LACREMANS LUC

Contactgegevens LACREMANS LUC: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data LACREMANS LUC: address, phone, fax, email, website, opening hours

LACREMANS LUC

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE PUITS MARIE 92; 4100; SERAING, België

Telefoon (phone): 43382323 (+32-43382323) 43382323 (+32-43382323)

Fax (fax): +32 (19) 712-13-84 +32 (19) 712-13-84

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) LACREMANS LUC: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "LACREMANS LUC"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "LACREMANS LUC"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van LACREMANS LUC, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen LACREMANS LUC. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of LACREMANS LUC, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees LACREMANS LUC. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti LACREMANS LUC
Products information LACREMANS LUC

BTW identificatienummer (tax): BE06953216552
Ondernemingsnummer: 1490539550
Hoofdstad (capital): 744,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 203,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2017

Producten die in LACREMANS LUC zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Elektrische installaties voor woningen; Industri?le elektrische installaties

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor LACREMANS LUC
(Get full report from official database of BE for LACREMANS LUC)

Aanvulling soorten activiteiten voor LACREMANS LUC
Addition kinds of activities for LACREMANS LUC

7641. Refiltratie en meubel reparatie | Reupholstery and furniture repair
233700. Vrouwen en missen 'jurken en jassen | Women's and misses' suits and coats
01610104. Watermeloen boerderij | Watermelon farm
24529901. Geodesische koepels, geprefabriceerd, hout | Geodesic domes, prefabricated, wood
35249902. Karren of wagons voor gras en tuin | Carts or wagons for lawn and garden
39520103. Frisketpapier (materiaal van kunstenaars) | Frisket paper (artists' material)
50210205. Tafels, af en toe | Tables, occasional
56329903. Kostuum juwelen | Costume jewelry
73891103. Radio-uitzendingen | Radio broadcasting music checkers

Werken bij LACREMANS LUC: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in LACREMANS LUC: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor LACREMANS LUC. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for LACREMANS LUC. Looking for open vacancies in other companies

  • CAM operator (m/v) (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je verzamelt de nodige grondstoffen en materialen per werkopdracht in overleg met de verantwoordelijke Je leest de opdracht in vanuit het CAD programma en converteert het naar het CAM programma van de robot of freesmachine Je zet de polyethyleen of MDF blok klaar en controleert het bereik van de robotarm Je freest maatartikelen volgens de werkprocedures, werkt ze volledig af, biedt ze ter controle aan en geeft ze door aan de werkplaats Je controleert en onderhoudt gereedschap en materialen Je onderhoudt dagelijks de eigen werkplaats, selecteert het afval en brengt het naar de daarvoor bestemde container

  • productiemedewerker / magazijnier (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: SYNERGIE Eeklo Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je beheert de stock en je staat in voor een goede werking van het magazijn. Je staat in voor de administratie, en maakt een nauwkeurige mengeling van de kruiden aan de hand van de recepturen. Je kan met de PC overweg. Je zet kruidenmengelingen en koude bereidingen klaar voor verzending.

  • Chauffeur CE voor een bouwhandel (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: RANDSTAD TRANSPORT KEMPEN

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bouwpunt regio Westerlo zoeken we een chauffeur CE voor het leveren van materiaal op de werven. Je zal ook met je kraan de welfsels plaatsen. Je start elke dag rond 5.00-6.00 (afhankelijk van de werf) en werkt dus in daguren. Overuren vormen geen probleem voor jou. Na een geslaagde interimperiode krijg je een vast contract aangeboden. Ingeschreven in PC 140.

