PLAFONDS EN WANDEN NV

Particuliere bedrijvenDiverse reparatiediensten • PLAFONDS EN WANDEN NV
Private companiesMiscellaneous Repair Services • PLAFONDS EN WANDEN NV

Contactgegevens PLAFONDS EN WANDEN NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PLAFONDS EN WANDEN NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

PLAFONDS EN WANDEN NV

Regio (region): Wommelgem, België

Adres (address): Wijnegemsteenweg 110 2160 Wommelgem - BELGIUM, België

Telefoon (phone): 32-33-55-11-99 32-33-55-11-99

Fax (fax): 32-33-55-11-98 32-33-55-11-98

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PLAFONDS EN WANDEN NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PLAFONDS EN WANDEN NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PLAFONDS EN WANDEN NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PLAFONDS EN WANDEN NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PLAFONDS EN WANDEN NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PLAFONDS EN WANDEN NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PLAFONDS EN WANDEN NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PLAFONDS EN WANDEN NV
Products information PLAFONDS EN WANDEN NV

BTW identificatienummer (tax): BE05441497802
Ondernemingsnummer: 1806945800
Hoofdstad (capital): 523,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 319,000 EUR
Werknemers (employees): 11 to 50
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2008

Producten die in PLAFONDS EN WANDEN NV zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Ceilings

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PLAFONDS EN WANDEN NV
(Get full report from official database of BE for PLAFONDS EN WANDEN NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor PLAFONDS EN WANDEN NV
Addition kinds of activities for PLAFONDS EN WANDEN NV

3273. Klaarbeton | Ready-mixed concrete
207703. rendering | Rendering
614199. Persoonlijke kredietinstellingen, nv | Personal credit institutions, nec
26210400. Boek-, obligatie- en drukpapieren | Book, bond and printing papers
38230416. Refractometers, industrieel proces type | Refractometers, industrial process type
50329904. Cement | Cement
56990301. Badpakken | Bathing suits

Werken bij PLAFONDS EN WANDEN NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PLAFONDS EN WANDEN NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PLAFONDS EN WANDEN NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PLAFONDS EN WANDEN NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Bediende/verkoper supermarkt (ZOERSEL)

    Regio: ZOERSEL

    Bedrijf: t-interim Malle

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als teammember ben je breed inzetbaar in de supermarkt door je kwaliteiten. Het ene moment beman je de kassa en het andere help je mee in de bakkerij. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een supermarktketen.  Ze bieden een veelzijdige job waarbij ze passie voor verse voeding, zorgzaamheid en hulpvaardigheid hoog in het vaandel dragen. 

  • Customer Service Medewerker. (HOESELT)

    Regio: HOESELT

    Bedrijf: ADECCOEXPERTS KEMPEN LIMBURG

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een internationaal bedrijf in Bilzen zijn we opzoek naar een Customer Service Medewerker. Als Customer Service Medewerker krijg je de verantwoordelijkheid over een bepaald aantal klaten (intern of extern). Er wordt gecommuniceerd met andere verkoopskantoren wereldwijd of rechtstreeks met de eindklant, via mail en telefoon. Je boekt bestellingen op vraag van de klant. Je past bestaande bestellingen aan. Je volgt de bestellingen op en controleert de stock en de levertijden. Je verricht administratieve taken en stelt documenten op. Je zorgt voor de juiste oplossing wanneer er bij een bestelling iets mis gaat. Je overlegt met de andere afdelingen om op een correcte manier aan de vraag van de klant te kunnen voldoen.

