VANDICKE BVBA

Particuliere bedrijvenWatervervoer • VANDICKE BVBA

Contactgegevens VANDICKE BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data VANDICKE BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

VANDICKE BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Putstraat 20 8690 Alveringem - BELGIUM, België

Telefoon (phone): 32-58-28-81-01 32-58-28-81-01

Fax (fax): 32-58-28-94-92 32-58-28-94-92

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) VANDICKE BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "VANDICKE BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "VANDICKE BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van VANDICKE BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen VANDICKE BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of VANDICKE BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees VANDICKE BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti VANDICKE BVBA
Products information VANDICKE BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE01685272216
Ondernemingsnummer: 6896911621
Hoofdstad (capital): 335,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 117,000 EUR
Werknemers (employees): 11 to 50
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2015

Producten die in VANDICKE BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Masonry and bricklaying - works

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor VANDICKE BVBA
(Get full report from official database of BE for VANDICKE BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor VANDICKE BVBA
Addition kinds of activities for VANDICKE BVBA

22110212. Suikerslijmen, katoen | Suiting fabrics, cotton
26559904. Wastebaskets, vezel: gemaakt van gekocht materiaal | Wastebaskets, fiber: made from purchased material
36779901. Baluns | Baluns
64119908. Professionele normen diensten, verzekering | Professional standards services, insurance
73899933. Kantoor faciliteiten en secretariële service verhuur | Office facilities and secretarial service rental

Werken bij VANDICKE BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in VANDICKE BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor VANDICKE BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for VANDICKE BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Medewerker Communicatie en Events Technologiecampus Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Als Medewerker Communicatie en Events verzorg je de interne communicatie naar de studenten en het personeel en sta je in voor de externe communicatie en profilering van onze campus en onze opleidingen naar middelbaar onderwijs, bedrijfswereld, alumni en andere betrokkenen. Je werkt hierbij nauw samen met de facultaire en centrale communicatieverantwoordelijken. Je werkt interne, operationele communicatieplannen uit om de interne en externe communicatie van KU Leuven Technologiecampus Gent vlot en doeltreffend te laten verlopen. Hiervoor is nauwe samenwerking met facultaire en centrale communicatieverantwoordelijken van KU Leuven noodzakelijk. Voor de interne en externe communicatie werk je eveneens samen met de hogeschool Odisee die ook actief is op de campus van Gent. Je staat in voor het inhoudelijk en vormelijk verzorgen van de interne en externe communicatie op de campus, onder andere door het onderhouden van de website en het intranet, optimaal benutten van sociale media, voorbereiden van promotiemateriaal en brochures, beheren van foto- en filmmateriaal, opmaken en verspreiden van nieuwsbrieven, initiëren en opmaken van publicaties etc. Daarnaast coördineer je events, zoals infodagen, jobbeurzen, wetenschapsdagen, studiedagen i.v.m. onderzoek etc. en werk je hiervoor nauw samen met de andere medewerkers op de campus Je onderhoudt contacten met de bedrijfswereld, secundaire scholen en alumni Je staat in voor de analyse en de opvolging van de resultaten van de geleverde inspanningen op vlak van communicatie, specifiek voor de campus Je voedt en onderhoudt CRM databanken met betrekking tot alumni, bedrijven, events Je bent lid van de werkgroep Communicatie, voorgezeten door de facultaire Domeincoördinator Communicatie en zorgt voor de implementatie van de genomen beslissingen op onze campus Je werkt mee aan de communicatie van de faculteit FIIW van de KU Leuven die 6 campussen omvat en neemt de verantwoordelijkheid over één specifiek domein m.b.t. communicatie. Bedrijfsprofiel: De KU Leuven Faculteit Industriële Ingenieurswetenschappen organiseert de opleidingen tot academische bachelor en master industriële wetenschappen (industrieel ingenieur) op zes campussen verspreid over Vlaanderen. Naast onderwijs verricht KU Leuven op de technologiecampus in Gent ook onderzoek en dienstverlening in een aantal domeinen.

