Van Tigchelt F
Contactgegevens Van Tigchelt F: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Van Tigchelt F: address, phone, fax, email, website, opening hours
Van Tigchelt F
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Boskant 35; 2460; Kasterlee (Lichtaart), België
Telefoon (phone): 014 55 42 61 (+32-014 55 42 61) 014 55 42 61 (+32-014 55 42 61)
Fax (fax): +32 (57) 926-31-87 +32 (57) 926-31-87
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Van Tigchelt F: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Van Tigchelt F"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Van Tigchelt F"? - Contact us!
We found such data of Van Tigchelt F, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Van Tigchelt F. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Van Tigchelt F
Products information Van Tigchelt F
Accountants
Product categorie (product category): Tax-Consultants
Aanvulling soorten activiteiten voor Van Tigchelt F Addition kinds of activities for Van Tigchelt F
354903. Snijmachines | Cutting and slitting machinery
22530000. Brei de buitenkledingfabrieken uit | Knit outerwear mills
26210608. Schrijfpapier | Writing paper
27540201. Vormen, zaken: gravure printing | Forms, business: gravure printing
35590202. Leren werkmachines | Leather working machinery
Werken bij Van Tigchelt F: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Van Tigchelt F: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Van Tigchelt F. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Van Tigchelt F. Looking for open vacancies in other companies
-
Handlanger bouw M/V (EEKLO)
Regio: EEKLO
Bedrijf: ACTIEF CONSTRUCT
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een bedrijf met jarenlang ervaring in het plaatsen van klinkers, natuursteen en houten terrassen zijn wij op zoek naar een handlanger. Dit voornamelijk voor de aanleg van terrassen en opritten. Als handlanger start je als rechterhand van de plaatser. Je zal zo snel mogelijk genieten van een opleiding zodat je volledig zelfstandig opritten en terrassen kan plaatsen. Ben je op zoek naar een job optie vast op lange termijn, contacteer dan zo snel mogelijk Actief Eeklo op het nummer 09 218 93 90 of via mail naar [email protected]
-
Transportverantwoordelijke - Volvo group (OOSTAKKER)
Regio: OOSTAKKER
Bedrijf: SYNERGIE VOLVO TRUCKS
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je bent verantwoordelijk voor het leveren van afgewerkte producten op afgesproken eindbestemming en op afgesproken leveringsdatum. Je moniteert pro-actief de leveringen en stuurt bij om de impact op de eindklant te vermijden of te minimaliseren. Je bent verantwoordelijk om leveringen te herplannen op vraag van de klant (rush/express). Je maakt pro-actief gebruik van short en mid-term forecast. Je bent het dagelijks contact voor operationele vragen van de klant of de leverancier. Je bent verantwoordelijk voor de leveringsopvolging voor de markten waar je verantwoordelijk voor bent. Je bent een belangrijke schakel in het escalatie process van terugkerende afwijkingen.
-
Monitor groendienst (m/v) Eeklo (EEKLO)
Regio: EEKLO
Bedrijf: Randstad
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een maatwerkbedrijf in regio Eeklo zijn we op zoek naar een monitor in de groendienst. Jouw twee grootste taken zijn onderhoud van bedrijfsterreinen en particuliere tuinen (onkruid verwijderen, snoeien, scheren, bosmaaien en graf afrijden) en coachen en aansturen van een groep doelgroepmedewerkers. Als monitor zijn je taken: Taken op een duidelijke en eenvoudige manier uitleggen Taken opsplitsen in (zeer) eenvoudige deeltaken, aangepast aan de mogelijkheden van de doelgroepmedewerkers Bewaken van de kwaliteit Bewaken van de voortgang van de activiteiten Bewaken van de veiligheid Bewaken van de orde en de netheid van de werkplaats Aanspreken van doelgroepmedewerkers op gedrag Uurrooster: MA - VRIJ: 7u - 15u30 Aanbod: Tijdelijke voltijdse job tot en met eind december. Er zijn altijd mogelijkheden om langer te blijven indien positieve evaluatie.
-
Polyvalent medewerker tankstation (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: Konvert Interim Antwerpen
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een tankstation regio Antwerpen zijn wij op zoek naar een tijdelijke medewerker! De tewerkstelling zou gaan tem eind december 2018. Takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor het schoonmaken van de winkel en het tankstation, kassa & verkoop - pompen, terras, carwash schoonmaken - winkel poetsen, koffiemachines uitkuisen, vuilbakken leegmaken - Winkel bediening; kassa, verkoop - Shiften van 6u-14u, van 8u-15u, van 14u-22u
-
Afweger van grondstoffen Estée Lauder Oevel (OEVEL)
Regio: OEVEL
Bedrijf: Unique Technicum
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als afweger voer je het voorbereidende werk uit van een compounder. Op basis van een productieorder pick je de nodige grondstoffen die hiervoor nodig zijn. Je zal de bevraagde hoeveelheid grondstof zeer nauwkeurig afwegen in een afgesloten ruimte, mobiele weegschaal, chemiekluis of shippingruimte. Wanneer je de weging met het ene product hebt uitgevoerd, reinig en ontsmet je al het hulpmateriaal. Als je product is afgewogen zal je dit samen met je volledig afgewerkt productieorder op locatie zetten. Je maakt daarvoor gebruik van een transpallet & scanner.
