JOZEF TEMMERMAN

Contactgegevens JOZEF TEMMERMAN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data JOZEF TEMMERMAN: address, phone, fax, email, website, opening hours

JOZEF TEMMERMAN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): REIGERSTRAAT 3; 9860; OOSTERZELE, België

Telefoon (phone): 93626803 (+32-93626803) 93626803 (+32-93626803)

Fax (fax): +32 (81) 786-62-68 +32 (81) 786-62-68

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) JOZEF TEMMERMAN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "JOZEF TEMMERMAN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "JOZEF TEMMERMAN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van JOZEF TEMMERMAN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen JOZEF TEMMERMAN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of JOZEF TEMMERMAN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees JOZEF TEMMERMAN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti JOZEF TEMMERMAN
Products information JOZEF TEMMERMAN

BTW identificatienummer (tax): BE03299438476
Ondernemingsnummer: 6169891357
Hoofdstad (capital): 112,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 225,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 1995

Type d'Elevage: Elevage de Vaches Laiti猫res.

Product categorie (product category): Eleveurs de bovins

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor JOZEF TEMMERMAN
(Get full report from official database of BE for JOZEF TEMMERMAN)

Aanvulling soorten activiteiten voor JOZEF TEMMERMAN
Addition kinds of activities for JOZEF TEMMERMAN

598999. Brandstofhandelaars, nec, nec | Fuel dealers, nec, nec
08310204. Terpentijn- en harsdestillatie (in bos, op boerderij) | Turpentine and rosin distillation (in forest, on farm)
28730100. Ammonium- en ammoniumzouten | Ammonia and ammonium salts
33139901. Molybdeen silicium, niet in hoogovens gemaakt | Molybdenum silicon, not made in blast furnaces
51999907. Candy maken van goederen en benodigdheden | Candy making goods and supplies
73899962. Printerservices: vouwen, sorteren, enz. | Printers' services: folding, collating, etc.

Werken bij JOZEF TEMMERMAN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in JOZEF TEMMERMAN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor JOZEF TEMMERMAN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for JOZEF TEMMERMAN. Looking for open vacancies in other companies

  • HR verantwoordelijke Neder-Over-Heembeek (NEDER-OVER-HEEMBEEK)

    Regio: NEDER-OVER-HEEMBEEK

    Bedrijf: OfficeTeam

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar HR verantwoordelijke (M/V) voor een bedrijf in de regio rond Neder-Over-Heembeek. Onze klant is actief in de metaalindustrie. Als HR verantwoordelijke heb je de volgende verantwoordelijkheden: Je bent het centraal aanspreekpunt voor werknemers en staat hen bij met raad en daad (vragen betreffende ziekte, verlof, verloning, etc.); Je beheert de HR administratie en doet o.a. de loonaangiftes in samenwerking met een extern bureau; Je volgt personeelsdossiers zelfstandig op; Regelmatig rapporteer je aan het hoofdkantoor; Je bent mee verantwoordelijk voor de werving en selectie. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • Administratief medewerker, verpleegkundige of paramedicus voor de weefselbank (EDEGEM)

    Regio: EDEGEM

    Bedrijf: UZ Antwerpen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Wat ga je doen?  je bent betrokken in het proces rond weefseldonatie; je zorgt mee voor de praktische en administratieve opvolging van de musculoskeletale weefselbank zoals: weefsel in ontvangst nemen; opvolgen van donordossiers; organisatie van verzendingen en ophaling van weefsel; opvolging voorraad weefsel en verbruiksgoederen; opnemen van bestellingen; afleveringen; voorbereiding facturatie. je werkt mee aan de screening van potentiële donoren; je neemt deel aan toestellenonderhoud en temperatuursopvolging; je ondersteunt de totale werking van de weefsel- en cellenbank; je voert aanvullend onderzoek uit (bv. validatie) ten behoeve van kwalitatieve verbeteringen. Wat verwachten we van jou?  je beschikt over een diploma van medical management assistant, medisch laboratoriumtechnoloog, gegradueerde verpleegkundige, bioloog of biomedicus; je beschikt over sterke organisatorische vaardigheden; je durft je verantwoordelijkheid te nemen en werkt zelfstandig en gestructureerd; je kan vlot werken met MS Office-toepassingen; je werkt nauwkeurig en hebt oog voor kwaliteit; je kan goed in team werken; je bent gemotiveerd; je bent stressbestendig. Wat biedt het UZA jou als werkgever?  voltijds bediendecontract voor bepaalde duur (vervanging zwangerschap); recuperatie 40-uren week (12 extra vakantiedagen op jaarbasis); 8 bijkomende vakantiedagen buiten de wettelijke vakantie; maaltijdcheques t.w.v. 4 euro per gewerkte dag (8u); verschillende kinderopvangmogelijkheden. Interesse? Ben je geïnteresseerd, solliciteer dan online via www.uzatrektaan.be. Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure, kan je terecht bij Claire van Heeswijk op het nummer 03 821 32 30.