  • Trafficer | Voltijds | Sint-Truiden (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: SYNERGIE LIMBURG CAREERS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Trafficer zijn je taken: Je monitort voortdurend het bereik in een outbound project en/of de bereikbaarheid in een inbound project. Daarnaast bestudeer je de optimale bezettingsgraad t.o.v. de hoogste productiviteit om zo kost efficiënt te werk te gaan. Verder stuur je ook je team aan zodoende dat zij zich houden aan de voorgestelde uurroosters en planningen. Bij vragen en opmerkingen sta je zowel hen als de klant te woord. Je rapporteert jouw resultaten en genomen maatregelen aan jouw verantwoordelijke en aan klant en management. Op permanente basis monitor je de resources en de taken. Je bekijkt deze in functie van de opgemaakte planning en indien nodig stuur je bij. In geval van ernstige overschrijding van bepaalde parameters of gebrek aan mogelijke maatregelen, escaleer je tijdig aan de operations manager. Verder ga je ook proactief voorstellen doen bij terugkerende problemen op vlak van bezetting. Op dagdagelijkse basis analyseer je de resultaten en geef je je feedback aan het planningsdepartement. Je staat voortdurend in contact met de operations manager en rapporteert aan hem/haar omtrent bereik, bereikbaarheid en behaalde aantallen. In samenspraak met het workforce management volg je de realisatie op van de financiële forecast en het budget en zet je deze af versus de actuals. Je staat in nauw contact met het team van agenten en voert met hen een constructieve communicatie omtrent uurroosters, planning, voorkeuren, aanvragen, ... Het sensibiliseren van de medewerkers tot het respecteren van de planning en het takenpakket is ook een belangrijk onderdeel van jouw dagdagelijks takenpakket. Tenslotte sta je ook in voor diverse projectopdrachten en de tijdige en succesvolle realisatie hiervan.

  • Huishoudhulp (dienstencheques) regio Lille (LILLE)

    Regio: LILLE

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Poetshulp Houthalen - Helchteren (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: PUUUR HASSELT

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren.ombineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen:  Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen …  Je staat in voor de schoonmaak van de woning  Je doet graag de was en de strijk  Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Aanvullers gezocht bij Albert Heijn voor flexibele pool, niet student of student! (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor Albert Heijn Brugge zijn wij op zoek naar aanvullers die op flexibele basis kunnen werken bij Albert Heijn! Ben jij op zoek naar een bijverdienste? Ben je student en ben je toch wel 2 à 3 dagen per week beschikbaar? Ben je op zoek naar een vaste job en wil je ondertussen graag op flexibele basis aan het werk blijven? Dan is dit een leuke opportuniteit voor jou! Als aanvuller sta je in voor het aanvullen van de rekken, het netjes houden van de winkel en klantgericht advies geven aan de klanten van Albert Heijn.

  • Jobstudent fototentoonstelling Klasse (SINT-JOOST-TEN-NODE)

    Regio: SINT-JOOST-TEN-NODE

    Bedrijf: Departement Onderwijs en Vorming

    Type: Studentenjobs

    Klasse organiseert een reizende fototentoonstelling en is op zoek naar een jobstudent om dit te ondersteunen. Volgende taken komen aan bod: overleggen met het Klasse secretariaat, contacten leggen met de scholen, op eenzelfde dag de fototentoonstelling ophalen (eventueel inpakken) en naar een volgende locatie brengen en daar de kaders ophangen. Je krijgt uiteraard over dit alles een briefing op de redactie.

  • Dossierbeheerder / Accountant voor familiale omgeving - Roesela (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Werken in eigen streek in een family friendly kantoor? Het is mogelijk. Met hun flexibele werktijden en werkschema's die aan jouw wensen zijn aangepast kan jij je gezinsleven vlot combineren met je werkleven. Dossierbeheerder/ Accountant - Je Functie: Als rechterhand van de vennoot assisteer je hem bij zijn taken. Je zal een 30-tal dossiers van volledig van A-Z afwerken. Je werkt heel nauw samen met twee bedrijfsleiders die je dossiers superviseren. Zo kan je op korte termijn veel bijleren. Je bent het aanspreekpunt bij uitstek van je klanten. Ze kunnen naar jou toekomen met al hun vragen en ook voor advies inzake diverse aangelegenheden kunnen ze bij jou terecht.

  • Bullchauffeur - aantrekkelijke verloning (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: KAREL STERCKX

    Type: Vaste Job

    Deze functie bestaat uit 70% bullwerk en 30% onderhoudsmatig werk. Je staat in voor het vullen en lossen van bunkers, alsook bediening van de vulunit. Hiernaast ben je verantwoordelijk voor het onderhoud van de bull: controle oliepeil, controle koelstofvloeistof en vetsmering. Je staat eveneens mee in voor de reiniging van de productie-omgeving, alsook voor de machines en installaties na gebruik.

