REYNDERS ACCOUNTANCY

Particuliere bedrijvenMaatschappelijke dienstverlening • REYNDERS ACCOUNTANCY
Private companiesSocial Services • REYNDERS ACCOUNTANCY

Contactgegevens REYNDERS ACCOUNTANCY: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data REYNDERS ACCOUNTANCY: address, phone, fax, email, website, opening hours

REYNDERS ACCOUNTANCY

Regio (region): N\A, België

Adres (address): LANDBROEKWEG 1; 3700; TONGEREN, België

Telefoon (phone): 11683177 (+32-11683177) 11683177 (+32-11683177)

Fax (fax): +32 (4) 216-74-23 +32 (4) 216-74-23

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) REYNDERS ACCOUNTANCY: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "REYNDERS ACCOUNTANCY"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "REYNDERS ACCOUNTANCY"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van REYNDERS ACCOUNTANCY, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen REYNDERS ACCOUNTANCY. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of REYNDERS ACCOUNTANCY, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees REYNDERS ACCOUNTANCY. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti REYNDERS ACCOUNTANCY
Products information REYNDERS ACCOUNTANCY

BTW identificatienummer (tax): BE07175689697
Ondernemingsnummer: 6944702148
Hoofdstad (capital): 864,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 277,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1998

Activit茅s: Conseils Juridiques.. Services: Conseils Fiscaux.

Product categorie (product category): Assistances juridiques. Conseillers fiscaux

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor REYNDERS ACCOUNTANCY
(Get full report from official database of BE for REYNDERS ACCOUNTANCY)

Aanvulling soorten activiteiten voor REYNDERS ACCOUNTANCY
Addition kinds of activities for REYNDERS ACCOUNTANCY

3423. Hand- en randgereedschappen, nec | Hand and edge tools, nec
33419910. Nikkel smelten en raffineren (secundair) | Nickel smelting and refining (secondary)
35890202. Tapijt veegmachines, behalve huishoudelijke elektrische vacuüm veegmachines | Carpet sweepers, except household electric vacuum sweepers
37310109. Scows, bouw en reparatie | Scows, building and repairing
59630403. Inrichting, met inbegrip van meubels, huis-naar-huis | Furnishings, including furniture, house-to-house

Werken bij REYNDERS ACCOUNTANCY: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in REYNDERS ACCOUNTANCY: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor REYNDERS ACCOUNTANCY. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for REYNDERS ACCOUNTANCY. Looking for open vacancies in other companies

  • BIJVERDIENSTE- medewerker productie voor hulp in een boekbinderij (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: ADECCO BRUGGE SALES

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een boekbinderij regio Brugge zoeken wij een polyvalent arbeider voor dagopdrachten. Het bedrijf ligt in Oostkamp, wat wilt zeggen dat je er met eigen vervoer moet kunnen raken. Je staat in voor het helpen stapelen van boeken. Taak: stapelen van boeken opensnijden van dozen met breekmes

  • Kwaliteit assistent m/v (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM Dendermonde

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je voornaamste taak is het uitvoeren van diverse controles van grondstoffen, eindproducten en systeemparameters. Dit is een brede taak die onder meer ingangcontroles, hygiênecontroles, kalibraties, behelst. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor enkele administratieve taken zoals het registreren en archiveren van klachten, grondstofspecificaties, kwalitetisregistraties,... Tenslotte zorg je ook voor dat de nodige analyses gebeuren

  • LADER/LOSSER LUCHTHAVEN (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: XTRA INTERIM & SELECT KONTICH

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een afhandelaar op de luchthaven zoeken wij verschillende medewerkers voor het laden en lossen van vliegtuigen. Dit zal gebeuren door het volgen van strikte veiligheidsprocedures. Als lader/losser zal je ook instaan voor de orde en netheid rondom de vliegtuigen. Als lader/losser zal je werken in een volcontinu systeem.

  • Huishoudhulp regio Berlaar - Lier (BERLAAR)

    Regio: BERLAAR

    Bedrijf: RUNTIME SERVICES (VG.479/BUOS)

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor ons team van 280 huishoudhulpen zoeken we een vlotte en energieke persoon die het huishouden mee kan beredderen. Je zal van a tot z instaan tot het zelf indelen van je taken die bestaan uit oa poetsen, wassen, strijken, bedden opdekken,... En alle andere taken die minder vaak zullen voorkomen, maar wel tot algemene huishoudelijke taken behoren. Je zal tewerkgesteld worden bij verschillende vaste gezinnen. Je werkt als huishoudhulp met dienstencheques. Als huishoudhulp kunnen je taken bestaan uit poetsen, strijken en soms wassen, boodschappen doen of eten maken. Zelfstandig kunnen werken is een vereiste, net als zelf de gevraagde taken kunnen inplannen. Een eigen wagen of bromfiets hebben is een pluspunt.

