POSTOMAT BRUXELLES

Particuliere bedrijvenSteenkoolmijnen • POSTOMAT BRUXELLES
Private companiesCoal Mining • POSTOMAT BRUXELLES

Contactgegevens POSTOMAT BRUXELLES: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data POSTOMAT BRUXELLES: address, phone, fax, email, website, opening hours

POSTOMAT BRUXELLES

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DES CHAMPS 49-51; 1040; ETTERBEEK, België

Telefoon (phone): +32 (87) 746-69-65 +32 (87) 746-69-65

Fax (fax): +32 (87) 807-78-92 +32 (87) 807-78-92

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) POSTOMAT BRUXELLES: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "POSTOMAT BRUXELLES"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "POSTOMAT BRUXELLES"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van POSTOMAT BRUXELLES, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen POSTOMAT BRUXELLES. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of POSTOMAT BRUXELLES, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees POSTOMAT BRUXELLES. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti POSTOMAT BRUXELLES
Products information POSTOMAT BRUXELLES

BTW identificatienummer (tax): BE03032745361
Ondernemingsnummer: 8976074218
Hoofdstad (capital): 117,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 291,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2017

Produits & Services: Postomats.

Product categorie (product category): Cr茅dits divers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor POSTOMAT BRUXELLES
(Get full report from official database of BE for POSTOMAT BRUXELLES)

Aanvulling soorten activiteiten voor POSTOMAT BRUXELLES
Addition kinds of activities for POSTOMAT BRUXELLES

20370201. Vruchtensapconcentraten, bevroren | Fruit juice concentrates, frozen
26730302. Pliofilm zakken: gemaakt van aangekochte materialen | Pliofilm bags: made from purchased materials
31310101. Bogen, schoen | Bows, shoe
33130103. spiegelijzer | Spiegeleisen
38259900. Instrumenten om elektriciteit te meten, nv | Instruments to measure electricity, nec
63510101. Werknemersbinding | Employee bonding
73639910. Usher service | Usher service

Werken bij POSTOMAT BRUXELLES: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in POSTOMAT BRUXELLES: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor POSTOMAT BRUXELLES. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for POSTOMAT BRUXELLES. Looking for open vacancies in other companies

  • Heftruckchauffeur 2 ploegen (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: Tempo-Team Ninove 2

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een metaalbedrijf in Ninove zoeken wij gemotiveerde heftruckchauffeurs. Je staat in voor het wegzetten van afgewerkte producten. Je hebt bij voorkeur ervaring met lange stukken (meer dan 3meter)

  • Financieel Medewerker (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Je bent voor interne en externe medewerkers en leveranciers het aanspreekpunt voor financiële vragen over de verwerking van de financiële stromen. Je draagt bij aan de begrotingsopmaak en zorgt dat de middelen optimaal worden ingezet. Je maakt budgetten op en staat in voor proactief beheer hiervan, waarbij je deze tracht te optimaliseren. Je staat in voor de verwerking van alle financiële verrichtingen en zorgt voor het aanmaken van o.a. facturen voor interne en externe klanten. Je plaatst bestellingen en zorgt voor een correcte en tijdige afhandeling van de leveranciersfacturen. Je verwerkt beroepskosten zoals reiswijzers, kredietkaarten en kostenformulieren. Je geeft informatie en advies over de procedures en regelgeving van de KU Leuven, gaat na welke mogelijkheden er zijn om een probleem op te lossen binnen die procedures, vraagt informatie op bij andere diensten en koppelt terug naar je interne of externe klanten. Je verwijst door naar de juiste personen of diensten. Je volgt de kredieten op, optimaliseert ze en maakt financiële rapporten op. Je zorgt ervoor dat je door opleiding en teamoverleg specialist bent en blijft in je job.  Je werkt in nauw overleg met de financiële cellen en diensten van de KU Leuven. Bedrijfsprofiel: Binnen de KU Leuven verlopen de financiële transacties binnen een team van financiële medewerkers. In die hoedanigheid treedt u op als specialist ter zake. U zal, uitgestuurd vanuit de groepsdiensten Humane Wetenschappen, tewerkgesteld worden op verschillende locaties en binnen verschillende entiteiten, naargelang de noden zich voordoen.