  • Technical Assistant in Grimbergen (GRIMBERGEN)

    Regio: GRIMBERGEN

    Bedrijf: OFFICE TEAM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Technical Assistant in Grimbergen. Onze klant is een grote KMO, die actief is in de technische sector, gelegen in Grimbergen. Ze zijn dringend op zoek naar een Technical Assistant (M/V) met min. 5 jaar relevante ervaring, in het bezit van een Bachelor/Master of gelijkwaardig door ervaring. De verantwoordelijkheden voor deze functie als Technical Assistant (M/V) zijn: Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de Projectmanager, Sustainable Manager en de Facility Manager; Je biedt administratieve ondersteuning gedurende het volledige verloop van projecten; Je beheert het overzicht van milieuvergunningen in overleg met de projectmanagers en derden; Je verleent administratieve ondersteuning bij bouw- en renovatieprojecten (verzekeringen, milieuvergunningen, verklaringen inzake sociale zekerheid, contracten), alsook voor de raamovereenkomsten; Je beheert de administratie van acceptatiecertificaten, bankgaranties, as-built en PID-bestanden; Je staat in voor een uniform archiveringssysteem, overzicht van alle bestanden, sites, projecten; Je bouwt het digitale en technische archief op; Je verleent administratieve ondersteuning bij het opstellen van structurele WDP-rapportage/sjablonen; Je organiseert formele en informele vergaderingen (driemaandelijks DEV teamoverleg, CTO consultatie); Je beheert de maandelijkse planning van de externe Projectmanagers; Je plant een tweewekelijkse overlegvergadering met de CTO met het oog op het rapporteren over de stand van zaken. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • chauffeur C nacht (OOSTAKKER)

    Regio: OOSTAKKER

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    We zijn op zoek naar chauffeurs met rijbewijs C en dit voor een wasserij. Je zal instaan voor het beleveren van het linnen aan de horecazaken en hotels. Je vertrekt vanuit Oostakker omstreeks 22 u en je werkt tot 5 uur. Dit is een fysiek vrij zware job aangezien je op verschillende plaatsen zelf moet laden en lossen.

  • Verkoper Winkelbediende - fashion (NIEUWPOORT)

    Regio: NIEUWPOORT

    Bedrijf: ADECCO VEURNE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben jij een ambitieuze verkoper m/v? Wens jij te werken in Nieuwpoort? Hou je van stijlvolle kledij en volg je de laatste mode op de voet? Dan hebben wij een job voor jou! Als verkoper m/v in een casual, maar klassevolle kledingzaak in Nieuwpoort sta jij in voor de verkoop van kledij. Je benadert de klant op het juiste moment om zijn /haar behoeften te achterhalen. Je informeert en geeft advies aan de klant. Je rekent correct af aan de kassa. Je zorgt dat de winkel netjes ligt.

  • DRINGENDE POETSHULP TE OUDENAARDE (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: AVANTI

    Type: Dienstenchequebaan

    Verrichten van huishoudelijke taken bij gezinnen te Oudenaarde. Schoonmaken, strijken, koken bij de klanten thuis. Werken op dagen en uren die je zelf wil.

