OFFICE IMPROVEMENT

Contactgegevens OFFICE IMPROVEMENT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data OFFICE IMPROVEMENT: address, phone, fax, email, website, opening hours

OFFICE IMPROVEMENT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): PLANTIN & MORETUSLEI 168; 2018; ANTWERPEN-CENTRUM, België

Telefoon (phone): 32352555 32352555

Fax (fax): +32 (9) 525-64-42 +32 (9) 525-64-42

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) OFFICE IMPROVEMENT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "OFFICE IMPROVEMENT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "OFFICE IMPROVEMENT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van OFFICE IMPROVEMENT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen OFFICE IMPROVEMENT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of OFFICE IMPROVEMENT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees OFFICE IMPROVEMENT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti OFFICE IMPROVEMENT
Products information OFFICE IMPROVEMENT

BTW identificatienummer (tax): BE08195770263
Ondernemingsnummer: 8019714355
Hoofdstad (capital): 899,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 206,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1985

Producten die in OFFICE IMPROVEMENT zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Computers and computerapparatuur; Microsoft

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor OFFICE IMPROVEMENT
(Get full report from official database of BE for OFFICE IMPROVEMENT)

Aanvulling soorten activiteiten voor OFFICE IMPROVEMENT
Addition kinds of activities for OFFICE IMPROVEMENT

206603. Chocola | Chocolate
329501. Mineralen, gemalen of anderszins behandeld | Minerals, ground or otherwise treated
17999907. Ontwateren | Dewatering
22110603. Brocatelle, katoen | Brocatelle, cotton
35720101. Schijfeenheden, computer | Disk drives, computer
36990404. Geluidssignaalapparatuur, elektrisch | Sound signaling devices, electrical
38619902. Bewerkingsapparatuur, film: kijkers, splicers, enz. | Editing equipment, motion picture: viewers, splicers, etc.
39519900. Pennen en mechanische potloden, nec | Pens and mechanical pencils, nec
62110101. Bond dealers en makelaars | Bond dealers and brokers
87480200. Stedelijke planning en adviesdiensten | Urban planning and consulting services

Werken bij OFFICE IMPROVEMENT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in OFFICE IMPROVEMENT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor OFFICE IMPROVEMENT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for OFFICE IMPROVEMENT. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator (M/V) (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM DIKSMUIDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een dynamisch afvalverwerkingsbedrijf zijn wij op zoek naar een operator. Wat houdt de job precies in? Je lost kleine technische storingen op en zorgt ervoor dat de machine zo optimaal mogelijk draait. Dit alles leer je binnen het bedrijf. Je moet echter wel met een heftruck kunnen rijden.

  • Junior medewerker HR (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: Synergie Overpelt Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant een internationaal bedrijf in de voedingssector zijn we op zoek naar een HR medewerker. Je zal instaan voor de planning van het personeel en gegevens ingeven in het uurregistratiesysteem, verder werk je ondersteunend voor de HR.

  • Huishoudhulp/Poetshulp regio Ronse (RONSE)

    Regio: RONSE

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • POETSHULP Brugge DC (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: THUISHULP REGIO KORTRIJK

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor de regio Brugge zijn we op zoek naar een gemotiveerde medewerker. Je biedt hulp bij cliënten aan huis: stofzuigen, dweilen, sanitair onderhouden, stof afnemen, bedden opmaken, ramen wassen, strijken.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in KONTICH - uitstekend betaald (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Gemotiveerde apotheekassistent(e) - Antwerpen (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: AFS

    Type: Vaste Job

    Wij zijn steeds opzoek naar gemotiveerde apotheekassistenten - M/V Als apotheekassistent help je bij : - Het uitpakken en wegzetten van producten ; - Het afleveren van geneesmisselen met het nodige advies; - Het maken van magistrale bereidingen; - Het controleren van vervallen producten; - Het controleren en onderhouden van de toestellen.

