GILBERT HARDY

Particuliere bedrijvenBosbouw • GILBERT HARDY
Private companiesForestry • GILBERT HARDY

Contactgegevens GILBERT HARDY: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data GILBERT HARDY: address, phone, fax, email, website, opening hours

GILBERT HARDY

Regio (region): N\A, België

Adres (address): CHAUSS?E CHARLEMAGNE 130; 4890; THIMISTER-CLERMONT, België

Telefoon (phone): 87446639 (+32-87446639) 87446639 (+32-87446639)

Fax (fax): +32 (63) 546-33-25 +32 (63) 546-33-25

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) GILBERT HARDY: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "GILBERT HARDY"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "GILBERT HARDY"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van GILBERT HARDY, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen GILBERT HARDY. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of GILBERT HARDY, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees GILBERT HARDY. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti GILBERT HARDY
Products information GILBERT HARDY

BTW identificatienummer (tax): BE02480682373
Ondernemingsnummer: 5108337402
Hoofdstad (capital): 687,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 820,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Services: Carrosserie. Types de V茅hicules: Voitures.

Product categorie (product category): Entretien and r茅parations de voitures

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor GILBERT HARDY
(Get full report from official database of BE for GILBERT HARDY)

Aanvulling soorten activiteiten voor GILBERT HARDY
Addition kinds of activities for GILBERT HARDY

013399. Suikerriet en suikerbietjes, nec | Sugarcane and sugar beets, nec
34410202. Bridge secties, geprefabriceerde, spoorweg | Bridge sections, prefabricated, railway
34430701. baffles | Baffles
35549903. Snijmachines, papier | Cutting machines, paper
36259903. Beheerschakeling apparaten, magneet en vaste toestand | Control circuit devices, magnet and solid state
45810102. Luchthaven hangar verhuur | Airport hangar rental
50910501. Oefen materiaal | Exercise equipment

Werken bij GILBERT HARDY: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in GILBERT HARDY: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor GILBERT HARDY. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for GILBERT HARDY. Looking for open vacancies in other companies

  • Tijdelijke administratief bediende verzekeringen (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Talentus Ieper

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Jouw takenpakket:  Je beheert nieuwe schadedossiers (auto, brand, enz) en je volgt bestaande schadedossiers op Hiernaast verwerk je de schadeaangiftes en maak je offertes van de arbeidsongevallen op Je bent verantwoordelijk voor het opstarten van schadevergoedingsprocedures Je staat in voor de indexatie van digitale post  Bedrijfsprofiel: Onze klant, met expertise in verzekeringen, is op zoek naar een administratief bediende inzake verzekeringen om hun team tijdelijk te versterken. De betrekking is tot eind september 2018.

  • Kwaliteitsmedewerker in 2 ploegen (VORST)

    Regio: VORST

    Bedrijf: Tempo Inhouse Kuehne+Nagel (Eindh)

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als kwaliteitsmedewerker werk je actief mee vanuit het magazijn aan een correcte en tijdige oplevering van de goederen voor outbound. Samen met het operationele magazijnteam zorg je onder meer voor controle van de uitgevoerde instructies van in- en outbound. Je neemt als kwaliteitsmedewerker de volgende taken en verantwoordelijkheden voor je rekening : ¿Kwaliteitscontroles : bijv. controles uitvoeren op paletten: beschadigingen, aantallen, hoogtes, manier van stapelen, ... ¿Problemen en verbeteringen in het kwaliteitsbewaking identificeren, meewerken aan de analyse van de oorzaken, verbeteringen voorstel kwallen en verbeteringen (deels) zelf mee uitvoeren. ¿Je bent het operationele aanspreekpunt voor het kwaliteitsbeheer op de afdeling.

  • Orderpicker (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een klant gelegen in Wijnegem zijn wij dringend op zoek naar een orderpicker: Klaarmaken van bestellingen (zowel manueel als met elektrisch transpallet) Voorraadopvolging van onze de vleesproducten Meehelpen bij het lossen en laden van goederen

  • Huishoudhulp/poetshulp in regio Landen - Zoutleeuw - Sint-Truiden (Regio Sint-Truiden)

    Regio: Regio Sint-Truiden

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • HUISHOUDHULP (M/V) SINT-ANDRIES (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Persoonlijk assistent (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een jongeman met autisme zijn we op zoek naar persoonlijke assistenten die hem willen begeleiden tijdens weekend of vakanties. Je zal sporadisch in het weekend worden ingepland of gevraagd worden om tijdens vakanties activiteiten te doen. Het is voor hem belangrijk dat zijn netwerk een beetje groter kan worden. Studenten komen zeker ook in aanmerking.

