Jo Vally Management BVBA

Particuliere bedrijvenEducatieve diensten • Jo Vally Management BVBA
Private companiesEducational Services • Jo Vally Management BVBA

Contactgegevens Jo Vally Management BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Jo Vally Management BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Jo Vally Management BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Jan Hammeneckerstraat 65; 1861; Meise (Wolvertem), België

Telefoon (phone): 052 31 60 37 (+32-052 31 60 37) 052 31 60 37 (+32-052 31 60 37)

Fax (fax): 052 31 60 38 (+32-052 31 60 38) 052 31 60 38 (+32-052 31 60 38)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Jo Vally Management BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Jo Vally Management BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Jo Vally Management BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Jo Vally Management BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Jo Vally Management BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Jo Vally Management BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Jo Vally Management BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Jo Vally Management BVBA
Products information Jo Vally Management BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE05445892333
Ondernemingsnummer: 5625793457
Hoofdstad (capital): 550,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 225,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2001

Producten die in Jo Vally Management BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Entertainers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Jo Vally Management BVBA
(Get full report from official database of BE for Jo Vally Management BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Jo Vally Management BVBA
Addition kinds of activities for Jo Vally Management BVBA

07820204. Maaien diensten, gazon | Mowing services, lawn
20460101. Maïszetmeel | Corn starch
24991502. Hubs, hout | Hubs, wood
28129900. Alkalieën en chloor, nec | Alkalies and chlorine, nec
50399906. Eavestroughing, onderdelen en benodigdheden | Eavestroughing, parts and supplies

Werken bij Jo Vally Management BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Jo Vally Management BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Jo Vally Management BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Jo Vally Management BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Autocad-tekenaar te Genk (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: ASAP OFFICE HASSELT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je werkt samen met je collega’s tekenaars en je werkt onder leiding van de leidinggevende CAD CAM. Taken: In het algemeen, de visie van de architect via zijn/haar reeds uitgewerkte plannen vertalen naar een technisch haalbaar en plaatsingsklaar eindproduct. Je zal dus de ontwerpen van de architect moeten omzetten in tekeningen. met als specifieke taken: ? Studiefase van het project opstarten samen met leidinggevende van de tekenkamer Na verloop van tijd meer eigen inbreng in het concept (techniciteit) ? Studieplannen technisch uitwerken, vertrekkende van de ons aangereikte architectuurplannen, in autocad. M.a.w. onderzoeken hoe de metaalbekleding kan geïntegreerd worden in het bestaande en/of op te richten gebouw van de klant, rekening houdend met alle technische beperkingen. ? Productietekeningen maken in solidworks (sheetmetal) ? Stuklijsten maken in excel ? Montage en uitvoeringsplan maken voor de montagedienst ? As built dossiers opstellen na afwerking van het project ? Op termijn meewerken aan nieuwe ontwikkelingen/verbeteringen

  • Marketing Assistent (Tijdelijk) (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    In afwachting van de aanwerving van een ervaren trade marketing specialist, is onze klant op zoek naar een tijdelijke marketing assistent. In deze functie voer je operationele taken uit binnen ons trade marketing departement en werk je mee aan de ontwikkeling en uitrol van ons sales en marketing plan. Daarnaast sta je ons marketing team bij in de uitwerking en de uitvoering van sales en marketing programma's volgens EMEA Strategieën en Activity plans. Verder help je mee in de organisatie van beurzen en evenementen en biedt je ondersteuning aan onze product managers tijdens deze evenementen. Bedrijfsprofiel: Onze klant is wereldmarktleider op het gebied van materiaalbehandelings-systemen en -componenten. Daarnaast levert men apparatuur voor verfspuiten, beschermende coatings, verfcirculatie, smering en het doseren van kleef- en dichtmiddelen. Dankzij voortdurende investeringen in materiaalmanagement en -beheersing, biedt onze klant innovatieve oplossingen voor de wereldmarkt.  

