AIKI-O-KAMI

Contactgegevens AIKI-O-KAMI: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data AIKI-O-KAMI: address, phone, fax, email, website, opening hours

AIKI-O-KAMI

Regio (region): N\A, België

Adres (address): LUCAS MUNICHSTRAAT 84; 9000; GENT, België

Telefoon (phone): 92244422 (+32-92244422) 92244422 (+32-92244422)

Fax (fax): +32 (2) 506-36-83 +32 (2) 506-36-83

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) AIKI-O-KAMI: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "AIKI-O-KAMI"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "AIKI-O-KAMI"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van AIKI-O-KAMI, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen AIKI-O-KAMI. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of AIKI-O-KAMI, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees AIKI-O-KAMI. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti AIKI-O-KAMI
Products information AIKI-O-KAMI

BTW identificatienummer (tax): BE07835968017
Ondernemingsnummer: 6976562500
Hoofdstad (capital): 617,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 650,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1987

Types de Clubs: A?kido.

Product categorie (product category): Clubs de sport

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor AIKI-O-KAMI
(Get full report from official database of BE for AIKI-O-KAMI)

Aanvulling soorten activiteiten voor AIKI-O-KAMI
Addition kinds of activities for AIKI-O-KAMI

735299. Verhuur van medische apparatuur, niet inbegrepen | Medical equipment rental, nec
13219904. Ethaan (natuurlijke) productie | Ethane (natural) production
20989901. Macaroni producten (bijvoorbeeld alfabetten, ringen en schelpen), droog | Macaroni products (e.g. alphabets, rings, and shells), dry
23860200. Lederen en schapenbeklede kledingstukken | Leather and sheep-lined garments
32719913. Plintblokken, prefab terrazzo | Plinth blocks, precast terrazzo
36210101. Armaturen, industrieel | Armatures, industrial
50840403. Boorapparatuur, exclusief bits | Drilling equipment, excluding bits

Werken bij AIKI-O-KAMI: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in AIKI-O-KAMI: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor AIKI-O-KAMI. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for AIKI-O-KAMI. Looking for open vacancies in other companies

  • Lifttechnieker (ZEDELGEM)

    Regio: ZEDELGEM

    Bedrijf: SYNERGIE BRUGGE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud, reparatie en montage van de lift Je maakt een verslag op van de gemaakte reparaties en de nog uit te voeren reparaties Je voert mechanische reparaties uit Je houdt je aan de vooropgestelde veiligheidsvoorschriften

  • MECANICIEN (M/V) (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: EXPERZA TIELT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je staat in voor het curatief en preventief onderhoud van onze machines en installaties in onze productie-afdelingen. Het vaststellen van knelpunten, het oplossen van problemen en het aanpassen van de machines. De continue verbetering van het productie- en onderhoudsproces.

  • Trafficer | Voltijds | Sint-Truiden (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: SYNERGIE LIMBURG CAREERS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Trafficer zijn je taken: Je monitort voortdurend het bereik in een outbound project en/of de bereikbaarheid in een inbound project. Daarnaast bestudeer je de optimale bezettingsgraad t.o.v. de hoogste productiviteit om zo kost efficiënt te werk te gaan. Verder stuur je ook je team aan zodoende dat zij zich houden aan de voorgestelde uurroosters en planningen. Bij vragen en opmerkingen sta je zowel hen als de klant te woord. Je rapporteert jouw resultaten en genomen maatregelen aan jouw verantwoordelijke en aan klant en management. Op permanente basis monitor je de resources en de taken. Je bekijkt deze in functie van de opgemaakte planning en indien nodig stuur je bij. In geval van ernstige overschrijding van bepaalde parameters of gebrek aan mogelijke maatregelen, escaleer je tijdig aan de operations manager. Verder ga je ook proactief voorstellen doen bij terugkerende problemen op vlak van bezetting. Op dagdagelijkse basis analyseer je de resultaten en geef je je feedback aan het planningsdepartement. Je staat voortdurend in contact met de operations manager en rapporteert aan hem/haar omtrent bereik, bereikbaarheid en behaalde aantallen. In samenspraak met het workforce management volg je de realisatie op van de financiële forecast en het budget en zet je deze af versus de actuals. Je staat in nauw contact met het team van agenten en voert met hen een constructieve communicatie omtrent uurroosters, planning, voorkeuren, aanvragen, ... Het sensibiliseren van de medewerkers tot het respecteren van de planning en het takenpakket is ook een belangrijk onderdeel van jouw dagdagelijks takenpakket. Tenslotte sta je ook in voor diverse projectopdrachten en de tijdige en succesvolle realisatie hiervan.

