VRIJE BASISSCHOOL

Contactgegevens VRIJE BASISSCHOOL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data VRIJE BASISSCHOOL: address, phone, fax, email, website, opening hours

VRIJE BASISSCHOOL

Regio (region): N\A, België

Adres (address): GROTSTRAAT 1; 9620; ZOTTEGEM, België

Telefoon (phone): 93604406 (+32-93604406) 93604406 (+32-93604406)

Fax (fax): +32 (15) 517-38-38 +32 (15) 517-38-38

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) VRIJE BASISSCHOOL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "VRIJE BASISSCHOOL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "VRIJE BASISSCHOOL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van VRIJE BASISSCHOOL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen VRIJE BASISSCHOOL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of VRIJE BASISSCHOOL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees VRIJE BASISSCHOOL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti VRIJE BASISSCHOOL
Products information VRIJE BASISSCHOOL

BTW identificatienummer (tax): BE03503784179
Ondernemingsnummer: 8246307373
Hoofdstad (capital): 909,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 685,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2005

Type d'Enseignement: Ecoles Primaires, Jardins d'Enfants, Ecoles Maternelles. Type de R茅seau: Enseignement Libre.

Product categorie (product category): Enseignement maternel and primaire

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor VRIJE BASISSCHOOL
(Get full report from official database of BE for VRIJE BASISSCHOOL)

Aanvulling soorten activiteiten voor VRIJE BASISSCHOOL
Addition kinds of activities for VRIJE BASISSCHOOL

2131. Kauw en rook tabak | Chewing and smoking tobacco
22730500. Tapijten, hand en machine gemaakt | Rugs, hand and machine made
24910102. Stapels, stichting en mariene constructie: behandeld hout | Piles, foundation and marine construction: treated wood
34460601. Bankbenodigdheden, sier metaal | Bank fixtures, ornamental metal
89990203. Gebrandschilderd glas | Stained glass art

Werken bij VRIJE BASISSCHOOL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in VRIJE BASISSCHOOL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor VRIJE BASISSCHOOL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for VRIJE BASISSCHOOL. Looking for open vacancies in other companies

  • Tijdelijk boekhouder (m/v) (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM Sint-Niklaas

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, een producent van voorgemonteerde ladesystemen, zoeken wij een tijdelijk boekhoudkundig profiel. Dit om de druk op te vangen gedurende een aantal maanden. Het contract kan verlengd worden maar er is geen zekerheid. Je staat voornamelijk in voor het verwerken van aankoopfacturen en het boeken van bankafschriften. Bovendien sta je ook in voor allerlei administratieke taken Het bedrijf werkt met het ERP-systeem AX Dynamics. Dit wordt uiteraard aangeleerd.

  • Reachtruckchauffeur- 2 ploegen - Regio Menen (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf regio Menen zijn we op zoek naar een ervaren reach en heftruckbestuurder regio Menen.

  • Payroll Medewerker, Campus Aalst (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: OLV Ziekenhuis Campus Aalst-Asse-Ninove

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Taakomschrijving Onze personeelsdienst bestaat uit 12 medewerkers die dagelijks instaan voor het verwerken van de personeelsadministratie. Dit team zorgt voor een correcte opvolging van de personeelsdossiers en dit voor meer dan 2000 medewerkers. Hiernaast fungeren zij ook als aanspreekpunt voor alle vragen mbt personeelsadministratie. In kader van een zwangerschap zijn wij momenteel op zoek naar een enthousiaste collega om dit team tijdelijk te versterken. Concreet bestaat het takenpakket uit: Invoeren, verwerken en opvolgen van de loon- en contractadministratie van alle werknemers Werken in het planningspakket SP-expert en het loonverwerkingspakket X-tend Fungeren als aanspreekpunt voor dossier specifieke info naar werknemers en leidinggevenden Adviseren van werknemers en leidinggevenden inzake de toepassing van cao’s, sociale wetgeving, arbeidsrechtelijke vraagstukken en overige arbeidsvoorwaarden Samen met de collega’s instaan voor de uitvoering en opvolging van procedures om de kwaliteit van de loon- en weddeberekening te kunnen waarborgen Profiel Je beschikt over een bachelor sociaal werk - optie personeelswerk Kennis van payrollverwerking is een must, schoolverlaters komen ook in aanmerking Kennis van SP-expert en X-tend vormt een pluspunt Je bent nauwgezet en integer, getuigt van discretie en pakt je taken op een professionele wijze aan. Je bent onmiddellijk of op korte termijn beschikbaar. Je werkt op een enthousiaste, motiverende, gedreven en een vooruitstrevende manier mee om de bereikbaarheid van hoog tot laag doorheen organisatie te optimaliseren Aanbod Het betreft een voltijds contract (38u) van bepaalde duur voor 8 maanden - onmiddellijke indiensttreding - 80% is bespreekbaar Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Godelieve Van Boxstael, Diensthoofd personeelsadministratie, 053/72.40.31.Benieuwd wat werken in ons ziekenhuis betekent? Het OLV Ziekenhuis biedt een attractief beloningspakket aan om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen. We hebben zowel oog voor financiële elementen (vb. loon, extra legale voordelen, benefits,…) als niet-financiële elementen (vb. groeikansen, autonomie en verantwoordelijkheden,…).Meer info over ons beloningspakket is te raadplegen via bijgevoegde link waarom-kiezen-voor-het-olv-ziekenhuis Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van

