DE WISPELAERE J & R

Contactgegevens DE WISPELAERE J & R: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data DE WISPELAERE J & R: address, phone, fax, email, website, opening hours

DE WISPELAERE J & R

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Terliststraat 32; 2018; Antwerpen, België

Telefoon (phone): 03 232 53 85 (+32-03 232 53 85) 03 232 53 85 (+32-03 232 53 85)

Fax (fax): 03 232 00 83 (+32-03 232 00 83) 03 232 00 83 (+32-03 232 00 83)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) DE WISPELAERE J & R: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "DE WISPELAERE J & R"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "DE WISPELAERE J & R"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van DE WISPELAERE J & R, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen DE WISPELAERE J & R. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of DE WISPELAERE J & R, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees DE WISPELAERE J & R. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti DE WISPELAERE J & R
Products information DE WISPELAERE J & R

BTW identificatienummer (tax): BE02814666748
Ondernemingsnummer: 7340759277
Hoofdstad (capital): 924,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 124,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1995

Interior decoration

Product categorie (product category): Curtains and curtain fixtures - Retail

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor DE WISPELAERE J & R
(Get full report from official database of BE for DE WISPELAERE J & R)

Aanvulling soorten activiteiten voor DE WISPELAERE J & R
Addition kinds of activities for DE WISPELAERE J & R

278903. Binding en reparatie van boeken, tijdschriften en pamfletten | Binding and repair of books, magazines, and pamphlets
635101. Verzekeringsverzekering | Surety insurance bonding
17990900. Voorbereiding van de bouwplaats | Building site preparation
24359901. Hardhout multiplex, voorgevuld | Hardwood plywood, prefinished
28191100. Ammoniumzouten en verbindingen | Ammonium salts and compounds
49240000. Verdeling van aardgas | Natural gas distribution
73639908. Pilotdienst, luchtvaart | Pilot service, aviation
73899940. Gedrukte schakeling grafische lay-out | Printed circuitry graphic layout
89990306. Technisch schrijven | Technical writing
96410000. Regulering van de landbouwmarketing | Regulation of agricultural marketing

Werken bij DE WISPELAERE J & R: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in DE WISPELAERE J & R: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor DE WISPELAERE J & R. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for DE WISPELAERE J & R. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratief Bediende met kennis SAP (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Start People Roeselare

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant zijn wij op zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende. Takenpakket: • Je biedt administratieve ondersteuning aan de dienst Studies • Je brengt nieuwe netwerken in de toepassing Geo-synergie in • Je voegt overzichtsplannen toe voor het uittekenen door de Teamleider Ontwerp Netten • Je staat in voor alle administratieve formaliteiten bij de aanvraag van en na het bekomen van vergunningen en actualiseert nadien de statussen in Wevab • Je start het veiligheidsdossier op; het aanvragen van plannen van interne en externe leidingen • Je stelt het werfdossier met de werfmappen op • Je bereidt de dossiers beheersorganen voor • Je stelt het KVU-dossier (Klaar Voor Uitvoering) samen • Je volgt fasen van Verkavelingen en Big Connection Works op in de IT-systemen • Je archiveert aansluitingscontracten • Je kent de KVU-status toe onder verantwoordelijkheid van de teamleider • Je zorgt voor de input van allerhande administratieve gegevens (tijdslast, …) in SAP • Je verzorgt alle administratie rond meldingen naar de verschillende instanties • Je maakt ATB’s (Aanvraag Tot Bestelling) aan op basis van de meetstaten, alsook de éénmalige ATB’s • Je verzamelt en controleert terugkomende dossiers en sluit deze technisch af • Je voert klachten in • Je treedt op als inbelpunt wat betreft klantenbeheer

  • Handlanger bouw M/V (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: ACTIEF CONSTRUCT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf met jarenlang ervaring in het plaatsen van klinkers, natuursteen en houten terrassen zijn wij op zoek naar een handlanger. Dit voornamelijk voor de aanleg van terrassen en opritten. Als handlanger start je als rechterhand van de plaatser. Je zal zo snel mogelijk genieten van een opleiding zodat je volledig zelfstandig opritten en terrassen kan plaatsen. Ben je op zoek naar een job optie vast op lange termijn, contacteer dan zo snel mogelijk Actief Eeklo op het nummer 09 218 93 90 of via mail naar [email protected]

  • Comm medewerker binnendienst (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Konvert Interim Vilvoorde

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Business Development Specialist werk je in het verlengde van de sales en marketing van onze klanten: grote IT-spelers zoals bijvoorbeeld Microsoft, IBM, SAP en HP. Kan jij gesprekken voeren op elk contactniveau binnen een organisatie, en krijg je een kick van het openen van deuren en het maken van afspraken? Met jouw lef bel je zo met het management van grote organisaties, en met de eindverantwoordelijken voor IT en bedrijfsprocessen. De bedrijven die wij voor onze klanten benaderen zitten aan de top van de markt en daarom moet je kunnen meedenken en meepraten. Je bent in staat om deze gesprekken in correct Nederlands of Frans samen te vatten en onze klanten hierover op de juiste wijze (evaluaties, briefings, etc.) te informeren. Ben jij een succesvolle professional? Voor onze business zijn nieuwsgierigheid, verbanden kunnen leggen, kennis van de Belgische markt en onderstaande competenties de juiste troeven!