  • Productiemedewerker Oproepbasis (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: Flexpoint

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Momenteel heeft onze klant een vermeerdering van werk tijdens deze drukke zomermaanden. Daarvoor zoeken ze iemand (voornamelijk nachtdienst) die op oproepbasis kan komen staan op één van de verschillende afdelingen: - Als reiniger - Als productie-operator: kwaliteitscontrole, messen vervangen - Als inpakker - Als batchmenger; operator - Als rijder van transpallet voor bulk te vervoeren - Als uitlezer van het product waarbij je een visuele controle uitvoert

  • Dakdekker (m/v) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf regio Brussel zijn we op zoek naar een polyvalente dakdekker. Je taken : - Opvolging van planning - Lezen van uitvoeringsplannen - De werf inrichten en beveiligen - Het installeren en demonteren van steigers, ladders, valbescherming en veiligheidslijnen - Zinkbewerking (lassen, plooien, gevelbekleding, staande naad,..) - Reparatiewerken daken en dakbedekking in diverse materialen - Reparatie/onderhoud dakgoten en afvoerpijpen - Onderhoud valse plafonds - Inachtneming veiligheidsvoorschriften en respect voor het milieu - Plaatsen warmte- en geluidsisolatie - Plaatsen van flexibele schouwen of extractie elementen voor beursstanden

  • Claims & Insurance officer logistiek: centrum van Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als claims officer beheert u het technisch beheer van de verzekeringspolissen (zowel wereldwijd als lokaal). Het management van alle premies, meldingen over verzekerde objecten, verificatie van facturen, maandelijkse rapportage en alle administratieve taken die hierbij komen kijken. Je registreert en behandelt deze claims (aansprakelijkheid, douane en invordering) en werkt nauw samen met collega's.

  • Studenten SUPERMARKT week/weekend (ZELE)

    Regio: ZELE

    Bedrijf: Synergie Lokeren Interim

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant, een supermarkt in Zele, zijn wij op zoek naar studenten die op regelmatige basis kunnen werken tijdens de week of het weekend. Je kan ingezet worden voor volgende taken : rekken aanvullen, helpen in de beenhouwerij/bakkerij zowel met bereidingen als bediening, alsook kan je aan de kassa ingeschakeld worden Op donderdag zijn er bij onze klant geen mogelijkheden om studenten in te schakelen.

  • Student Medewerker Cafetaria (MALDEGEM)

    Regio: MALDEGEM

    Bedrijf: ADECCO AALTER

    Type: Studentenjob

    Voor een horecazaak in Maldegem zijn wij op zoek naar een student om te werken in het weekend Taken: Je staat in voor de bediening van de klanten; Je noteert de bestelling; Je staat in voor de afruiming van de tafel; Je rekent af aan de kassa; Je helpt mee in de keuken bij de afwas Je zorgt voor algemeen onderhoud

  • Commercieel Technisch Medewerker met IT skills (GROBBENDONK)

    Regio: GROBBENDONK

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Vaste Job

    Commercieel Technisch Medewerker met IT skills Voor onze klant te Grobbendonk zijn we op zoek naar een commercieel technisch medewerker met IT skills Je bent het aanspreekpunt voor de klanten, koeltechniekers, aan de afhaalbalie om hen snel van de juiste materialen te voorzien. Je bespreekt koeltechnische problemen met klanten en zoekt samen naar een gepaste oplossing Vanuit je kennis en ervaring weet je de juiste producten aan te reiken Samen met de account managager vorm je een perfect team. Je biedt ondersteuning bij het maken van berekeningen, het opmaken en opvolgen van zowel offertes als bestellingen alsook na het verkooptraject. Tenslotte draag je de verantwoordelijkheid over de opbouw en beheer van de webshop

  • Consulente/ Recruiter M/V zelfstandige activiteit (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: De Bruycker Gerda

    Type: Zelfstandige activiteit

    WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR TOP consulentes/ recruiters (m/v), voor de sales en recruitering van onze Health & Beauty producten. Ben je een doorwinterde zelfstandige recruiter met succesvolle sales resultaten en kan je je minstens parttime inzetten? Dan ben je misschien de persoon die we zoeken om particulieren en zelfstandigen te bezoeken om onze producten te promoten en aan te bevelen. Het selecteren, werven, begeleiden en coachen van een team staat centraal in je functie of... Het zelfstandig promoten en verkopen van onze producten en je klanten persoonlijk advies geven is ook een mogelijkheid. Je bent reeds actief in de schoonheid en verzorgingssector als schoonheidsspecialiste, nagelstyliste, kapper/ster ed. maar je agenda heeft nog veel lege gaten die moeten opgevuld worden en je weet niet goed hoe. Je bent nog op zoek naar een aanvulling naast hetgeen je nu al doet, dan kunnen wij ook wel iets betekenen voor elkaar. MAAR vooral: Je wil jouw toekomstperspectieven waarmaken en je inkomen veranderen.