  • Relatiebeheerder verzekeringen (DESTELBERGEN)

    Regio: DESTELBERGEN

    Bedrijf: SIMPLY SELECT

    Type: Vaste Job

    Ik heb jouw cv gezien op de site van Stepstone en vroeg mij af of u soms nog op zoek bent naar een nieuwe uitdaging ? Voor een verzekeringsmakelaar in Gent gespecialiseerd in bedrijfsverzekeringen ben ik nog op zoek naar een account advisor en een account manager . Onze klant is sinds 25 jaar een gevestigde waarde in de verzekeringswereld en in de top 10 van beste verzekeringsmakelaars van België. Ze werken met een team van 28 experten in hun vak. Wat zijn de taken? (account advisor)  U onderhandelt met verzekeraars optimale verzekeringsvoorwaarden voor de u toegewezen ondernemingsklanten.  U verzorgt het polisbeheer voor deze klanten.  Voor de u toegewezen klanten bent u een bereikbaar aanspreekpunt voor alle courante wijzigingen in hun dossier.  U ondersteunt de Account manager in de commerciële relatie met de klant. Wat zijn de taken (account manager )  Actief zoeken naar, benaderen en realiseren van doelgroepklanten met de nadruk op property en technische verzekeringen;  Uitbouwen van een sterk zakelijk netwerk;  Adviseren en optreden als contactpersoon voor een eigen portefeuille ondernemingsklanten. Dit uiteraard met ondersteuning van en in team met de Account Advisors en Product Managers;  Correct rapporteren van klantencontacten en andere commerciële activiteiten.

  • Vroedvrouw (VARSENARE)

    Regio: VARSENARE

    Bedrijf: GROEPSPRAKTIJK TILLE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Binnen onze paramedische groepspraktijk zijn we op zoek naar een vroedvrouw. Je werkt zelfstandig in een team van 10 therapeuten, waaronder verschillende met specialisatie richting kinderen/baby's, en bent bereid om samen te werken en overleg te plegen multidisciplinair. Onze praktijk is een ecologische nieuwbouw met 8 behandelruimtes en 2 polyvalente zalen. Het geheel ingericht met een specifiek doel; rust en professionalisme uitstralen!
 Meer informatie over onze praktijk vind je op onze site: www.groepspraktijktille.be

  • kinesitherapeut(e) voor kinderen (m/v) (ITEGEM)

    Regio: ITEGEM

    Bedrijf: Paramedische Groepspraktijk Tilia

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zijn op zoek naar een nieuwe, enthousiaste collega met zin om een uitdaging aan te gaan. Binnen ons multidisciplinaire team zal je als kinderkinesitherapeut(e) een nieuw aanbod opstarten en nauw samenwerken met verschillende collega's. Je zal cliënten van a tot z opvolgen, contacten onderhouden met verwijzers en ouders, overleggen en samenwerken met collega's,... Ben jij een gemotiveerde kinesitherapeut(e) en heb je zin in deze leuke uitdaging? Dan ben je bij ons aan het juiste adres om jouw praktijk verder uit te bouwen!

  • Klinisch psycholoog/orthopedagoog kinderen en jongeren (VELDEGEM)

    Regio: VELDEGEM

    Bedrijf: DELPHINE DEWULF

    Type: Zelfstandige activiteit

    - Als enthousiaste en gedreven persoon werk je vanuit een bestaande groepspraktijk (www.beginpunt.net) voor diagnostiek en psychotherapie aan kinderen, jongeren en volwassenen. - U biedt therapie aan kinderen en jongeren -U voert diagnostisch onderzoek uit bij kinderen (intelligentieonderzoek: WISC-V, WPPSI, psychologisch onderzoek). -U kan consultaties met kinderen van 2 tot 17 jaar en hun ouders rond diverse hulpvragen leiden via individuele therapie, ouderbegeleiding, gezinstherapie, ouder/kindtherapie. -U bent in staat netwerkoverleg te leiden en constructieve communicatie te voeren met verwijzers, scholen en andere diensten. -U kan een professionele verslaggeving van uw aanpak en bevindingen opmaken. -U bent ondernemend en in staat uw werk zelfstandig te organiseren.

