VEROMAC
Contactgegevens VEROMAC: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data VEROMAC: address, phone, fax, email, website, opening hours
VEROMAC
Regio (region): N\A, België
Adres (address): RUE DES PANOTTES 30; 7830; SILLY, België
Telefoon (phone): 67410060 (+32-67410060) 67410060 (+32-67410060)
Fax (fax): +32 (63) 723-81-28 +32 (63) 723-81-28
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) VEROMAC: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "VEROMAC"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "VEROMAC"? - Contact us!
We found such data of VEROMAC, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees VEROMAC. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti VEROMAC
Products information VEROMAC
Produits: Caf茅.. Produits: Distributeurs Automatiques.
Product categorie (product category): Equipement divers pour commerces Alimentation sp茅cialis茅e
Aanvulling soorten activiteiten voor VEROMAC Addition kinds of activities for VEROMAC
20230101. Gebottelde babyformule | Bottled baby formula
25150205. Lente kussens | Spring cushions
28190606. Kernschroot, opwerking | Nuclear fuel scrap, reprocessing
33989903. Metalen brandend | Metal burning
50999910. Robots, service of nieuwigheid | Robots, service or novelty
Werken bij VEROMAC: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in VEROMAC: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor VEROMAC. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for VEROMAC. Looking for open vacancies in other companies
-
Monteur (HAMONT-ACHEL)
Regio: HAMONT-ACHEL
Bedrijf: Randstad
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
plaatsen van staalconstructies
-
Administratief bankbediende global trading (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: Unique Office
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als administratief bankbediende global trading ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van het openen, wijzigen en betalen van documentaire incassi, zowel import als exportdossiers Je staat in voor een correcte overdracht van instructies aan de back office Je onderhoudt contact met klanten in geval van ontbrekende of onjuiste documenten en opvolging van dossier Je volgt de binnenkomende fondsen op en gaat na of de boekingen hieromtrent correct uitgevoerd worden
-
Operator (m/v) (LOKEREN)
Regio: LOKEREN
Bedrijf: ACTIEF INTERIM Lokeren
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor onze klant te Lokeren zijn wij op zoek naar een operator. Het bedrijf maakt deel uit van de Corialis Group en is wereldwijd vermaard om zijn productie en ontwikkeling van aluminium constructies en schrijnwerk voor de bouw (ramen, deuren, veranda’s, …). Jouw takenpakket zal bestaan uit: - Bedienen van machines - Instellen van machines (machines= extrusie, zaagmachine, rekband, pers)
-
customer service export (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: Accent
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als customer service export sta je in voor: de algemene dienstverlening opvolgen en controleren volgens de overeengekomen bepalingen voor jouw klanten de facturatie van het transport voorbereiden alle informatie verzamelen met betrekking tot de vrachtprijs en het transport alle nodige transporten regelen en opvolgen van de kaai opstellen en controleren van documenten en aan de klanten dienstverleners ... overhandigen de documenten voor de opvolging van de activiteiten invullen afwijkingen vaststellen en verbeteringen voorstellen klachtenbehandeling
-
Operator voor instellen machine (KORTEMARK)
Regio: KORTEMARK
Bedrijf: FORUM JOBS TORHOUT
Type: Interim met optie "vast werk"
Spreekt een job als operator jou aan en is regio Kortemark voor jou haalbaar? Lees dan zeker verder want we hebben een job op lange termijn die we graag aan jou voorstellen. Als je aan de slag gaat bij deze firma krijg je eerst een interne opleiding. Je leert bij over hun productie, het productieproces, de verschillende lijnen, diverse instellingen, ... Vervolgens is het jouw job om een productielijn draaiende te houden. Hierbij komen volgende zaken kijken: - opvolgen van productieproces - instellen en bedienen van de machines - controleren en opvolgen van parameters - staalnamen en kwaliteitscontroles - algemene netheid binnen bedrijf (machine reinigen, vegen, etc.) Kortom, een gevarieerde job!
