in de financiële sector het liefst bancaire. Sterk communicatief en dit ook op management niveau. Inspireren van team en organisatie. Specifieke luistervaardigheden en negotiatie vaardigheden naar business toe. Zeer sterk in strategisch, conceptueel, functioneel en operationele organisatie. Zelfstandig een draagvlak kunnen creëren binnen de organisatie. Grondige (zij het niet punctuele) kennis van IT, business (noden en processen) en de systemen/ services onder haar/zijn verantwoordelijkheid. Degelijke kennis van het Engels en Nederlands Frans is een pre. *Een uitgebreid profiel is op aanvraag aanwezig.

Zoek naar antwoorden van FLEURUS CONSULT in sociale netwerken
Look for responds of FLEURUS CONSULT in social networks

Lees alle opmerkingen voor FLEURUS CONSULT. Laat een reactie achter voor FLEURUS CONSULT. FLEURUS CONSULT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FLEURUS CONSULT. Leave a respond for FLEURUS CONSULT. FLEURUS CONSULT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FLEURUS CONSULT op de google maps. Adres en contacten FLEURUS CONSULT
Location of FLEURUS CONSULT on the google maps. Address and contacts of FLEURUS CONSULT

Andere gerelateerde bedrijven als come FLEURUS CONSULT FLEURUS CONSULT: PRECISION METALS | LAFLEUR FR?RES | KLARK TH??TRE | Germinario Carrosserie | ENSACHEUSE ELDE SA

Other related companies as FLEURUS CONSULT: PRECISION METALS | LAFLEUR FR?RES | KLARK TH??TRE | Germinario Carrosserie | ENSACHEUSE ELDE SA

FLEURUS CONSULT is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FLEURUS CONSULT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03891326904. Het bedrijf FLEURUS CONSULT bevindt zich op het adres: PLACE ALBERT IER 8; 6220; FLEURUS. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 292,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 451,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Assurances. Lijst met producten zijn Types d'Assurances: Assurance contre les D茅g?ts, Assurance Vie, Pensions, Assurance Automobile. Types d'Assureurs: Courtiers..
De hoofdactiviteit van FLEURUS CONSULT is Motorvrachtvervoer, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FLEURUS CONSULT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FLEURUS CONSULT, openstaande posities, locatie van FLEURUS CONSULT op de kaart.

FLEURUS CONSULT is a company, that was registered 1992 in N\A region, Belgium. Full name of company is FLEURUS CONSULT, company assigned to the tax number BE03891326904. The company FLEURUS CONSULT is located at the address: PLACE ALBERT IER 8; 6220; FLEURUS. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 292,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 451,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Assurances. List of products are Types d'Assurances: Assurance contre les D茅g?ts, Assurance Vie, Pensions, Assurance Automobile. Types d'Assureurs: Courtiers..
The main activity of FLEURUS CONSULT is Motor Freight Transportation, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of FLEURUS CONSULT is not available. You also can look at reviews of FLEURUS CONSULT, open positions, location of FLEURUS CONSULT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FLEURUS CONSULT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FLEURUS CONSULT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FLEURUS CONSULT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FLEURUS CONSULT, employees, financial statistics.