  • Akros Solutions - Systems Manager (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are looking for a Systems Manager to start working ASAP in Brussels, Leuven or Hasselt.     Mission This means concretely you will do the design, installation, follow-up and daily maintenance of the DataCenter system services within voice communication, data communication, specific contact center hard-and software platforms. The systems Manager is also responsible for the preparation, realization and maintenance of the systems/Data Center Roadmap On daily basis, he/she manages a team of 7 to 10 specialists and takes care of the planning, prioritisation and daily management of these people. The primary focus is the availability of the mission-critical systems and platforms, complemented by a strategic contribution to planning and proactive efforts to optimize and improve the technological architecture. For this purpose, the systems Manager works closely with colleagues and his/her team to ensure maximum availability of all systems. Finally, he/she acts as SPOC to Senior management for all of their system technical issues and provides technical consultancy to internal and external customers regarding decisions, changes, market trends and technological developments. He/she works closely with quality controller, improvement Manager (s) and other IT services in the pursuit of continuous quality and process improvements.   Skills At least 5 years experience with system and/or application At least 5 years experience in leading technology migrations and projects At least 2 years of experience in a leading role/people management Very good verbal and written knowledge of Dutch, French and English Technical conceptual knowledge of and experience with LAN and WAN Technologies (MPLS, IP VPN, Ethernet) Experience with ISO27001 and GDPR are a major asset Experience with cost and quality management in an ICT environment In-depth knowledge and experience in the design and implementation of voice and data technologies in a contact center environment, contact Center technologies and related Hardware and software (dialer platforms, CTI solutions, voice recording and Quality Monitoring systems). Able to take charge of voice and data troubleshooting. Project Management Certification is a plus (ITIL, Prince2, 6-Sigma...)   Please get in touch ASAP with your updated CV.

  • Mystery Shopper (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Ipsos

    Type: Werfreserve

    Als mystery shopper kom je in aanraking met de meest uiteenlopende merken en producten (koffie, wagens, telecommunicatie, ...) Door een neutrale houding aan te nemen en de nodige discretie aan de dag te leggen ben je in staat jouw projecten professioneel en volledig zelfstandig af te werken. Je geeft op consistente basis feedback over het verloop van de studies waarvoor je aan de slag bent aan de fieldverantwoordelijken, je signaleert onmiddellijk eventuele problemen.

  • Zaalmedewerker (flexi) (ICHTEGEM)

    Regio: ICHTEGEM

    Bedrijf: VALUMAT

    Type: Flexijob

    U werkt mee tijdens de service of bij een feestelijke gelegenheid (huwelijk, babyborrel, jubileum, enz.) Tot uw takenpakket behoren: het opstellen van de tafels en tafelschikking, het begeleiden van gasten bij het menu, de bediening van gasten, e.d.

Zoek naar antwoorden van Jo Vally Management BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Jo Vally Management BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Jo Vally Management BVBA. Laat een reactie achter voor Jo Vally Management BVBA. Jo Vally Management BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Jo Vally Management BVBA. Leave a respond for Jo Vally Management BVBA. Jo Vally Management BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Jo Vally Management BVBA op de google maps. Adres en contacten Jo Vally Management BVBA
Location of Jo Vally Management BVBA on the google maps. Address and contacts of Jo Vally Management BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Jo Vally Management BVBA Jo Vally Management BVBA: Mayeur BVBA | ARTE STORE | PRESS SHOP | Dinalex | BART VANNIEUWENHUYSE

Other related companies as Jo Vally Management BVBA: Mayeur BVBA | ARTE STORE | PRESS SHOP | Dinalex | BART VANNIEUWENHUYSE

Jo Vally Management BVBA is een bedrijf dat 2001 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Jo Vally Management BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05445892333. Het bedrijf Jo Vally Management BVBA bevindt zich op het adres: Jan Hammeneckerstraat 65; 1861; Meise (Wolvertem). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 550,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 225,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Entertainers. Producten gemaakt in Jo Vally Management BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Jo Vally Management BVBA is Educatieve diensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Jo Vally Management BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Jo Vally Management BVBA, openstaande posities, locatie van Jo Vally Management BVBA op de kaart.

Jo Vally Management BVBA is a company, that was registered 2001 in N\A region, Belgium. Full name of company is Jo Vally Management BVBA, company assigned to the tax number BE05445892333. The company Jo Vally Management BVBA is located at the address: Jan Hammeneckerstraat 65; 1861; Meise (Wolvertem). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 550,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 225,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Entertainers. Products created in Jo Vally Management BVBA were not found.
The main activity of Jo Vally Management BVBA is Educational Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Jo Vally Management BVBA is not available. You also can look at reviews of Jo Vally Management BVBA, open positions, location of Jo Vally Management BVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Jo Vally Management BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Jo Vally Management BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Jo Vally Management BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Jo Vally Management BVBA, employees, financial statistics.