Atelier G Architectes SPRL

Particuliere bedrijvenTabaksproducten • Atelier G Architectes SPRL
Private companiesTobacco Products • Atelier G Architectes SPRL

Contactgegevens Atelier G Architectes SPRL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Atelier G Architectes SPRL: address, phone, fax, email, website, opening hours

Atelier G Architectes SPRL

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue des Puits l'Eau 10; 7500; Tournai, België

Telefoon (phone): 069 84 37 25 (+32-069 84 37 25) 069 84 37 25 (+32-069 84 37 25)

Fax (fax): 069 84 38 40 (+32-069 84 38 40) 069 84 38 40 (+32-069 84 38 40)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Atelier G Architectes SPRL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Atelier G Architectes SPRL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Atelier G Architectes SPRL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Atelier G Architectes SPRL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Atelier G Architectes SPRL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Atelier G Architectes SPRL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Atelier G Architectes SPRL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Atelier G Architectes SPRL
Products information Atelier G Architectes SPRL

BTW identificatienummer (tax): BE02890472412
Ondernemingsnummer: 3465881347
Hoofdstad (capital): 712,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 114,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2009

Architects

Product categorie (product category): Engineering offices - General

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Atelier G Architectes SPRL
(Get full report from official database of BE for Atelier G Architectes SPRL)

Aanvulling soorten activiteiten voor Atelier G Architectes SPRL
Addition kinds of activities for Atelier G Architectes SPRL

20529904. Kegels, ijs | Cones, ice cream
33550102. Spoelen, draadaluminium: gemaakt in walsen | Coils, wire aluminum: made in rolling mills
36249902. Borstels en borstel voorraadcontacten, elektrisch | Brushes and brush stock contacts, electric
36510119. Luidsprekers | Speaker monitors
67940102. Muziek royalties, blad en record | Music royalties, sheet and record

Werken bij Atelier G Architectes SPRL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Atelier G Architectes SPRL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Atelier G Architectes SPRL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Atelier G Architectes SPRL. Looking for open vacancies in other companies

  • Customer Care Professional (WATERMAAL-BOSVOORDE)

    Regio: WATERMAAL-BOSVOORDE

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant zoeken we een 'customer care professional': Zo nauwkeurig en volledig mogelijk de vragen van klanten beantwoorden (telefonisch, e-mail of per post) Administratieve taken uitvoeren met betrekking tot de inschrijving van nieuwe klanten Programmatie en activatie van de verkoopterminals Kleine technische problemen oplossen De rekeningen van klanten nakijken en eventuele fouten rechtzetten  

  • DTP-grafisch vormgever (LICHTERVELDE)

    Regio: LICHTERVELDE

    Bedrijf: FORUM JOBS TORHOUT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Heeft Adobe CC geen geheimen voor jou en kan je vlot en efficiënt werken? Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken!  Voor onze klant, regio Lichtervelde, zijn we op zoek naar een DTP-grafisch vormgever. Hierbij ben je vooral gericht op een vlotte en efficiënte voortgang van productie. Jij vormt namelijk de link tussen prepress en drukkerij. Binnen de (kwalitatief) vastgelegde normen maak en corrigeer je de aangeleverde bestanden tot drukklare bestanden.Hoe ziet jouw takenpakket eruit? het verwerken en corrigeren van digitale bestanden het onderhouden van de CTP-omgeving het controleren van eigen werk en het uitvoeren van de 4-ogen controle op het werk van directe collega's het naleven van instructies en vastgelegde proceduresHoe ziet jouw week eruit? Je werkt van maandag t.e.m. vrijdag tijdens de dag.

  • Magazijnier (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: FORUM CONSTRUCT KORTRIJK

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een klant van ons gevestigd regio Kortrijk, gaan wij op zoek naar een MAGAZIJNIER. Onze klant is actief in zonnepanelen, zonneboilers, warmtepompboilers, vloerverwarming en gasketels. uw taken bestaan uit: Het ontvangen van de bestellingen, Opbergen van materiaal in het magazijn, Magazijnbeheer.

  • Kantoorschoonma(a)k(st)er 20u Regio Oostrozebeke (OOSTROZEBEKE)

    Regio: OOSTROZEBEKE

    Bedrijf: Start People Roeselare

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je staat in voor het reinigen van kantoren: - legen van vuilbakken - bureau's afkuisen - toiletten kuisen - trappen reinigen

  • dakwerker (GISTEL)

    Regio: GISTEL

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Helpen en uitvoeren van dakwerken. Zowel platte als hellende daken. Werken met EPDM Leien leggen.

