KING AND CO MANAGEMENT

Contactgegevens KING AND CO MANAGEMENT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data KING AND CO MANAGEMENT: address, phone, fax, email, website, opening hours

KING AND CO MANAGEMENT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DE LA LOI 26B17; 1040; BRUSSEL/BRUXELLES, België

Telefoon (phone): 22307970 (+32-22307970) 22307970 (+32-22307970)

Fax (fax): +32 (15) 298-49-41 +32 (15) 298-49-41

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) KING AND CO MANAGEMENT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "KING AND CO MANAGEMENT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "KING AND CO MANAGEMENT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van KING AND CO MANAGEMENT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen KING AND CO MANAGEMENT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of KING AND CO MANAGEMENT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees KING AND CO MANAGEMENT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti KING AND CO MANAGEMENT
Products information KING AND CO MANAGEMENT

BTW identificatienummer (tax): BE03449401855
Ondernemingsnummer: 7113067626
Hoofdstad (capital): 240,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 240,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 1991

Type de Biens Immobiliers: Bureaux, Espaces Commerciaux.

Product categorie (product category): Agences immobili猫res

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor KING AND CO MANAGEMENT
(Get full report from official database of BE for KING AND CO MANAGEMENT)

Aanvulling soorten activiteiten voor KING AND CO MANAGEMENT
Addition kinds of activities for KING AND CO MANAGEMENT

344402. Metalen ventilatie apparatuur | Metal ventilating equipment
351901. Diesel-, semi-diesel- of duelbrandstofmotoren, inclusief marine | Diesel, semi-diesel, or duel-fuel engines, including marine
735904. Verhuur van vliegtuigen en vrachtwagens | Aircraft and industrial truck rental services
20239912. Gesneden topping, droge mix | Whipped topping, dry mix
23999908. parachutes | Parachutes
37110300. Militaire motorvoertuig montage | Military motor vehicle assembly
50870100. Beauty salon en kapper winkel apparatuur en benodigdheden | Beauty salon and barber shop equipment and supplies

Werken bij KING AND CO MANAGEMENT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in KING AND CO MANAGEMENT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor KING AND CO MANAGEMENT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for KING AND CO MANAGEMENT. Looking for open vacancies in other companies

  • Zager metaalarbeider twee ploegen (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Synergie Lokeren Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf te Lokeren zijn we op zoek naar een metaalarbeider/zager in twee ploegen. Je zaagt metalen profielen op maat, kan goed planlezen en hebt ervaring met een heftruck.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in regio berlaar – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (BERLAAR)

    Regio: BERLAAR

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau. (trefwoorden: dienstencheque, dienstencheques, kuisen, schoonmaken, poetsen, poetswerk, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, kuisvrouw, poetsdame)

  • Gemotiveerde poetsdames/-heren regio Balen (BALEN)

    Regio: BALEN

    Bedrijf: HET POETSPALEIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetspaleis is een professionele dienstenchequefirma met een hart voor mensen. De mens achter de job is voor ons heel erg belangrijk ! Heb je het vaak heel erg druk en vraag je je af hoe je het gezin en werk kan blijven combineren? Bij Het Poetspaleis streven we naar een aangename balans tussen werk en plezier. We bieden daarom werkschema’s die volledig aangepast zijn aan hun wensen en noden. Door ons groeiend succes zijn we op zoek naar : ENTHOUSIASTE HUISHOUDHULPEN regio Mol, Balen, Geel, Lommel, Meerhout Help je graag mensen een handje in het huishouden? Weet je bovendien van aanpakken en ben je op zoek naar een leuke vast deeltijdse of voltijdse job? Dan ben je van harte welkom in Het POETSPALEIS! Staat jouw regio niet vermeld? Geen nood…Het Poetspaleis bedient elke gemeente in de Kempen dus spring gerust even binnen in 1 van onze kantoren voor wat meer informatie! Werk je momenteel al als hulp in het huishouden maar voel je je bij die werkgever niet helemaal thuis? Kom gerust eens langs op ons kantoor… misschien kunnen wij wat voor je betekenen.

