BUREAU LOGEUROP

Particuliere bedrijvenGezondheidszorg • BUREAU LOGEUROP
Private companiesHealth Services • BUREAU LOGEUROP

Contactgegevens BUREAU LOGEUROP: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BUREAU LOGEUROP: address, phone, fax, email, website, opening hours

BUREAU LOGEUROP

Regio (region): N\A, België

Adres (address): AVENUE CH?TEAU DE WALZIN 11B26; 1180; UKKEL/UCCLE, België

Telefoon (phone): 23459080 (+32-23459080) 23459080 (+32-23459080)

Fax (fax): +32 (55) 312-62-83 +32 (55) 312-62-83

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BUREAU LOGEUROP: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BUREAU LOGEUROP"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BUREAU LOGEUROP"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BUREAU LOGEUROP, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BUREAU LOGEUROP. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BUREAU LOGEUROP, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BUREAU LOGEUROP. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BUREAU LOGEUROP
Products information BUREAU LOGEUROP

BTW identificatienummer (tax): BE08521789550
Ondernemingsnummer: 7267974853
Hoofdstad (capital): 806,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 480,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Services: Vente, Location.

Product categorie (product category): Agences immobili猫res

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BUREAU LOGEUROP
(Get full report from official database of BE for BUREAU LOGEUROP)

Aanvulling soorten activiteiten voor BUREAU LOGEUROP
Addition kinds of activities for BUREAU LOGEUROP

20370202. Vruchtensappen, bevroren | Fruit juices, frozen
22610102. Roller printen van katoenen breedgeweven stoffen | Roller printing of cotton broadwoven fabrics
23429904. Stichting kleding, vrouwen | Foundation garments, women's
31110502. Voering leer | Lining leather
34430401. Ankerdozen, potten of deksels | Annealing boxes, pots, or covers
35890105. Popcorn machines, commercieel | Popcorn machines, commercial
52510101. kettingzagen | Chainsaws
65520000. Onderverdelers en ontwikkelaars, anders | Subdividers and developers, nec

Werken bij BUREAU LOGEUROP: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BUREAU LOGEUROP: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BUREAU LOGEUROP. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BUREAU LOGEUROP. Looking for open vacancies in other companies

  • Inpakker Chocolade - 2 ploegen te Lokeren (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor een fantastisch bedrijf te Lokeren, actief in de voeding, zijn we op zoek naar een inpakker (m/v).  Je komt terecht in een uitdagende functie in een jonge, dynamisch groeiende KMO met een familiale werksfeer waar trots, goed gevoel, wij samen, gelijkwaardigheid en respect de kernwaarden zijn. Je kan jezelf volledig vinden in de missie van het bedrijf:  “Make people happy” Als inpakker sta jij in voor de volgende taken: Chocolade figuren en lolly’s inpakken Aanvoeren van verpakkingsmateriaal Kwaliteitscontrole aan de lijn Reinigen van de lijnen, machines en directe omgeving (vloer) Bij technische problemen de verantwoordelijke verwittigen Afwassen van gebruikte materialen Verloning: € 13.03 per uur + VP: €0,50/ u - LP: €0,58 /u Bedrijfsprofiel: Een modern chocoladebedrijf te Lokeren.

  • Payroll Medewerker, Campus Aalst (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: OLV Ziekenhuis Campus Aalst-Asse-Ninove

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Taakomschrijving Onze personeelsdienst bestaat uit 12 medewerkers die dagelijks instaan voor het verwerken van de personeelsadministratie. Dit team zorgt voor een correcte opvolging van de personeelsdossiers en dit voor meer dan 2000 medewerkers. Hiernaast fungeren zij ook als aanspreekpunt voor alle vragen mbt personeelsadministratie. In kader van een zwangerschap zijn wij momenteel op zoek naar een enthousiaste collega om dit team tijdelijk te versterken. Concreet bestaat het takenpakket uit: Invoeren, verwerken en opvolgen van de loon- en contractadministratie van alle werknemers Werken in het planningspakket SP-expert en het loonverwerkingspakket X-tend Fungeren als aanspreekpunt voor dossier specifieke info naar werknemers en leidinggevenden Adviseren van werknemers en leidinggevenden inzake de toepassing van cao’s, sociale wetgeving, arbeidsrechtelijke vraagstukken en overige arbeidsvoorwaarden Samen met de collega’s instaan voor de uitvoering en opvolging van procedures om de kwaliteit van de loon- en weddeberekening te kunnen waarborgen Profiel Je beschikt over een bachelor sociaal werk - optie personeelswerk Kennis van payrollverwerking is een must, schoolverlaters komen ook in aanmerking Kennis van SP-expert en X-tend vormt een pluspunt Je bent nauwgezet en integer, getuigt van discretie en pakt je taken op een professionele wijze aan. Je bent onmiddellijk of op korte termijn beschikbaar. Je werkt op een enthousiaste, motiverende, gedreven en een vooruitstrevende manier mee om de bereikbaarheid van hoog tot laag doorheen organisatie te optimaliseren Aanbod Het betreft een voltijds contract (38u) van bepaalde duur voor 8 maanden - onmiddellijke indiensttreding - 80% is bespreekbaar Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Godelieve Van Boxstael, Diensthoofd personeelsadministratie, 053/72.40.31.Benieuwd wat werken in ons ziekenhuis betekent? Het OLV Ziekenhuis biedt een attractief beloningspakket aan om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen. We hebben zowel oog voor financiële elementen (vb. loon, extra legale voordelen, benefits,…) als niet-financiële elementen (vb. groeikansen, autonomie en verantwoordelijkheden,…).Meer info over ons beloningspakket is te raadplegen via bijgevoegde link waarom-kiezen-voor-het-olv-ziekenhuis Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van