  • Monteur (m/v) (AARSCHOT)

    Regio: AARSCHOT

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in de regio van Aarschot zoeken wij een monteur van aluminium schrijnwerk (maxi -ramen,erkers,veranda's enz). (M/V)

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Deurne (Diest) – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Poetshulp/Huishoudhulp in 's Herenelderen - kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Vertegenwoordiger NL/FR (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Na een korte tweedaagse opleiding op de hoofdzetel, ga je aan de slag als vertegenwoordiger van het bier binnen jouw regio. Je maakt afspraken, bezoekt verschillende horecazaken, stelt ter plaatse het product voor en neemt bestellingen op. Verder vergroot je de visibiliteit van het bedrijf en vertegenwoordig je het bedrijf als medewerker van het fieldteam.

  • Dynamic & proactive hosts and hostesses (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: QED

    Type: Studentenjob

    We are looking for dynamic hosts and hostesses to assist us onsite with the organization of both our own and our clients’ events. Our team is young, international, driven, forward looking and always committed to excel. QED is a Brussels based event organiser specialised in EU public affairs conferences. Our team combines profound knowledge of EU affairs with many years of experience in event management. At QED we believe in making a difference. We believe that through open discussion and debate we are able to contribute to better decisions and consequently, to a better Europe for all. Read more at qed.eu. What you will be doing: · Welcoming and guiding delegates · Handling Registrations · Hand out the microphone during the Q&A sessions · Staff the cloakroom · Liaising with the catering personnel and the other staff onsite. · Providing assistance at all times to the client. If you want to be a part of organizing excellent events, then join our team! If you wish to apply, kindly send your CV and motivation letter to [email protected] The personal data (CV, motivation letter, etc.) you communicate to QED will be registered and stored in our database. For more information concerning the processing of your personal data, please consult our applicants privacy policy via the link below. Your data can be kept for a period of 2 years in order to be reviewed as soon as a new opportunity arises within our company. In the meantime, do not hesitate to inform us of any evolution of your career which will allow us to keep your data up to date. For further information on the applicants privacy policy, please consult it at the following link https://qed.eu/media/APPLICANTS_PRIVACY_POLICY.pdf

  • Assistent - ploegchef drukkerij (2 Ploegen) - Mondi Poperinge (POPERINGE)

    Regio: POPERINGE

    Bedrijf: MONDI POPERINGE

    Type: Vaste Job

    Mondi Group is een wereldwijde marktleider in de papier en verpakkingssector. De groep telt meer dan 25.000 medewerkers en is actief in meer dan 30 landen. Mondi Poperinge is gespecialiseerd in de productie van openmond zakken met een PE-film, bestemd voor de voedingsmiddelenindustrie, de sector van de dierenvoeding en de chemische industrie. Meer dan een halve eeuw geleden werden de eerste papieren zakken in Mondi Poperinge geproduceerd. In de loop der jaren werden vele uitdagingen aangegaan en werd er systematisch geïnvesteerd. Om de hoogste product- en servicekwaliteit te verzekeren, investeren we in permanente kennis, technologie en in onze mensen! https://www.mondigroup.com/en/home/ Om ons team te versterken zijn we op zoek naar een assistent ploegchef voor onze drukkerij. Je zal tewerkgesteld worden in 2 ploegen. Na een succesvolle interne opleiding, zal je samen met jouw collega's instaan voor het bedienen van de drukmachines. Daarnaast zal je instaan als assistent-ploegchef en de dagelijkse gang van zaken in goede banen leiden en bespreken met de afdelingsverantwoordelijke van de drukkerij. Taken: Je bent het eerste aanspreekpunt van de verantwoordelijke van de drukkerij, je zal instaan als assistent ploegchef. Je bent verantwoordelijk voor de orde, netheid en veiligheid van de drukmachine. Vervaardigen van de voordruk volgens de fiches met de zakgegevens, de bestelling en de werkvoorschriften. Bediening, regeling en afstelling van de drukmachine. Verantwoordelijk voor de correcte en tijdige voorbereiding (toevoer) van materiaal voor de voordruk (rollen papier, inkt, ...). Informeren van de overste in geval van afwijking van de planning, stilstand, tekort aan materiaal, ... Identificeren en informeren m.b.t. mogelijke verbetering voor zwakke punten. Doorgeven van informatie bij ploegwissel.