  • Calculator/werkvoorbereider (OUDENBURG)

    Regio: OUDENBURG

    Bedrijf: MAHIEU NV

    Type: Vaste Job

    Als calculator ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van het volledige calculatieproces (aanbestedingen en particulieren) binnen ons bedrijf, dit binnen de vooropgestelde tijdslijnen. Tevens verzorg je de benodigde rapportering en informatierol omtrent dit proces. Volgende verantwoordelijkheden behoren tot je takenpakket: Je analyseert nieuwe projecten en zorgt voor een nauwgezette prijscalculatie op basis van de technische gegevens zoals plannen, lastenboeken, …. Je berekent alle benodigde middelen (manuren, materialen, transportkosten, kosten verbonden aan onderaannemers) Je voorziet alle nodige vergunningen en technische fiches. Je verzorgt of assisteert de onderhandeling naar de beste prijzen bij alle potentiële leveranciers en (onder)aannemers.

  • JR / SR Dossierbeheerder die veel verantwoordelijkheid wilt (SINT-MARTENS-LATEM)

    Regio: SINT-MARTENS-LATEM

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Ben je op zoek naar een nieuwe functie? Dit kan je hier verwachten: Je komt terecht in een grotere structuur dat het persoonlijke aspect naar klanten en medewerkers toe, niet uit het oog verloren is. Medewerkers kunnen rekenen op constante opleiding van het kantoor uit en dit in verschillende vormen: interne opleidingen, externe opleidingen, discussiegroepen, etc. Ze doen hun best om elk niveau dossierbeheerder verder op te leiden zodat je je professionele carrière kan optimaliseren. Er zijn verschillende opties om door te groeien: van Junior tot Senior, naar Manager, naar Vennoot, noem maar op. Indien je de juiste ingesteldheid en ambitie hebt, kan je het hier ver schoppen. Naast de opleidingen en doorgroeimogelijkheden zijn ook de meer persoonlijke aspecten van belang. Je wordt hier omringd door een dynamisch team van jonge mensen waarmee je al snel een band zal opbouwen. De aangename werksfeer en -omgeving zijn een extra stimulatie die ervoor zorgen dat je elke dag graag gaat werken. JR / SR Dossierbeheerder: functie Als dossierbeheerder, junior of senior, zal je je niet veel moeten bezig houden met het basis inputwerk. Dankzij de moderne aanpak van dit kantoor en de softwarepakketten die ze ter beschikking hebben, verlies je dus geen tijd aan inboekwerk, maar kan je je effectief bezighouden met de core business van dossiers (op boekhoudkundig & fiscaal vlak). Afhankelijk van je ervaring zal je vooral bezig zijn met de voorbereiding en / of afsluiting van dossiers. Ook adviezen en optimalisaties kunnen tot je takenpakket behoren. Het is dus uiteindelijk wel de bedoeling dat je doorgroeit tot A-Z dossierbeheerder. Ben je dit al? Dan staan er andere titels op jou te wachten wanneer je stijgt in je functie.

  • Payroll Specialist (OVERIJSE)