  • Planner (m/v) (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als planner sta je in voor de planning en dispatching van de logistieke afdeling. Daarnaast zal je als planner de chauffeurs en transporteurs tijdens hun ritten rechtstreeks aansturen. - Opmaken en optimaliseren van de verschillende routes in de planningsomgeving Ortec, dit in samenspraak met de plaatselijke depothoofden en in functie van de KPI's - Dispatching en operationele sturing van eigen chauffeurs en transporteurs door het geven van praktische en concrete informatie - Beantwoorden van vragen van klanten en chauffeurs m.b.t. de planning/dispatching van België/Luxemburg - Terugkoppelen naar depothoofden m.b.t. resources en signaleren van eventuele problemen - Last-minute wijzigingen doorvoeren en communiceren naar klanten en chauffeurs - Ritregistratie en controle dagrapporten a.d.h.v. interne systemen - Administratieve taken zoals het afdrukken en verdelen boorddocumenten eigen vervoer en transporteurs, voorbereiding planken van de chauffeurs met extra info, sleutels, badges,… eigen aan de laadplaatsen - Opmaken prebill voor transporteurs en doorboeken van vrachtkosten - Administratieve correctie van handelsdocumenten: de nodige stappen ondernemen, fouten signaleren en rechtzetten - Verwerking van de ritten vanuit de planningsomgeving

  • JUNIOR SALES SPECIALIST (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Hays Response Zaventem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    * Vilvoorde * Engels * Automotive Voor onze klant in Vilvoorde is Hays Response op zoek naar een Sales Support. Deze internationale klant is actief in de automotive sector en zoekt een gemotiveerde collega om hun team te versterken. Als Sales Support maak je deel uit van de Sales afdeling. Je zal de vertegenwoordigers administratief ondersteunen door o.a. bestellingen te verwerken, offertes en rapporten op te maken en andere uiteenlopende taken te verrichten. Daarnaast zal je het aanspreekpunt zijn van de belangrijkste klant en zal je hem bijstaan bij vragen.

  • Junior Marketeer regio Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Interim met optie "vast werk"

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Junior Marketeer (M/V). Dit voor een bedrijf gelegen in Kortrijk. Als Junior Marketeer regio Kortrijk heb je onderstaand takenpakket: je verzorgt de offline communicatie (banners, folders, verpakkingen, …); je bent verantwoordelijk voor het ganse social media gebeuren (Instagram, Pinterest, Facebook, …); je denkt mee met het bedrijf en zoekt naar marketingopportuniteiten. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Chauffeurs CE - werken met plateau en kraan (MOORSLEDE)

    Regio: MOORSLEDE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Een bedrijf de Moorslede is op zoek naar chauffeurs CE voor de besturing en bediening van een plateauvrachtwagen met kraan. Je hebt de optie om internationaal te rijden, maar dit hoeft niet. Je werkt met een autolaadkraan. Hiervoor krijg je een korte opleiding zodat je de bediening ervan onder de knie krijgt. Je doet ongeveer 2 à 3 ritten per dag. Er is een extra premie voorzien voor deze chauffeurs en je krijgt maaltijdcheques.

  • Huishoudhulp met dienstencheques regio Zoutleeuw/Geetbets (ZOUTLEEUW)

    Regio: ZOUTLEEUW

    Bedrijf: WOON SCHOON

    Type: Dienstenchequebaan

    Woon Schoon is een jong en dynamisch bedrijf gelegen te Runkelen (Sint-Truiden). Voor onze klanten gelegen te Zoutleeuw en Geetbets, zijn we op zoek naar een gemotiveerde en enthousiaste huishoudhulp. Je bepaalt zelf hoeveel uur per week je wil werken. Ervaring is geen vereiste, motivatie en inzet zijn noodzakelijk!

  • Student Boekhouding (BORSBEEK)

    Regio: BORSBEEK

    Bedrijf: ASAP

    Type: Studentenjob

    Voor een klant van ons in borsbeek zijn we op zoek naar een student om wekelijks 1 dag te komen helpen. Wat uren en dag betreft is de klant zeer flexibel! Je takenpakket zal vooral bestaan uit de opvolging van de debiteuren en andere boekhoudkundige taken.

  • Student grootwarenhuis Tervuren (TERVUREN)

    Regio: TERVUREN

    Bedrijf: ADECCO OVERIJSE

    Type: Studentenjob

    Ben je student? En wil je graag iets bij verdienen tijdens de weekends? Heb je interesse om te werken in een supermarkt in Tervuren? Lees dan zeker verder! Voor onze klant gelegen in Tervuren zijn wij op zoek naar 2 studenten om te werken tijdens het weekend, zaterdag en/of zondag. Je takenpakket zal bestaan uit kassawerk en aanvullen van rekken.

