UMA

Contactgegevens UMA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data UMA: address, phone, fax, email, website, opening hours

UMA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE PIERRE-BOSSEAU 27; 5670; VIROINVAL, België

Telefoon (phone): 60311425 (+32-60311425) 60311425 (+32-60311425)

Fax (fax): +32 (53) 165-23-47 +32 (53) 165-23-47

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) UMA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "UMA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "UMA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van UMA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen UMA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of UMA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees UMA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti UMA
Products information UMA

BTW identificatienummer (tax): BE08039489746
Ondernemingsnummer: 4399444580
Hoofdstad (capital): 789,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 326,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1999

Producten die in UMA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Epiceries

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor UMA
(Get full report from official database of BE for UMA)

Aanvulling soorten activiteiten voor UMA
Addition kinds of activities for UMA

243199. Millwork, nec | Millwork, nec
504303. Filmapparatuur | Motion picture equipment
01619903. Komkommer boerderij | Cucumber farm
20539907. Pies, bakkerij; | Pies, bakery; frozen
22410110. wicking | Wicking
27590504. Kantoorartikelen: drukwerk, NSK | Stationery: printing, nsk
34919905. Drukventielen en regelaars, industrieel | Pressure valves and regulators, industrial
51360302. Leren en schapen beklede kleding, mannen en jongens ' | Leather and sheep lined clothing, men's and boys'
59990602. Communicatie apparatuur | Communication equipment
73899902. Ballonnen, nieuwigheid en speelgoed | Balloons, novelty and toy

Werken bij UMA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in UMA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor UMA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for UMA. Looking for open vacancies in other companies

  • Teamcoach - Dienst Wegen, Bruggen en Waterlopen (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Start People Poolstok

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    U leidt een team van een achttal medewerkers (dossierbeheerders, minderhinder-controleurs en toezichter) en stuurt de werkzaamheden van dit team aan, in nauwe samenwerking met de andere teamcoaches en onder eindverantwoordelijkheid van uw afdelingshoofd. U hanteert een coachende leidingstijl en realiseert een goede samenwerking met en tussen uw medewerkers onderling, met ruimte voor overleg en met oog voor verbetering van de bestaande werking. U bewaakt de interne afspraken en werkprocessen, zorgt voor een integere en klantvriendelijke dossierbehandeling, bewerkstelligt zo nodig pragmatische oplossingen, neemt beslissingen wanneer dit vereist is en volgt zelf bepaalde complexe of gevoelige dossiers op. Als lid van de staf van IPR staat u mee in voor de dagelijkse operationele coördinatie van IPR, monitort u een overkoepelend kernproces (eerstelijnswerking, vergunningen of controle en handhaving) en bevordert u de samenwerking tussen IPR en diverse andere diensten en instanties. Bijkomend kan u belast worden met beleidsvoorbereidende taken.

  • Heftruckchauffeur twee ploegen m/v (DESSELGEM)

    Regio: DESSELGEM

    Bedrijf: ADECCO WAREGEM INDUSTRIE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben jij een ervaren heftruckchauffeur, op zoek naar een nieuwe uitdaging in twee ploegen te regio Waregem? Dan is deze job iets voor jou! Als heftruckchauffeur ga je aan de slag bij een Europese producent van isolatiemateriaal (glaswol, blaaswol en geëxtrudeerd polystyreen). Hun verschillende productfamilies bieden een uniek en ruim assortiment aan duurzame oplossingen voor alle toepassingen in nieuwbouw en renovatie, zowel voor residentiële als niet-residentiële gebouwen. Het is een Belgische fabrikant, die sinds 1968 in België aanwezig is. De heftruckchauffeur staat in voor het transporteren (met de heftruck) van de afgewerkte producten van het einde van de lijn. Daarnaast dient de heftruckchauffeur vrachtwagens te laden met afgewerkte producten. Je controleert de producten. Je staat in voor het laden en lossen van vrachtwagens.

  • Vrachtwagenchauffeur CE ( M/V) (ZELZATE)

    Regio: ZELZATE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Jou job bestaat uit het vervoeren van stukgoederen op paletten alsook andere gepaletiseerde materialen zoals RVS en aluminium in alle vormen en maten.

  • Huishoudhulp regio Genk (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: T-IINTERIM GENK

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp ben je verantwoordelijk voor de  huishoudelijke taken bij je gezinnen.  Deze taken zijn voornamelijk poetsen van de woning en kunnen ook aangevuld worden met wassen, strijken, bereiden van maaltijden en boodschappen doen.

  • Huishoudhulp - SINT-KATELIJNE-WAVER (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: hands@home

    Type: Dienstenchequebaan

    Om elke klant de gewenste service en kwaliteit te kunnen blijven garanderen, zijn wij bij Hands @ Home op zoek naar extra gemotiveerde werknemers (man/vrouw) die in een aangename omgeving tewerkgesteld willen worden. Uw profiel bij Hands @ Home U bent gemotiveerd en hebt oog voor detail U heeft voldoende (relevante) werkervaring U bent altijd stipt, correct en betrouwbaar ! U wilt minimum 12 uur per week aan de slag U wil zelf in een propere omgeving fungeren U bent ook fier over het werk dat u aflevert U heeft basiskennis van de Nederlandse taal Indien deze kenmerken u eigen zijn, dan zal u zeer gemotiveerd en tevreden deel kunnen uitmaken van ons enthousiast team!

  • HUISHOUDHULPEN DEELTIJDS LOCHRISTI (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: GREENHOUSE LOCHRISTI

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit regio Lochristi zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !