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) te Opvelp, 8 uur per week (OPVELP)

    Regio: OPVELP

    Bedrijf: Home Maid

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, naaien, kortom een afwisselende job.Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) voor 8 uren per week, voor een gastgezin wonende te Opvelp. Het gastgezin zoekt hulp voor de dagdagelijkse schoonmaak en strijk. Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een activakaart worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Huishoudhulp/poetshulp in regio Herzele (HERZELE)

    Regio: HERZELE

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Wommelgem – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (WOMMELGEM)

    Regio: WOMMELGEM

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Wondelgem (WONDELGEM)

    Regio: WONDELGEM

    Bedrijf: Partena Hulp in huis

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • Jobstudent ZEB (18+) (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: T-INTERIM DEINZE

    Type: Studentenjob

    Je wordt ingeschakeld als winkelmedewerker binnen ZEB Deinze: In de beginfase omvat dit vooral het plooien van de kledij, het op orde houden van de winkel, mee helpen binnen de stock. Na verloop van tijd krijg je ook een kassa opleiding waardoor je een all-round medewerker wordt binnen het team. Je wordt bij voorkeur (bijna) ieder weekend ingeschakeld, waardoor je een vast deel wordt van het team. Bedrijfsprofiel: Je komt terecht binnen het hechte team van ZEB Deinze en gaat er aan de slag als winkelmedewerker 

  • Tactisch aankoper Medisch (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Vaste Job

    Vacaturenummer: 5771 Locatie: ZNA Stuivenberg in Antwerpen, maar je werkt ZNA overkoepelend. Afdeling/ Bedrijfseenheid: Aankoop Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: onbepaalde duur Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je bent verantwoordelijk voor het aankopen van goederen en/of diensten – in samenspraak met de betrokken stakeholders - volgens het TCO principe teneinde de interne diensten te gepasten tijde te kunnen bevoorraden met kwalitatieve goederen of te voorzien van kwalitatieve diensten conform de geldende wetgeving op de overheidsopdrachten. Je realiseert zelfstandig binnen de toegewezen inkoopgroepen de geplande en “ad hoc” aankoopdossiers. Op regelmatige basis wordt er per product of per project een marktstudie uitgevoerd en wordt er gericht contact opgenomen met leveranciers. Je onderhandelt over de prijs en de voorwaarden en stelt het contract op. Je werkt conform de Wet op de Overheidsopdrachten, stelt het lastenboek mee samen en je communiceert hierover met de interne klanten. Samen met je collega’s zorg je voor de uitvoering van de aankoopdossiers binnen “Compliance”. Het realiseren en opvolgen van savings/cost avoidance/added value services per dossier behoort tot jouw taken. Je werkt business cases mee uit samen met de strategische aankopers en biedt maximale ondersteuning aan de strategische aankopers. Je beantwoordt in 2e lijn vragen van interne klanten in verband met leveringen, klachten, prijzen en onderhoudt contacten met verschillende partijen binnen ZNA (artsen, verpleegkundigen, IT, (bio)technische dienst, juristen,…). Op regelmatige basis voer je leveranciersevaluaties en business reviews en initieer je verbeteracties, daar waar nodig, conform de JCI normen en bijhorende ME. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Natasha Pavlova, HR recruiter, op 03 234 45 80. Meer weten over de functie? Contacteer Andy Sempels – Manager Strategische Aankoop ZNA - contacteren op 03 217 74 64. Voel jij je aangesproken?

  • Teamleader vaste nacht - Voedingsbedrijf regio Eeklo (LEMBEKE)

    Regio: LEMBEKE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Als teamleader sta je in voor het coachen, ontwikkelen en motiveren van een 40-tal inpakkers en operatoren in de inpakafdeling. Je bent binnen je ploeg verantwoordelijk voor het realiseren van de objectieven op vlak van veiligheid, kwaliteit, output, rendementen en uitval. Je begeleidt je team bij het realiseren van procesverbeteringen. Je staat in voor het integreren en toepassen van verbetertechnieken (5S, SMED, PDCA,¿). Je modereert en faciliteert teammeetings en volgt continu de lopende teamacties op. Je waakt erover dat de regels inzake kwaliteit, hygiëne en veiligheid nageleefd worden. Je rapporteert rechtstreeks aan de Packing Manager. Interesse in deze job? Stuur dan je cv en motivatie naar Gent High Technics

  • Teamlead/Expert Inkomend Facturenbureau (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Vaste Job