  • Betontechnoloog (DESSEL)

    Regio: DESSEL

    Bedrijf: Itzu Jobs

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als kwaliteitsverantwoordelijke sta je in voor het behouden en verbeteren van de productie- en productkwaliteit van het beton, het controleren van de bekistingen en nakijken van de afgewerkte producten voor ze naar de klant vertrekken. Volgende taken behoren tot jouw verantwoordelijkheid: Opvolgen van het productieproces door middel van controlemetingen, visuele controles, …; Nakijken en controleren van de bewapende bekistingen; Nakijken en opvolgen van de afgewerkte elementen voor ze naar de klant vertrekken; Uitvoeren van ijkingen, analyses en testproeven; Analyse van technische opmerkingen; Problemen onderzoeken binnen het productieproces; Betonsamenstellingen verbeteren en/of vernieuwen; Alle controles voor het behalen van CE-certificaat; Testen en onderzoeken van nieuwe producten en systemen; Collega’s op de werkvloer aanspreken en hen tijdig wijzen op fouten of afwijkingen van de kwaliteitseis

  • Assistent magazijnverantwoordelijke (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: Synergie Schoten Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor de dagelijkse ondersteuning en uitvoering van het volledige logistieke proces en draagt mee bij tot de orde- en netheid van het magazijn. Je bent de rechterhand van de magazijnverantwoordelijke en fungeert als back-up indien deze afwezig is. Je staat rechtstreeks in contact met alle gerelateerde afdelingen en interne klanten. Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst van chauffeurs en zal helpen bij het laden en lossen van allerhande voertuigen.

  • Jobstudent Lasser (MAASEIK)

    Regio: MAASEIK

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Studentenjob

    Jouw takenpakket bestaat uit: - het aflassen (half-automaat) van kleine en grote materialen (zeer divers)

  • Jobstudent - Orderpicking (18u-22u) (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: SCHRAUWEN SANITAIR EN VERWARMING

    Type: Studentenjob

    Schrauwen sanitair en verwarming is de DIFFERENT groothandel in sanitair, verwarming en wellness met 12 filialen verspreid over Vlaanderen. U komt terecht in het logistieke team van Schrauwen. · In het kort Onze orderpickers zijn een belangrijk onderdeel in ons logistiek centrum. Met behulp van een kar, reachtruck of elektrische transpallet maak je in ons volledig geautomatiseerd magazijn de bestelling van de klant klaar voor verzending. Je zorgt er voor dat de bestelling van de klant volledig en correct is en dat deze volgens de kenmerken en wijze van transport verpakt wordt. · Wat je doet Je helpt bij het orderpicken met oa een reachtruck of elektrische transpallet in ons volledig geautomatiseerd magazijn. · Uw werkdag Nadat je je voertuig een safety-check gegeven hebt, start je aan je dagtaak. Je krijgt je werkbon van de ordervoorbereiding en volgt deze strikt op. Je verzameld de volledige bestelling van de klant en gaat na of deze volledig, correct en breukvrij is. Je verpakt de bestelling netjes en zorgvuldig met behulp van de aanwezige verpakkingsmaterialen en zet deze op de juiste locatie voor transport. Je hebt een afwisselend takenpakket, soms draai je mee bij de ontvangstzone. Daar controleer je of de geleverde goederen overeenstemmen met de leverbon van de transporteur. Je zet de aangekomen goederen in de juiste opslagzones. Aan het einde van je shift, zorg je er voor dat je je werkplek opgeruimd en indien nodig gereinigd achter laat. · Wie jij bent Je bent communicatief en werkt vlot in teamverband. Je werkt je taken snel maar zorgvuldig af met oog voor veiligheid. Om voor afwisseling te zorgen, kunnen we jou ook zonder probleem inzetten in andere zones in ons logistiek centrum. · Jouw werkomgeving + team Ons logistiek centrum is uitgerust met de nieuwste technologie. Hoewel je meer achter de schermen werkt, heeft de orderpicker één van de belangrijkste functies binnen Schrauwen. Je hebt een groot aandeel in de klanttevredenheid en het imago van onze firma. Hoe een bestelling wordt afgeleverd bij de klant is ons visitekaartje. Daarom behandel je iedere werkopdracht met de grootste zorg. · Wij vragen Je werkt in de late shift (tussen18u tot 22u), uren zijn te bespreken. Je werkt stipt, ordelijk, net en met oog voor de veiligheidsvoorschriften Je houdt je aan regels en afspraken Je bent minimaal 18 jaar