-
Operator stansmachines | 2 ploegen (SINT-NIKLAAS)
Regio: SINT-NIKLAAS
Bedrijf: Synergie Sint-Niklaas Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een drukkerij in Sint-Niklaas zijn we op zoek naar een gemotiveerde operator voor de vouwmachines. Jouw takenpakket bestaat uit: Aanvoer van grondstoffen aan de stansmachine Instellen van de machine Controles uitvoeren tijdens de productie Basisonderhoud uitvoeren
-
HULPBOEKHOUDER (GEEL)
Regio: GEEL
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
De hulpboekhouder zorgt in samenwerking met de hoofdboekhouder voor de volledige financiële en analytische boekhouding van de groep; Hij/zij is aanspreekpunt voor klanten leveranciers en werknemers voor alle aan- en verkoopfacturen; Betalingsverkeer (Isabel - Bankuittreksel) behandeling aan- en verkoopfacturen voorbereiden bestelbonnen diverse boekingen en rapporteringen algemeen klassementswerk (digitaliseren - Navision).
-
Poetshulp/Huishoudhulp in Neerpelt – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (NEERPELT)
Regio: NEERPELT
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
Goedbetaalde huishoudhulp regio Sint-Lievens-Houtem (SINT-LIEVENS-HOUTEM)
Regio: SINT-LIEVENS-HOUTEM
Bedrijf: Partena Hulp in huis
Type: Dienstenchequebaan
Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)
-
SALES ADVISORS (weekendhulp) (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: H & M
Type: Studentenjob
Wij zijn op zoek naar Sales Advisors (m/v) in Antwerpen centrum! Ben je klaar voor een klantgerichte carrière vol actie in het hart van ons bedrijf? Vind jouw ideale job in een internationale fashionomgeving die steeds in ontwikkeling is en waar je door uitstekende klantenservice de meest optimale shopping ervaring kunt creëren. We bieden jou een job aan waar elke dag een avontuur is en waar jouw persoonlijke groei en ontwikkeling even belangrijk is als onze business. Je verantwoordelijkheden Behalve heel veel fun, horen bij de job van Sales Advisor bij H&M heel wat verantwoordelijkheden. Op je ‘to do’-lijstje staan volgende taken: • Uitstekende klantenservice bieden om onze verkoop te maximaliseren op de verkoopvloer, in de paskamers en aan de kassa • Actief werken met de goederen – aanvullen, plooien, inhangen, opruimen en presenteren. • Aan de kassa werken • De levering verwerken en goederen uitpakken • De goederen beveiligen, prijsveranderingen en kortingen aanbrengen • Het volgen van alle verkooproutines, -richtlijnen en –beleid om te veiligheid van de winkel te verzekeren en verlies tegen te gaan • In team werken en actief je collega’s ondersteunen en helpen Je profiel We geloven dat jij, net als iedereen bij H&M, een verkoopgerichte, sociale, communicatieve, en ambitieuze team player bent, boordevol energie en optimisme. Je beschikt over de volgende persoonlijke kwaliteiten: • Je kunt klanten en collega’s op een vriendelijke en behulpzame manier benaderen. • Je bent in staat om verkoopopportuniteiten te herkennen en het aanbod van H&M te maximaliseren • Je staat open voor feedback en kan op een duidelijke en oprechte manier communiceren met je team en managers • Je kunt verschillende taken tegelijkertijd uitvoeren en kan omgaan met een hoge werkdruk • Je beschikt over de energie en ambitie om je taken op een efficiënte en geschikte manier af te werken • Je bent bereid om bij te leren en te verbeteren Interessant? Dit is je kans op een buitengewone carrière!