  • Monteur glasband (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Synergie Lokeren Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een zeer stabiel bedrijf, gelegen te Lokeren, dat sinds 1945 vol passie in hun productieafdeling houten buitenschrijnwerk van de hoogste kwaliteit vervaardigd zijn we op zoek naar een ervaren plaatser van sluitwerk of het plaatsen van glas dit graag te combineren met siliconen en kleinhouten kleven. Ben jij een vakman in hart en nieren? Werk jij graag mee aan het realiseren van het droomproject? Dan ben jij onze geschikte kandidaat!

  • Administratief bankbediende implementatie (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als administratief bankbediende implementatie ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket: Je beheert de centrale mailbox met de vragen van de klanten Je vormt de link tussen de klant en de dienst contractopmaak Je analyseert de aanvragen van de klanten en volgt deze correct op Je bent het aanspreekpunt voor interne en externe klanten

  • Poets- en huishoudhulp regio Rotselaar, Haacht (Regio Aarschot-Diest-Haacht)

    Regio: Regio Aarschot-Diest-Haacht

    Bedrijf: IN-Z regio Vlaams Brabant Oost

    Type: Dienstenchequebaan

    Zet jij je graag in voor de levenskwaliteit van anderen en spreken huishoudelijke taken jou aan? Dan ben jij de persoon die we zoeken! je verricht huishoudelijk werk bij mensen thuis jouw voornaamste taken zijn: stofzuigen, stofvegen, dweilen, badkamer kuisen, ramen wassen, … bijkomende taken kunnen zijn: strijken, wassen, koken, boodschappen doen,… op regelmatige tijdstippen kom je samen met je collega’s tewerkstelling in Rotselaar, Haacht en omgeving

  • Inventaris 5/11 - student (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een inventaris in een winkel in de M2, zijn we nog op zoek naar studenten die kunnen werken van 8 tot 15 of 16.45 tot 22.00. Je zal de goederen moeten tellen met behulp van een scanmachine.

  • Zaalmedewerker (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: OSTERIA MICHELE

    Type: Studentenjob

    Zaalmedewerker gevraagd, bij voorkeur met ervaring

  • Jobstudent(e) / Sales representant(e) Brugge (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: BESTVISIT

    Type: Studentenjob

    Bestvisit.eu is een jong creatief dynamische bedrijf (all-in-one web-portaal ) met een zeer interessant en uniek concept waarin marktplaats, webshop, city-info en lifestyle vloeiend met elkaar verbonden zijn. Ben jij de toffe ondernemer(ster) met persoonlijke lokale betrokkenheid en aanwezigheid in je regio? Hou jij van Fashion, mode en lifestyle en Horeca? dan ben jij onze lokale regionale held en is Bestvisit de match voor jou! Wij zien graag dat onze "partners" plezier hebben in hun werk. Wij zoeken personen met een uitgebreid lokaal, zakelijk en sociaal netwerk, een neus voor marketing & sales, ziet kansen liggen en weet deze te benutten, met een gezonde dosis lef, enthousiasme en werklust. Als lokale representant(e) Bestvisit.eu is een creatief dynamische bedrijf (all-in-one web-portaal ) met een zeer interessant en uniek concept waarin marktplaats, webshop, city-info en lifestyle vloeiend met elkaar verbonden zijn. Ben jij de toffe ondernemer(ster) met persoonlijke lokale betrokkenheid en aanwezigheid in je regio? Hou jij van Fashion, mode en lifestyle en Horeca? dan ben onze lokale regionale held en is Bestvisit de match voor jou! Wij zien graag dat onze "partners" plezier hebben in hun werk. Wij zoeken personen met een uitgebreid lokaal, zakelijk en sociaal netwerk, een neus voor marketing & sales, ziet kansen liggen en weet deze te benutten, met een gezonde dosis lef, enthousiasme en werklust. Als lokale representant(e) ben jij verantwoordelijk voor het promoten bij de lokale Kmo's van advertenties en marktplaatsaccounts in je eigen exclusieve regio. Kortom, jij maakt jou Bestvisit regio tot een succes in je gemeente! Ben je bereid samen met ons het netwerk uit te bouwen ? Aan jou de taak om klanten te overtuigen en te begeleiden bij de keuze van het type jaar abonnement samen met de afwikkeling en het opstarten van hun account .. Daarnaast zal je ook een frequent contact opnemen met de klant.