    Regio: OVERIJSE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Vaste Job

    Je geeft graag advies en neemt graag initiatief? Als Specialist in Payroll en Compensation & Benefits, ben jij verantwoordelijk voor de uitvoering en de coördinatie van de payroll van de bedienden en voor compensation &benefits projecten. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met jouw interne klanten, onze medewerkers, en adviseert hen op een professionele en proactieve manier over hun personeelsdossiers. Tegelijkertijd bied je aan onze medewerkers je expertise aan en voer je projecten uit met als doel bv. onze“compensation & benefits”-processen te bestuderen, de beloningspakketten aantrekkelijker te maken ... Als Payroll en Compensation & Benefits Specialist bouw je mee aan een innovatief en dynamisch HR-beleid ter ondersteuning van ons BM-groeiplan. Continu verbeteren en evolueren staat hierbij centraal. Jouw gevarieerd takenpakket omvat deze topics: Je staat in voor een correcte en tijdige payroll van de bedienden in het bedrijf, dit voor zowel België als Luxemburg. Een dagelijkse opvolging van de tijdregistratie via Protime speelt hierin een belangrijke rol. Je staat eveneens in voor de dagelijkse administratieve verwerking van de personeelsinformatie en houdt de personeelsdossiers en HR-softwaretools up-to-date, zodat de nodige rapportages/output hieruit gehaald kunnen worden. De werknemers kunnen bij jou terecht voor allerhande informatie en vragen omtrent loonadministratie, zoals vragen rond de aansluiting tot de verzekeringen. Indien nodig zoek je zaken voor hen op en koppel je later terug met feedback. Je behandelt de inkomende vragen betreffende loopbaanonderbreking en pensioen en doet de opvolging hiervan. Je hebt een vlot contact met de dossierbeheerder van het sociaal secretariaat SD Worx en hebt een basiskennis van eblox. Je beschikt over een degelijke basiskennis van de Belgische sociale wetgeving. Je bent back-up van jouw payroll-collega die instaat voor de loonadministratie van de arbeiders. Je staat in voor de maandelijkse rapportering (voor de ondernemingsraad, BM-directie, BM Frankrijk ...). Je voert interne en externe benchmarks uit. Je werkt mee aan diverse C&B-projecten, zoals: de implementatie van nieuwe HR-tools, de opmaak en implementatie van CAO’s, de sociale verkiezingen, het beheer en analyse van HR ken- en stuurgetallen … Je behandelt ad hoc C&B gerelateerde topics zoals opvolging absenteïsme, opmaak enquêtes en statistieken Je rapporteert aan de Compensation & Benefits Coordinator.

Zoek naar antwoorden van PLAFONDS EN WANDEN NV in sociale netwerken
Look for responds of PLAFONDS EN WANDEN NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor PLAFONDS EN WANDEN NV. Laat een reactie achter voor PLAFONDS EN WANDEN NV. PLAFONDS EN WANDEN NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PLAFONDS EN WANDEN NV. Leave a respond for PLAFONDS EN WANDEN NV. PLAFONDS EN WANDEN NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PLAFONDS EN WANDEN NV op de google maps. Adres en contacten PLAFONDS EN WANDEN NV
Location of PLAFONDS EN WANDEN NV on the google maps. Address and contacts of PLAFONDS EN WANDEN NV

Andere gerelateerde bedrijven als come PLAFONDS EN WANDEN NV PLAFONDS EN WANDEN NV: KBC | GARAGE DONCKERWOLKE/DONCKERWOLKE | SUPER GB | Rock Bottom Consulting | I. FERRANT

Other related companies as PLAFONDS EN WANDEN NV: KBC | GARAGE DONCKERWOLKE/DONCKERWOLKE | SUPER GB | Rock Bottom Consulting | I. FERRANT

PLAFONDS EN WANDEN NV is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio Wommelgem, België. De volledige naam van het bedrijf is PLAFONDS EN WANDEN NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05441497802. Het bedrijf PLAFONDS EN WANDEN NV bevindt zich op het adres: Wijnegemsteenweg 110 2160 Wommelgem - BELGIUM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 11 to 50 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 523,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 319,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Ceilings. Producten gemaakt in PLAFONDS EN WANDEN NV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van PLAFONDS EN WANDEN NV is Diverse reparatiediensten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PLAFONDS EN WANDEN NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PLAFONDS EN WANDEN NV, openstaande posities, locatie van PLAFONDS EN WANDEN NV op de kaart.

PLAFONDS EN WANDEN NV is a company, that was registered 2008 in Wommelgem region, Belgium. Full name of company is PLAFONDS EN WANDEN NV, company assigned to the tax number BE05441497802. The company PLAFONDS EN WANDEN NV is located at the address: Wijnegemsteenweg 110 2160 Wommelgem - BELGIUM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 11 to 50 employees work in this company. Capital - 523,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 319,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Ceilings. Products created in PLAFONDS EN WANDEN NV were not found.
The main activity of PLAFONDS EN WANDEN NV is Miscellaneous Repair Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of PLAFONDS EN WANDEN NV is not available. You also can look at reviews of PLAFONDS EN WANDEN NV, open positions, location of PLAFONDS EN WANDEN NV on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over PLAFONDS EN WANDEN NV, Wommelgem: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PLAFONDS EN WANDEN NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PLAFONDS EN WANDEN NV, Wommelgem: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PLAFONDS EN WANDEN NV, employees, financial statistics.