-
Dossierbeheerder Employee Benefits verzekeringen (BORGERHOUT)
Regio: BORGERHOUT
Bedrijf: Vanbreda Risk & Benefits
Type: Vaste Job
Onze afdeling Employee Benefits helpt onze klanten bij het opzetten van sociale zekerheidsplannen die het best aansluiten bij hun HR-beleid. Onze adviseurs ontwikkelen plannen op maat en werken mee aan een goede implementatie en communicatie. Je bent dé gesprekspartner en vertrouwenspersoon voor je toegewezen klantenportefeuille. Je helpt je klanten verder met vragen aangaande Employee Benefits verzekeringen (pensioen, overlijden, bonusplannen, werkonbekwaamheid, hospitalisatie,…) en werkt mee aan een op maat gemaakte oplossing. Je treedt op als adviseur en verlengde van de HR dienst van jouw klanten. Je verzorgt van A tot Z het administratief beheer van de verzekeringsdossiers. Je zorgt ervoor dat polissen op maat uitgewerkt, aangepast en opgevolgd worden. Je controleert nauwkeurig en kritisch de administratieve stukken en dossiers van je klanten. Je bouwt expertise op binnen het domein van Employee Benefits verzekeringen voor zowel zelfstandigen als loontrekkenden. Je ondersteunt de accountmanager door het voorbereiden van klantenbezoeken en opmaken van inventarissen.
-
Leadership Development Specialist (MERELBEKE)
Regio: MERELBEKE
Bedrijf: LIDL Belgium & Co
Type: Vaste Job
Onze HR-afdeling is volop in beweging om onze doelstellingen voor 2020 te behalen. Daarom zijn we op zoek naar een gedreven iemand die de schouders wenst te zetten onder onze HR-strategie, waarin de groei en ontwikkeling van onze medewerkers centraal staat. In het training & development team wordt het jouw uitdaging om onze nieuwe leiderschapscultuur verder vorm te geven. Je implementeert ons bestaande leiderschapsmodel ‘building high5 leaders’ Je streeft ernaar om van onze leidinggevenden echte high5 ambassadors te maken Je optimaliseert bestaande modules en trajecten en zorgt voor ondersteunende tools Je werkt ‘voor- en natrajecten’ uit om de transfer of learning optimaal te stimuleren Je staat als interne trainer in voor zowel het inhoudelijk ontwikkelen als het geven van opleidingen en workshops. Je stelt acties op in functie van het ontwikkelen van een leiderschapscultuur Je volgt relevante ontwikkelingen in Leadership op om deze te vertalen naar de praktijk, Je werkt samen met de interne trainers en treedt op als sparring partner tot op Directieniveau Je fungeert als content expert in projecten en slaagt erin om deze van A tot Z zelfstandig uit te werken en gevalideerd te krijgen.
Zoek naar antwoorden van VEROMAC in sociale netwerken
Look for responds of VEROMAC in social networks
Lees alle opmerkingen voor VEROMAC. Laat een reactie achter voor VEROMAC. VEROMAC bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for VEROMAC. Leave a respond for VEROMAC. VEROMAC on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie VEROMAC op de google maps. Adres en contacten VEROMAC Location of VEROMAC on the google maps. Address and contacts of VEROMAC
Andere gerelateerde bedrijven als come VEROMAC VEROMAC: AGORA KOELWAGENS-CONTAIN. | CHARLIER E | GIANCARLO SILI | ASSIVER | Ronald
Other related companies as VEROMAC: AGORA KOELWAGENS-CONTAIN. | CHARLIER E | GIANCARLO SILI | ASSIVER | Ronald
VEROMAC is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is VEROMAC, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01587219238. Het bedrijf VEROMAC bevindt zich op het adres: RUE DES PANOTTES 30; 7830; SILLY. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 805,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 601,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Equipement divers pour commerces Alimentation sp茅cialis茅e. Lijst met producten zijn Produits: Caf茅.. Produits: Distributeurs Automatiques..
De hoofdactiviteit van VEROMAC is Papier en geallieerde producten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van VEROMAC is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van VEROMAC, openstaande posities, locatie van VEROMAC op de kaart.
VEROMAC is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is VEROMAC, company assigned to the tax number BE01587219238. The company VEROMAC is located at the address: RUE DES PANOTTES 30; 7830; SILLY. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 805,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 601,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Equipement divers pour commerces Alimentation sp茅cialis茅e. List of products are Produits: Caf茅.. Produits: Distributeurs Automatiques..
The main activity of VEROMAC is Paper and Allied Products, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of VEROMAC is not available. You also can look at reviews of VEROMAC, open positions, location of VEROMAC on the map.