  • Onderhoudsmechanicus (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Vaste Job

    •Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het preventief en curatief onderhoud, de dagelijkse interventies en de algemene onderhoudstaken van onze productie- en verpakkingsmachines. •Je bent sterk in het analyseren van storingen en weet snel en efficiënt in te grijpen bij eventuele defecten. •Je denkt actief mee in het ontwikkelen van aanpassingen en verbeteringen aan ons machinepark. •Je werkt nauw samen met de productie- en verpakkingsafdeling.

  • Project ingenieur / Project Engineer (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: CAMCO TECHNOLOGIES

    Type: Vaste Job

    Camco Technologies is een innovatieve speler actief in een hoogtechnologische en internationale omgeving. Het bedrijf is gevestigd in Heverlee en stelt 110 mensen te werk. De automatiseringsprojecten zijn gebaseerd op een combinatie van hard- en softwareproducten. Deze producten worden hoofdzakelijk ontwikkeld, geproduceerd en geïnstalleerd door Camco. Onder deze toepassingen vind je intelligente industriële camera's, selfservice kiosken, traffic control, real-time locatieoplossingen en processoftware, alsook eigen ontwikkelde software voor beeldverwerking. Wat wordt er van je verwacht? Als Project Engineer neem je je projecten ter harte . Je bent verantwoordelijk voor de opstart, de uitvoering, de oplevering en de opvolging van je werkzaamheden o Vergaderingen met klanten (technische personen) o Opstellen van engineering documenten (technische projectbeschrijvingen) o Opstellen van infrastructuur plannen (Inventor tekenwerk) o Regelmatige inspecties van sites o Leiden van je eigen installatieteam (techniekers 1 tot 4 personen) bij de klant o Leiden van ingehuurde werkkrachten bij de klant o Testen van het systeem bij klanten Je bent bereid om regelmatig (+/- 25 à 35% van je tijd) voor enkel dagen/weken in het buitenland te werken. Opdrachtgevers situeren zich overwegend in Europa, Australië, Midden–Oosten, Zuid-Afrika, Latijns- en Noord-Amerika. Je werkt nauw samen met interne collega’s(productie, operations, support, projectmanager). Daarnaast ondersteun je de R&D manager bij de praktische uitwerking van technische oplossingen: technische tekeningen maken, testopstelling maken... Je vindt het prettig om regelmatig zelf de handen uit de mouwen te steken en je schept duidelijkheid over verwachtingen en verantwoordelijkheden van eigen en ingehuurde techniekers. Je toont oprechte erkenning en waardering voor de prestaties van je collega’s In je functioneren streef je dag in dag uit naar een excellente klantentevredenheid

  • Gedreven telesales (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: InstaHome

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je laat geen kans onbenut om afspraken te maken met eigenaars die hun eigendom willen verkopen. Je zorgt dan ook voor actieve en doelgerichte prospectie. Je analyseert de noden van de klant om op die manier de juiste oplossing te kunnen aanbieden. Je bent grotendeels extern actief, hierbij word je ondermeer gesteund door een CRM systeem. Je komt in een sterk commercieel team terecht waar er nauw overleg heerst en waar ideeën en ervaringen met elkaar worden uitgewisseld. Je rapporteert over je werk en je mag rekenen op een grondige begeleiding. Ondertussen hebben we al meer dan 100 eigenaars geholpen en gebruiken enkele grote projectontwikkelaars ook al onze diensten!