  • Werken als huishoudhulp regio Mol? Kies voor Domestic Services! (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Waarom kies je voor ons? - een correct en eerlijk loon - werken in eigen regio - werkuren vrij te kiezen Zie aanbod voor meer voordelen! Wat verwachten wij van jou? Een betrouwbare en gemotiveerde werkkracht die correct en stipt is en respect toont voor de klant en zijn/haar woning.

  • Student(e) Avance Kuurne (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: AVANCE KUURNE

    Type: Studentenjob

    Avance is een specialist in de schoenenwereld! Avance telt verschillende modern ingerichte winkels in de grote en middelgrote steden van België. Voor onze winkel in Ring Shopping te Kuurne zijn we op zoek naar een gemotiveerde kandidaat om ons team te versterken. Als verkoopsassistent sta je onder andere in voor: advies en begeleiding van klanten bij hun aankopen; kassawerk; realiseren van bijverkoop; openen en afsluiten van de winkel; ...

  • PROJECT MANAGER FARMA (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: NEWPOINT PROFESSIONALS

    Type: Vaste Job

    Wat houdt deze functie in? Voor een groot, internationaal farmabedrijf in Vlaams-Brabant zijn we momenteel op zoek naar een ervaren Project Manager. In deze functie zal je nieuwe machines en productielijnen introduceren in een werkende productieplant. De projecten hebben als doel om de productiecapaciteit te verhogen. Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het project, van opstellen van specificaties tot validatie en certificatie. Je wordt hierbij ondersteund door een multidisciplinair team dat zeer sterke technische competenties heeft. Jouw taken: vastleggen van projectdoelstellingen, specificaties, acceptatiecriteria planning en budget opmaken, opvolgen en rapporteren coördinatie en aansturen van design, layouts, lastenboeken aansturen van een multidisciplinair projectteam: mechanisch, elektrisch, automatisering, utilities team meetings en workshops plannen en leiden prijsvragen uitschrijven, offertevergelijking, leverancierskeuze, commerciële onderhandeling, contractering verzekeren dat project/product requirements gedefinieerd, behaald en geverifieerd worden coördinatie van FAT, levering, plaatsing, installatie, SAT en oplevering van machines, utilities documentatie, opleiding, overdracht aan productie validatie en certificatie volgens CE en FDA-normering communiceren met leveranciers, management en stakeholders over voortgang, afwijkingen en opleveringen

  • HR OFFICER VOOR PROJECTOPDRACHTEN (BE767561) (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: Hudson Belgium nv/sa

    Type: Vaste Job

    Hudson is een HR adviesbureau met meer dan 35 jaar ervaring en onze missie is eenvoudig: organisaties ondersteunen door in te zetten op hun medewerkers. Deze missie kunnen we enkel volbrengen door op onze beurt zelf bijzondere HR-professionals aan te werven. Als lid van ons Hudson team heb je elke dag opnieuw impact op organisaties, haar medewerkers en werkzoekenden. Heb je interesse voor HR en maak je graag, samen met meer dan 250 andere overtuigde Hudson collega’s, het verschil? Dan zijn wij op zoek naar jou! Om onze afdeling Interim Management & Contracting te versterken, zijn we op zoek naar een (m/v) HR OFFICER voor projectopdrachten bij klanten Onze Interim Management & Contracting afdeling speelt in op vragen van klanten die om welke reden dan ook nood hebben aan tijdelijke versterking. Het kan daarbij gaan om een tijdelijke verhoogde workload, een vervanging naar aanleiding van ziekte of zwangerschap van een medewerker of het vertrek van een collega, etc. Je hebt al een stevige ervaring verworven binnen Rekrutering & Selectie (hetzij in consultancy, hetzij in een interne HR rol) of bent vanuit je business ervaring gepassioneerd geraakt door de mens in een organisatie en wil deze ervaring valoriseren door het uitvoeren van opdrachten in verschillende bedrijven. Je ziet deze job als een unieke kans om je professionele bagage uit te breiden, je kennis van de markt te vergroten en interessante contacten te leggen binnen verschillende bedrijven maar tegelijk te werken voor een referentie in de sector van Rekrutering & Selectie. Je kan je snel inwerken in de cultuur, sector en werkwijze van de klant waarbij je jouw opdracht uitvoert. Je houdt ervan op korte termijn jouw intern netwerk in het bedrijf waar je wordt ingezet, uit te bouwen. Je kan je identificeren met de Hudson cultuur en werkwijze, maar kan je daarnaast ook snel aanpassen aan de verwachtingen, waarden en werkwijze van de klant. Voor verschillende rekruteringsopdrachten analyseer je de behoeften van de klant waarbij je werkt en bepaal je de juiste rekruteringsmethode. Je maakt hiervoor gebruik van jouw ervaring en leergierigheid, creativiteit en ondernemingszin die je leiden naar paden om kandidaten te vinden. Je ontmoet kandidaten voor een interview en evalueert hun potentieel tijdens het selectieproces. Je geeft een advies en vormt een klankbord voor je klant bij het voorstellen van je eindkandidaten.

