COLENS BUREAU

Contactgegevens COLENS BUREAU: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data COLENS BUREAU: address, phone, fax, email, website, opening hours

COLENS BUREAU

Regio (region): N\A, België

Adres (address): FRANS MERJAYSTRAAT 21; 1050; ELSENE (BRUSSEL), België

Telefoon (phone): 23456954 (+32-23456954) 23456954 (+32-23456954)

Fax (fax): +32 (51) 460-58-16 +32 (51) 460-58-16

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) COLENS BUREAU: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "COLENS BUREAU"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "COLENS BUREAU"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van COLENS BUREAU, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen COLENS BUREAU. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of COLENS BUREAU, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees COLENS BUREAU. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti COLENS BUREAU
Products information COLENS BUREAU

BTW identificatienummer (tax): BE01819305419
Ondernemingsnummer: 1871765136
Hoofdstad (capital): 702,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 470,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Activit茅s: D茅p?t de Brevets.

Product categorie (product category): Assistances juridiques

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor COLENS BUREAU
(Get full report from official database of BE for COLENS BUREAU)

Aanvulling soorten activiteiten voor COLENS BUREAU
Addition kinds of activities for COLENS BUREAU

09719902. Wildlife management | Wildlife management
22990100. Batting, wadding, padding en vullingen | Batting, wadding, padding and fillings
26750103. Panelen, karton, schimmelvorming: gemaakt van aangekochte materialen | Panels, cardboard, die-cut: made from purchased materials
32550204. Tankblokken, glashuis: klei | Tank blocks, glasshouse: clay
35489903. Las- en snijapparatuur en accessoires, niet inbegrepen | Welding and cutting apparatus and accessories, nec
57349901. Persoonlijke computers | Personal computers
60999902. Depot makelaars | Deposit brokers

Werken bij COLENS BUREAU: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in COLENS BUREAU: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor COLENS BUREAU. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for COLENS BUREAU. Looking for open vacancies in other companies

  • Zorgkundige Interne-Geriatrie 6B (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Vacaturenummer: 5813 Locatie: ZNA Jan Palfijn in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: Interne-Geriatrie 6B Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: bepaalde duur Wil je samen met je collega’s garant staan voor kwaliteitsvolle zorg? Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je verleent zorg op het gebied van ADL-behoefte (Activiteiten van het Dagelijks Leven) van een patiënt onder toezicht van een verpleegkundige. Onder de term patiënt wordt verstaan: patiënt, cliënt, resident, familie of andere betekenisvolle personen voor de patiënt. Je bent mede verantwoordelijk voor de hotelfunctie en het comfort van de patiënt naargelang zijn noden en dit zonder onderscheid van geslacht, ras, godsdienstige of filosofische overtuiging. Je verleent zorg op het gebied van ADL-behoeften (Activiteiten Dagelijks Leven) van een patiënt onder toezicht van een verpleegkundige. Je presteert wisselende diensten: vroege, late, weekends en feestdagen. Je zorgt voor het vervoer en het begeleiden van patiënten die geen specifieke observatie vereisen. Je geeft observaties met betrekking tot de patiënt mondeling en schriftelijk door aan de leidinggevende of verantwoordelijke van de zorgomgeving. Je bewaakt de kwaliteit van de jouw toevertrouwde taken. Je voert de huishoudelijke taken op de afdeling uit. Je volgt opleidingen en bijscholingen. Je werkt mee aan de door de instelling over overheid opgelegde taken (registraties, … ). Je voert de gedelegeerde administratieve taken uit. Je ontvangt leiding van het (vervangend) afdelingshoofd van de afdeling. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer HR rekrutering ZNA op 03 217 79 90. Meer weten over de functie? Contacteer Mieke Massy, Verpleegkundig Hoofd Interne verpleging Jan Palfijn, op 03 800 61 34. Zie je dit 100% zitten?