  • Jobstudent winkelmedewerker (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: Konvert Interim Lommel

    Type: Studentenjob

    Voor Pelckmans Lommel zoeken wij gemotiveerde jobstudenten die in het weekend (zaterdag en/of zondag) op regelmatige basis een centje willen bijverdienen. Je komt terecht in een dynamisch familiebedrijf waar je op verschillende afdelingen tewerkgesteld kan worden. Wij zoeken kandidaten die houden van afwisseling en graag de handen uit de mouwen steken. Een eerdere werkervaring binnen de verkoop is een pluspunt, maar de job wordt vooral ter plaatse aangeleerd. Ideaal dus om een eerste werkervaring op te doen!

  • Medior Java Developer (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: Artilium

    Type: Vaste Job

    Als Medior/Senior Developer ben je dagelijks bezig met de implementatie van nieuwe features op een projectmatige manier. Je schrijft niet alleen code maar denkt ook mee over de architectuur en gebruikte technologieën. Multi-platform en automatisatie zijn evident. Je gebruikt je ervaring en kennis en helpt hiermee collega's om tot optimale oplossingen te komen. Als voorstander van een DevOps cultuur draag je dagelijks bij aan de CI/CD structuur en helpt mee om deze in de toekomst nog te verbeteren.

  • Allround Administratief Bediende (HULSHOUT)

    Regio: HULSHOUT

    Bedrijf: ADECCOEXPERTS KEMPEN LIMBURG

    Type: Vaste Job

    Allround Administratief Bediende gezocht voor een internationaal bedrijf gelegen in Hulshout. Ben je administratief sterk en communicatief in het Nederlands, Engels en Frans? Hou je van een gevarieerd takenpakket en werk je graag in een team? Ben je organisatorisch en detailgericht? Solliciteer online via www.adecco.be ! Klik rechtsonder op de knop solliciteren en vergeet niet je sollicitatie te bevestigen. Of stuur uw recente CV door naar [email protected] Je bent verantwoordelijk voor: ondersteuning van de sales- order- en stockadministratie, bestellingen correct en stipt verwerken, opvolging van de vrije voorraad i.f.v. de lopende salescontracten opvolging palletbeheer + stock bij externe opslagplaatsten meewerken aan de implementie van een ERP-systeem op de verkoopafdeling, vermarkten van onze nieuwe producten, offertes uitwerken + opvolgen,

  • Adviseur/verkoper/consultent M/V (Regio Asse)

    Regio: Regio Asse

    Bedrijf: JULIE AND HER JEWELS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij opzoek naar een bijkomend lucratief inkomen ? Je hebt al een fulltime / parttime job en zoekt naar een extra ? Een extra die rekening houd met uw agenda en zonder investering? Dit is mogelijk! Wij zijn op zoek naar een adviseur/verkoper/consultentM/V, die een bijkomend lucratief inkomen wenst te verdienen! Wij zijn een gerenommeerde en prestigieuze juweelfabrikant van kwaliteitsjuwelen aan scherpe prijzen. Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een vertegenwoordiger/consultent in jouw regio. Als vertegenwoordiger/consultent bestaat uw takenpakket uit : -Onthaal en advies van klanten. -De klanten adviseren en inspireren. -De bestellingen opnemen bij verkoop. -Het imago vertegenwoordigen bij het cliënteel. -Een kwaliteitsvolle dienst na verkoop te bieden. -U werkt mee aan commerciële acties conform de vooropgestelde organisatie. -Het leuke aan het werk is dat je zelf je doelstellingen bepaalt (je bent je eigen baas) -Administratieve opvolging van A tot Z en rapportering aan de zaakvoerder. -Beurzen en happeningskunnen, indien gewenst, deel uitmaken van de functie. -Doel klanten te fideliseren

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Spontane Sollicitatie Schoonmaak Herentals 2018 (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Werfreserve

    Welkom in onze wereld van diensten! Als wereldleider op het vlak van facilitaire dienstverlening, is het onze belangrijkste taak om bedrijven een waaier van ondersteunende diensten aan te bieden en te beheren. ISS Facility Services stelt in België 12.000 mensen tewerk in de Catering, Cleaning, Office support en Property Services. Deze vacature betreft een RESERVE. Wanneer wij op zoek zijn naar mensen uit de regio Herentals zullen wij jou contacteren voor de functie. Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van verschillende ruimtes: burelen, sanitair, gangen, trappen... ; Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,...; Dit zijn meestal deeltijdse jobs 's morgens (vanaf 6u) of 's avonds (vanaf 16u).

Zoek naar antwoorden van UMA in sociale netwerken
Look for responds of UMA in social networks

Lees alle opmerkingen voor UMA. Laat een reactie achter voor UMA. UMA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for UMA. Leave a respond for UMA. UMA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie UMA op de google maps. Adres en contacten UMA
Location of UMA on the google maps. Address and contacts of UMA

Andere gerelateerde bedrijven als come UMA UMA: BAKU | CHASSIS MUST SC | CABO | KINKY STAR VZW | E C E I

Other related companies as UMA: BAKU | CHASSIS MUST SC | CABO | KINKY STAR VZW | E C E I

UMA is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is UMA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08039489746. Het bedrijf UMA bevindt zich op het adres: RUE PIERRE-BOSSEAU 27; 5670; VIROINVAL. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 789,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 326,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Epiceries. Producten gemaakt in UMA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van UMA is Lidmaatschapsorganisaties, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van UMA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van UMA, openstaande posities, locatie van UMA op de kaart.

UMA is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is UMA, company assigned to the tax number BE08039489746. The company UMA is located at the address: RUE PIERRE-BOSSEAU 27; 5670; VIROINVAL. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 789,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 326,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Epiceries. Products created in UMA were not found.
The main activity of UMA is Membership Organizations, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of UMA is not available. You also can look at reviews of UMA, open positions, location of UMA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over UMA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf UMA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about UMA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company UMA, employees, financial statistics.