ANDRE SAMYN

Contactgegevens ANDRE SAMYN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ANDRE SAMYN: address, phone, fax, email, website, opening hours

ANDRE SAMYN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE ESPARQUEAUX 3; 7520; TOURNAI, België

Telefoon (phone): 69352507 (+32-69352507) 69352507 (+32-69352507)

Fax (fax): +32 (15) 149-68-16 +32 (15) 149-68-16

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ANDRE SAMYN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ANDRE SAMYN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ANDRE SAMYN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ANDRE SAMYN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ANDRE SAMYN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ANDRE SAMYN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ANDRE SAMYN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ANDRE SAMYN
Products information ANDRE SAMYN

BTW identificatienummer (tax): BE09294403076
Ondernemingsnummer: 8731628417
Hoofdstad (capital): 401,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 867,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2014

Type d'Elevage: Elevage de Vaches Laiti猫res.

Product categorie (product category): Eleveurs de bovins

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ANDRE SAMYN
(Get full report from official database of BE for ANDRE SAMYN)

Aanvulling soorten activiteiten voor ANDRE SAMYN
Addition kinds of activities for ANDRE SAMYN

1231. Antracietwinning | Anthracite mining
2041. Bloem- en andere graanmolenproducten | Flour and other grain mill products
593204. Kleding en schoenen, tweedehands | Clothing and shoes, secondhand
899901. Kunstenaars en artiestenstudio's | Artists and artists' studios
26210306. Filter papier | Filter paper
38410206. Oogonderzoekende instrumenten en apparaten | Eye examining instruments and apparatus
49410000. Water voorraad | Water supply
51629903. Kunststofmaterialen, nec | Plastics materials, nec
87320202. Sociologisch onderzoek | Sociological research

Werken bij ANDRE SAMYN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ANDRE SAMYN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ANDRE SAMYN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ANDRE SAMYN. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnier/ lader-losser DAG (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: Start People Waregem

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je staat in voor het manueel laden en lossen van vrachtwagens. Je staat in voor de ontvangst en opslag van goederen in het magazijn.

  • Sales Promotors voor de Philips Airfryer (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor de promotie van de Philips Airfryer zijn wij op zoek naar een enthousiaste demonstrator. Wil je op een amusante manier informatie overbrengen naar potentiële klanten? Reageer dan nu op deze unieke vacature!

  • Service Coördinator m/v (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Start People Aalst

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als servicecoördinator krijg je een aantal (grote) klantenaccounts toegewezen die je technisch-commercieel van A tot Z beheert en opvolgt. Dit houdt in dat je vanop onze binnendienst de klanten en onze techniekers technische (telefonische) ondersteuning biedt bij interventies en problemen. Concreet betekent dit dat je na een professionele analyse een oplossing uitwerkt en die onder de vorm van een offerte aanbiedt en toelicht aan de klant. Je zoekt hierbij naar duurzame methoden waarbij de behoeften van de klant centraal staan. Bij de organisatie van de interventie zorg je voor de nodige materialen en regel je in samenspraak met de planning de aanwezigheid van de techniekers. Je zorgt hierbij ook steeds voor een duidelijke communicatie naar alle betrokken partijen. Je schrikt er niet voor terug de uitgevoerde werken steeds met een kritisch oog te bekijken en hierover gericht feedback te geven aan de collega’s. Daarbovenop werk je als servicecoördinator ook actief mee aan het opstellen van procedures en het uitwerken van technische richtlijnen.

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO DE PINTE (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • Student bakkerij ERPE MERE (ERPE-MERE)

    Regio: ERPE-MERE

    Bedrijf: Q JOBS

    Type: Studentenjob

    * Je staat in voor het verkopen van onze ambachtelijke producten * Stock beheer * Bestellingen inpakken en klaarmaken

  • STUDENTENJOB WINKELINVENTARIS - MA AVOND 15 OKT (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: MANPOWER BELGIUM

    Type: Studentenjob

    Samen met een team van 8 medewerkers zal je worden ingezet voor het inventariseren van de aanwezige kledingsstukken en accessoires Met behulp van een handscannertje scan je de barcodes in Dit is eenvoudig en repititief werk en gebeurt onderbegeleiding van een winkelverantwoordelijke

  • Accountant / Dossierbeheerder - Focus op adviesverlening! (BRASSCHAAT)