  • 3D-ICT - Project Manager Junior (BRAINE-L'ALLEUD)

    Regio: BRAINE-L'ALLEUD

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are looking for an IT Patient Safety Solutions Architect and Technical Project Manager.      Role   The candidate will work on the release of several small projects and interact mainly with offshore vendors. The main tasks will be:  Coordinate the implementation & validation activities of IT projects in patient safety systems like:  Oracle Argus 8  Oracle Empirica Signal RxLogix PVSignal  PVI CaseIntake  Collaborate with the external technical support group to implement changes  Assist validation lead with design, review, and approval of test plans and test scripts  Author, and review system design documents and validation documents    Required experience Ability to communicate with non-technical experts and translate details into non-technical language  Driven by the motivation to deliver results  Ambition to work independently and to structure workload  Project management experience  Knowledge of PL/SQL is a plus  Experience in working with offshore partners is a plus  3 to 5 years experience and at least 1 to 2 year of project management experience Language: Dutch/French + English   The position is for Braine site and the candidate can work remotely

  • Lerares mode (WOLVERTEM)

    Regio: WOLVERTEM

    Bedrijf: CVO MEISE-JETTE

    Type: Werfreserve

    Je bent een enthousiaste en inspirerende leraar, die graag met volwassenen werkt. Deze vacature is bedoeld voor de werfreserve.

Zoek naar antwoorden van OFFICE IMPROVEMENT in sociale netwerken
Look for responds of OFFICE IMPROVEMENT in social networks

Lees alle opmerkingen voor OFFICE IMPROVEMENT. Laat een reactie achter voor OFFICE IMPROVEMENT. OFFICE IMPROVEMENT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for OFFICE IMPROVEMENT. Leave a respond for OFFICE IMPROVEMENT. OFFICE IMPROVEMENT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie OFFICE IMPROVEMENT op de google maps. Adres en contacten OFFICE IMPROVEMENT
Location of OFFICE IMPROVEMENT on the google maps. Address and contacts of OFFICE IMPROVEMENT

Andere gerelateerde bedrijven als come OFFICE IMPROVEMENT OFFICE IMPROVEMENT: DENIS-PLANTS | WILLEM OTTE | D.C.A. | O.C.M.W. | Arie Schenk

Other related companies as OFFICE IMPROVEMENT: DENIS-PLANTS | WILLEM OTTE | D.C.A. | O.C.M.W. | Arie Schenk

OFFICE IMPROVEMENT is een bedrijf dat 1985 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is OFFICE IMPROVEMENT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08195770263. Het bedrijf OFFICE IMPROVEMENT bevindt zich op het adres: PLANTIN & MORETUSLEI 168; 2018; ANTWERPEN-CENTRUM. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 899,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 206,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Computers and computerapparatuur; Microsoft. Producten gemaakt in OFFICE IMPROVEMENT zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van OFFICE IMPROVEMENT is Groothandel - Duurzame Goederen, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van OFFICE IMPROVEMENT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van OFFICE IMPROVEMENT, openstaande posities, locatie van OFFICE IMPROVEMENT op de kaart.

OFFICE IMPROVEMENT is a company, that was registered 1985 in N\A region, Belgium. Full name of company is OFFICE IMPROVEMENT, company assigned to the tax number BE08195770263. The company OFFICE IMPROVEMENT is located at the address: PLANTIN & MORETUSLEI 168; 2018; ANTWERPEN-CENTRUM. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 899,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 206,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Computers and computerapparatuur; Microsoft. Products created in OFFICE IMPROVEMENT were not found.
The main activity of OFFICE IMPROVEMENT is Wholesale Trade - Durable Goods, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of OFFICE IMPROVEMENT is not available. You also can look at reviews of OFFICE IMPROVEMENT, open positions, location of OFFICE IMPROVEMENT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over OFFICE IMPROVEMENT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf OFFICE IMPROVEMENT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about OFFICE IMPROVEMENT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company OFFICE IMPROVEMENT, employees, financial statistics.