  • Werfleider met ervaring (NIEUWPOORT)

    Regio: NIEUWPOORT

    Bedrijf: Constructiv

    Type: Vaste Job

    Constructiv, het sectorfonds van de bouw, is op zoek naar een ervaren werfleider voor een bouwbedrijf uit Nieuwpoort, gespecialiseerd in het plaatsen van aluminium dakgoten en het isoleren van bedrijfsgebouwen. Jouw takenpakket bestaat uit: verantwoordelijk voor de projecten planning leiding geven waken over de veiligheid Je vertrekt 's morgens vanop de koer.

  • Klantenadviseur (OUDERGEM)

    Regio: OUDERGEM

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Vaste Job

    Een van onze klant, een verzekeraar niet-leven voor particulieren. Hij stelt verzekeringsoplossingen voor bij Brand, Burgerlijke Aansprakelijkheid, Auto, Ongevallen Privéleven, BA familiale en juridische bescherming is op zoek maar een Klantenadviseur ( NL / FR) De Klantenadviseur draagt bij tot de ontwikkeling van de portefeuille van het kantoor door advies te verlenen en standaardproducten te verkopen. Hij of zij antwoordt op vragen van het publiek Hij of zij verzorgt de administratie van de bestaande portefeuille en werkt mee aan prospectieacties. De Klantenadviseur rapporteert aan de Kantoorverantwoordelijke. Activiteiten I. Commercieel - De klanten en prospects ontvangen en bedienen o De klanten hoffelijk ontvangen (in het kantoor en telefonisch) o De courante verrichtingen efficiënt afhandelen o De behoeften van de klant analyseren en passende offertes opstellen o In de dagelijkse praktijk producten en diensten verkopen conform het beleid voor risicoaanvaarding o Het verzoek indien nodig aan een bevoegde collega toevertrouwen De gesprekken voorbereiden en voeren o Het initiatief nemen voor afspraken als reactie op opportuniteiten o De gesprekken voorbereiden met behulp van de beschikbare commerciële tools o De klant een persoonlijk onthaal geven en zijn behoeften leren kennen o Producten en diensten voorstellen die overeenkomen met de behoeften en er de voordelen van uitleggen o Informatie verstrekken met een detailniveau dat aan de verwachtingen van de klant voldoet o Aan het einde van het gesprek de tevredenheid van de klant valideren Standaardproducten verkopen o De vooraf bepaalde doelstellingen respecteren, ook op het vlak van de productspreiding o De uitrusting van de klanten uitbreiden door middel van campagnes voor kruisverkoop en de upgrade van de portefeuille o De verkoop afronden zodra de klant het voorstel aanvaardt; indien niet, de nodige follow-up verzorgen (opnieuw contact zoeken, een afspraak maken...) - De follow-up van de relatie verzekeren o De follow-up en het verdere contact verzekeren na de verzending van offertes o Een goede dienst na verkoop verzekeren o De klant indien nodig naar Constatel doorverwijzen - Prospecteren -Deelnemen aan door de commerciële directie ontwikkelde acties (prospectiebestanden verwerken...) De eigen commerciële activiteit voorbereiden, organiseren en volgen o De eigen resultaten opvolgen en een wekelijks overzicht van de activiteiten opstellen o In het geval van een bestaande klant/prospectrelatie afspraken verkrijgen, plannen en kwalificeren II. Beheer -De administratie van de bestaande portefeuille verzorgen o Na de verkoop de administratieve follow-up van de dossiers verzorgen o De behandeling van de evenementen en andere beheersdaden verzekeren (mails...) De ter beschikking gestelde commerciële tools en met name de contactgegevens gebruiken en updaten

  • Winkelbediende Slagerij (OVERPELT)

    Regio: OVERPELT

    Bedrijf: Q Jobs - erkenningsnr: VG 1555/BUOC

    Type: Vaste Job

    Voor een klant gelegen in Overpelt, gespecialiseerd in vleeswaren en charcuterie, zijn we op zoek naar een winkelbediende met ervaring in een slagerij / kaas- of traiteur afdeling. Uw takenpakket: - Je staat in voor snijden van vlees- en kaaswaren met de juiste snijmachines. - Je verpakt deze vlees- of kaaswaren tot kleine pakketjes om ze vervolgens in de toog te leggen. - Je helpt met bereidingen van salades, broodjes en schotels. - Indien klanten speciale verzoeken hebben, probeer je hen op een vriendelijke en gemotiveerde manier verder te helpen. - Je houdt de winkel proper en netjes.