  • Logistieke Customer Services Agent met goede talen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Interim met optie "vast werk"

    OfficeTeam is op zoek naar een logistieke customer service agent voor een bedrijf gelegen in de Waaslandhaven. Onze klant is een internationale logistieke speler binnen de maritieme sector met eigen terminals. De verantwoordelijkheden voor deze functie zijn: Je bent eerste aanspreekpunt in het bedrijf voor de klant Je beheert het communicatie- en informatiekanaal, voor de klant naar evenals voor de interne diensten naar de klant toe Je bent alert voor commerciële uitdagingen Je coördineert en voert ontvangen expeditie-rapporten uit Je volgt aankomsten van schepen en containers op en rapporteert hierover Je ontvangt, verwerkt en coördineert inkomende orders Je stelt de nodige douaneformaliteiten op en geeft deze door aan de declaratieafdeling Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Merelbeke (BOTTELARE)

    Regio: BOTTELARE

    Bedrijf: PARTENA

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • Vertegenwoordiger - studentenjob tijdens academiejaar - uren zelf te bepalen (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Randstad is opzoek naar een student om commerciële functie uit te voeren. We zoeken een mondig & joviaal iemand die een bedrijf gespecialiseerd in papierrollen voor kassa/ bancontactsystemen gaat voorstellen aan bedrijven en detailhandels. Zit verkopen in je bloed en ben jij resultaatgericht? Je werkt 4u tot 8u per week wanneer dit schikt naar jouw agenda (binnen de maten van het mogelijke).

  • Team member OKay Oedelem (OEDELEM)

    Regio: OEDELEM

    Bedrijf: OKay

    Type: Vaste Job

    Klanten helpen doe je met veel goesting en met de glimlach. Je zet hen telkens op de eerste plaats wanneer ze komen winkelen. Hebben ze een specifiek verzoek? De team members staan paraat. Precies door die positieve houding is de OKay waar jij werkt een gezellige buurtsupermarkt. Elke dag ziet er anders uit bij OKay. Het ene moment beman je de kassa en even later steek je een handje toe in de bakkerij, hou je de winkel netjes of vul je rekken verder aan. Misschien heb je een leuk idee voor een creatieve actie? Gooi het in de groep, eigen initiatief kunnen we altijd appreciëren! Om onze klanten nog beter te informeren, volg je regelmatig interessante opleidingen. Zo stel je hen meteen op hun gemak. Klanten kunnen altijd op jou rekenen om hun winkelervaring zo vlot mogelijk te laten verlopen. Dat is soms intensief, maar altijd voldoeninggevend. Je biedt samen met je collega’s een luisterend oor, maakt een grapje op de werkvloer, het kan allemaal. Kortom, zoveel kwaliteiten onder één petje!

  • Transportmanager (BAVEGEM)

    Regio: BAVEGEM

    Bedrijf: REVADA

    Type: Vaste Job

    TRANSPORTMANAGER Strategische vormgever van de interne transportorganisatie Je zorgt voor de strategische uitbouw van de organisatie rekening houdende met de geldende wetgevingen en de beschikbare technologieën. Je staat in voor de opmaak en opvolging van het werkingsbudget en de geplande investeringen. Je garandeert een kwaliteitsvolle service aan in- en externe klanten en leveranciers en dit tegen een marktconforme prijs. Je voert grondige analyses uit op onze bedrijfsactiviteiten met oog op rendementsverbeteringen Je levert een uitgebreide rapportering af van de gedefinieerde KPI’s. Je hebt de dagelijkse leiding over de transportafdeling (supervisie transportplanning, investeringen, herstellingen, opvolgen vergunningen, overleg en communicatie naar personeel, …) Je geeft direct en indirect leiding aan een 40-tal chauffeurs en 5 bedienden.