    Als teamlead/expert ondersteun je de dagelijkse werking van de dienst en verleen je advies inzake boekhoudkundige, fiscale en financieel administratieve vraagstukken. Je rapporteert aan het diensthoofd. Concreet bestaat jouw functie uit de volgende opdrachten: Samen met het diensthoofd geef je leiding aan de medewerkers en ben je het eerste aanspreekpunt voor inhoudelijke en interpersoonlijke coaching/ondersteuning. Je beantwoordt inhoudelijke vragen (zowel van buiten als binnen de dienst) omtrent (i) het correct verwerken van aankoopdocumenten, masterdata leveranciers en het uitgaande betaalverkeer en (ii) de heersende interne en externe richtlijnen. Voor recurrente vragen organiseer je opleidingen voor de medewerkers binnen de dienst. Je behandelt fiscale vraagstukken met het oog op een correcte registratie voor BTW doeleinden en fiscale fiches. Met het oog op audit compliance bewaak je mee de naleving van de financiële regels en procedures van de KU Leuven, en neem je steeds de fiscale regelgeving, wetgeving overheidsopdrachten en boekhoudwetgeving in acht. Je bent in staat veranderingsprocessen te identificeren en te begeleiden en werkt actief mee aan lopende projecten zoals de implementatie van e-invoicing binnen de KU Leuven. Je komt terecht in een gevarieerde, uitdagende job met groeipotentieel binnen een dynamische omgeving. Je maakt deel uit van een gemotiveerd team. Naast de verdere uitdieping van jouw expertise inzake boekhouding en fiscaliteit, bouw je in deze functie doorgedreven ervaring op met een aantal SAP-submodules, vooral MM (Materials Management), en met KU Loket-toepassingen. Bedrijfsprofiel: Met een 75-tal medewerkers zijn de Centrale Financiële Diensten (CFD) van de KU Leuven verantwoordelijk voor de financiële administratie (leveranciersboekhouding, algemene boekhouding en consolidatie en debiteurenopvolging), de begrotingsopmaak en –opvolging, het thesaurie- en vermogensbeheer, de financiële opvolging van de onderzoeks- en dienstverleningsprojecten en de centrale financiële rapportering van de universiteit. De CFD coördineren daarbij ook de uitbouw, het beheer en de controle van de universiteitsbrede financiële processen. Op de dienst Inkomend Facturenbureau maak je deel uit van de Financiële Administratie en werk je samen met een team van een 20-tal gemotiveerde medewerkers die instaan voor de leveranciersboekhouding bestaande uit: postverwerking/scan, beheer leveranciersbestand, factuurverwerking, verwerking bedrijfskosten en betalingen/kas.

  • Teamcoach ( zelfstandig ) (Regio Genk)

    Regio: Regio Genk

    Bedrijf: G&V Recruiting

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als teamcoach doe je het proces van A tot Z Je gaat opzoek naar de juiste kandidaten via verschillende netwerken Je neemt gesprekken af Je start de mensen succesvol op Je begeleid je team naar gewenste doelstellingen

Zoek naar antwoorden van DE WISPELAERE J & R in sociale netwerken
Look for responds of DE WISPELAERE J & R in social networks

Lees alle opmerkingen voor DE WISPELAERE J & R. Laat een reactie achter voor DE WISPELAERE J & R. DE WISPELAERE J & R bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for DE WISPELAERE J & R. Leave a respond for DE WISPELAERE J & R. DE WISPELAERE J & R on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie DE WISPELAERE J & R op de google maps. Adres en contacten DE WISPELAERE J & R
Location of DE WISPELAERE J & R on the google maps. Address and contacts of DE WISPELAERE J & R

Andere gerelateerde bedrijven als come DE WISPELAERE J & R DE WISPELAERE J & R: COIFFURE INGRID | 'T NAAIDOOSJE | ARTISAN DU SI?GE | M. GIULIANI | Wierinck G

Other related companies as DE WISPELAERE J & R: COIFFURE INGRID | 'T NAAIDOOSJE | ARTISAN DU SI?GE | M. GIULIANI | Wierinck G

DE WISPELAERE J & R is een bedrijf dat 1995 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is DE WISPELAERE J & R, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02814666748. Het bedrijf DE WISPELAERE J & R bevindt zich op het adres: Terliststraat 32; 2018; Antwerpen. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 924,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 124,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Curtains and curtain fixtures - Retail. Lijst met producten zijn Interior decoration.
De hoofdactiviteit van DE WISPELAERE J & R is Diverse Manufacturing Industries, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van DE WISPELAERE J & R is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van DE WISPELAERE J & R, openstaande posities, locatie van DE WISPELAERE J & R op de kaart.

DE WISPELAERE J & R is a company, that was registered 1995 in N\A region, Belgium. Full name of company is DE WISPELAERE J & R, company assigned to the tax number BE02814666748. The company DE WISPELAERE J & R is located at the address: Terliststraat 32; 2018; Antwerpen. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 924,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 124,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Curtains and curtain fixtures - Retail. List of products are Interior decoration.
The main activity of DE WISPELAERE J & R is Miscellaneous Manufacturing Industries, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of DE WISPELAERE J & R is not available. You also can look at reviews of DE WISPELAERE J & R, open positions, location of DE WISPELAERE J & R on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over DE WISPELAERE J & R, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf DE WISPELAERE J & R, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about DE WISPELAERE J & R, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company DE WISPELAERE J & R, employees, financial statistics.