ACCENT INTERIM

Contactgegevens ACCENT INTERIM: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ACCENT INTERIM: address, phone, fax, email, website, opening hours

ACCENT INTERIM

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RENE COLLAERTPLEIN 29GLVA; 8900; IEPER, België

Telefoon (phone): 57215210 (+32-57215210) 57215210 (+32-57215210)

Fax (fax): +32 (50) 568-39-89 +32 (50) 568-39-89

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ACCENT INTERIM: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ACCENT INTERIM"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ACCENT INTERIM"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ACCENT INTERIM, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ACCENT INTERIM. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ACCENT INTERIM, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ACCENT INTERIM. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ACCENT INTERIM
Products information ACCENT INTERIM

BTW identificatienummer (tax): BE06446746826
Ondernemingsnummer: 9118347167
Hoofdstad (capital): 130,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 563,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2018

Sp茅cialit茅s: Personnel Administratif, Ouvriers.

Product categorie (product category): Agences d?interim and personnel temporaire

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ACCENT INTERIM
(Get full report from official database of BE for ACCENT INTERIM)

Aanvulling soorten activiteiten voor ACCENT INTERIM
Addition kinds of activities for ACCENT INTERIM

01390202. Zoete Aardappelboerderij | Sweet potato farm
35750101. Kathodestraalbuis (crt), computer terminal | Cathode ray tube (crt), computer terminal
36769901. Weerstand netwerken | Resistor networks
36990101. Versnelde golfgeleiderstructuren | Accelerating waveguide structures
83610101. Jongens 'steden | Boys' towns

Werken bij ACCENT INTERIM: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ACCENT INTERIM: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ACCENT INTERIM. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ACCENT INTERIM. Looking for open vacancies in other companies

  • Media observator gezocht met eerste werkervaring-kennis Frans (m/v) (AARSCHOT)

    Regio: AARSCHOT

    Bedrijf: Actief Aarschot

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf in regio Aarschot zijn we op zoek naar een fulltime lezer/knipper (m/v). Een lezer-knipper is een specifieke omschrijving voor een doorgedreven, gemotiveerde sterk administratief onderlegde bediende. In opdracht van bedrijven en PR-agentschappen worden actuele Nederlandstalige en Franstalige geschreven en audiovisuele pers op dagelijkse basis gescreend op zoek naar relevante informatie voor de klanten van het bedrijf. Je bundelt/knipt vervolgens de resultaten, verwerkt ze digitaal en stuurt deze door naar de opdrachtgevers. Je bent mee verantwoordelijk voor het inscannen en het intern dispatchen van allerhande persberichten.

  • Ploegbaas M/V - regio Genk (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: DAOUST INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Sluit je aan bij de grote familie van werknemers bij Daoust! Welcome to the Family! Sta je in voor het monteren en installeren van nieuwe of bestaande koeltechnische systemen (ventilatie, airconditioning, …) Vraag je bij de opstart van een werf de nodige info op aan de projectleider, achteraf doe je ook de debriefing bij de projectleider Interpreteer je de uitvoeringsplannen en schat je de technische haalbaarheid in van het plan Doe je de nodige voorbereidingen (ophangsystemen plaatsen, baseren, plooien, …) voor de effectieve installatie Voer je de nodige testen (lekdichtheid, verlichting, ventilatoren, …) uit bij de opstart van een installatie Werk je hoofdzakelijk samen in een team van 2 tot 3 personen Verzorg je voornamelijk de koeltechnische installaties in bedrijven, hotels, winkelketens,…

  • Positieve teamcoach contactcenter (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze groeiende klant te Sint-Truiden zijn wij op zoek naar een team coach. Je bent verantwoordelijk voor de resultaten van je team (10 personen) voor wat betreft productiviteit, kwaliteit en efficiëntie. Je slaagt erin om je eigen targets door te vertalen naar concrete doelen voor je team en je stuurt hier ook op. Daarnaast voer je op regelmatige basis evaluatie- en functioneringsgesprekken met je team. Bedrijfsprofiel: Heb jij ervaring in het leiding geven of heb je reeds ervaring opgedaan in een contact center? Dan ben jij persoon die we zoeken!  Voor onze groeiende klant te Sint-Truiden zijn we op zoek naar een enthousiaste teamcoach.

  • Huishoudhulp dienstencheques (AARSELE)

    Regio: AARSELE

    Bedrijf: DE STRIJKMANDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij zijn op zoek naar nieuwe collega's om te gaan poetsen als huishoudhulp. U maakt op voorhand kennis met uw klanten en het is de bedoeling dat u wekelijks (of 2-wekelijks) een vaste planning volgt op de door u gekozen dagen/uren. Bij het overgrote deel van de klanten komt het er op neer dat u wekelijks het stof afneemt, stofzuigt, poetst, soms ramen lapt of de was plooit en/of eten voorbereidt.