-
Gedreven magazijnier met affiniteit hout (HEULE)
Regio: HEULE
Bedrijf: Unique Technicum
Type: Interim met optie "vast werk"
Unique Kortrijk kijkt uit naar een gedreven magazijnier voor een mooi internationaal bedrijf. Je takenpakket als magazijnier bestaat uit: goederenbehandeling manueel en met de heftruck klanten helpen die hun bestelling komen ophalen controle van bestellingen magazijn net houden en dit alles met een leuk team;
-
Magazijnier (WEBBEKOM)
Regio: WEBBEKOM
Bedrijf: Konvert Interim Diest
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een bedrijf in Diest zoeken wij medewerkers op de verzending Taken: - Het gemaakte glas vastzetten op de karren en klaarmaken voor verzending - Deze karren moeten dan ook verplaatst worden met de heftruck - Werken met een scanner en een laadlijst de nodig materialen bij elkaar halen
-
Huishoudhulp Dienstencheques regio Borsbeek (BORSBEEK)
Regio: BORSBEEK
Bedrijf: De VoorZorg directie Zorg en Comfort
Type: Dienstenchequebaan
Je functie : Je biedt huishoudelijke hulp : stofzuigen, dweilen, sanitair onderhouden, stof afnemen, bedden opmaken en ramen lappen. Eventueel aangevuld met wassen en strijken, eten klaarmaken en kleine boodschappen doen .
-
Jobstudent Administratief bediende aankoop (SINT-BAAFS-VIJVE)
Regio: SINT-BAAFS-VIJVE
Bedrijf: BALTA GROUP
Type: Studentenjob
Binnen onze afdeling aankoop zoeken wij een jobstudent die 2 à 3 dagen in de week vrij is om administratieve ondersteuning te bieden. Je volgt de aankoop op, van bestelling tot levering: opmaken, verzenden en verwerken van inkooporders. Tevens volg je leveringen op en doe je factuurcontrole, informeer je leveranciers, volg je klachten en aanvragen op,..
-
Junior Account manager - Digital sales (AWANS)
Regio: AWANS
Bedrijf: MCB BELGIQUE
Type: Vaste Job
Jouw verantwoordelijkheden: Samen met de andere leden van het digital salesteam boost jij onze E-commerce. Je bent verantwoordelijk voor een klantenportefeuille die je punctueel verzorgt. Je bouwt klantrelaties op door een proactieve benadering en commerciële ingesteldheid. Dankzij het gebruik van onze CRM tool voel jij je klanten perfect aan. Met behulp van onze productspecialisten bezorg jij de klant een technische oplossing waar nodig. Je hebt een geoliede samenwerking met onze sales managers on the road. Je denkt digitaal en brengt deze gedachte over naar je klanten.
-
Adjunct directeur te Assebroek-Brugge (ASSEBROEK)
Regio: ASSEBROEK
Bedrijf: Armonea
Type: Vaste Job
Onze groep is voor residentie/assistentiewoningen Berkenhof in Assebroek (Brugge) op zoek naar een enthousiaste, dynamische, hands-on en operationele collega die mee wil draaien in een innovatieve en dynamische werkomgeving. Als adjunct directeur ben je medeverantwoordelijk voor de organisatie van de vestiging in overeenstemming met de Armonea-waarden. Je maakt deel uit van het lokale managementteam en rapporteert rechtstreeks aan de directeur van de residentie. De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn: Coördineren en organiseren van de verschillende activiteiten voor de residentie zoals: het instaan voor receptie alsook evenementen organiseren, residenten te woord staan en rondleidingen geven voor de nieuwe residenten. Vooropgestelde doelstellingen correct ten einde brengen binnen de kwaliteitseisen van Armonea en binnen de vooropgestelde termijnen. Projecten en programma's opvolgen en implementeren. Planning, opvolging, en coaching van de medewerkers teneinde een gemotiveerd team te vormen. Je zorgt voor een efficiënte werkorganisatie binnen de teams. In samenspraak met de directie sta je in voor het opstellen en het opvolgen van het budget en de operationele bezetting. Daarnaast volg je de RIZIV facturatie op. Organiseren van activiteiten en evenementen teneinde een gevarieerde en onderhoudende activiteitenplanning aan te bieden. Je staat in voor veiligheid en preventie en wordt opgeleid tot preventie adviseur niveau 3 van de site. Monitoren van klantentevredenheid, zowel op objectieve wijze als door middel van interactie, en voorstellen en implementeren van actieplannen om hieraan bij te dragen teneinde een optimale klantentevredenheid te garanderen en bij te dragen tot een sterk, positief en aantrekkelijk imago van de vestiging en de groep Armonea. Inspelen op commerciële opportuniteiten en optreden als ambassadeur voor Armonea zowel intern als extern teneinde bij te dragen tot een sterk, positief en aantrekkelijk imago van de vestiging en de groep Armonea.