    Regio: BRASSCHAAT

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Een accountantskantoor in Brasschaat is al sinds 1996 een financiële dienstverlener waar eenmanszaken, vrije beroepers en (internationale) KMO's beroep op kunnen doen inzake hun accounting, fiscale en juridische vraagstukken. Ze verrichten niet enkel het pure cijferwerk maar leggen eerder een sterke focus op het adviserend aspect binnen de Accountancy. Momenteel zijn ze werkzaam met ongeveer 25 medewerkers vanuit hun mooi en modern pand maar zijn dringend op zoek naar versterking van dit team. Accountant / Dossierbeheerder - Taken Na je inwerkperiode werk je zelfstandig je eigen dossiers van A tot Z af. Dit gebeurt ook wel eens op locatie bij de klant maar voornamelijk op kantoor. Je hebt een sterk adviserende functie naar je klanten. Je verwerkt hun boekhoudkundige en fiscale cijfers naar optimaal en doelgericht advies. De junior accountants binnen het kantoor rekenen op jouw begeleiding. Je overziet ook hun werkzaamheden en stuurt bij waar nodig.

  • Loketbediende Haven Genk (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Synergie Genk Interim

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant Haven Genk zijn wij momenteel op zoek naar een loketbediende. Je staat in voor: de verwerking van inkomende en uitgaande containers/chauffeurs met de bijbehorende documenten; adminstratie van inkomende en uitgaande treinen; communicatie met machinisten/arbeiders; klantencontacten; opvolging van chauffeurs; klaarmaken van CMR vrachtbrieven; administratieve verwerking van de containerschepen. ·

  • Inside Sales medewerker (BONHEIDEN)

    Regio: BONHEIDEN

    Bedrijf: VISTALINK

    Type: Vaste Job

    Je ondersteunt de Sales Manager en zijn accountmanagers in het complete voortraject naar een winnende offerte. Je rapporteert wekelijks aan de Sales Manager. Je bent verantwoordelijk om samen met je collega’s winnende offertes aan te leveren om de vooropgestelde groeidoelstellingen binnen de doelmarkten farma, automotive en distributie te realiseren. Je zorgt voor een intensieve samenwerking tussen je Accountmanagers, de R&D collega's en de externe partners - leveranciers. Je wil mee je schouders zetten onder het volgende groeiplan en je begrijpt dat hiervoor inhoudelijk sterk technische offertes nodig zijn met een duidelijke meerwaarde. Je bent vertrouwd met de automatiseringswereld en de specifieke eigenheden van een KMO in een industriële B2B omgeving. Je hebt ervaring in het opstellen van inhoudelijke complexe en zeer technische aanbiedingen met een ROI karakter en een terugverdientijd. Je communiceert hiervoor vlot met onderleveranciers en de VistaLink technologiepartners voor prijsaanvragen ed. Als administratieve duizendpoot en back-office medewerker hebben de huidige ICT-tools (ERP, CRM, urentracking software, boekhoudsoftware en MS Office) voor jou geen geheimen. Trefwoorden: Communicatief vaardig in de verschillende landstalen, planning en organisatie, oog voor kwaliteit, administratieve duizendpoot, industriële automatisering.

  • ZAALMEDEWERKER Brasserie (LOCHRISTI)

    Regio: LOCHRISTI

    Bedrijf: BRASSERIE SEBASTIAAN

    Type: Vaste Job

    We zoeken een leuke collega voor ons zaalteam! Ben je een gedreven persoon die de horeca-microbe te pakken heeft? Aarzel dan niet om ons te contacteren voor een gesprek! We zoeken iemand die vooral leergierig is, en die reeds een beperkte ervaring heeft in de bediening/ hospitality. We voorzien intern verdere begeleiding en vervolmaking. 4 dagen werkweek, Vast voltijds contract, geen service coupé, geen ochtenddiensten, geen nachtwerk! 5 weken verlof/ jaar. Vrij tijdens gentse feesten en vrij tijdens de gentse horecabeurs!

  • Kapper/kapster (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: Psychiat. Ziekenhuis St-Hieron

    Type: Zelfstandige activiteit

    Momenteel zijn we op zoek naar: KAPPER/KAPSTER samenwerking op zelfstandige basis (1 dag/week)

