Maju-Elec SPRL

Particuliere bedrijvenTabaksproducten • Maju-Elec SPRL
Private companiesTobacco Products • Maju-Elec SPRL

Contactgegevens Maju-Elec SPRL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Maju-Elec SPRL: address, phone, fax, email, website, opening hours

Maju-Elec SPRL

Regio (region): Vorst, België

Adres (address): Avenue du Pont de Luttre 5 1190 Vorst (Brussel), België

Telefoon (phone): +32 (84) 614-60-25 +32 (84) 614-60-25

Fax (fax): +32 (12) 671-22-74 +32 (12) 671-22-74

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Maju-Elec SPRL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Maju-Elec SPRL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Maju-Elec SPRL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Maju-Elec SPRL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Maju-Elec SPRL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Maju-Elec SPRL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Maju-Elec SPRL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Maju-Elec SPRL
Products information Maju-Elec SPRL

BTW identificatienummer (tax): BE01900604248
Ondernemingsnummer: 5020446777
Hoofdstad (capital): 748,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 343,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Producten die in Maju-Elec SPRL zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Electric contractors - Housewiring

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Maju-Elec SPRL
(Get full report from official database of BE for Maju-Elec SPRL)

Aanvulling soorten activiteiten voor Maju-Elec SPRL
Addition kinds of activities for Maju-Elec SPRL

104401. Zilveren ertsmijnen | Silver ores mining
355699. Voedingsmiddelen machines, nec | Food products machinery, nec
14119907. Rubble mijnbouw | Rubble mining
20320302. Rundensoep: verpakt in blikjes, potten, enz. | Beef soup: packaged in cans, jars, etc.
32530101. Emalje tegel, vloer of muur: klei | Enamel tile, floor or wall: clay
32919900. Schuurproducten, nec | Abrasive products, nec
38290108. Instrumentbordmeters, automotive: geautomatiseerd | Instrument board gauges, automotive: computerized
72159903. Wasserette, munteenheid | Laundry, coin-operated
73730402. Computer-assisted engineering (CAE) systemservice | Computer-aided engineering (cae) systems service
79229900. Theatrale producenten en diensten, nec | Theatrical producers and services, nec

Werken bij Maju-Elec SPRL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Maju-Elec SPRL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Maju-Elec SPRL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Maju-Elec SPRL. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnier verpakking en grondstoffen (LANGEMARK)

    Regio: LANGEMARK

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent verantwoordelijk voor een correcte ontvangst en plaatsing van goederen in het magazijn. Je zorgt voor de distributie van deze goederen naar de mixbereiding en productie zodat zij steeds over de juiste verpakking of grondstof kunnen beschikken Praktisch: -opstart: asap -2 à 3 weken in dagshift, daarna in 2 ploegen -periode: t.e.m. eind september -brutouurloon: 14.76 + (ploegenpremie) -mc 7.14

  • Administratief Assistent Dienst Naverkoop (NED/ENG) Evere (EVERE)

    Regio: EVERE

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Robert Half is momenteel op zoek naar een Administratief Assistent Dienst Naverkoop (M/V). Onze klant is een bedrijf gelegen in Evere. Als Administratief Assistent Dienst Naverkoop heb je de volgende verantwoordelijkheden: Je bent verantwoordelijk voor het vervolledigen van de dossiers; Je behandelt alle aanvragen van klanten; je biedt de eerste service aan klanten; Je overlegt met het werkatelier welke herstellingen er uitgevoerd moeten worden; Je brengt de klant op de hoogte van de stand van zaken (duurtijd herstelling, kosten, proces,...); Je handelt alle dossiers af en zorgt voor de volledige administratie. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Verpleegkundige projectstaffing Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Care Talents Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In dit project zal je tewerkgesteld worden op de afdeling geriatrie in een ziekenhuis regio Gent. Je zal de verpleegtechnische taken toepassen die gelinkt zijn aan deze afdeling (wondzorg, bloedafname, inspuitingen, medicatie etc.). Een goede overdracht is zeer belangrijk voor een kwalitatieve opvolging van je patiënten.  Bedrijfsprofiel: Care Talents bestaat intussen negen jaar en is een gevestigde waarde in de dienstverlening binnen de healthcare. We zijn een pionier op de markt wat betreft projectstaffing. We innoveren en investeren dagelijks in een team van 160 projectstaffing verpleegkundigen. Care Talents vindt het enorm belangrijk dat je een persoonlijke begeleiding krijgt gedurende je loopbaan zodat je er nooit alleen voor staat binnen jouw variërende projecten. Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projectstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woonzorgcentra en thuisverplegingsorganisaties.  De projecten worden jou toegewezen op basis van jouw profiel en competenties.  Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?