  • FREELANCE STUDIECOACH WISKUNDE - WETENSCHAPPEN (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: RE-MIND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ons pedagogisch team heeft freelance versterking nodig om de groeiende vraag naar bijlessen wiskunde - wetenschappen te kunnen invullen. We zoeken gevarieerde profielen die voor ons aan de slag gaan. Het aantal lesuren per week is variabel en door de coach te bepalen. Overdag, ’s avonds maar ook in het weekend leerlingen & studenten ondersteunen is zeker mogelijk. De job kan dus als bijberoep uitgeoefend worden & is perfect combineerbaar met het studentenleven. Klinkt interessant? Is het zeker en vast!

  • Schrijnwerker Regio Mechelen (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: UW RECHTERHAND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Renovatiegroep Uw Rechterhand zoekt in uw regio een schrijnwerker die ons team als zelfstandige wilt komen versterken. Sinds 2012 biedt Gamma België hun klanten een unieke montageservice aan in hun huis-aan-huis-folders, in de 85 winkels en online. Renovatiegroep Uw Rechterhand wordt door Gamma bouwmarkten aanbevolen als montageservice en wij plaatsen voor hun klanten allerlei producten zoals deuren, zonwering, dakramen, kasten, traprenovatie, tuinhuizen, sanitair etc. Kortom, zeer afwisselend, uitdagend en verantwoordelijk werk in een straal van 30 km vanaf uw woonplaats.

  • Homeopaat (HEFFEN)

    Regio: HEFFEN

    Bedrijf: DE SADELEIR

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor ons praktijkhuis in Willebroek en Heffen zijn we op zoek naar een homeopaat. Je werkt samen met sportcoach, kinesist, psycholoog, studiecoach, seksuoloog, ... Meer info over de praktijkhuizen op: www.praktijkhuispleintje.be www.praktijkhuissen.be

  • LERAAR TV/PV elektriciteit/mechanica/auto/carrosserie (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: KTA 1 Hasselt

    Type: Werfreserve

    werfreserve

Zoek naar antwoorden van REYNDERS ACCOUNTANCY in sociale netwerken
Look for responds of REYNDERS ACCOUNTANCY in social networks

Lees alle opmerkingen voor REYNDERS ACCOUNTANCY. Laat een reactie achter voor REYNDERS ACCOUNTANCY. REYNDERS ACCOUNTANCY bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for REYNDERS ACCOUNTANCY. Leave a respond for REYNDERS ACCOUNTANCY. REYNDERS ACCOUNTANCY on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie REYNDERS ACCOUNTANCY op de google maps. Adres en contacten REYNDERS ACCOUNTANCY
Location of REYNDERS ACCOUNTANCY on the google maps. Address and contacts of REYNDERS ACCOUNTANCY

Andere gerelateerde bedrijven als come REYNDERS ACCOUNTANCY REYNDERS ACCOUNTANCY: JET | LE RIMBAUD | MARIE-HELENE BERMAN | FEELING TUNING CAR | PROMACO INVEST

Other related companies as REYNDERS ACCOUNTANCY: JET | LE RIMBAUD | MARIE-HELENE BERMAN | FEELING TUNING CAR | PROMACO INVEST

REYNDERS ACCOUNTANCY is een bedrijf dat 1998 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is REYNDERS ACCOUNTANCY, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07175689697. Het bedrijf REYNDERS ACCOUNTANCY bevindt zich op het adres: LANDBROEKWEG 1; 3700; TONGEREN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 864,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 277,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Assistances juridiques. Conseillers fiscaux. Lijst met producten zijn Activit茅s: Conseils Juridiques.. Services: Conseils Fiscaux..
De hoofdactiviteit van REYNDERS ACCOUNTANCY is Maatschappelijke dienstverlening, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van REYNDERS ACCOUNTANCY is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van REYNDERS ACCOUNTANCY, openstaande posities, locatie van REYNDERS ACCOUNTANCY op de kaart.

REYNDERS ACCOUNTANCY is a company, that was registered 1998 in N\A region, Belgium. Full name of company is REYNDERS ACCOUNTANCY, company assigned to the tax number BE07175689697. The company REYNDERS ACCOUNTANCY is located at the address: LANDBROEKWEG 1; 3700; TONGEREN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 864,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 277,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Assistances juridiques. Conseillers fiscaux. List of products are Activit茅s: Conseils Juridiques.. Services: Conseils Fiscaux..
The main activity of REYNDERS ACCOUNTANCY is Social Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of REYNDERS ACCOUNTANCY is not available. You also can look at reviews of REYNDERS ACCOUNTANCY, open positions, location of REYNDERS ACCOUNTANCY on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over REYNDERS ACCOUNTANCY, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf REYNDERS ACCOUNTANCY, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about REYNDERS ACCOUNTANCY, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company REYNDERS ACCOUNTANCY, employees, financial statistics.