  • Master Franchise Belux | iBinder (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1632785-inline.html?cid=Partner_VDAB iBinder is een Zweeds concept dat zeer innovatieve software oplossingen ontwikkelt voor de bouwsector, studie- en architecten bureaus, en engineering ondernemingen. De software van iBinder is het best te omschrijven als een digitale versie van een ordner. Het werkt niet alleen hetzelfde waardoor het zeer gebruiksvriendelijk is, maar het ziet er visueel ook hetzelfde uit. Iedereen beschikt altijd over de juiste informatie. En dankzij een eenvoudige checklist weet u zeker dat alle betrokkenen de informatie ontvangen die ze nodig hebben. Bij alle projecten, ongeacht de grootte en looptijd van het project, kan iBinder gebruikt worden. iBinder maakt het mogelijk dat alle betrokkenen zijn aangesloten op één en dezelfde ‘Binder’ waardoor alle informatie altijd up-to-date is. Hierdoor worden (bouw)projecten efficiënter, en wordt er heelwat tijd en geld bespaard.  Het concept bestaat sinds 2005 en werkt sinds 2010 met Master Franchisees in Denemarken en Noorwegen. De focus voor verdere internationale uitbreiding ligt de komende jaren op Belux, Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, en Finland. Op basis van een door iBinder uitgevoerd marktonderzoek blijkt dat er in deze landen meer dan gemiddelde kansen liggen voor een duurzame business ontwikkeling. iBinder heeft reeds meer dan 200.000 actieve gebruikers in Zweden, Denemarken, Noorwegen, en Nederland. De Master Franchise stuurt een netwerk aan van eigen account managers én franchisees die instaan voor de verkoop van iBinder in hun regio. Actieve ondersteuning van iBinder: Ontwikkeling, onderhoud en beveiliging van het systeem Uitgebreide trainingen voor de Master Franchise en het personeel Gedetailleerde handboeken voor het business plan en de operationele zaken van de Master Franchise Ontwikkelen en beschikbaar stellen van marketing richtlijnen Ontwikkeling en onderhoud van de website en grafische aspecten van het concept Monitoring en ondersteuning van de Master Franchise Verschaffen van KPI’s rapportering en business informatie ten behoeve van een beter resultaat Kwaliteitsbewaking van het concept ten behoeve van de Master Franchise De Master Franchise hoeft zich niet bezig te houden met alle technische aspecten van de franchise

  • ClearSource - Customer Implementation Specialist (WAVRE)

    Regio: WAVRE

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are looking for a Customer Implementation Specialist for a freelance OR fixed duration contract for at least 1 year in the South of Brussels. You would like to join a renown and international environment to handle challenging projects for clients all over the world? Then read up!     Role Description Act as point of contact for testing requirement and implementations at customers Coordinate multiple testing projects in cooperation with managers and customers Supervise and assist the clients during the phases of testing processes Ensure administrative and technical requirements are fulfilled and completed Follow-up and organise follow-up of projects and respect SLAs Suggest improvement based on your experience for smoother processes or better services   Profile Experience(s) in IT implementation and/or testing processes with internal and/or external clients, or a background in Customer/Client Support or Service role Expertise in coordinating multiple projects or queries Any experience with API or SLA, is a major advantage Any experience in the payment or financial sector, is a big plus Client-oriented, you can guide, manage and advise customers Organised, structured and stress resistant Fluent in English both written and spoken, proficiency in any additional language is a plus    Details Start: Immediately Duration: 1 year contract (+ 1 year extension) Location: South of Brussels   If you are interested in this function and if you have the skills required, please send me your most updated CV via the button below.

Zoek naar antwoorden van Atelier G Architectes SPRL in sociale netwerken
Look for responds of Atelier G Architectes SPRL in social networks

Lees alle opmerkingen voor Atelier G Architectes SPRL. Laat een reactie achter voor Atelier G Architectes SPRL. Atelier G Architectes SPRL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Atelier G Architectes SPRL. Leave a respond for Atelier G Architectes SPRL. Atelier G Architectes SPRL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Atelier G Architectes SPRL op de google maps. Adres en contacten Atelier G Architectes SPRL
Location of Atelier G Architectes SPRL on the google maps. Address and contacts of Atelier G Architectes SPRL

Andere gerelateerde bedrijven als come Atelier G Architectes SPRL Atelier G Architectes SPRL: C.I.A. | Connect Games | PR?MAMAN | IT-Pro BVBA | Pipido Balloons

Other related companies as Atelier G Architectes SPRL: C.I.A. | Connect Games | PR?MAMAN | IT-Pro BVBA | Pipido Balloons

Atelier G Architectes SPRL is een bedrijf dat 2009 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Atelier G Architectes SPRL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02890472412. Het bedrijf Atelier G Architectes SPRL bevindt zich op het adres: Rue des Puits l'Eau 10; 7500; Tournai. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 712,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 114,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Engineering offices - General. Lijst met producten zijn Architects.
De hoofdactiviteit van Atelier G Architectes SPRL is Tabaksproducten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Atelier G Architectes SPRL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Atelier G Architectes SPRL, openstaande posities, locatie van Atelier G Architectes SPRL op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Atelier G Architectes SPRL is a company, that was registered 2009 in N\A region, Belgium. Full name of company is Atelier G Architectes SPRL, company assigned to the tax number BE02890472412. The company Atelier G Architectes SPRL is located at the address: Rue des Puits l'Eau 10; 7500; Tournai. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 712,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 114,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Engineering offices - General. List of products are Architects.
The main activity of Atelier G Architectes SPRL is Tobacco Products, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Atelier G Architectes SPRL is not available. You also can look at reviews of Atelier G Architectes SPRL, open positions, location of Atelier G Architectes SPRL on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Atelier G Architectes SPRL, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Atelier G Architectes SPRL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Atelier G Architectes SPRL, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Atelier G Architectes SPRL, employees, financial statistics.