  • Dossierbeheerder / ervaring / A-Z / SR / topkantoor / Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Deze kwalitatieve groep beschikt over meerdere kantoren gevestigd in de verschillende provincies in België. Ze zijn steeds op zoek naar verborgen talent, maar momenteel hebben ze vooral nood aan een ervaren dossierbeheerder. Wil jij deel uitmaken van een groter geheel dat verschillende deuren voor jou kan openen? Bekijk de beschrijving hieronder en stuur zo snel mogelijk je cv op! Dossierbeheerder / Accountant - Wat? Je werkt dossiers volledig af van A-Z (zowel op boekhoudkundig als fiscaal vlak): voorbereiding, afsluiting en bespreking met klanten. In helder taalgebruik ga je de huidige situatie aan hen toelichten, maar ook uitleggen hoe die geoptimaliseerd kan worden. Je onderhoudt de bestaande contacten met klanten, gaat ze proactief opvolgen en gaat er nieuwe ontwikkelen. Klantenrelaties beheren is dus ook een belangrijke taak in je functie. Daarnaast heb je er geen problemen mee om je minder ervaren collega's bij te staan in al hun vragen en er eventueel op termijn zelfs de leiding over te nemen. Je kan zo doorgroeien naar een functie die ook meer teamleader gericht is.

  • Freelance lesgevers | Asse (RELEGEM)

    Regio: RELEGEM

    Bedrijf: G4S

    Type: Zelfstandige activiteit

    G4S is de wereldleider in geïntegreerde beveiliging, gespecialiseerd in securitydiensten en aanverwante services op zes continenten. De groep is actief in ongeveer 90 landen en is de grootste werkgever genoteerd op de London Stock Exchange, met meer dan 570.000 medewerkers, en met een secundaire notering in Kopenhagen. G4S is marktleider in België en stelt er meer dan 6000 mensen tewerk. G4S Training & Consultancy heeft gebruik gemaakt van haar jarenlange ervaring om zich verder te specialiseren in bepaalde materies en hierover opleidingen aan te bieden. Om tegemoet te komen aan de stijgende vraag naar opleidingen zijn we op zoek naar diverse freelance lesgevers. Als freelance lesgever kan je ingeschakeld worden om één van onze talrijke opleidingen te geven. Heb je ervaring in of kennis van één van de onderstaande domeinen en wil je graag jouw kennis delen, aarzel dan zeker niet om te solliciteren: Bewakingsagenten met een beroepservaring van minimum 3 jaar Leidinggevende personeelsleden (type A of B) met een beroepservaring in de bewakingssector van minimum 3 jaar Een grondige technische kennis m.b.t. beveiligingsproducten (toegangscontrole, inbraakdetectie, branddetectie en camerabewaking) met een beroepservaring van minimum 3 jaar Vergunde veiligheidsadviseurs met een beroepservaring van minimum 3 jaar Preventieadvisieurs (niveau 1 of 2) met een beroepservaring van minimum 3 jaar

  • Freelance HR consultant (M/V) regio Antwerpen - Limburg - Vlaams Brabant (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: LET'SGOOS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Warm zakelijk, da’s werken vanuit je passie voor mensen, en alles in functie van de klant/kandidaat Indien jij sterke ideeën hebt over het optimaliseren van HR-processen op KMO- niveau … een zeer sterk empatisch denkvermogen bezit … en ervaring hebt alsook specialist bent in één of ander HR domein … dan is dit waarschijnlijk de belangrijkste advertentie van je carrière! Je adviseert en ondersteunt de groei en andere KMO's in de implementatie van HR-strategieën en/of processen: reward, performance, learning & development, recruitment, talent, verzuim, competentiebeleid... Je zorgt voor de nodige begeleiding en ontwikkeling bij het uitvoeren van deze processen. Je staat in voor de opvolging, begeleiding en uitvoering van deze processen. Je begeleidt bedrijfsleiders en andere leidinggevenden in de context van het opvolgen van individuen, en neemt zo nodig en in afspraak zelf actie. Je bewaart het overzicht om snel nieuwe uitdagingen te identificeren. Neem enkele minuten van je tijd en beslis dan of jij de persoon bent die zich wil vastbijten en ondersteuning bieden in uw specialisatie van HR-projecten Ben jij dynamisch en gedreven genoeg en wil jij verantwoordelijk zijn voor het welslagen van deze HR-projecten? Aarzel dan niet en solliciteer nu! Het is een pluspunt als je ook inzetbaar bent in verschilldende domeinen maar is geen noodzaak. Wij moedigen ook personen van 45+ aan te solliciteren. We kijken uit naar uw reactie. Beschikbaarheid en timing uitvoeren opdrachten bespreekbaar. Uitzendkantoren gelieve zich te onthouden.