  • Jobstudent orderpick Black Friday (GROBBENDONK)

    Regio: GROBBENDONK

    Bedrijf: ASAP HERENTALS

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant te Grobbendonk, gespecialiseerd in de logistiek en distributie van kleding, zijn wij op zoek naar gemotiveerde allround orderpickers. *Je staat in voor de controle van de inkomende bestellingen, stockage, orderpicking, packaging en labellen. Dit doe je meestal met een handscanner en manuele transpallet. *Het laden en lossen van vrachtwagens en het verzendklaar maken van bestellingen. Dit houdt in dat je verantwoordelijk bent voor het labellen van de dozen, tellen en uitsplitsen van dozen per merk en inhoud, ophalen van paletten die klaargemaakt worden door de collega's, plakken van etiketten en omwikkelen met folie.

  • Student slagerij te Avelgem (AVELGEM)

    Regio: AVELGEM

    Bedrijf: ADECCO AVELGEM

    Type: Studentenjob

    Student gezocht voor slagerij regio Avelgem. Jouw taken : Je vult de toonbank aan Je bestelt de klanten Je doet kassawerk Je zorgt mee voor een propere winkel en atelier Je maakt eenvoudige bereidingen (hamburgers maken, brochettes steken enz.) Jouw uurrooster : Je bent elk weekend 1 dag beschikbaar - exacte invulling te bespreken Tijdens de vakanties kan je meer ingeschakeld worden

  • STUDENT - ANIMATIES SCHWEPPES (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: FIELD AND CONCEPT

    Type: Studentenjob

    Field & Concept werd 29 jaar geleden geboren en is sindsdien uitgegroeid tot een vaste waarde in de Fieldmarketingsector. Onze expertise ligt in het verhogen van merkbekendheid, visibiliteit en verkoop. Heb je altijd al deel uit willen uitmaken van een jong, dynamisch team ? Dan is Schweppes Orangina zeker iets voor jou! WIJ ZOEKEN: Wij zijn op zoek naar een nieuw vast team van animatrices/animateurs om aan de hand van leuke degustaties de nieuwe producten van Schweppes te introduceren op de winkelvloer. Het is belangrijk om tijdens de hele periode vrij te zijn, telkens op vrijdag en zaterdag.

  • Student winkelbediende charcuterie Schoten (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: ADECCO BEVEREN-WAAS

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een studentenjob als winkelbediende (M/V) in een beenhouwerijafdeling van een supermarkt te Schoten? Je staat in voor de verkoop van vlees, vleeswaren, kaas en traiteurproducten in een supermarkt. Bereiden of voorverpakken van producten. Je voornaamste taak is het bedienen en adviseren van klanten. Voorbereiding van de toonbank en afsluitende werkzaamheden maken deel uit van de job.

  • Helpdesk operator @Sebeco (GENTBRUGGE)

    Regio: GENTBRUGGE

    Bedrijf: SEBECO

    Type: Vaste Job

    SEBECO is een innovatief contact center te Gent. Wij danken ons 30 jaar ervaring aan de inzet van elk van onze gewaardeerde medewerkers. Wij zoeken dan ook iemand die graag initiatief toont en zich inzet voor klanten en collega’s. Begin de dag met een glimlach … bij SEBECO. Welke uitdagingen staan jou te wachten als helpdesk operator: Opleiding volgen: je volgt de georganiseerde briefings en opleidingen voor elk project waaraan je deelneemt. Klanteninteractie; je beantwoordt oproepen en mails van klanten, doet zelf oproepen naar klanten, geeft informatie en doet aan verkoopsbevordering. Registratie: je verzorgt een tijdige en correctie registratie van de communicatie en doet de correcte en tijdige naverwerking binnen de afgesproken service levels, regels en doelstellingen. Administratie: je houdt de eigen administratie nauwgezet bij teneinde een juiste project- en personeelsopvolging mogelijk te maken (invullen dagverslag, aanvragen verlof,...). Startdatum: zo snel mogelijk!