  • Argenta - AI Directeur (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wat verwachten wij Aantrekken, motiveren, coachen, waarderen en ontwikkelen van (voornamelijk) leidinggevenden, gebruikmakend van de O&T-middelen en binnen het bedrijfskader (missie, visie, strategie, waarden, leiderschapsmodel) met een aangepaste leiderschapsstijl en vanuit een voorbeeldfunctie teneinde a) een omgeving te creëren waarin alle medewerkers de nodige middelen en informatie ter beschikking hebben, geëngageerd zijn en resultaat- en klant gedreven samenwerken in team Kennis en vaardigheden maximaal te ontwikkelen in de organisatie Optimale prestaties en doelen te realiseren in de support organisatie Een efficiënt, effectief, professioneel en motiverend werkklimaat te realiseren Creëren van een optimale gestructureerde operationele structuur, verder professionaliseren van de werking, en stimuleren van klant gedreven ondernemerschap teneinde de gewenste veranderingen te initiëren en te realiseren, breed draagvlak te creëren en samenwerking te optimaliseren, en een duurzame implementatie te garanderen. Aanmoedigen, stimuleren, prioriteren en faciliteren van continue verbetering met aandacht voor de end-to-end processen en bepalen van de krijtlijnen en toezien op realisatie van projecten (scope, budget en timing) teneinde Bestaande (werk)methodes, systemen en procedures continu en creatief te verbeteren vanuit een out-of-the-box denken, Zen efficiënte, effectieve en klant gedreven werking van de organisatie te garanderen, Nieuwe methodes en procedures te initiëren En de toegevoegde waarde van de directie als deel van de organisatie te optimaliseren. Uitwerken en implementeren van een performante en wendbare organisatie voor de eigen directie en in samenwerking met andere directies, definiëren van doelstellingen voor de eraan gekoppelde afdelingen, meten, evalueren en nemen van acties ter bijsturing teneinde Activiteiten binnen de eigen directie op een (wettelijk) conforme, tijdige, kostefficiënte, consistente en klant gedreven manier uit te voeren. MUST Bancaire ervaring Integratie platforms en competence centers Kennis van Corporate data warehouses en analytics Kennis van Analytics Kennis met integratie van competence centers Kennis van inplementatie van Ivl Wat verwachten wij Minstens 10 jaar ervaring binnen de IT (het liefst een service organisatie). Minstens 5 jaar en hoger in specifieke domein (infra, operations etc.). Kennis en ervaring in de financiële sector het liefst bancaire. Sterk communicatief en dit ook op management niveau. Inspireren van team en organisatie. Specifieke luistervaardigheden en negotiatie vaardigheden naar business toe. Zeer sterk in strategisch, conceptueel, functioneel en operationele organisatie. Zelfstandig een draagvlak kunnen creëren binnen de organisatie. Grondige (zij het niet punctuele) kennis van IT, business (noden en processen) en de systemen/ services onder haar/zijn verantwoordelijkheid. Degelijke kennis van het Engels en Nederlands Frans is een pre. *Een uitgebreid profiel is op aanvraag aanwezig.

Zoek naar antwoorden van ANDRE SAMYN in sociale netwerken
Look for responds of ANDRE SAMYN in social networks

Lees alle opmerkingen voor ANDRE SAMYN. Laat een reactie achter voor ANDRE SAMYN. ANDRE SAMYN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ANDRE SAMYN. Leave a respond for ANDRE SAMYN. ANDRE SAMYN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ANDRE SAMYN op de google maps. Adres en contacten ANDRE SAMYN
Location of ANDRE SAMYN on the google maps. Address and contacts of ANDRE SAMYN

Andere gerelateerde bedrijven als come ANDRE SAMYN ANDRE SAMYN: DROOGKUIS ANECA-ST.ANDRة | De Singel | INST. SUP?RIEUR PIERRARD | Scherer-Escarmelle M | GIJBELS RENTING

Other related companies as ANDRE SAMYN: DROOGKUIS ANECA-ST.ANDRة | De Singel | INST. SUP?RIEUR PIERRARD | Scherer-Escarmelle M | GIJBELS RENTING

ANDRE SAMYN is een bedrijf dat 2014 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ANDRE SAMYN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09294403076. Het bedrijf ANDRE SAMYN bevindt zich op het adres: RUE ESPARQUEAUX 3; 7520; TOURNAI. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 401,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 867,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Eleveurs de bovins. Lijst met producten zijn Type d'Elevage: Elevage de Vaches Laiti猫res..
De hoofdactiviteit van ANDRE SAMYN is Primaire Metaalindustrieën, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ANDRE SAMYN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ANDRE SAMYN, openstaande posities, locatie van ANDRE SAMYN op de kaart.

ANDRE SAMYN is a company, that was registered 2014 in N\A region, Belgium. Full name of company is ANDRE SAMYN, company assigned to the tax number BE09294403076. The company ANDRE SAMYN is located at the address: RUE ESPARQUEAUX 3; 7520; TOURNAI. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 401,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 867,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Eleveurs de bovins. List of products are Type d'Elevage: Elevage de Vaches Laiti猫res..
The main activity of ANDRE SAMYN is Primary Metal Industries, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of ANDRE SAMYN is not available. You also can look at reviews of ANDRE SAMYN, open positions, location of ANDRE SAMYN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ANDRE SAMYN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ANDRE SAMYN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ANDRE SAMYN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ANDRE SAMYN, employees, financial statistics.