  • Huishoudhulp/Poetshulp in regio Halle - St.Pieters-Leeuw (Regio Halle)

    Regio: Regio Halle

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Verpleegkundige woonzorgcentrum Lichtenberg (Hoboken) (HOBOKEN)

    Regio: HOBOKEN

    Bedrijf: WZC LICHTENBERG

    Type: Vaste Job

    In de Hobokense Polders kan je als verpleegkundige voor het comfort en de gezondheid van onze senioren zorgen. Woonzorgcentrum Lichtenberg ademt statigheid én gezelligheid uit. Met jouw verpleegkundige talenten verover je onmiddellijk de harten van jouw bewoners. Wat doe je graag en kan je goed? Onze bewoners zien in jou een vertrouwenspersoon die naar hen luistert en tijd neemt voor een gesprek. Je kent hun individueel zorgplan en vindt de efficiëntste oplossing voor hun verwachtingen, met respect voor alle betrokkenen. Jouw persoonlijke en enthousiaste zorg op maat motiveert jouw collega verpleeg- en zorgkundigen om ook naar de individuele noden van de bewoners te handelen. Zo creëer je een breed draagvlak om elke bewoner een aangenaam verblijf te bezorgen. Je haalt voldoening uit de mix van verpleegtechnische taken, een open communicatie en de organisatie van jouw team.

  • Handige monteur (MEULEBEKE)

    Regio: MEULEBEKE

    Bedrijf: vind! Tielt

    Type: Vaste Job

    Je wordt ingeschakeld als monteur van stut- en schoringswerken, waar je verantwoordelijk bent voor de montage en de demontage. Je werkt dagelijks op verplaatsen over heel België.

  • Voltijdse Receptionist(e) te Zaventem (ZAVENTEM (CORPORATE VILLAGE))

    Regio: ZAVENTEM (CORPORATE VILLAGE)

    Bedrijf: ELIGIO

    Type: Vaste Job

    Voor één van onze klanten in Zaventem (Leonardo Da Vincilaan) zijn we op zoek naar een receptionist(e) die op een professionele manier de volgende klassieke receptietaken beheert: ontvangst van bezoekers telefonische communicaties (in en out) beheer en reservatie van vergaderzalen beheer van post (frankeren, verzenden, inkomende pakjes registreren) beheer van DHL-zendingen aanmaken van badges bestellen van catering (broodjes, dranken) facility coördinatie allerlei administratieve taken Er wordt gemiddeld 38 u per week gewerkt, in vast uurrooster: van 08u30 tot 17:00 u met een middagpauze en op vrijdag tot 16 u.

  • Assistant Department Manager Megastore - Fashion - Mechelen (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: S.B. RECRUITMENT & SERVICES

    Type: Vaste Job

    SB Recruitment & Services is een rekrutering- en headhunter kantoor gespecialiseerd in de verschillende functies gelinkt aan mode, textiel, cosmetica, juwelen, decoratie, lederwaren & accessoires. Onze klant is een Belgisch bedrijf dat verschillende textielmerken verdeelt in het hogere gamma. Uw uitdaging: Als assistent van de afdelingsmanager is uw belangrijkste doelstelling: de klanttevredenheid. Daarnaast assisteert u de afdelingsmanager in zijn dagelijkse taken: - Implementatie van het commerciële beleid van de directie - Leiden en coachen van het team om een onberispelijke service te garanderen. - Budgettaire doelstelling - Omkadering en planning werk van het team zodat iedereen de klanten kan onthalen en adviseren zodra de winkel zijn deuren opent - Optimalisatie, verrekening en veiligstellen van de goederenstroom. - Organisatie inventarissen - Naleven veiligheidsregels

  • Applicatiebeheerder (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: IT-Planet

    Type: Zelfstandige activiteit

    Het zorgdragen voor het optimale en juiste gebruik van functionaliteiten van applicaties binnen de IDPS-suite, maar ook andere vlucht operationele systemen in aansluiting op de bijhorende bedrijfsprocessen; Het onderhouden van applicatie specifieke gebruikers administratie; Het op aangeven van de organisatie onderhouden van applicatie specifieke configuratie informatie, zoals SITA adresgegevens, printers etc.; Het ondersteunen van gebruikers door middel van onder andere gebruikerstrainingen, aanleveren van gebruikersinstructies en het ad hoc oplossen van foutmeldingen en incidenten; Het zorgdragen voor gestructureerde vastlegging, juiste interpretatie en het bewaken van een tijdige en gestructureerde opvolging van incidenten en problemen; Het inventariseren van de gebruikerswensen, zorgdragen voor de vertaling ervan naar wijzigingsverzoeken; Het proactief leveren van input met betrekking tot verbeteringen van functionaliteiten; Het assisteren bij implementaties van gerelateerde airline applicaties; Het opzetten en voorzitten van de Business-User-Groups, gericht op het evalueren van een applicatie en het aandragen van verbeteringen; Het vertegenwoordigen van het bedrijf in diverse internationale werkgroepen; Het coördineren en deels zelf uitvoeren van de acceptatietesten; Het opstellen van testplannen en testscenario’s en het controleren van testresultaten; Het deelnemen aan projecten met betrekking tot de ontwikkeling van bestaande en de implementatie van nieuwe airline applicaties; Het zorgdragen voor een juiste invoering van alle relevante operationele performancegegevens met betrekking tot het realiseren van operational excellence; Het zorgdragen voor realisatie van managementinformatie; Het in incidentele gevallen, buiten kantooruren, uitvoeren van acute werkzaamheden; Het tot 50% van de tijd reizen tussen Hannover, Brussel, Rijswijk en Schiphol-Rijk, maakt deel uit van deze uitdagende functie.