  • Bediende boekhouding - ideale start voor schoolverlaters (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Vaste Job

    Voor een sterkgroeiend bedrijf regio Kortrijk gaan wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker: Je staat in voor: - Het opmaken en opvolgen van verkoopfacturen vanuit SAP - Het opmaken van oorsprongscertificaten - Het beheer master data e-mail voor het versturen van facturen per e-voicing - De maandelijkse intercompany afstemming en rapportering - De maandelijkse BTW & Intrastat aangifte en IC listing - De voorbereiding maandelijkse en/of kwartaalaangiftes BTW en Intrastat, alsook IC opgaves in verschillende landen - De controle van documenten bij uitvoer

  • reclamebedelers huis-aan-huis gezocht regio STEKENE (STEKENE)

    Regio: STEKENE

    Bedrijf: BELGISCHE DISTRIBUTIEDIENST

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij op zoek naar een leuke bijverdienste in jouw buurt? Dan hebben wij de opdracht voor jou! Voor de uitbreiding van ons netwerk aan zelfstandige promo koeriers zijn wij steeds op zoek naar gemotiveerde en dynamische mensen om kranten in folders te bedelen. Heel flexibele uren - jij bepaalt waar je wilt bedelen.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

  • KAPPER-KAPSTER LEERCONTRACT in Kasterlee (KASTERLEE)

    Regio: KASTERLEE

    Bedrijf: HAIRCLUB

    Type: Leercontract

    e komt in dienst als leercontract of stage kapper/kapster bij Kreatos in Kasterlee. Je kan vlot met klanten omgaan, en je hebt een goed, verzorgd voorkomen. Je bent geboeid door het kappersberoep en je droomt ervan allround kapper/ster te worden. Je bent gemotiveerd om bij te leren.

Zoek naar antwoorden van KING AND CO MANAGEMENT in sociale netwerken
Look for responds of KING AND CO MANAGEMENT in social networks

Lees alle opmerkingen voor KING AND CO MANAGEMENT. Laat een reactie achter voor KING AND CO MANAGEMENT. KING AND CO MANAGEMENT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for KING AND CO MANAGEMENT. Leave a respond for KING AND CO MANAGEMENT. KING AND CO MANAGEMENT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie KING AND CO MANAGEMENT op de google maps. Adres en contacten KING AND CO MANAGEMENT
Location of KING AND CO MANAGEMENT on the google maps. Address and contacts of KING AND CO MANAGEMENT

Andere gerelateerde bedrijven als come KING AND CO MANAGEMENT KING AND CO MANAGEMENT: Corona J | M?TROPOLE CLEF | E5 MODE | A. ZANFRANCESCHI | VAN GILS, MARY

Other related companies as KING AND CO MANAGEMENT: Corona J | M?TROPOLE CLEF | E5 MODE | A. ZANFRANCESCHI | VAN GILS, MARY

KING AND CO MANAGEMENT is een bedrijf dat 1991 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is KING AND CO MANAGEMENT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03449401855. Het bedrijf KING AND CO MANAGEMENT bevindt zich op het adres: RUE DE LA LOI 26B17; 1040; BRUSSEL/BRUXELLES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 240,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 240,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Agences immobili猫res. Lijst met producten zijn Type de Biens Immobiliers: Bureaux, Espaces Commerciaux..
De hoofdactiviteit van KING AND CO MANAGEMENT is Groothandel - Duurzame Goederen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van KING AND CO MANAGEMENT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van KING AND CO MANAGEMENT, openstaande posities, locatie van KING AND CO MANAGEMENT op de kaart.

KING AND CO MANAGEMENT is a company, that was registered 1991 in N\A region, Belgium. Full name of company is KING AND CO MANAGEMENT, company assigned to the tax number BE03449401855. The company KING AND CO MANAGEMENT is located at the address: RUE DE LA LOI 26B17; 1040; BRUSSEL/BRUXELLES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 240,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 240,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Agences immobili猫res. List of products are Type de Biens Immobiliers: Bureaux, Espaces Commerciaux..
The main activity of KING AND CO MANAGEMENT is Wholesale Trade - Durable Goods, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of KING AND CO MANAGEMENT is not available. You also can look at reviews of KING AND CO MANAGEMENT, open positions, location of KING AND CO MANAGEMENT on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over KING AND CO MANAGEMENT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf KING AND CO MANAGEMENT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about KING AND CO MANAGEMENT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company KING AND CO MANAGEMENT, employees, financial statistics.