-
Centric - Teamleader IT Development (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Onze klant is op zoek naar een Teamleader IT Development binnen ons IT Development departement (125 interne en externe medewerkers). Missie Als Teamleader IT Development bent u verantwoordelijk voor een team van 20 à 35 personen (zowel interne als externe medewerkers). Dit team bestaat uit verschillende Scrum teams. U zal samen met de IT Development Manager en de business verantwoordelijk zijn voor de transformatie en verder ontwikkelen van de Waterfall organisatie naar een Agile (Safe) omgeving. Daarnaast zorgt u voor de implementatie en de coaching van medewerkers op kwaliteit en voor de sourcing van nieuwe medewerkers. Heeft Agile geen geheimen voor u en hebt u ervaring in Agile(Safe) transformatie? Heeft u een zeer goede kennis van Doma, Engage One, Salesforce, Solife, Oracle en Java? Bent u communicatief, een echte problem-solver en een top people manager? Dan bent u de nieuwe IT Teamleader IT Development die we zoeken! Onze klant is vandaag een groep met twee verschillende merken. U kan zowel op onze site bij (locatie Brussel-Zuid) als bij (locatie Diegem) tewerkgesteld worden. U zal Rapporteren aan de IT Development Manager. leiding geven aan verschillende Scrum teams (20 à 35 medewerkers): coaching, objective setting en evaluaties sourcing en rekrutering van nieuwe medewerkers organisatie en structuur van het team een belangrijke rol spelen in de Agile transitie van de teams met de business, door o.a. proactieve deelname aan het CAT Team (de change naar een Agile Organisatie), verdeling van de workload van de projecten binnen het eigen team. voor uw team de kwaliteit van medewerkers meten en zorgen voor de nodige opleiding en waar mogelijk certificering van medewerkers. uw team vertegenwoordigen tijdens interne meetings met andere teams, departementen en u communiceert overeengekomen acties naar uw teamleden. de systemen, de procedures, de processen en de organisatie optimaliseren. de visie en strategie naar concrete punten vertalen voor uw teamleden. contacten onderhouden met externe leveranciers en outsourcers: offertes opvragen en analyseren, contractonderhandeling in samenwerking met Procurement. de methodieken en tools die (moeten) worden gebruikt binnen het team bewaken, introduceren, implementeren en marktevoluties opvolgen. Criteria Een echte problem-solver. communicatief ingesteld en u voelt zich comfortabel in het hebben van zowel interne als externe contacten. zelfstandig en autonoom. een uitstekende people manager. assertief en u hebt een stevige dosis overtuigingskracht. eager om uw team de motiveren om standaard methodieken te challengen
Zoek naar antwoorden van Van Tigchelt F in sociale netwerken
Look for responds of Van Tigchelt F in social networks
Lees alle opmerkingen voor Van Tigchelt F. Laat een reactie achter voor Van Tigchelt F. Van Tigchelt F bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Van Tigchelt F. Leave a respond for Van Tigchelt F. Van Tigchelt F on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Van Tigchelt F op de google maps. Adres en contacten Van Tigchelt F Location of Van Tigchelt F on the google maps. Address and contacts of Van Tigchelt F
Andere gerelateerde bedrijven als come Van Tigchelt F Van Tigchelt F: RUDY GEERTS | CLB | JEAN CUVELIER | Castelin (Le) | Delwarte Laurent
Other related companies as Van Tigchelt F: RUDY GEERTS | CLB | JEAN CUVELIER | Castelin (Le) | Delwarte Laurent
Van Tigchelt F is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Van Tigchelt F, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09904968261. Het bedrijf Van Tigchelt F bevindt zich op het adres: Boskant 35; 2460; Kasterlee (Lichtaart). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 919,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 695,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Tax-Consultants. Lijst met producten zijn Accountants.
De hoofdactiviteit van Van Tigchelt F is Nondepository Credit Institutions, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Van Tigchelt F is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Van Tigchelt F, openstaande posities, locatie van Van Tigchelt F op de kaart.
Van Tigchelt F is a company, that was registered 2016 in N\A region, Belgium. Full name of company is Van Tigchelt F, company assigned to the tax number BE09904968261. The company Van Tigchelt F is located at the address: Boskant 35; 2460; Kasterlee (Lichtaart). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 919,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 695,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Tax-Consultants. List of products are Accountants.
The main activity of Van Tigchelt F is Nondepository Credit Institutions, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Van Tigchelt F is not available. You also can look at reviews of Van Tigchelt F, open positions, location of Van Tigchelt F on the map.