  • Gentis - Junior Security Engineer (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    A very big client operating in the energy sector provides Junior engineers with the opportunity to learn and grow both individually and collectively. Role Implementing and monitoring security measures for the prevention of breaches in the company's systems, networks and information. Identifying and defining system security requirements. Contributing to the design of security architecture. Profile Autonomous worker with team spirit Eager to learn. Enjoys sharing knowledge. Excellent written and verbal communication skills. Flexible: very able to adapt to a changing environment. Able to take initiative and drive change. Technical aptitude to assimilate new learning quickly. Offer Freelance mission: 6 months + extension Attractive rate for Junior standing Opportunity to grow inside the company Positive environment Big company

  • Interim Corporate Facility Manager (WAVRE)

    Regio: WAVRE

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1674234-inline.html?cid=Partner_VDAB This industrial leader in its sector with international activities, with corporate HQ in Walloon Brabant, is urgently looking for a self employed interim Corporate Facility Manager for a period of 3 to 6 months. The Interim Corporate Facility Manager's key responsibilities will include: Ensure that the corporate sites (3) have the most suitable working environment for its employees and their activities ; Ensure that the facilities remain in good shape to prevent issues ; Strive for reduction of OPEX of facilities and focus on budget control to deliver the highest value to the business ; Manage a team of Facility officers, receptionists, and act as a hands-on leader for his team ; Design and implement processes to deliver the required services across the 3 sites ; Design and implementation of standardised procedures and policies in line with Group/Corporate guidelines.

Zoek naar antwoorden van ACCENT INTERIM in sociale netwerken
Look for responds of ACCENT INTERIM in social networks

Lees alle opmerkingen voor ACCENT INTERIM. Laat een reactie achter voor ACCENT INTERIM. ACCENT INTERIM bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ACCENT INTERIM. Leave a respond for ACCENT INTERIM. ACCENT INTERIM on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ACCENT INTERIM op de google maps. Adres en contacten ACCENT INTERIM
Location of ACCENT INTERIM on the google maps. Address and contacts of ACCENT INTERIM

Andere gerelateerde bedrijven als come ACCENT INTERIM ACCENT INTERIM: LOUIS DEFIZE | Van den Putte F | Verhaert-Van Merode BVBA | Association Progr猫s Management | Reynders P

Other related companies as ACCENT INTERIM: LOUIS DEFIZE | Van den Putte F | Verhaert-Van Merode BVBA | Association Progr猫s Management | Reynders P

ACCENT INTERIM is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ACCENT INTERIM, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06446746826. Het bedrijf ACCENT INTERIM bevindt zich op het adres: RENE COLLAERTPLEIN 29GLVA; 8900; IEPER. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 130,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 563,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Agences d?interim and personnel temporaire. Lijst met producten zijn Sp茅cialit茅s: Personnel Administratif, Ouvriers..
De hoofdactiviteit van ACCENT INTERIM is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ACCENT INTERIM is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ACCENT INTERIM, openstaande posities, locatie van ACCENT INTERIM op de kaart.

ACCENT INTERIM is a company, that was registered 2018 in N\A region, Belgium. Full name of company is ACCENT INTERIM, company assigned to the tax number BE06446746826. The company ACCENT INTERIM is located at the address: RENE COLLAERTPLEIN 29GLVA; 8900; IEPER. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 130,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 563,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Agences d?interim and personnel temporaire. List of products are Sp茅cialit茅s: Personnel Administratif, Ouvriers..
The main activity of ACCENT INTERIM is Building Cnstrctn - General Contractors & Operative Builders, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of ACCENT INTERIM is not available. You also can look at reviews of ACCENT INTERIM, open positions, location of ACCENT INTERIM on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ACCENT INTERIM, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ACCENT INTERIM, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ACCENT INTERIM, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ACCENT INTERIM, employees, financial statistics.