  • Zelfstandig Relatie en gezinstherapeut(e) (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: MULTIDISCIPLINAIR CENTRUM VOORUIT

    Type: Zelfstandige activiteit

    Multidisciplinair Centrum Vooruit is een multidisciplinaire groepspraktijk (bestaande uit drie psychologen, een relatietherapeut, twee orthopedagogen, een ergotherapeut en een diëtist) in het hartje van Leuven. We zijn op zoek naar een relatietherapeut(e). Een bijkomende opleiding tot relatie en gezinstherapeut is een must. Naast het begeleiden van cliëntsystemen, ook de mogelijkheid tot het begeleiden van individuele cliënten. Functieomschrijving: - Zelfstandig (diagnostiek en) begeleidingen uitvoeren bij koppels en individuen met een brede waaier aan hulpvragen. - Je verzorgt contacten met externe doorverwijzers - Je werkt actief aan het uitbreiden van je eigen cliëntenbestand - Mogelijkheid tot intervisie en teamoverleg

  • Administratief medewerker (M/V) - wervingsreserve (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ORDE VAN ARCHITECTEN

    Type: Werfreserve

    Als administratief medewerker van de Orde van Architecten sta je o.a. in voor de organisatie en verslaggeving van vergaderingen, de opvolging van beslissingen en zorg je voor goede informatiedoorstroming. Volgende taken worden toegeschreven aan de administratief medewerker: Dossierbeheer: opvolgen en afhandelen, voorbereiden dossiers voor bespreking op vergaderingen; Administratieve verwerking van beslissingen (brieven opstellen, beheer database, afspraken maken,...); Klassement en documentenbeheer; Algemene administratieve taken (zoals bijv. bijhouden en ingeven prestaties mandatarissen, bijhouden uitgaven in het kader van de werking); Op vlotte en correcte wijze bezoekers (stagiairs, architecten, mandatarissen) ontvangen en te woord staan; Op vlotte en correcte wijze informatie verstrekken, zowel aan de balie, telefonisch als via e-mail; Occassioneel assisteren bij de organisatie van evenementen (zoals bijv. beursdeelnames); ... Voor de job van administratief medewerker, werk je nauw samen met zowel collega's als mandatarissen. De taken worden voornamelijk uitgevoerd op de zetel van de provinciale raad. In het kader van de gecentraliseerde administratieve werking, worden taken uitgevoerd in teamverband op de zetel van de Vlaamse Raad (Tour & Taxis, te 1000 Brussel). Deze teammeetings vinden gemiddeld wekelijks plaats.

  • zaalmedewerker/ hulp in atelier (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: TRAITEUR MARKEY

    Type: Flexijob

    Als flexijob kun je op verschillende dagen tewerk gesteld worden, zowel weekend of weekdagen. Je bent flexibel en wilt meegaan met onze traiteurdienst beginnende bereidingen in traiteurzaak kunnen ook tot je taak behoren

Zoek naar antwoorden van AIKI-O-KAMI in sociale netwerken
Look for responds of AIKI-O-KAMI in social networks

Lees alle opmerkingen voor AIKI-O-KAMI. Laat een reactie achter voor AIKI-O-KAMI. AIKI-O-KAMI bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for AIKI-O-KAMI. Leave a respond for AIKI-O-KAMI. AIKI-O-KAMI on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie AIKI-O-KAMI op de google maps. Adres en contacten AIKI-O-KAMI
Location of AIKI-O-KAMI on the google maps. Address and contacts of AIKI-O-KAMI

Andere gerelateerde bedrijven als come AIKI-O-KAMI AIKI-O-KAMI: DERY-STOR | Intellectual Property Netw | Coif'Zen | Hanssens F | FE. CHALUDE MICHEL & ASS.

Other related companies as AIKI-O-KAMI: DERY-STOR | Intellectual Property Netw | Coif'Zen | Hanssens F | FE. CHALUDE MICHEL & ASS.

AIKI-O-KAMI is een bedrijf dat 1987 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is AIKI-O-KAMI, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07835968017. Het bedrijf AIKI-O-KAMI bevindt zich op het adres: LUCAS MUNICHSTRAAT 84; 9000; GENT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 617,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 650,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Clubs de sport. Lijst met producten zijn Types de Clubs: A?kido..
De hoofdactiviteit van AIKI-O-KAMI is Verzekeringsmaatschappijen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van AIKI-O-KAMI is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van AIKI-O-KAMI, openstaande posities, locatie van AIKI-O-KAMI op de kaart.

AIKI-O-KAMI is a company, that was registered 1987 in N\A region, Belgium. Full name of company is AIKI-O-KAMI, company assigned to the tax number BE07835968017. The company AIKI-O-KAMI is located at the address: LUCAS MUNICHSTRAAT 84; 9000; GENT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 617,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 650,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Clubs de sport. List of products are Types de Clubs: A?kido..
The main activity of AIKI-O-KAMI is Insurance Carriers, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of AIKI-O-KAMI is not available. You also can look at reviews of AIKI-O-KAMI, open positions, location of AIKI-O-KAMI on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over AIKI-O-KAMI, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf AIKI-O-KAMI, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about AIKI-O-KAMI, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company AIKI-O-KAMI, employees, financial statistics.