  • JOBSTUDENTEN KASSA-CONTROLE-ONTHAAL (ADINKERKE)

    Regio: ADINKERKE

    Bedrijf: PLOPSALAND

    Type: Studentenjob

    Je bent verantwoordelijk voor een efficiënte ticketverkoop, toegangscontrole en onthaal van klanten. Je bent het aanspreekpunt voor allerlei vragen en problemen voor de bezoekers. Je staat in voor de verkoop en kassahandeling van toegangstickets, abonnementen, alsook voor de afhandeling van reservaties.

  • Student - Bakkerij Merelbeke (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Voor een gekende bakkerij regio Merelbeke, zoeken wij een enthousiaste student(e) die op zoek is naar een leuke weekendjob. Je zal instaan voor de verkoop, het aanvullen van de bakkerij en de opkuis aan het einde van de dag. Je wordt ingeschakeld in het weekend, dit afwisselend op zaterdag en zondag. Je bent flexibel naar uren en vlot in omgang.

  • Student - Oostende (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Dit voor een mooie firma in volle expansie in de regio van Oostende. Om de piekperiode op te vangen, staan zij steeds open voor enthousiaste studenten die enkele weken beschikbaar zijn de maanden augustus en/of september of tijdens het schooljaar. Jouw takenpakket als Student: je staat in voor de eerstelijnstelefonie; je boekt reservaties in; je behandelt de klachten; je assisteert bij het opstellen van kredietnota's; je bent backup voor de planning. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Teamlead/Expert Inkomend Facturenbureau (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    Als teamlead/expert ondersteun je de dagelijkse werking van de dienst en verleen je advies inzake boekhoudkundige, fiscale en financieel administratieve vraagstukken. Je rapporteert aan het diensthoofd. Concreet bestaat jouw functie uit de volgende opdrachten: Samen met het diensthoofd geef je leiding aan de medewerkers en ben je het eerste aanspreekpunt voor inhoudelijke en interpersoonlijke coaching/ondersteuning. Je beantwoordt inhoudelijke vragen (zowel van buiten als binnen de dienst) omtrent (i) het correct verwerken van aankoopdocumenten, masterdata leveranciers en het uitgaande betaalverkeer en (ii) de heersende interne en externe richtlijnen. Voor recurrente vragen organiseer je opleidingen voor de medewerkers binnen de dienst. Je behandelt fiscale vraagstukken met het oog op een correcte registratie voor BTW doeleinden en fiscale fiches. Met het oog op audit compliance bewaak je mee de naleving van de financiële regels en procedures van de KU Leuven, en neem je steeds de fiscale regelgeving, wetgeving overheidsopdrachten en boekhoudwetgeving in acht. Je bent in staat veranderingsprocessen te identificeren en te begeleiden en werkt actief mee aan lopende projecten zoals de implementatie van e-invoicing binnen de KU Leuven. Je komt terecht in een gevarieerde, uitdagende job met groeipotentieel binnen een dynamische omgeving. Je maakt deel uit van een gemotiveerd team. Naast de verdere uitdieping van jouw expertise inzake boekhouding en fiscaliteit, bouw je in deze functie doorgedreven ervaring op met een aantal SAP-submodules, vooral MM (Materials Management), en met KU Loket-toepassingen. Bedrijfsprofiel: Met een 75-tal medewerkers zijn de Centrale Financiële Diensten (CFD) van de KU Leuven verantwoordelijk voor de financiële administratie (leveranciersboekhouding, algemene boekhouding en consolidatie en debiteurenopvolging), de begrotingsopmaak en –opvolging, het thesaurie- en vermogensbeheer, de financiële opvolging van de onderzoeks- en dienstverleningsprojecten en de centrale financiële rapportering van de universiteit. De CFD coördineren daarbij ook de uitbouw, het beheer en de controle van de universiteitsbrede financiële processen. Op de dienst Inkomend Facturenbureau maak je deel uit van de Financiële Administratie en werk je samen met een team van een 20-tal gemotiveerde medewerkers die instaan voor de leveranciersboekhouding bestaande uit: postverwerking/scan, beheer leveranciersbestand, factuurverwerking, verwerking bedrijfskosten en betalingen/kas.