  • magazijnier - tijdelijk tot 12/2018 - loon €13/u (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor een leuke familieonderneming in Kuurne zijn wij op zoek naar een gemotiveerde en enthousiaste magazijnier die een tijdelijke job zoekt. Ben jij een echte teamplayer? Kwaliteit is belangrijk voor jou? Je zoekt dagwerk en een gevarieerde functie? Solliciteer dan snel! Wat houdt de job concreet in? Je zal voornamelijk instaan voor het klaarmaken van de bestellingen. Je werkt hiervoor met een scanner en zal de gegevens inputten in de computer. Daarnaast sta je in voor de ontvangst van goederen, deze worden gecontroleerd op juistheid. Dit is slechts een klein deel van uw job. Je bestuurt ook regelmatig een heftruck, maar een attest is geen vereiste. De job is tijdelijk tot eind dit jaar. Je zal werken in dagregime van 8u-17u, maar je moet ook bereid zijn om te werken van 5u-13u30. Het loon voor deze functie is €13/u. Bedrijfsprofiel: Onze klant is een sterkgroeiende speler op vlak van horecamateriaal en HVAC. Het team magazijniers bestaat in totaal uit een dertigtal personen. 

  • Productiemedewerker M/V te Oevel (OEVEL)

    Regio: OEVEL

    Bedrijf: Start People Geel

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Estée Lauder zoek productiemedewerkers Je staat in voor: Het etiketteren van dozen De controle van het eindproduct op etiket Het inpakken van huidverzorgingsproducten, make-ups en haarverzorgingsproducten in dozen Het stapelen van dozen op paletten Het schoonhouden van jouw werkplek De eindcontrole van het product

  • Kelner (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: ADECCO OUDENAARDE INDUSTRIE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een gekend horecagelegenheid op de markt van Oudenaarde zoeken wij een kelner (m/v) Je neemt de bestellingen op van de klanten met de glimlach. Je bezorgt zowel dranken als kleine gerechten aan tafel. Je hebt oog voor de klant. Je ruimt af en houdt de zaal proper.

  • Verpakker dagwerk (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een firma regio Waregem is AGO Jobs & HR op zoek naar een verpakker voor dagwerk. Als verpakker sta je in voor het verpakken van afgewerkte producten en de eindcontrole op de kwaliteit. Je maakt hiervoor gebruik van een eenvoudige verpakkingsmachine. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de labeling en een correcte adminstratieve registratie van de verpakte goederen. Je ziet daarbij toe op de volledigheid van de goederen.

  • Heftruck chauffeur / cariste M/V (SPIERE-HELKIJN)

    Regio: SPIERE-HELKIJN

    Bedrijf: ADECCO AVELGEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Heftruckbestuurder m/v gezocht voor tewerkstelling in Spiere-Helkijn. Onze klant is gespecialiseerd in ontwerpen, produceren en verkopen van industriële opslagsystemen. Investeren in mensen beschouwt het bedrijf als een essentiële voorwaarde voor succesvol ondernemen. Op heden zoeken wij een gemotiveerde en enthousiaste heftruckchauffeur voor het vervolledigen van het team. Jouw taken : Je voert de grondstoffen aan Je zet de afgewerkte producten weg met de heftruck

  • Hoofdmonitor om kamp te leiden in schoolvakanties (HEIST-OP-DEN-BERG)

    Regio: HEIST-OP-DEN-BERG

    Bedrijf: SKILLZ

    Type: Studentenjob

    Zin in een leuke vakantiejob als hoofd animator? Als hoofdanimator ben je verantwoordelijk op de kampplaats om te zorgen dat alles vlot verloopt. - begeleiden van monitoren, eindverantwoordelijkheid opnemen binnen de monitorenploeg - verzorgen van contacten met ouders, collega-monitoren en kinderen. - samen met de andere monitoren programma-aanbod voor kinderen uitwerken en uitvoeren - allerlei praktische en administratieve voorbereidingen treffen tijdens het kamp