  • All-Round Administratief Bediende (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: Let's Work Industry Moeskroen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Moeskroen actief in leveren van bouwtoebehoren is Let's Work op zoek naar een Administratief bediende. Jou taken: - Preventiebeleid - Dagdagelijkse administratieve taken - Klachtenbehandeling - Aanvragen receptiebons - Vorderingsstaten opmaken en opvolgen - Credit control - Facturatie - Stockbeheer - Administratieve flow- en kostenoptimalisatie - Investering- en subsidie dossiers opmaken en opvolgen - Rapportenringen

  • Huishoudhulp (dienstencheques) regio Lede (LEDE)

    Regio: LEDE

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Merksem/Brasschaat (MERKSEM)

    Regio: MERKSEM

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.  Voor deze regio's dient u over een auto of bromfiets te beschikken.

  • Huishoudhulpen regio Hever - Boortmeerbeek (HAACHT)

    Regio: HAACHT

    Bedrijf: HAPPI HOME

    Type: Dienstenchequebaan

    Happi Home bestaat uit een team van meer dan 100 toffe huishoudhulpen waarvan er enkelen met meer dan 12 dienstjaren als poetshulp. We vinden een langdurige samenwerking met onze huishoudhulpen zeer belangrijk, met een persoonlijke en individuele begeleiding. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een vaste waarde in de regio Haacht. Hou jij ervan om de woning van klanten onder handen te nemen en achter te laten als een Happi Home? Dan pas jij binnen ons team! Wij zijn op zoek naar extra huishoudhulpen die ons team willen versterken en in privéwoningen van klanten instaan voor alle huishoudelijke taken die kunnen aangevuld worden met wassen, strijken enz… (trefwoorden: thuishulp, dienstencheque, dienstencheques, kuisen, schoonmaken, poetsen, poetswerk, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, kuisvrouw, poetsdame, kuisman, huishoudhulp ).

  • Huishoudhulp Oostende (Regio Oostende)

    Regio: Regio Oostende

    Bedrijf: ADECCO HOME SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen helpen in hun woning. Hen gelukkig maken door de wekelijkse schoonmaak van hen over te nemen. Naast algemene schoonmaak, lap je ook de ramen en strijk je het wasgoed. JIJ KIEST je eigen uurrooster. JIJ KIEST waar in welke regio jij wil werken.

  • Kassamedewerker (wekelijks) (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: DOE HET ZELF

    Type: Studentenjob

    Als kassamedewerker ben je verantwoordelijk voor het onthaal en de begeleiding van onze klanten aan de kassa. Je houdt de kassa bij en staat eveneens in voor administratieve taken.

  • Jobstudenten M/V - Sint Katelijne Waver (SINT-KATELIJNE-WAVER)

    Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER

    Bedrijf: BAKKERIJ CARL

    Type: Studentenjob

    Bakkerij Carl is steeds op zoek naar gemotiveerde studenten M/V die graag een centje willen bijverdienen. Voor onze nieuwe vestiging te Sint Katelijne zijn we op zoek naar studenten die kunnen werken op zaterdag en/of zondag, alsook tijdens vakantieperiodes Waaruit bestaan je taken: Bedienen van de klanten aan de bakkerij en in de verbruiksruimte (opdienen) Op orde houden van de winkel Aanvullen van de stock ... Op welke dagen kan je bij ons werken: Keuze in uren om te werken Op weekdagen, indien je geen school hebt Tijdens de weekends Tijdens schoolvakanties

  • Senior ISOL Target Assembly Designer (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: SCK