  • Operator 3-ploegen (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een sterke firma te Eeklo is Let\\\'s Work Aalter op zoek naar technisch onderlegde operatoren die in 3 ploegen kunnen werken. In deze functie krijg je volgende taken: - Je bent verantwoordelijk voor het correct produceren van een product. - Je controleert/stelt bij en optimaliseert jouw productielijn. - Je geeft leiding over een kleine groep medewerkers. - Je geeft ondersteuning bij defecten. - Je rapporteert aan jouw ploegbaas.

  • Kantoorschoonma(a)k(st)er 20u Regio Oostrozebeke (OOSTROZEBEKE)

    Regio: OOSTROZEBEKE

    Bedrijf: Start People Roeselare

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor het reinigen van kantoren: - legen van vuilbakken - bureau's afkuisen - toiletten kuisen - trappen reinigen

  • Onderhoudstechnieker (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Konvert Interim Aalst

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een firma in de buurt van Aalst zijn wij opzoek naar een onderhoudstechnieker voor industriële machines. Je zal verantwoordelijk zijn voor het preventief onderhoud maar ook voor herstellingen en aanpassingen door te voeren op het moment dat er zich problemen voordoen.

  • Donator Care Agent (ANDERLECHT)

    Regio: ANDERLECHT

    Bedrijf: Unique Customer Care

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent verantwoordelijk voor het opnemen van inkomende oproepen van schenkers en het beantwoorden van hun vragen Je beantwoordt de vragen van de schenkers via email Je helpt mee telefonisch fondsen verzamelen voor een diversiteit aan NGO’s Je bent mede verantwoordelijk voor het updaten van de database Je ondersteunt het callcenter via diverse administratieve taken Je werkt in een team van ongeveer 10 medewerkers onder leiding van een callcenterverantwoordelijke Je werkt van maandag tot vrijdag van 9u tem 17u30

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS ANZEGEM (ANZEGEM)

    Regio: ANZEGEM

    Bedrijf: GREENHOUSE WAREGEM

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit ANZEGEM zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen !

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Sint-Huibrechts-Lille – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (SINT-HUIBRECHTS-LILLE)

    Regio: SINT-HUIBRECHTS-LILLE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Audit senior (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: VGD - Belgium

    Type: Vaste Job

    Let's talk about the job: Als audit senior ziet je werkweek er telkens anders uit, afhankelijk van de klant waar je ter plaatse auditwerkzaamheden uitvoert. Veelal zijn dit familiale ondernemingen uit diverse sectoren in regio Antwerpen. In samenwerking met je collega's doorloop je het hele auditproces van de jaarrekening van A tot Z. Variatie in jouw takenpakket is dan ook verzekerd! Denk aan: Het uitvoeren van risicoanalyses en het opstellen van controleprogramma’s Het ter plaatse uitvoeren van controleprogramma’s ter nazicht van de jaarrekening van de klant Het schrijven van een bijhorend concluderend verslag Het assisteren bij wettelijke, eenmalige commissarisopdrachten, zoals een inbreng in natura of quasi-inbreng Het assisteren bij de opmaak van geconsolideerde staten, IFRS consolidaties, periodieke financiële rapportage, … Of je eerste kop koffie van de dag (of thee voor de liefhebbers) nu staat te dampen in een ultramoderne productiehal, een gekoelde magazijnomgeving of in je vertrouwde VGD-kantoor, je zal sowieso omringd worden door toffe collega’s die jou door en door steunen. Let's talk about you: Een teamplayer in hart en nieren die zich graag verdiept in de wereld van de Belgische ondernemer? In het bezit van een bachelor- of masterdiploma in een economische richting (Accountancy-Fiscaliteit, TEW, Handelsingenieur, Handelswetenschappen)? Niet aan je proefstuk toe met een eerste ervaring als auditor? Een doener mét gezond verstand en analytisch inzicht? Sociaal, vlot in de omgang met de ambitie om een echte adviseur te worden? Bij de pinken, inventief en 100 % betrouwbaar op alle vlakken? Open in het delen van kennis en toegewijd om klanten en VGD met jouw ideeën te inspireren? Let's talk about the benefits: Een voltijdse tewerkstelling (38u/w) van onbepaalde duur op een fijne, moderne werkplek in het bruisende Antwerpen Eén team waar iedereen op gelijke voet staat, elkaar met de voornaam aanspreekt en gaat voor eenzelfde doel Rechtstreekse en persoonlijke begeleiding door meer ervaren family members die je helpen groeien in je job De uitdaging om ondernemers te inspireren met deskundige kennis Tal van interne opleidingen en een eigen opleidingsbudget voor postgraduaten, IBR-opleidingen, seminaries, … om je eigen expertise te ontwikkelen Mogelijkheid om je verlof vrij in te plannen rekening houdend met elkaar en voorziene deadlines Loon en erkenning naar werken, inclusief bedrijfswagen en tankkaart Let's talk about joining: Jaloers op dit mooie familieplaatje en goesting om mee aan onze tafel te schuiven? Solliciteer nu, overtuig ons van jouw kwaliteiten en join the big family!