  • Target Recruitment - PM (Digital Projects) (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Opdracht in Zaventem tot zeker eind 2019!     Bedrijf   Dit bedrijf is een gekend internationaal bedrijf met meer dan 750 werknemers in de regio Zaventem. Ter ondersteuning van hun huidige team zijn ze nu op zoek naar een freelance Project Manager voor een opdracht op lange termijn (tot eind 2019).   De deadline voor het voorstellen van kandidaten is 22/10!     Taken   Als freelance PM digital projects word je ingeschakeld voor de invulling van verschillende projecten.  Je bent verantwoordelijk voor de projecten van opstart tot uitvoering. Je maakt daarbij de voorstellen en business cases op en vertaalt die naar concrete projecten. Je let daarbij op scope, planning, budgetten, timelines, resources en kwaliteit. Je stuurt de projecten bij waar nodig en speelt in op mogelijke risico's    Profiel   Als freelance Project Managervoldoe je aan volgende vereisten:  Minstens 5 jaar ervaring in een functie als PM in technische projecten Sterk in stakeholder management PMI methodologie - Agile/Scrum bij voorkeur Goede kennis van MS Office en MS projects Actief, hands-on, oplossingsgericht Je bent een sterke communicator op alle niveaus en kan goed prioriteiten bepalen in complexe en internationale omgevingen Drietalig (NL - FR - ENG)   Aanbod   Als freelance PM digital mag je je verwachten aan:  Een uitdagende opdracht met veel verantwoordelijkheid in regio Zaventem Een contract van lange duur - voorzien tot eind 2019 + mogelijke verlengingen Startdatum voorzien op 15/11/18   Opgelet: kandidaten moeten Voor 22/10 voorgesteld zijn, dus graag een snelle reactie.     Spreekt deze opportuniteit je aan of heb je hier nog vragen bij? Aarzel niet en stuur je CV via de knop hieronder.

Zoek naar antwoorden van VANDICKE BVBA in sociale netwerken
Look for responds of VANDICKE BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor VANDICKE BVBA. Laat een reactie achter voor VANDICKE BVBA. VANDICKE BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for VANDICKE BVBA. Leave a respond for VANDICKE BVBA. VANDICKE BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie VANDICKE BVBA op de google maps. Adres en contacten VANDICKE BVBA
Location of VANDICKE BVBA on the google maps. Address and contacts of VANDICKE BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come VANDICKE BVBA VANDICKE BVBA: BACOB | Lepied Patrick SPRL | Haemelinck L | DECOCK GARAGE | Blommaert Publiciteit NV

Other related companies as VANDICKE BVBA: BACOB | Lepied Patrick SPRL | Haemelinck L | DECOCK GARAGE | Blommaert Publiciteit NV

VANDICKE BVBA is een bedrijf dat 2015 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is VANDICKE BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01685272216. Het bedrijf VANDICKE BVBA bevindt zich op het adres: Putstraat 20 8690 Alveringem - BELGIUM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 11 to 50 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 335,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 117,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Masonry and bricklaying - works. Producten gemaakt in VANDICKE BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van VANDICKE BVBA is Watervervoer, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van VANDICKE BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van VANDICKE BVBA, openstaande posities, locatie van VANDICKE BVBA op de kaart.

VANDICKE BVBA is a company, that was registered 2015 in N\A region, Belgium. Full name of company is VANDICKE BVBA, company assigned to the tax number BE01685272216. The company VANDICKE BVBA is located at the address: Putstraat 20 8690 Alveringem - BELGIUM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 11 to 50 employees work in this company. Capital - 335,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 117,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Masonry and bricklaying - works. Products created in VANDICKE BVBA were not found.
The main activity of VANDICKE BVBA is Water Transportation, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of VANDICKE BVBA is not available. You also can look at reviews of VANDICKE BVBA, open positions, location of VANDICKE BVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over VANDICKE BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf VANDICKE BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about VANDICKE BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company VANDICKE BVBA, employees, financial statistics.