  • LOGISTIEK BEDIENDE (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Hays Response Gent

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    * Schakel tussen klant, productie en transport * Tijdelijke opdracht tot zomer 2019 * Zeer aantrekkelijk verloningspakket Voor onze klant, een internationaal bedrijf in de metaalsector in de regio van Gent, is Hays Response dringend op zoek naar een logistiek bediende: Als logistiek bediende heb je een brugfunctie tussen de productieplanning en het orderbeheer. Je staat in voor de logistieke aansturing, communicatie en het verzenden van materiaal naar externe bewerkers , voornamelijk verfleveranciers. Hiervoor volg je nauwgezet de afspraken op ivm de productie, en sta je ook in voor de organisatie van de terugnames. Je bent verantwoordelijk voor de orderopvolging en het nakijken van bestellingen. Bovendien verzorg je ook het transport naar de eindklant

  • Supervisor dispatching (m/v) (SCHOTEN)

    Regio: SCHOTEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM SCHOTEN

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant is al jarenlang een begrip op het vlak van verhuizen en logistiek. Door hun internationale karakter en groei zijn wij op zoek naar een supervisor voor de dispatching afdeling. Als supervisor ben jij verantwoordelijk voor de militaire verhuisopdrachten, zowel nationaal als internationaal. Daarnaast sta je in voor het commerciële luik dat hierbij komt kijken. Elke dag opnieuw streef jij daar een optimaal rendement van jou beschikbare middelen; Je weet dan ook als geen ander jouw team aan te sturen, de planningen op te maken en volgt alles nauwkeurig op. Een greep uit jouw takenpakket? - Je staat in voor het opmaken en opvolging van de planning. Samen met je team plan je de ritten en verkoopsopdrachten - Je hebt regelmatig contact met de chauffeurs, verhuizers en klanten. - Je stuurt je team bij waar nodig - Je volgt de administratie die bij het transport komt kijken op. - Je gaat steeds op zoek naar de meest efficiënte methodes en wegen - Je geniet van je koffie en de toffe babbel met je collega's

  • Huishoudhelden Lissewege - Dudzele gezocht! Uurrooster op maat! (VELDEGEM)

    Regio: VELDEGEM

    Bedrijf: EASY LIFE OOSTKAMP

    Type: Dienstenchequebaan

    Easy Life zoekt nieuwe superhelden voor het huishouden! Easy Life Oostkamp is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor haar klanten in de regio Lissewege - Dudzele - Brugge (Koolkerke) Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easy Life zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.

  • Student supermarkt vast op zondag, Kessel-Lo (KESSEL-LO)

    Regio: KESSEL-LO

    Bedrijf: Synergie Aarschot Interim

    Type: Studentenjob

    Voor een supermarkt in Kessel-Lo zijn we op zoek naar student die vast zou werken op zondag van 7u tot 13u bij de zuivel.

  • Jobstudenten 2-ploegen of dag (Vakanties of gedurende Academiejaar) (DESTELBERGEN)

    Regio: DESTELBERGEN

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Studentenjob

    •Je werkt actief mee aan een productie- of verpakkingslijn (bandwerk) : bijvoorbeeld : het vullen van maaltijddoosjes met vers bereide componenten, het inleggen van componenten in een maaltijdschaaltje, manueel etiketteren van producten, stockeren van maaltijden in bakken, stapelen van bakken op paletten, met folie omwikkelen van verzendklare paletten, goederen verplaatsen met manueel transpalet, klaarzetten van orders aan de hand van pickinglists,…. •Je draagt mee zorg voor de kwaliteit en hygiëne binnen je afdeling. •Je voert fysiek intensieve arbeid uit aan een hoog tempo, ook in gekoelde omgeving (+/- 7°C) •#oneteam

  • Studierelevante bijbaan IT - regio Waregem (OOSTROZEBEKE)

    Regio: OOSTROZEBEKE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Je staat binnen bedrijf in voor het implementeren van maintenance KPI's in PowerBI. Concreet doe je dit door volgende taken: Definiëren van de data sets uit verschillende systemen. Aanmaken van de rapporten in PowerBI Samen overleggen met onderhoud en/of productie om de nodige data aan te vullen of de kwaliteit te verbeteren.