  • Restaurant Manager (M/V) (DIEGEM)

    Regio: DIEGEM

    Bedrijf: Van der Valk Hotel Brussels Airport

    Type: Vaste Job

    Ben jij de gastheer of gastvrouw waar wij naar op zoek zijn? Draag jij een kwalitatieve service hoog in het vaandel, leg je gasten graag in de watten en beschik je over de leidinggevende capaciteiten om jouw hospitality passie en mind-set op een team over te brengen? Dan word jij als Restaurant Manager misschien wel het toekomstige gezicht van ons fine-dining restaurant Catharina! Een dag uit het leven van een Restaurant Manager bij Van der Valk… Wij beloven dat je je geen moment zal vervelen. Bij deze een greep uit het takenpakket van onze toekomstige collega: Je neemt de rol als gastheer/gastvrouw met glans op en wordt zo het belangrijkste aanspreekpunt voor onze gasten; Je werkt operationeel mee én superviseert de werkzaamheden in het restaurant en aan de bar; Je bent het schoolvoorbeeld wat betreft professionalisme, gastvriendelijkheid en collegialiteit; Je fungeert als liaison qua communicatie tussen keuken- en zaalactiviteiten; Dankzij jouw gedegen menu- en drankenkennis adviseer je de gasten als de beste bij hun keuze; Samen met de Director of F&B draag je mee bij aan de ontwikkeling van het team.

  • Property/Lease Manager - Expansion Management (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    As Property Manager, you will be responsible for the expansion both by optimizing the portfolio through renegotiations, rebuilds and extensions, moves and closures and by finding the best locations and deals for new stores. Description Key Responsibilities of the Property Manager - Retail - Portfolio Management: You will have the chance to be the key contact person in all the Strategic projects You will have the chance to enable long-term growth You will have the opportunity to ensure that the portfolio is commercially competitive You will negotiates lease actions for existing stores You will be in charge of renegotiations, terminations, rebuilding, extensions, etc You will have the chance to ensure the best possible deal You will sets up quantitative and qualitative targets Develops, trains and supports your team Daily contact with Head of Expansion, construction team, maintenance team, store architects and legal team.

Zoek naar antwoorden van Maju-Elec SPRL in sociale netwerken
Look for responds of Maju-Elec SPRL in social networks

Lees alle opmerkingen voor Maju-Elec SPRL. Laat een reactie achter voor Maju-Elec SPRL. Maju-Elec SPRL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Maju-Elec SPRL. Leave a respond for Maju-Elec SPRL. Maju-Elec SPRL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Maju-Elec SPRL op de google maps. Adres en contacten Maju-Elec SPRL
Location of Maju-Elec SPRL on the google maps. Address and contacts of Maju-Elec SPRL

Andere gerelateerde bedrijven als come Maju-Elec SPRL Maju-Elec SPRL: FLHOUTZAGERIJ VAN ERCK NV | Salamone Giuseppe Ets | MICHEL POLLET | T. DE WAELE | HOFMAN & FILS

Other related companies as Maju-Elec SPRL: FLHOUTZAGERIJ VAN ERCK NV | Salamone Giuseppe Ets | MICHEL POLLET | T. DE WAELE | HOFMAN & FILS

Maju-Elec SPRL is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio Vorst, België. De volledige naam van het bedrijf is Maju-Elec SPRL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01900604248. Het bedrijf Maju-Elec SPRL bevindt zich op het adres: Avenue du Pont de Luttre 5 1190 Vorst (Brussel). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 748,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 343,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Electric contractors - Housewiring. Producten gemaakt in Maju-Elec SPRL zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Maju-Elec SPRL is Tabaksproducten, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Maju-Elec SPRL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Maju-Elec SPRL, openstaande posities, locatie van Maju-Elec SPRL op de kaart.

Maju-Elec SPRL is a company, that was registered 2007 in Vorst region, Belgium. Full name of company is Maju-Elec SPRL, company assigned to the tax number BE01900604248. The company Maju-Elec SPRL is located at the address: Avenue du Pont de Luttre 5 1190 Vorst (Brussel). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 748,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 343,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Electric contractors - Housewiring. Products created in Maju-Elec SPRL were not found.
The main activity of Maju-Elec SPRL is Tobacco Products, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Maju-Elec SPRL is not available. You also can look at reviews of Maju-Elec SPRL, open positions, location of Maju-Elec SPRL on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Maju-Elec SPRL, Vorst: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Maju-Elec SPRL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Maju-Elec SPRL, Vorst: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Maju-Elec SPRL, employees, financial statistics.