  • Mecanicien (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Vaste Job

    Mecanicien Voor onze klant te Herentals zijn we op zoek naar een Mecanicien; Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud van het wagenpark, bestaande uit kraanwagens, hoogtewerkers, liftwagens,... Zowel klein als groot onderhoud neem je voor je rekening; Je maakt de voertuigen keuringsklaar en bied deze aan bij de keuring ; Je voert herstellingen uit aan de kraan of hoogtewerker, lost olieverlies op door de dichting te vervangen, vervangt hydraulische leidingen,...; Je staat in voor de controle van de voertuigen die binnen staan (bandendruk, verlichting, remmen,...); Je vult werkrapporten in en bezorgt deze aan de juiste afdeling;

  • Tuinarbeider (EERNEGEM)

    Regio: EERNEGEM

    Bedrijf: Tuinen en Parken Demuynck

    Type: Vaste Job

    Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde tuinarbeider met ervaring, voor tewerkstelling in een familiaal bedrijf met vijf generaties ervaring. Je staat in voor het uitvoeren van onderhouds- en inrichtingswerkzaamheden van groenzones in de omgeving van Eernegem (voornamelijk openbare werken). Je voert diverse taken uit zoals o.a.: Gazons onderhouden, gras inzaaien Onderhouden van groenzones Bomen snoeien Basisonderhoud van machines of uitrustingen Uitvoeren van infrastructuurwerken (Tuin)paden en opritten aanleggen Meubilair in parken en tuinen installeren en onderhouden Tuinafval opruimen en verwerken

Zoek naar antwoorden van JOZEF TEMMERMAN in sociale netwerken
Look for responds of JOZEF TEMMERMAN in social networks

Lees alle opmerkingen voor JOZEF TEMMERMAN. Laat een reactie achter voor JOZEF TEMMERMAN. JOZEF TEMMERMAN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for JOZEF TEMMERMAN. Leave a respond for JOZEF TEMMERMAN. JOZEF TEMMERMAN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie JOZEF TEMMERMAN op de google maps. Adres en contacten JOZEF TEMMERMAN
Location of JOZEF TEMMERMAN on the google maps. Address and contacts of JOZEF TEMMERMAN

Andere gerelateerde bedrijven als come JOZEF TEMMERMAN JOZEF TEMMERMAN: Iliaens | Fin Bec (Au) | Gigot Jean | FA. ASNOT | P. VAN DE CASTEELE

Other related companies as JOZEF TEMMERMAN: Iliaens | Fin Bec (Au) | Gigot Jean | FA. ASNOT | P. VAN DE CASTEELE

JOZEF TEMMERMAN is een bedrijf dat 1995 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is JOZEF TEMMERMAN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03299438476. Het bedrijf JOZEF TEMMERMAN bevindt zich op het adres: REIGERSTRAAT 3; 9860; OOSTERZELE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 112,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 225,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Eleveurs de bovins. Lijst met producten zijn Type d'Elevage: Elevage de Vaches Laiti猫res..
De hoofdactiviteit van JOZEF TEMMERMAN is Rubber en diverse plastic producten, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van JOZEF TEMMERMAN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van JOZEF TEMMERMAN, openstaande posities, locatie van JOZEF TEMMERMAN op de kaart.

JOZEF TEMMERMAN is a company, that was registered 1995 in N\A region, Belgium. Full name of company is JOZEF TEMMERMAN, company assigned to the tax number BE03299438476. The company JOZEF TEMMERMAN is located at the address: REIGERSTRAAT 3; 9860; OOSTERZELE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 112,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 225,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Eleveurs de bovins. List of products are Type d'Elevage: Elevage de Vaches Laiti猫res..
The main activity of JOZEF TEMMERMAN is Rubber and Miscellaneous Plastic Products, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of JOZEF TEMMERMAN is not available. You also can look at reviews of JOZEF TEMMERMAN, open positions, location of JOZEF TEMMERMAN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over JOZEF TEMMERMAN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf JOZEF TEMMERMAN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about JOZEF TEMMERMAN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company JOZEF TEMMERMAN, employees, financial statistics.