  • Centric - IT Delivery Manager (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Context IT eDevelopment is a subdepartment of IT Delivery. Its core activity is to develop and maintain different customer-facing communication channels, such as, Customer portal, e-shop, ... At IT eDevelopment, we focus on the customer and search for a perfect balance between flexibility and professionalism, resulting in qualitative deliveries while respecting the deadline. Mission The Delivery Manager is responsible for the operational impact of the IT eDevelopment department . eDevelopment is a combination of several Scrum teams, who are working in sprints of two weeks. The Delivery Manager is responsible for the overall operational coordination and delivery of these teamsn by interacting and engaging with the various Scrum masters and Senior profiles within those teams. Key Roles & Responsibilities Managing delivery, steer cross functional teams towards deliverables. Manage dependencies within different projects and other initiatives. Risk Management Stakeholder management (including change & conflict management, expectation mgmt. & aligment up to LT level) Profile Business Expertise: The Delivery Manager must understand the business, industry and corresponding technology. Besides Telecom knowledge, ICT knowledge is required too as lot of projects need IT adaptations or are dealing with deploying of applications. Knowledge must make it possible: to identify impact and stakeholders in the Telenet organisation, to guide the teams to define and build optimal solutions taking into account different expectations, to challenge each of the impacted teams, solutions & plans, to identify dependencies and conflicts between different teams and projects. Experience of the entire project/application LifeCycle, especially with regard to delivery, testing, default resolution and recognised development methodologies A good understanding of the company's organization and corresponding roles is needed as projects have links and stakeholder involvement with finance, purchasing, business, legal, IT,... Problem Solving Must guide the teams to build possible options and scenario's with respect to business case, technical solutions etc. in situations with: Known technology & business processes Solutions must be build on assumptions, which can change. Many conflicts of interests High time pressure, high expectations to deliver very quickly.Sparring partner for the key experts/professionals in the team ànd stakeholders. Interactions/Interpersonal Skills The following interpersonal skills are key at expert/ professional level: Stakeholder management and perception management Excellent influencing skills & negotiation skills. Ability to align cross functional stakeholders Abillity to build trust, and an open and transparent working climate High “get it done“ & mobilization capabilities

Zoek naar antwoorden van POSTOMAT BRUXELLES in sociale netwerken
Look for responds of POSTOMAT BRUXELLES in social networks

Lees alle opmerkingen voor POSTOMAT BRUXELLES. Laat een reactie achter voor POSTOMAT BRUXELLES. POSTOMAT BRUXELLES bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for POSTOMAT BRUXELLES. Leave a respond for POSTOMAT BRUXELLES. POSTOMAT BRUXELLES on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie POSTOMAT BRUXELLES op de google maps. Adres en contacten POSTOMAT BRUXELLES
Location of POSTOMAT BRUXELLES on the google maps. Address and contacts of POSTOMAT BRUXELLES

Andere gerelateerde bedrijven als come POSTOMAT BRUXELLES POSTOMAT BRUXELLES: MARTINE DE BRABANTER | MENGE | JEAN-PIERRE DOUCET | RENE AERTS | VAN IMMISSEN

Other related companies as POSTOMAT BRUXELLES: MARTINE DE BRABANTER | MENGE | JEAN-PIERRE DOUCET | RENE AERTS | VAN IMMISSEN

POSTOMAT BRUXELLES is een bedrijf dat 2017 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is POSTOMAT BRUXELLES, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03032745361. Het bedrijf POSTOMAT BRUXELLES bevindt zich op het adres: RUE DES CHAMPS 49-51; 1040; ETTERBEEK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 117,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 291,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Cr茅dits divers. Lijst met producten zijn Produits & Services: Postomats..
De hoofdactiviteit van POSTOMAT BRUXELLES is Steenkoolmijnen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van POSTOMAT BRUXELLES is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van POSTOMAT BRUXELLES, openstaande posities, locatie van POSTOMAT BRUXELLES op de kaart.

POSTOMAT BRUXELLES is a company, that was registered 2017 in N\A region, Belgium. Full name of company is POSTOMAT BRUXELLES, company assigned to the tax number BE03032745361. The company POSTOMAT BRUXELLES is located at the address: RUE DES CHAMPS 49-51; 1040; ETTERBEEK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 117,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 291,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Cr茅dits divers. List of products are Produits & Services: Postomats..
The main activity of POSTOMAT BRUXELLES is Coal Mining, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of POSTOMAT BRUXELLES is not available. You also can look at reviews of POSTOMAT BRUXELLES, open positions, location of POSTOMAT BRUXELLES on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over POSTOMAT BRUXELLES, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf POSTOMAT BRUXELLES, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about POSTOMAT BRUXELLES, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company POSTOMAT BRUXELLES, employees, financial statistics.