  • PROJECTCOORDINATOR (BE758094) (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: OLSTE BV

    Type: Vaste Job

    Olste nv is een groeiende onderneming die reeds 17 jaar actief is als projectontwikkelaar, waarvan het overgrote deel van de realisaties zich in Knokke bevinden. Olste nv zorgt voor hoogwaardige projecten op zeer gunstige liggingen, wat zij waarmaakt door zich te omringen met professionele medewerkers en betrouwbare onderaannemers. Gezien de sterke groei, zijn we momenteel voor hen op zoek naar een (m/v): PROJECTCOORDINATOR GEDREVEN PROJECTBEGELEIDER VOOR INTERIEURAFWERKING VAN HIGH-END RESIDENTIELE BOUWWERKEN Functie Als projectbegeleider ben je verantwoordelijk voor een optimale oplevering van de toegewezen projecten. Dit maak je waar door de organisatie en coördinatie van de verschillende diensten en aannemers, met een focus op de afwerkingsfase. Als spilfiguur weet je de verschillende stakeholders aan te sturen en op die manier hoogkwalitatief top design af te leveren. Vanaf de verkoop tot de oplevering van het project ben je het aanspreekpunt voor de klant. Je vertaalt de noden en behoeften van de klant naar een eerste voorontwerp en begeleidt hen in diens keuzes. Je bent hun adviseur op vlak van interieurvormgeving. Je organiseert en plant de activiteiten op de werf en volgt ter plaatse ook de uitvoering hiervan op. Omdat je steeds oog hebt voor kwaliteit en kostenefficiëntie, verzeker je optimale resultaten. Je stuurt de onderaannemers aan om dit te bereiken. Je waakt over de naleving van de wettelijke voorschriften inzake kwaliteit, veiligheid en milieu. Je organiseert werfvergaderingen om op een vlotte manier met de medewerkers te communiceren en hen te informeren. Je rapporteert aan de directie.

  • Payroll en Compensation & Benefits Manager te Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: HR Talents Kortrijk

    Type: Vaste Job

    - Je bent met jouw team verantwoordelijk voor een correcte en tijdige uitvoering van de loon- en personeelsadministratie van 1200 medewerkers en daarmee samenhangende compensation & benefits activiteiten.  - Je past een correct loonbeleid toe in de verschillende afdelingen. - Je houdt de sociale en fiscale wetgeving nauwgezet bij en zorgt dat de wijzigingen correct worden geïmplementeerd. - Samen met jouw team bepaal je de afdelingsdoelstellingen om steeds een vernieuwende en geoptimaliseerde dienstverlening te garanderen.  - Bij hoge nood bied je ondersteuning door het zelf uitvoeren van de payroll en loonadministratie.  - In samenwerking met de Fleet Manager beheer je het wagenpark op een correcte en kostenefficiënte manier.  - Je onderneemt acties om de groepsverzekeringen en de pensioenplannen van de medewerkers te optimaliseren.  - Je bent het aanspreekpunt voor het managementteam i.h.k.v. sociaal- fiscale aangelegenheden en adviseert vanuit aangeboden overheidsmaatregelen teneinde de loonkost te beheersen. - Je fungeert als aanspreekpunt voor het managementteam en medewerkers voor alle sociaal juridische zaken en je neemt met jouw kennis van zaken besluitvormingen om de efficiëntie en correcte afhandeling van dossiers te garanderen. - Je bent de contactpersoon voor het sociaal secretariaat en de verzekeringsmaatschappijen.  - Je inspireert jouw teamleden tot verdere ontplooiing en je motiveert hen tot een efficiënte en aangename samenwerking.  - Je rapporteert aan de HR Director. Bedrijfsprofiel: Onze partner is een internationaal bedrijf en leider in zijn segment.  Om de hard HR afdeling te leiden zijn ze op zoek naar een voltijdse Payroll en Compensation & Benefits Manager mét juridische achtergrond.