    Type: Vaste Job

    Het SCK•CEN ontwikkelt de multifunctionele bestralingsinstallatie MYRRHA, een flexibele snelspectrum onderzoeksreactor die wordt aangedreven door een deeltjesversneller (ADS= Accelerator Driven System). Hij bestaat uit een linaire protonversneller van 600 MeV (linac) die een door lood-bismut gekoelde subkritische reactor aandrijft. Volgens het gefaseerde implementatieplan van MYRRHA zal een eerste faciliteit, MINERVA genaamd, worden gebouwd in het SCK•CEN in Mol. MINERVA omvat het ontwerp, de bouw, de ingebruikname en de exploitatie van een unieke infrastructuur bestaande uit een lineaire protonversneller van 100 MeV gekoppeld aan een ISOL target station voor fundamenteel onderzoek en voor de productie van medische radio-isotopen, alsmede een target station voor onderzoek naar fusiematerialen. In het kader van dit project is het Institute for Advanced Nuclear Systems (ANS) op zoek naar een Senior ISOL Target Assembly Designer voor onze Proton Target Research (PTR)-eenheid van de Accelerator Project (ACP)-groep. Als Senior ISOL Target Assembly Designer zult u de volgende verantwoordelijkheden hebben: ontwerp van de ISOL-target assemblage: coördineren, integreren van en bijdragen aan het ontwerp van de verschillende subcomponenten (doel, doelcontainer, vacuümkamer, koeling, ionenbron ...); leidinggeven en zorgen voor de technische interface met de andere componenten van het ISOL-systeem; bijdragen aan alle aspecten van doelontwikkeling en -optimalisatie voor de productie van radioactieve ionenbundels (RIB) met hoge rendementen en van hoge kwaliteit; zorgen voor de productie van de nodige doeleenheden voor de stralingsvraag volgens het goedgekeurde RIB-productie- en faciliteitexploitatieschema; karakteriseren en documenteren van de prestaties en productiesnelheid van alle doelassemblages (zowel tijdens de offline tests tijdens de ontwikkeling van de faciliteit als online, nadat de faciliteit operationeel is geworden); initiëren van innovatieve ideeën voor de productie van nieuwe ionenbundels; op de hoogte blijven van de gebruikersvraag naar RIB's en van de algehele ISOL-systeemprestaties bij andere ISOL-faciliteiten.

  • SOCIAL MEDIA & CONTENT COÖRDINATOR (HUMBEEK)

    Regio: HUMBEEK

    Bedrijf: KREFEL

    Type: Vaste Job

    Voor onze hoofdzetel te Grimbergen (Humbeek) zijn wij op zoek naar een medewerker/medewerkster voor de E-commerce. Als medewerker/medewerkster op de E-commerce afdeling neem je een centrale rol op binnen de Online Services van Krëfel. Je hebt een achtergrond in customer service en weet je te redden in beide landstalen (NL-FR). Frans als hoofdtaal is een pluspunt. Als Customer Service Medewerker/-Medewerkster ben je verantwoordelijk voor de administratieve en organisatorische opvolging van klantendossiers om maximale klantentevredenheid te bieden. Je vervult een belangrijke rol binnen de organisatie met een zeer uiteenlopend takenpakket. Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn : Optreden als eerste aanspreekpunt voor klanten, vooral via e-mail, sociale media als via chat om een efficiënte en klantgerichte service te bieden. Verwerken van de binnenkomende aanvragen, opmerkingen (mail, telefonisch, chat, sociale media,...) en zo snel en correct mogelijk de meest gepaste oplossing voorstellen. Problemen en klachten op een klantgerichte wijze oplossen in vlotte samenwerking met de verschillende interne diensten. Nauwkeurig verwerken en beheren van klantengegevens, zodat klantendossiers actueel blijven. Diverse administratieve handelingen om klantenaanvragen optimaal te ondersteunen. Signaleren van klantsignalen of knelpunten in de dienstverlening en het bijdragen aan verbeteringen. Ondersteunen van marketingacties en communicatie.

  • FREELANCE HR CONSULTANTS (BE766284) (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: HUDSON BELGIUM NV

    Type: Zelfstandige activiteit

    Hudson is internationaal marktleider in HR dienstverlening. Via onze Talent Management, Rekrutering & Selectie en Interim Management oplossingen helpen wij onze klanten om succes te boeken met mensen. Onze afdeling Career Guidance en Outplacement staat in voor loopbaanbegeleiding en outplacementbegeleiding van werknemers. Ter versterking van dit team zijn we voor ons kantoor in Hasselt op zoek naar (m/v): FREELANCE HR CONSULTANTS Loopbaanbegeleiding & Outplacement Heb je ervaring als Loopbaancoach of met het begeleiden van Outplacements en heb je interesse om op freelance basis te werken? Ben je ondernemend en lig je wakker van kwaliteit en professionaliteit? Wil je deel uitmaken van een dynamische en ambitieuze organisatie? Dan ben je bij Hudson aan het juiste adres.