  • Commerciële medewerker binnendienst Tsjechisch / Slowaaks (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: BRACHOT-HERMANT N.V.

    Type: Vaste Job

    Je bent het eerste contact voor onze buitendienst en staat hen bij in het noteren van bestellingen en opmaken van facturen In het depot ga je op zoek naar het juiste product en je stemt af met de logistiek volgens de noden van de klant Je staat ook klanten te woord in onze toonzaal en je geeft hen een woordje uitleg Je benadert je klantenportefeuille proactief met nieuwe producten en promoties Je bent servicegericht en werkt ordelijk en gestructureerd.

  • Oliver James Associates - Business Analyst Non Life Insurances (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Are you an expert when it comes to analysis? Have you gained experience within the Insurance industry, more specifically in the Non Life department? Are you available to start a new freelance mission by December the latest? Well, you might be the candidate that I'm looking for. Company My client, a banking company located in Brussels, is seeking to hire a Business Analyst within the Non Life department to work on innovative projects. Think of initiatives as changing the sales flow, speeding up the outpayments - basically, looking for new ways to improve their client's experience. Ideally... You have a Medior to Senior experience as a Business Analyst, You have knowledge of Non Life insurances, You have a strong command of English and preferably a good knowledge of Dutch and French, You are an absolute teamplayer, And you are willing to work in an Agile environment. Interested in hearing more? Feel free to APPLY via the button below. Looking forward to be speaking to you soon!

Zoek naar antwoorden van VRIJE BASISSCHOOL in sociale netwerken
Look for responds of VRIJE BASISSCHOOL in social networks

Lees alle opmerkingen voor VRIJE BASISSCHOOL. Laat een reactie achter voor VRIJE BASISSCHOOL. VRIJE BASISSCHOOL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for VRIJE BASISSCHOOL. Leave a respond for VRIJE BASISSCHOOL. VRIJE BASISSCHOOL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie VRIJE BASISSCHOOL op de google maps. Adres en contacten VRIJE BASISSCHOOL
Location of VRIJE BASISSCHOOL on the google maps. Address and contacts of VRIJE BASISSCHOOL

Andere gerelateerde bedrijven als come VRIJE BASISSCHOOL VRIJE BASISSCHOOL: Trend | COIFFURE EDITH | M. BERGIERS | GILBERT DUBOIS | Van Pee BVBA

Other related companies as VRIJE BASISSCHOOL: Trend | COIFFURE EDITH | M. BERGIERS | GILBERT DUBOIS | Van Pee BVBA

VRIJE BASISSCHOOL is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is VRIJE BASISSCHOOL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03503784179. Het bedrijf VRIJE BASISSCHOOL bevindt zich op het adres: GROTSTRAAT 1; 9620; ZOTTEGEM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 909,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 685,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Enseignement maternel and primaire. Lijst met producten zijn Type d'Enseignement: Ecoles Primaires, Jardins d'Enfants, Ecoles Maternelles. Type de R茅seau: Enseignement Libre..
De hoofdactiviteit van VRIJE BASISSCHOOL is Primaire Metaalindustrieën, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van VRIJE BASISSCHOOL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van VRIJE BASISSCHOOL, openstaande posities, locatie van VRIJE BASISSCHOOL op de kaart.

VRIJE BASISSCHOOL is a company, that was registered 2005 in N\A region, Belgium. Full name of company is VRIJE BASISSCHOOL, company assigned to the tax number BE03503784179. The company VRIJE BASISSCHOOL is located at the address: GROTSTRAAT 1; 9620; ZOTTEGEM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 909,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 685,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Enseignement maternel and primaire. List of products are Type d'Enseignement: Ecoles Primaires, Jardins d'Enfants, Ecoles Maternelles. Type de R茅seau: Enseignement Libre..
The main activity of VRIJE BASISSCHOOL is Primary Metal Industries, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of VRIJE BASISSCHOOL is not available. You also can look at reviews of VRIJE BASISSCHOOL, open positions, location of VRIJE BASISSCHOOL on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over VRIJE BASISSCHOOL, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf VRIJE BASISSCHOOL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about VRIJE BASISSCHOOL, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company VRIJE BASISSCHOOL, employees, financial statistics.