  • Flexibele begeleider van kinderen gezocht! (ANDERLECHT)

    Regio: ANDERLECHT

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Werfreserve

    Solidariteit voor het Gezin is gespecialiseerd in thuiszorg in Vlaanderen en Brussel en beschikt over een ruim aanbod aan diensten voor jong en oud, in goede en in minder goede tijden. Een belangrijk onderdeel van ons aanbod is kinderzorg. In Vlaanderen en Brussel beschikken we over verschillende kinderdagverblijven waar kinderen tussen 0 en 3 jaar opgevangen worden. Een enthousiast team van begeleiders staat in voor de begeleiding en verzorging van baby’s, peuters, kleuters en kinderen voor ze naar de basisschool gaan en kinderen in de overgangsperiode tussen kinderopvang en basisschool. Binnen onze kinderdagverblijven vertrekken we vanuit een verticale werking in de leefgroepen: kinderen worden gedurende de volledige opvangperiode in dezelfde leefgroep opgevangen. Elke leefgroep is dan ook samengesteld uit kinderen van verschillende leeftijden. Zo blijft het werk ook voor de begeleider gevarieerd. Voor onze kinderdagverblijven in Ganshoren, Schaarbeek en Anderlecht zijn wij op zoek naar een enthousiaste en dynamische collega met een flexibele ingesteldheid om in te springen waar nodig. O.a. volgende taken behoren tot je takenpakket: de dagelijkse verzorging van de kinderen begeleiding van de voeding creëren van een basissfeer van veiligheid, zekerheid en geborgenheid, openheid en structuur spelbegeleiding teamwerking: overdracht belangrijke informatie over de kinderen, werken en denken rond pedagogisch omgaan met kinderen, … Onze kinderdagverblijven zijn geopend van maandag tot vrijdag, werkuren variëren tussen 7u30 en 18u30.

Zoek naar antwoorden van LACREMANS LUC in sociale netwerken
Look for responds of LACREMANS LUC in social networks

Lees alle opmerkingen voor LACREMANS LUC. Laat een reactie achter voor LACREMANS LUC. LACREMANS LUC bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for LACREMANS LUC. Leave a respond for LACREMANS LUC. LACREMANS LUC on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie LACREMANS LUC op de google maps. Adres en contacten LACREMANS LUC
Location of LACREMANS LUC on the google maps. Address and contacts of LACREMANS LUC

Andere gerelateerde bedrijven als come LACREMANS LUC LACREMANS LUC: Tomec | Design 2 Joy | PEARLE OPTICIENS | DUMONT | CARR. DESBULEUX PIGNATARO

Other related companies as LACREMANS LUC: Tomec | Design 2 Joy | PEARLE OPTICIENS | DUMONT | CARR. DESBULEUX PIGNATARO

LACREMANS LUC is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is LACREMANS LUC, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06953216552. Het bedrijf LACREMANS LUC bevindt zich op het adres: RUE PUITS MARIE 92; 4100; SERAING. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 744,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 203,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Elektrische installaties voor woningen; Industri?le elektrische installaties. Producten gemaakt in LACREMANS LUC zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van LACREMANS LUC is Landbouwdiensten, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van LACREMANS LUC is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van LACREMANS LUC, openstaande posities, locatie van LACREMANS LUC op de kaart.

LACREMANS LUC is a company, that was registered 2017 in N\A region, Belgium. Full name of company is LACREMANS LUC, company assigned to the tax number BE06953216552. The company LACREMANS LUC is located at the address: RUE PUITS MARIE 92; 4100; SERAING. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 744,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 203,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Elektrische installaties voor woningen; Industri?le elektrische installaties. Products created in LACREMANS LUC were not found.
The main activity of LACREMANS LUC is Agricultural Services, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of LACREMANS LUC is not available. You also can look at reviews of LACREMANS LUC, open positions, location of LACREMANS LUC on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over LACREMANS LUC, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf LACREMANS LUC, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about LACREMANS LUC, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company LACREMANS LUC, employees, financial statistics.