  • Freelance docent 'zakelijk frans' Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: CENTRUM VOOR AVONDONDERWIJS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW heeft een team van professionele docenten die actief zijn als zelfstandig ondernemer en freelance docent. Onze docenten zijn werkzaam als ondernemer binnen hun vakgebied en kennen hun specialisatie door en door. We zoeken steeds nieuwe docenten die hun passie voor hun vak willen doorgeven. MINIMUMVEREISTEN OM DOCENT TE WORDEN Om aan CVA te kunnen lesgeven heb je als docent minimaal 3 jaar ervaring als zelfstandige in hoofdberoep of 5 jaar in bijberoep. Bij voorkeur beschik je over de nodige pedagogische kwalificaties en ervaring hebben als lesgever. We hechten veel belang aan praktijkervaring in het bedrijfsleven en foutloos Nederlands spreken en schrijven. Een docent moet bij ons zeer klantvriendelijk, communicatief en hulpvaardig zijn. Je bent een geboren spreker en kan een groep enthousiast maken voor jouw vak. Je kan een les op een gestructureerde manier opbouwen en verschillende didactische methodes toepassen om de leerdoelen te bereiken. Voor de klas geef je blijk van voldoende zelfvertrouwen en vakkennis. We geven graag de voorkeur aan docenten die ervaring hebben met lesgeven, coachen of het begeleiden van workshops, maar dit is geen vereiste.

Zoek naar antwoorden van COLENS BUREAU in sociale netwerken
Look for responds of COLENS BUREAU in social networks

Lees alle opmerkingen voor COLENS BUREAU. Laat een reactie achter voor COLENS BUREAU. COLENS BUREAU bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for COLENS BUREAU. Leave a respond for COLENS BUREAU. COLENS BUREAU on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie COLENS BUREAU op de google maps. Adres en contacten COLENS BUREAU
Location of COLENS BUREAU on the google maps. Address and contacts of COLENS BUREAU

Andere gerelateerde bedrijven als come COLENS BUREAU COLENS BUREAU: ALDI | MENUISERIE D GRANDHENRY | WILFRIED ADRIAENS | RITA BAUWENS | DATA4S FUTURE TECHNOLOGIES

Other related companies as COLENS BUREAU: ALDI | MENUISERIE D GRANDHENRY | WILFRIED ADRIAENS | RITA BAUWENS | DATA4S FUTURE TECHNOLOGIES

COLENS BUREAU is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is COLENS BUREAU, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01819305419. Het bedrijf COLENS BUREAU bevindt zich op het adres: FRANS MERJAYSTRAAT 21; 1050; ELSENE (BRUSSEL). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 702,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 470,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Assistances juridiques. Lijst met producten zijn Activit茅s: D茅p?t de Brevets..
De hoofdactiviteit van COLENS BUREAU is Meubels en uitrustingen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van COLENS BUREAU is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van COLENS BUREAU, openstaande posities, locatie van COLENS BUREAU op de kaart.

COLENS BUREAU is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is COLENS BUREAU, company assigned to the tax number BE01819305419. The company COLENS BUREAU is located at the address: FRANS MERJAYSTRAAT 21; 1050; ELSENE (BRUSSEL). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 702,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 470,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Assistances juridiques. List of products are Activit茅s: D茅p?t de Brevets..
The main activity of COLENS BUREAU is Furniture and Fixtures, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of COLENS BUREAU is not available. You also can look at reviews of COLENS BUREAU, open positions, location of COLENS BUREAU on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over COLENS BUREAU, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf COLENS BUREAU, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about COLENS BUREAU, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company COLENS BUREAU, employees, financial statistics.