  • Assistant Store Manager - Brussel (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1603800-inline.html?cid=Partner_VDAB Bij Delhaize willen we iedere dag opnieuw dat onze 250 miljoen klanten kunnen genieten van een unieke winkelervaring in één van onze 900 verkooppunten van Delhaize België.  Wij gaan voluit voor versheid en kwaliteit in een ruim assortiment van wel meer dan 24 500 producten. Wij plaatsen onze klanten centraal in alles wat we doen, de klantentevredenheid is onze absolute prioriteit.  Als Assistant Store Manager zal je deze verantwoordelijkheid opnemen samen met de Store Manager en een groot team van enthousiaste collega’s. Wil jij samen met ons ervoor zorgen dat iedereen van goed eten kan genieten, iedere dag opnieuw? Lees dan zeker verder want dan is deze job iets voor jou. Wat kan je verwachten? Training on the job Duurtijd: 12 maanden Place to be:  verschillende supermarkten in jouw regio Inhoud:  Al doende leer je hoe je de commerciële en budgettaire prestaties van jouw verkooppunt kan maximaliseren Commercieel en Operationeel beheer Meer dan de helft van jouw tijd zal je spenderen aan: Omzet en winstcijfers van de winkel optimaliseren door middel van concrete acties Coördineren en superviseren van de uitvoering van alle activiteiten met respect voor de procedures Efficiëntie van bestaande procedures en middelen optimaliseren met respect voor de strategie Leiding geven, coachen en aanmoedigen van  een team van 60 tot 90 medewerkers Samen met jouw team de klantentevredenheid garanderen en het imago van Delhaize behartigen Algemeen beheer Naast het Commercieel en Operationeel beheer, sta je ook in voor verschillende andere taken: Beheren van het budget van de winkel met het oog op het behalen van de geraamde begroting Verzekeren van een transparante en optimale samenwerking tussen de ondersteunende diensten, district managers en het terrein, door middel van open en duidelijke communicatie Garanderen van een efficiënt personeelsbeheer op vlak van organisatie, administratie en veiligheid Proactief opvolgen van relevante marktontwikkelingen en deze kennis uitwisselen met collega’s

  • Verantwoordelijke Aankoopdiensten (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Pauwels Consulting

    Type: Vaste Job

    Voorbereiding, behandeling/onderhandeling en afsluiting  van prijsaanvragen en jaarcontracten (administratief, contacten met verkopers, …) Opvolging van prijsaanvragen en leveringen in samenspraak met aanvragende afdelingen teneinde de vereiste noden te respecteren (bv. timing, technische afwijkingen, certificaten, veiligheid, kwaliteit, …) Opmaak van vergelijkende evaluaties Bijhouden van de TA contractmatrixen en RFQ lijsten Opmaak van presentaties ter voorbereiding van de contract committees Opmaak van de bestellingen op een volledig correcte en juiste manier (SAP, LOO, LOI,contract,…) volgens de gevraagde specificaties en bedongen voorwaarden (kwaliteit, veiligheid, certificatie, inspectie, milieuwetgeving, hoeveelheden, …) Opvolging van toepassing en naleving van de contracten, in nauwe samenwerking met de Cost controller en de TA Coördinator Controle van de extra werkzaamheden voor de follow-up van de contract voorwaarden – hoeveelheden, poortlijsten,... Opbouw en onderhoud van goede en ethisch correcte relaties met leveranciers (doel: win-win relatie) Instaan voor tijdige beschikbaarheid van alle materialen voor de TA, volgens de TRA specs en richtlijnen Implementatie van de aankoopfilosofie en –regels van TRA Realisatie van lokale  en regionale aankopen en nagaan of sommige van deze lokale aankopen niet kunnen/moeten  uitgebreid worden naar RC- of groepsaankopen Bijdrage aan de analyse van de interne en externe kosten en kostenstrukturen van leveranciers Technische goedkeuring van bestelbonnen binnen de vastgelegde delegaties/bevoegdheden Bedrijfsprofiel: Pauwels Consulting is een Belgisch consultancy kantoor met meer dan 520 experts op het gebied van engineering, life sciences en IT. Wij helpen vooraanstaande bedrijven in België en het buitenland met consulting, project management en werving en selectie. We hebben kantoren in België, Frankrijk, Duitsland en Zwitserland (https://www.pauwelsconsulting.com/nl/over-ons/contact/) .