  • Jobstudent (SCHELLE)

    Regio: SCHELLE

    Bedrijf: Kruidvat

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken? Waar vind je dat nog: een studentenjob waar geen dag hetzelfde is? Waar je samen met leuke collega’s iedere werkdag tot een succes maakt? En waar je ook nog een aardig centje verdient? Bij Kruidvat! Van schappen vullen en netjes houden tot klanten helpen en kassa draaien: jij draait je hand daar niet voor om. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de klanten tevreden en met een goed gevulde tas vol Kruidvat-producten de winkel uit lopen! Zo leer je ook nog eens enorm veel. En als het je bevalt, dan blijf je na je studentenjob toch gewoon bij ons werken? Voor enthousiaste initiatiefnemers die graag bijleren, hebben wij altijd plek. Je krijgt bij ons bovendien ook alle mogelijkheden om door te groeien.

  • Software engineer bedrijfsautomatisatie / RFID / procescontrole (STEKENE)

    Regio: STEKENE

    Bedrijf: vind! Engineering Gent

    Type: Vaste Job

    Als software engineer/developer ontwikkel je in C#. Je analyseert de vraag van de klant. Je kneedt de softwarepakketten op maat. Je werkt een oplossing uit die je uitvoert ter plaatse bij de klant. Je werkt in team samen aan projecten die draaien op web, windows en mobiele platformen. Je bezoekt klanten ter plaatse. Als developer/software engineer rapporteer je aan het hoofd software development.

  • INTERVIEWERS op zelfstandige basis (Regio Tongeren-Maasmechelen)

    Regio: Regio Tongeren-Maasmechelen

    Bedrijf: GfK BELGIUM

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als freelance face-to-face interviewer neem je interviews af in je eigen regio bij de mensen thuis of bij bedrijven/winkels. Onze klanten behoren tot uiteenlopende sectoren zoals media, telecom, wagens, banken, overheid,… Je werkt met een vastgelegde deadline waarbinnen je zelf je uurrooster kan bepalen.

  • Hoofdverpleegkundige (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: THUISVERPLEGING ANTWERPEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Thuisverpleging Antwerpen is op zoek naar een gedreven hoofdverpleegkundige met ervaring in de thuisverpleging. Tevens heeft u kennis van marketing en bent u commercieel aangelegd.

Zoek naar antwoorden van BUREAU LOGEUROP in sociale netwerken
Look for responds of BUREAU LOGEUROP in social networks

Lees alle opmerkingen voor BUREAU LOGEUROP. Laat een reactie achter voor BUREAU LOGEUROP. BUREAU LOGEUROP bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BUREAU LOGEUROP. Leave a respond for BUREAU LOGEUROP. BUREAU LOGEUROP on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BUREAU LOGEUROP op de google maps. Adres en contacten BUREAU LOGEUROP
Location of BUREAU LOGEUROP on the google maps. Address and contacts of BUREAU LOGEUROP

Andere gerelateerde bedrijven als come BUREAU LOGEUROP BUREAU LOGEUROP: GUY VAN DER EECKEN | P.E.C. | Annick | FRANZ RIEKS | Dumont T

Other related companies as BUREAU LOGEUROP: GUY VAN DER EECKEN | P.E.C. | Annick | FRANZ RIEKS | Dumont T

BUREAU LOGEUROP is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BUREAU LOGEUROP, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08521789550. Het bedrijf BUREAU LOGEUROP bevindt zich op het adres: AVENUE CH?TEAU DE WALZIN 11B26; 1180; UKKEL/UCCLE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 806,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 480,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Agences immobili猫res. Lijst met producten zijn Services: Vente, Location..
De hoofdactiviteit van BUREAU LOGEUROP is Gezondheidszorg, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BUREAU LOGEUROP is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BUREAU LOGEUROP, openstaande posities, locatie van BUREAU LOGEUROP op de kaart.

BUREAU LOGEUROP is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is BUREAU LOGEUROP, company assigned to the tax number BE08521789550. The company BUREAU LOGEUROP is located at the address: AVENUE CH?TEAU DE WALZIN 11B26; 1180; UKKEL/UCCLE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 806,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 480,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Agences immobili猫res. List of products are Services: Vente, Location..
The main activity of BUREAU LOGEUROP is Health Services, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of BUREAU LOGEUROP is not available. You also can look at reviews of BUREAU LOGEUROP, open positions, location of BUREAU LOGEUROP on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BUREAU LOGEUROP, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BUREAU LOGEUROP, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BUREAU LOGEUROP, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BUREAU LOGEUROP, employees, financial statistics.