  • Financial Controller (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: Financial Talents Kortrijk

    Type: Vaste Job

    Als Financial Controller sta je in voor volgend takenpakket: Je staat in voor de wekelijkse en maandelijkse rapportering naar de directie Opvolging en analyse van de kostprijzen van nieuwe producten Je maakt de budgetten op  Je voert adhoc analyses uit  Je zorgt voor de nodige analyses en aanbevelingen  Bedrijfsprofiel: Voor een klant van Financial Talents, een internationale voedingsgroep met familiaal karakter zijn we op zoek naar een Financial Controller. Heb je reeds ervaring als Financial Controller ? Solliciteer dan snel ! 

  • Baliebediende met bouwkriebels (KOEKELARE)

    Regio: KOEKELARE

    Bedrijf: Konvert Office Brugge

    Type: Vaste Job

    Voor een metaalhandel toonaangevend in werfmaterieel, bouwmachines en -specialiteiten zijn we op zoek naar een commercieel medewerker. Hun vele artikelen worden verkocht aan aannemers en industriële constructiebedrijven. Je bedient de klanten, maakt bonnen aan, volgt de herstellingen van machines op, .... Een bouwplan kunnen lezen is een extra troef.

  • DAKWERKER (RUMBEKE)

    Regio: RUMBEKE

    Bedrijf: DECEUNINCK LUC

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ons bedrijf gespecialiseerd in dak- en zinkwerken is op zoek naar een medewerker voor de uitvoering van dak- en zinkwerken op zelfstandige basis.

  • Service Advisor (BOORTMEERBEEK)

    Regio: BOORTMEERBEEK

    Bedrijf: VERTOMMEN Rudy

    Type: Werfreserve

    U staat in voor het klantencontact, telefonisch en aan de ontvangstbalie. U maakt werkorders aan: u noteert welke herstellingen moet worden uitgevoerd aan de wagen. U maakt de planning voor de werkplaats op. U staat in voor de facturatie. U beheert ook het vervangwagenpark.

Zoek naar antwoorden van GILBERT HARDY in sociale netwerken
Look for responds of GILBERT HARDY in social networks

Lees alle opmerkingen voor GILBERT HARDY. Laat een reactie achter voor GILBERT HARDY. GILBERT HARDY bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for GILBERT HARDY. Leave a respond for GILBERT HARDY. GILBERT HARDY on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie GILBERT HARDY op de google maps. Adres en contacten GILBERT HARDY
Location of GILBERT HARDY on the google maps. Address and contacts of GILBERT HARDY

Andere gerelateerde bedrijven als come GILBERT HARDY GILBERT HARDY: FORTIS | RESTAURANT PIMPERNEL | DECRAEMER | FILLIEUX S. | Race (The)

Other related companies as GILBERT HARDY: FORTIS | RESTAURANT PIMPERNEL | DECRAEMER | FILLIEUX S. | Race (The)

GILBERT HARDY is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is GILBERT HARDY, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02480682373. Het bedrijf GILBERT HARDY bevindt zich op het adres: CHAUSS?E CHARLEMAGNE 130; 4890; THIMISTER-CLERMONT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 687,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 820,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Entretien and r茅parations de voitures. Lijst met producten zijn Services: Carrosserie. Types de V茅hicules: Voitures..
De hoofdactiviteit van GILBERT HARDY is Bosbouw, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van GILBERT HARDY is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van GILBERT HARDY, openstaande posities, locatie van GILBERT HARDY op de kaart.

GILBERT HARDY is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is GILBERT HARDY, company assigned to the tax number BE02480682373. The company GILBERT HARDY is located at the address: CHAUSS?E CHARLEMAGNE 130; 4890; THIMISTER-CLERMONT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 687,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 820,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Entretien and r茅parations de voitures. List of products are Services: Carrosserie. Types de V茅hicules: Voitures..
The main activity of GILBERT HARDY is Forestry, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of GILBERT HARDY is not available. You also can look at reviews of GILBERT HARDY, open positions, location of GILBERT HARDY on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over GILBERT HARDY, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf GILBERT HARDY, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about GILBERT HARDY, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company GILBERT HARDY, employees, financial statistics.